zeer goed als klant geholpen

Steeds goed telefonisch gesprek. Auto netjes afgeleverd volgens afspraak. De VW bus dus vertrouwd ongeziens gekocht, complimenten.

duidelijk contact, snelle service

ik heb contact en handelingen tijdens als goed ervaren !. later een navul moeten doen van de airco. ook dit is door oostland zeer goed afgehandeld !

Prima bedrijf

Altijd goede ervaring ruime keus

is mijn tweede bus bij dit bedrijf zeer tevreden

heb nu mijn tweede bus hier gekocht ben zeer tevreden met de gehele afwikkeling omtrent de aankoop

Uitstekend bedrijf

Een prachtige bedrijf die graag mij geholpen voor de tweede bedrijf auto, top gasten, top service, eerlijke bedrijf. Hartelijk bedankt!!!! Solide koeltechniek BV

Gewoon goed

Zeer goed bedrijf

Netjes en correct geholpen, en voor de juiste prijs.

Geen poeha…. Kort maar krachtig zaken doen !

Snelle service en afhandeling. Auto stond er perfect bij…. Complimenten !

Afgezien van de afstand is de verkoop perfect verlopen.

Vanaf de offerte tot de aankoop in Groningen is alles zeer goed verlopen. Aardige mensen in een professionele omgeving.

Goed en betrouwbaar, zonder poeha bedrijf

Bedrijfsauto gekocht, goed en vriendelijk geholpen. Nazorg bij een door beide gemiste kleine storing, werd uitstekend opgelost door de firma Oostland.

GREAT TEAM.

I bought a Nissan cabstar & oil&steel from Oostland Automobielen.

• Would you recommend us? Yes

Super bedrijf

Goed bedrijf

Alles prima geregeld en afspraken nagekomen.

Alles was prima geregeld en de auto zag er top uit. Voor herhaling vatbaar.

Prima geholpen door Jesse

Snel, accuraat en uitstekend geholpen door Jesse! No-nonsense bedrijf met voor mij de ideale bus, binnen een paar dagen geregeld Voor prijs/kwaliteit 4 sterren omdat bedrijfswagens tegenwoordig behoorlijk aan de prijs zijn en mijn inruil iets tegenviel, maar dat was wel een beetje te verwachten met een oude bus met veel kilometers. Bedankt Jesse voor de transactie.

Echt goed

Net voor elkaar goed geregeld

Duidelijk & Goed geregeld.

Heel vriendelijk en proffesioneel

Hielden me op de hoogte van de status voor gereed en konden me van het station afhalen.

Tevreden

Klantvriendelijk en sociaal.

Zeer goede service

Super service. Nemen alle tijd.

afspraken nagekomen

Nummerbord trekhaak nagebracht

Promt and excellent service, highly recomended

Our vehicle arrived as described , quick service, all documents/license plates were prepared by seller.

• Would you recommend us? Yes

Zeer tevreden!

Goede service en nette afhandeling.

een goede prijs voor een strakke bus.

De bus heb ik zonder hem in het echt te bekijken gekocht. Op basis van de foto's maar ook na telefonisch contact met Oostland. De bus wordt goed toegelicht zowel de goede punten als de iets mindere punten worden goed toegelicht. De bus werd uiteindelijk gebracht door Oostland, dan is het altijd nog spannend of de bus is zoals je deze verwacht. De bus werd afgeleverd en deze was boven verwachting. Heel blij mee!

Kompetent, ehrlich und zuverlässig. Mehr geht nicht.

Herr Oostland ist ein sehr kompetenter, geradlinigen und ehrlicher Geschäftspartner. Mir hat es Spaß gemacht ein Auto bei ihm zu kaufen. Und obwohl der Weg soweit ist von München nach Groningen werde ich das nächste Auto wieder bei Oostland kaufen. Ich kann diese Firma nur weiter empfehlen. Ehrliche Autos zu fairen Preisen. VG Kirchmayer Bausanierung Jobst Kirchmayer

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja