Filters

10

transparant in doen en laten, helder in communicatie

Apk, grote beurt en winterbanden. Je wordt als klant meegenomen in de bevindingen, krijgt desgewenst helder advies, duidelijkheid in de kosten. Heel transparant en fijne communicatie. Volaan betrouwbaar!

  • Aanbevelen? Ja
10

Rocar is the best.

Spoedreparatie, ook met spoed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Rocar is the best.

Spoedreparatie, ook met spoed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Rocar is the best.

Spoedreparatie, ook met spoed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goeie dienstverlening en service

Ik word altijd goed geholpen, maw tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goeie dienstverlening en service

Ik word altijd goed geholpen, maw tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goeie dienstverlening en service

Ik word altijd goed geholpen, maw tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goeie dienstverlening en service

Ik word altijd goed geholpen, maw tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goeie dienstverlening en service

Ik word altijd goed geholpen, maw tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Duidelijk,goed en snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed, duidelijk en snel.

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed, duidelijk en snel.

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
3

Er wordt niet geluisterd, niet gecommuniceerd

Ik ben al jaren klant bij Rocar, maar helaas niet langer tevreden. Het is een garage die altijd wat regelt, en vaak ook voordelig. Maar luisteren en communiceren doen ze totaal niet. Sinds de zomer is er een geluid hoorbaar in de achter as/aandrijving van mijn auto. Deze heeft meerdere malen weken bij de garage gestaan (totaal 3x) om dit te verhelpen, maar elke keer tevergeefs. Elke keer werd er gezegd dat het opgelost was, maar het geluid was net zo hoorbaar. Omdat het probleem bleef bestaan is er vaak gezegd dat kosten niet doorberekend zouden worden, maar dit is de laatste keer toch gebeurd. Er werd niet gebeld om kosten van onderhoud te bespreken, er werd vrijwel nooit gebeld dat de auto klaar stond na onderhoud. Maar kosten doorberekenen van iets wat het probleem niet oplost, terwijl je zegt dat dit niet betaald hoef te worden... Dit vind ik echt schandelijk. Ik heb hier over gemaild, maar nog geen reactie ontvangen. Ook een van de wieldoppen is verdwenen tijdens dat hij bij de garage stond, hiervoor vroegen ze mij of dit niet al zo was toen ik het aankaartte. Verre van netjes en klantvriendelijk, nog een voorbeeld van een probleem wat niet meer opgelost is door ze. De factuur krijg je altijd weken later, dus het is vaak bij ophalen van de auto onduidelijk hoe de kosten zijn opgebouwd. Alle facturen zijn ook ronde bedragen, waardoor ik het gevoel krijg dat het nattevingerwerk is. Als je vraagt wat er precies gedaan is aan de auto krijg je een vaag verhaal. Lang heb ik dit soort dingen op de koop toegenomen, maar er is teveel gedoe geweest. Ik heb vaak genoeg de ruimte gegeven om dingen op te lossen, maar ook daarin laten ze echt grove steken vallen. Er zijn nog veel meer voorbeelden, maar het bovenstaande verhaal lijkt me duidelijk. Al met al zal ik de garage daarom niet meer aanraden. En zelfs al maak je duidelijke afspraken, dan worden deze vaak niet opgevolgd.

