Top rijschool!

Ben begonnen met rijlessen bij elisio. Daarna bij instructeur santos altijd leuke gezellige ritten gehad! Ik heb in meer termijnen kunnen betalen in overleg met kantoor dus ben heel blij dat dit allemaal mogelijk was en heel erg bedankt!!

Gezellig

Hele goede rijschool. Gezellige instructeurs. Begeleiden je op een goede vriendelijke manier en zijn goed telefonisch bereikbaar altijd:). Zeker een AANRADER!

Echt Top !

Goede Rijschool, Santos , Elisio echte Geweldige Rij Instructeurs.

Ik heb het super ervaren!!

Ik heb het super ervaren heel goed uitgelegd en duidelijk.

Perfecte rijschool

Ik ben in september 2023 begonnen met mijn rijlessen en ik kan Zaanse aan iedereen aanraden! Elisio is een goede en rustige rij coach met veel kennis. Hij legt alles goed en zorgvuldig uit. Ik had gekozen voor het 35+ pakket en ik ben daar erg tevreden over. Door het vertrouwen dat Elisio mij gaf ben ik met meer zelfvertrouwen gaan rijden. Dankzij Zaanse ben ik in 1x geslaagd voor mijn theorie examen (vanwege hun cursus) en in 1x geslaagd voor mijn praktijkexamen. