In 1 keer geslaagd!

Super blij geweest met Elisio als rij instructeur. Hij zit altijd rustig naast je, wat voor mij vooral heel erg fijn is. Daarnaast legt hij alles goed uit.

Relaxt en leerzaam

De lessen gingen altijd erg relaxt. Ik was in het begin erg nerveus maar tijdens de lessen werd alles rustig uitgelegd waardoor ik me niet meer gestresst voelde om fouten te maken. Door de goede begeleiding tijdens de lessen ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn examen, terwijl ik mijn eerste proefles begon met wat angst en spanning voor autorijden.

Ik ben blij dat ik mijn rijlessen bij deze rijschool heb genomen. Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn praktijk examen met dank aan Elisio

Gezellige en leerzame rijlessen

De rijlessen van Elisio waren altijd erg leuk en leerzaam. Hij zorgt ervoor dat je je comfortabel voelt achter het stuur en hij is erg geduldig.

Heel goed

Elisio is een geduldig instructeur. Ik voelde mij ontspannen tijdens het leren.

Fantastisch

Ik vond het erg fijn hoe het is gegaan en is geregeld ben ook in 1x geslaagd super blij met jullie

Gezellige en leerzame rijlessen

De rijlessen van Elisio waren altijd erg leuk en leerzaam. Hij zorgt ervoor dat je je comfortabel voelt en hij was altijd erg geduldig.

Door de rijlessen was ik er goed op voorbereid

Dit was voor mij een geweldige ervaring. Ben helaas niet in 1x geslaagd. Dit kwam door het kijkgedrag. Maar door de lessen van Eliso begreep ik het goed en slaagde in mijn tweede examen. Flexibel in het maken van afspraken. De rijinstructeurs zijn heel rustig.

Een tien

Elicio is naar mijn ervaring een zeer lieve en geduldige instructeur. Ik had eerder een andere rijschool wat een minder goeie ervaring was, ik heb daar de verkeerde dingen geleerd. Hij heeft mij veel af -en bij geleerd tijdens de rijlessen, enorm dankbaar voor de leuke maar ook consequente rijlessen, met als uitkomst geslaagd in de praktijk!

Ze helpen je goed en ze zorgen dat je je rijbewijs zo snel mogelijk haalt!!

Duidelijk

Elisio heeft me fantastisch geholpen met het behalen van mijn praktijkexamen

Gezellig en assertief!

Santos rijdt met passie en heeft altijd zin om te lessen. Hij is vaak van vroeg tot laat beschikbaar, en is altijd gezellig. Hij zorgt ervoor dat je vroegtijdig dingen leert en geeft je motivatie!

Hele goeie uitleg en tips top service

het zeker waard als je praktijkexamen wil halenc

Super!

Na 7 keer praktijkexamen ben ik eindelijk geslaagd dankzij de rijlessen van Elisio! Hij geeft op een hele fijne manier les waardoor je je comfertabel voelt tijdens het rijden. Na 10 lessen heb ik rijexamen gedaan en voelde ik me al zelfverzekerder dan ooit op de weg. Ik kan deze rijschool aan iedereen aanbevelen ! :)

Uitstekende rijschool

Dankzij deze rijschool heb ik niet allen mijn rijbewijs in 1 keer gehaald maar ook mijn theorie

Top Rijschool

Eerste keer geslaagd, veel bedankt voor jullie ❤️

Uitstekend!

Beste rijschool in de Zaanstreek, bedankt voor de tijd en aandacht dat jullie in mijn lessen hebben gegeven!

Goede uitleg, goed aangegeven wat ik moet doen en waar ik het moet doen

Ik ben heel blij met zaanseverkeersopleidingen ze hebben me goed geholpen en ben geslaagd.

Alles werd mij goed uitgelegd.

Alles wat ik moest weten werd mij goed uitgelegd en de dingen waarbij ik moeite had werd extra behandeld

Top service

In 1 keer geslaagd en top uitleg gehad. Erg vriendelijk leuke dag gehad. Groetjes Bink

was heel goed goeie uitleg

Zeer goeie instructeur helpt je heel goed

Goede rijschool waar je echt leert rijden

Hele goede rijschool met goede instructeurs die je echt leren autorijden. Instructeurs blijven altijd kalm en werken aan je zwakke punten zodat je alles echt onder de knie krijgt. Ook heb ik mijn rijbewijs binnen een half jaar gehaald, en dat in deze (corona)periode! Top!

Super geholpen en hele goede klick

Echt super geholpen we hebben ook nog is heel gezellig gehad. Echt een aanrader voor iedereen die op een goede manier zijn of haar papiertje wil halen. Er word goed gecommuniceerd en vooral de rust en vertrouwen zijn goed.