  • Aanbevelen? Nee
2

Er wordt niet geluisterd, niet gecommuniceerd

Ik ben al jaren klant bij Rocar, maar helaas niet langer tevreden. Het is een garage die altijd wat regelt, en vaak ook voordelig. Maar luisteren en communiceren doen ze totaal niet. Sinds de zomer is er een geluid hoorbaar in de achter as/aandrijving van mijn auto. Deze heeft meerdere malen weken bij de garage gestaan (totaal 3x) om dit te verhelpen, maar elke keer tevergeefs. Elke keer werd er gezegd dat het opgelost was, maar het geluid was net zo hoorbaar. Omdat het probleem bleef bestaan is er vaak gezegd dat kosten niet doorberekend zouden worden, maar dit is de laatste keer toch gebeurd. Er werd niet gebeld om kosten van onderhoud te bespreken, er werd vrijwel nooit gebeld dat de auto klaar stond na onderhoud. Maar kosten doorberekenen van iets wat het probleem niet oplost, terwijl je zegt dat dit niet betaald hoef te worden... Dit vind ik echt schandelijk. Ik heb hier over gemaild, maar nog geen reactie ontvangen. Ook een van de wieldoppen is verdwenen tijdens dat hij bij de garage stond, hiervoor vroegen ze mij of dit niet al zo was toen ik het aankaartte. Verre van netjes en klantvriendelijk, nog een voorbeeld van een probleem wat niet meer opgelost is door ze. De factuur krijg je altijd weken later, dus het is vaak bij ophalen van de auto onduidelijk hoe de kosten zijn opgebouwd. Alle facturen zijn ook ronde bedragen, waardoor ik het gevoel krijg dat het nattevingerwerk is. Als je vraagt wat er precies gedaan is aan de auto krijg je een vaag verhaal. Lang heb ik dit soort dingen op de koop toegenomen, maar er is teveel gedoe geweest. Ik heb vaak genoeg de ruimte gegeven om dingen op te lossen, maar ook daarin laten ze echt grove steken vallen. Er zijn nog veel meer voorbeelden, maar het bovenstaande verhaal lijkt me duidelijk. Al met al zal ik de garage daarom niet meer aanraden. En zelfs al maak je duidelijke afspraken, dan worden deze vaak niet opgevolgd.

  • Aanbevelen? Nee
2

Er wordt niet geluisterd, niet gecommuniceerd

Ik ben al jaren klant bij Rocar, maar helaas niet langer tevreden. Het is een garage die altijd wat regelt, en vaak ook voordelig. Maar luisteren en communiceren doen ze totaal niet. Sinds de zomer is er een geluid hoorbaar in de achter as/aandrijving van mijn auto. Deze heeft meerdere malen weken bij de garage gestaan (totaal 3x) om dit te verhelpen, maar elke keer tevergeefs. Elke keer werd er gezegd dat het opgelost was, maar het geluid was net zo hoorbaar. Omdat het probleem bleef bestaan is er vaak gezegd dat kosten niet doorberekend zouden worden, maar dit is de laatste keer toch gebeurd. Er werd niet gebeld om kosten van onderhoud te bespreken, er werd vrijwel nooit gebeld dat de auto klaar stond na onderhoud. Maar kosten doorberekenen van iets wat het probleem niet oplost, terwijl je zegt dat dit niet betaald hoef te worden... Dit vind ik echt schandelijk. Ik heb hier over gemaild, maar nog geen reactie ontvangen. Ook een van de wieldoppen is verdwenen tijdens dat hij bij de garage stond, hiervoor vroegen ze mij of dit niet al zo was toen ik het aankaartte. Verre van netjes en klantvriendelijk, nog een voorbeeld van een probleem wat niet meer opgelost is door ze. De factuur krijg je altijd weken later, dus het is vaak bij ophalen van de auto onduidelijk hoe de kosten zijn opgebouwd. Alle facturen zijn ook ronde bedragen, waardoor ik het gevoel krijg dat het nattevingerwerk is. Als je vraagt wat er precies gedaan is aan de auto krijg je een vaag verhaal. Lang heb ik dit soort dingen op de koop toegenomen, maar er is teveel gedoe geweest. Ik heb vaak genoeg de ruimte gegeven om dingen op te lossen, maar ook daarin laten ze echt grove steken vallen. Er zijn nog veel meer voorbeelden, maar het bovenstaande verhaal lijkt me duidelijk. Al met al zal ik de garage daarom niet meer aanraden. En zelfs al maak je duidelijke afspraken, dan worden deze vaak niet opgevolgd.

