Na aankoop van mijn auto is alles goed en netjes geregeld,

Klantvriendelijk

Alles netjes afgehandeld,net bedrijf

Ze zijn duidelijk wat ze wel of niet kunnen en komen de afspraken na!

Aan de hand van je wensen, gingen ze kijken wat wel of niet mogelijk is. Wat er afgesproken is, zijn ze ook nagekomen.

Excellent services and quality!

Excellent and quick services!

• Would you recommend us? Yes

Plezierig en correct bedrijf

Gebruikte Vito gekocht. Plezierige en correcte verkoper. Ik ben blij met de aanschaf.

Luisteren goed naar de wensen van de klant en komen met goede oplossingen

Zeer open mensen om mee te praten. Zijn echt geïnteresseerd en behulpzaam. Hebben de auto binnen 1 dag netjes thuis afgeleverd.

Nette auto snel geregeld

Op de site al duidelijke foto,s gezien van de caddy maxi,dit gaf voldoende vertrouwen naar het hoge noorden te rijden.Meteen de sleutels gekregen en geen kopietje rijbewijs of wantrouwen. Snel handelen en na een goed inruilbedrag voor mijn landrover tevreden met de caddy terug naar de randstad.

Vlotte en snelle behandeling, goed op onze komst voorbereid

De auto waarvoor we kwamen kijken was door de wasstraat gehaald, dat vond ik heel netjes. Uiteindelijk kochten we een andere auto, deze is netjes afgeleverd

Goede ervaring

Geen opmerkingen

Prima betrouwbaar bedrijf

komt afspraken keurig na . Nu de auto net 1 dag binnen en even checken of alles in orde is deze week. Auto ongezien van plaatje internet gekocht en auto is precies zoals omschreven

betrouwbaar en vakkundig

Vandaag heb ik mijn eerste bestelwagen gekocht bij Oostland Automobielen. Ik was onbekend met het genre, dus heb veel vragen moeten stellen en een aantal proefritjes gemaakt voordat ik een goede keuze kon maken. Wat een aardige mensen bij Oostland; geduldig, super vriendelijk, betrouwbaar en vakkundig. Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop en als ik over een paar jaar overstap op een groter model dan kom ik hier weer terug.

Een auto kopen bij dit bedrijf, kan ik een ieder aanraden.

Heel vriendelijke mensen, leggen alles haar fijn uit wat je wil weten over een auto, in mijn geval een bedrijfsauto. Alles is daar perfect geregeld, niets van te zeggen.

Prima!

Vriendelijke, snel contact.. alles heel plezierig verlopen.

fijn zaken gedaan en zeer te spreken over de afhandeling

plezierig geholpen. Correct in afhandeling Snelle servies zelf als je komt met een lastige vraag. Duidelijk en eerlijk bedrijf

Er wordt snel gereageerd, ook als er een probleem is. in mijn geval worden dingen die per ongeluk in de oude auto zijn blijven liggen snel opgestuurd en problemen worden snel en netjes opgelost.

Super en snel

ze denken mee en niet alleen voor hun eigen portemonee

Vanaf mijn eerste contact per mail snel geschakeld

Vanaf mijn eerste contact per mail snel geschakeld, ook bij volgende traject alles snel duidelijk en eerlijk afgehandeld, wij rijden nu in een prachtige Vito in Rotterdam.

Snel en prettig

No nonsense en proffesioneel

Op een vlotte en pretige manier geholpen, en met een mooie bedrijfsauto de weg op gegaan.

Keuren van de auto vond ik veel te duur,dat hoort bij de aflevering gewoon bij te zitten.

Zeer goede service en afhandeling. Een aanrader!!

Ervaring vonden wij goed omdat wij bondig en correct zijn behandeld en daarbij was de verkoper een aardige vent.

corect en duidelijk

Snelle en correcte afhandeling.

Ik heb een fijn contact gehad met oostland automobielen. Ik heb mijn Caddy maxi ingeruild voor een Mercedes sprinter met inrichting. We waren snel over de prijs uit wat ik voor mijn Caddy wilde hebben. Paar dagen later kon ik mijn nieuwe aanwinst ophalen. Het was voor mij even wat kilometers rijden maar nog geen enkel spijt van!