Super service en goede communicatie

Erg fijn geholpen door Harry van Oostland Automobielen. Contact verliep soepel en goed en de aflevering was ronduit geweldig. Hartelijk dank en tot de volgende auto!

keurig geregeld.

Mijn ervaring van het bedrijf. Bus aangekocht , duidelijke afspraken , en thuis afgeleverd.

Prima en nette service

Prima service. Zeer tevreden.

Top ervaring

Zeer tevreden over mijn koop. Goede prijs voor de auto betaald. Snelle en vlotte afhandeling.

Goede service, altijd vriendelijk

Onze bus werd zelfs thuisgebracht en de oude direct meegenomen!

Klant vriendelijke

Goed meedenkend snelle goede service

Fijne auto vriendelijke mensen betaalbaar Netjes afgeleverd

no nonsens noordelijke nuchterheid.

goed geholpen door vriendelijke mensen, en mooie bus gekocht.

Duidelijke afspraken en fijne aflevering

Positief gesprek en begeleiding door de verkoper.

Auto zonder te komen kijken op locatie gekocht. Perfect afgeleverd volgens afspraak. Auto was netjes zoals op de foto's online te zien was.

zeer goed

zeer goed

Mijn ervaring is top bij Oostland Automobielen. Vorige week dinsdag een bedrijfsbus via de site gekocht en werd daarbij telefonisch goed geholpen. Deze werd dezelfde week vrijdag al bezorgt en hij rijd top en ziet er super goed uit zoals vermeld. Ik kan ze zeker aanbevelen.

Top bedrijf, transparant , open en eerlijk. Absoluut een aanrader om zaken te doen met dit bedrijf.

In één woord top!

Snel, vriendelijk en top geregeld!

No-nonsense efficiënt en vriendelijk

Voor het eerst een auto ongezien op 300 km van huis gekocht. Voordat in eigen zekerheid heb ik 3 maanden garantie gevraagd zonder daarvoor te willen betalen. Dat is gelijk toegezegd. De prijs op marktplaats is ook wat ik heb betaald, dus geen afleverkosten of vervoerskosten+ van Groningen naar Brabant). Vragen werden snel beantwoord. Allemaal top. Enige minpunt is dat ik niks te horen kreeg van het transportbedrijf totdat ik Oostland vroeg om voor mij te bellen en de auto 2 uur later afgeleverd werd. Een beetje krap.

Handelen snel, denken mee.

Prima service. Duidelijk verkoopverhaal.

Vriendelijk en goed geholpen.

Vriendelijke mensen. Goed geholpen. Staan open om samen oplossingen te zoeken na aankoop auto.

goed en snel en altijd duidelijk

als er wat is dan wordt het vaak handel

Super service en advies!

Wij hebben als bedrijf zeer goede ervaring met Oostland Automobielen. Voor de aanschaf van onze leasebus hebben wij goed advies gekregen, en zijn wij tijdens het aanschaffen van de bus goed geholpen. Echt een aanrader!

jederzeit wieder!!!

Sehr gute Kommunikation.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Prima bedrijf, komen afspraken na en leveren prima auto's

Handelen snel, netjes en adequaat. Wilde graag nog een nieuwe APK op de auto, was binnen 1 dag geregeld.

Gewoon een goede handelaar die de afspraken na komt.

niet van toepassing

Zeer vriendelijk

Snel contact, goede afspraken en snelle levering

Netjes afgeleverd volgens afspraak.

Netjes afgeleverd volgens afspraak.