Mooi bedrijf met prima aanbod

Miquel is zeer service gericht en heeft mij goed advies gegeven bij de aankoop van mijn auto.

Kwam bij toeval terecht bij Nerex motors, geen spijt van, vrijdagochtend (de 17e febr.) gebeld voor proefrit en afgelopen woensdag (22e) kon ik m’n auto al ophalen, kreeg nog een leuke prijs voor m’n inruil auto, ik ben zeer tevreden en helemaal happy met m’n nieuwe auto (en ja m’n vrouw ook hahaha) Miquel bedankt voor de goede service!

Helemaal goed!

Spontaan langsgegaan bij dit bedrijf, waar veel mooie jong gebruikte auto’s stonden. Hele goede, relaxte sfeer binnen het bedrijf. Goed geholpen, waarna we een mooie Volvo XC90 Rdesign hebben aangeschaft. Miguel heeft ons heel goed geholpen, waarbij regelmatig telefonisch contact is geweest en eerlijk gehandeld is. Miguel heeft ervoor gezorgd dat de auto bij aflevering er als nieuw uitzag. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

Erg betrouwbare eigenaar

Ik heb net een Auto bij dit bedrijf gekocht. Inruilproceduere ging op een goede en eerlijk manier. De auto's bij deze bedrijf worden in een TOP staat en goede kilometer / preislijsting verkocht. Zeer klantenvriendelijk en hooge kennis. Eindresultaat: Absoluut AANRADER

Top service!!

Er wordt snel geleverd. Top kwaliteit auto en een top service van de medewerkers.

kort krachtig

zeer tevreden

uiterst professioneel en behulpzaam

Een zeer behulpzaam team in elke fase. Ik was zeer tevreden.

quality and good service together

I am totally satisfied with the service . The auto I purchased was delivered to me in good condition, even though there was time for a regular service check, they also arranged this service free of charge to me. I get a quick training about the auto. All personnel was helpful and friendly. Thanks for the total quality service given.

The place to be!

helemaal top

andy is een fijne kerel neemt de tijd voor je zegt wat hij moet zeggen geeft overal een antwoord op heel vriendelijk verstand van auto's ik ben dik tevreden en heb een prima auto gekocht en de service is top .

Great car, poor service

I bought a great Audi A4 with minor defects that will be promised to be fixed. Even though I asked 3 times for an appointment. I was constiently ignored.

Thank you for your reaction and sorry for the inconvenience . We did not want to ignore anything intentionally . Right after the claim your number and and name has been given to our garage , but unfortunately they forgot to call you for an appointment. As stated on our website , please send this kind of requests to our e-mail [email protected] . So it will be registered and followed up better. The appointment will be arranged and all the little problems will be fixed very soon. At least we are happy that you enjoy the car :)

Top ervaring

Mijn 2e auto gekocht bij Andy. Zeer vriendelijke man, heeft mij een ontzettend goede inruil prijs voor mijn oude auto gegeven, en zorgt ervoor dat de auto die je koopt zowel van binnen als buiten tip top in orde is voordat je hem meeneemt. Ik ben bij veel mensen geweest om een nieuwe auto te bekijken, maar niemand kon tippen aan Nerex zowel kwa prijs-kwaliteit als aan klantvriendelijkheid.

Snel geregeld

Alles snel en fijn geregeld fijne service

Betrouwbaarheid

Zeer betrouwbaar bedrijf en werknemers.

Onlinegroentefruit

Dit was niet onze eerste auto die we daar gingen kopen Het zal zeker ook niet de laaste zijn waneer ik hier mijn auto koop voel ik me niet genaaid of opgelicht als er iets in de toekomst overkomt met de auto kan ik ze nog altijd bellen bedankt voor snellere service NEREX Motors!!!!

Beste Esra & Onur , Dank voor jullie oprechte beoordeling . Jullie zijn altijd welkom voor volgende auto, advies of alleen voor koffie . Nogmaals hartelijk bedankt... Nerex Motors B.V.

alles is perfect

vriendelijk personeel en redelijke prijzen

Vriendelijk geholpen door Andy. Ervaren, kennis van zaken en vooral heel klantgericht. Zeker aanrader om te kijken voor een nieuwe auto.

goedkoop en van goede kwaliteit

auto's zijn goedkoop Ze maken barbecue voor autokopers ☺️

Dank voor de mooie recentie . Veel veilige km toegewenst in de Volvo XC90 T8 . Tot volgende barbecue :)

Great

I bought a Mercedes C250 2012 model. Just after a few months i bought it there has been a little problem with exhaust and called the company to repair it, they handled it without any hassle.

• Would you recommend us? Yes

Uitstekende service!

Tot en met de verkoop hele goede ervaringen met Nerex! Snelle en goede afhandeling. Zeer tevreden. Nog geen problemen hoeven melden dus kan nog niets zeggen over de after sales, maar heb daar ook alle vertrouwen in.

After sale is slecht

Tot en met de aflevering ging alles goed, Andy is een vriendelijke attente verkoper. Aflevering verloop bijna goed, op 2 puntjes na (zie mij eerdere review). Enige tijd na aflevering kwamen er echter wat minpuntjes van de auto naar boven. Na veel aandringen zijn die helaas gedeeltelijk verholpen. Helaas geen contact meer te krijgen met Andy, dus aftersale is slecht.

Beste Marcel, Spijtig verneem ik jouw reactie van jouw ervaring met Nerex Motors, wij hebben zeker veel contact gehad omtrent de min puntjes waar jij het over hebt ondanks de reparaties die ondertussen al hebben plaatsgevonden. Wij hebben altijd gereageerd op jouw berichten en telefoontjes (hoewel de bereikbaarheid in de avond natuurlijk minder is), is tot het laatst nog gebeld en kreeg geen gehoor tot deze reactie. Wij willen natuurlijk nog altijd alles netjes afhandelen volgens de geldende garantie voorwaarden en vraag je vriendelijk een email te sturen naar [email protected] waarop meteen actie wordt ondernomen. Nerex Motors B.V.

Mooi bedrijf, top service

Ben goed en snel geholpen. alles was goed geregeld en de auto was netjes afgeleverd.

Goede service! Aardige, betrouwbare verkoper.

Goede ervaring bij Nerex motors! Hele aardige verkoper die veel wist van de auto en goed kon helpen. Nam rustig de tijd om alles uit te leggen, goede service!

Top bedrijf, Zeer klantvriendelijk, Goed geholpen

Goed geholpen, met humor. Niet het idee dat de verkoper ons wat aan probeerde te smeren, maar deskundig. Goede medewerkers met hart voor de zaak. Perfect.

Nieuw-Zeelandweg 7

1045AL Amsterdam

202194638

Over Nerex Motors BV

Nerex Motors B.V. is een werkmaatschappij van BAS Global Holding B.V. Nerex Motors is actief op de Nederlandse markt en levert jong gebruikte auto’s uit het hogere segment; m.n. Audi, BMW, Mercedes Benz, Volkswagen en Porsche. De meeste auto’s hebben nog volledige fabrieksgarantie en anderen bieden wij aan met 6 maanden garantie. Onze auto’s hebben doorgaans een aantrekkelijke kilometerstand en voldoen aan alle criteria.