  • Aanbevelen? Nee
3

Er wordt niet geluisterd/gecommuniceerd

Ik ben al jaren klant bij Rocar, maar helaas niet langer tevreden. Het is een garage die altijd wat regelt, en vaak ook voordelig. Maar luisteren en communiceren doen ze totaal niet. Sinds de zomer is er een geluid hoorbaar in de achter as/aandrijving van mijn auto. Deze heeft meerdere malen weken bij de garage gestaan (totaal 3x) om dit te verhelpen, maar elke keer tevergeefs. Elke keer werd er gezegd dat het opgelost was, maar het geluid was net zo hoorbaar. Omdat het probleem bleef bestaan is er vaak gezegd dat kosten niet doorberekend zouden worden, maar dit is de laatste keer toch gebeurd. Er werd niet gebeld om kosten van onderhoud te bespreken, er werd vrijwel nooit gebeld dat de auto klaar stond na onderhoud. Maar kosten doorberekenen van iets wat het probleem niet oplost, terwijl je zegt dat dit niet betaald hoef te worden... Dit vind ik echt schandelijk. Ik heb hier over gemaild, maar nog geen reactie ontvangen. Ook een van de wieldoppen is verdwenen tijdens dat hij bij de garage stond, hiervoor vroegen ze mij of dit niet al zo was toen ik het aankaartte. Verre van netjes en klantvriendelijk, nog een voorbeeld van een probleem wat niet meer opgelost is door ze. De factuur krijg je altijd weken later, dus het is vaak bij ophalen van de auto onduidelijk hoe de kosten zijn opgebouwd. Alle facturen zijn ook ronde bedragen, waardoor ik het gevoel krijg dat het nattevingerwerk is. Als je vraagt wat er precies gedaan is aan de auto krijg je een vaag verhaal. Lang heb ik dit soort dingen op de koop toegenomen, maar er is teveel gedoe geweest. Ik heb vaak genoeg de ruimte gegeven om dingen op te lossen, maar ook daarin laten ze echt grove steken vallen. Er zijn nog veel meer voorbeelden, maar het bovenstaande verhaal lijkt me duidelijk. Al met al zal ik de garage daarom niet meer aanraden. En zelfs al maak je duidelijke afspraken, dan worden deze vaak niet opgevolgd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Zeer goed altijd behulpzaam en vakkennis

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede en meedenkende Garage.

Er word altijd zeer goed werk geleverd. Ze denken met je mee, en er word alleen gedaan wat er nodig is. Kunnen een hoop garage's een voorbeeld aan nemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Altijd lastig om te beoordelen aangezien ik geen verstand van auto's heb, maar heb bij Rocar altijd een goed gevoel bij de service, reparaties en bijbehorende rekeningen. Nemen de tijd om uit te leggen wat er gedaan moet worden en waarom en denken goed mee. Erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede ervaring

Het ging vlot en ben deskundig en voor mijn gevoel eerlijk geholpen. Ik kon op een vrijdag terecht in de ochtend en kon vlak voor sluitingstijd mijn auto weer ophalen. Heel speciaal ook omdat het tussen de drukke planning die zij al hadden was gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Uitstekende service en hartelijk dank voor de sleutelreparatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch, snel geholpen, zeer vakkundig, erg vriendelijk

Fantastisch, snel geholpen, zeer vakkundig, erg vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

top garage

goede service en prima monteurs

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig en deskundigheid

1 kanttekening,graag de klant wel informeren als het de reparatie kosten hoger uitvallen dan afgesproken was.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en goed geholpen, door erg vriendelijke mensen!!

Fijn dat ik zelfs werd ophehaald toen mijn auto klaar was!!!!!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Tractieweg 93

3534AP Utrecht

302447575

[email protected]

Over Garage Rocar B.V.

Bij Garage ROCAR in Utrecht draait het alleen om u en uw auto. En dat betekent: luisteren naar wat u wilt en het beste advies geven voor de reparatie en het onderhoud van uw auto. Ons garagebedrijf is RDW erkend. Hiermee hebt u de zekerheid en duidelijkheid dat uw auto bij onze autogarage in goede handen is. Deskundige en ervaren monteurs De deskundige monteurs van Garage ROCAR kunnen vrijwel alle auto’s repareren en vrijwel alle reparaties uitvoeren. Garage ROCAR denkt met u mee en adviseert over nieuwe of gebruikte, merk- of merkloze onderdelen en nieuwe of gebruikte banden. U ontvangt het advies dat past bij uw auto, van oldtimer tot auto uit de jaren ‘90 tot een nieuwe auto.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.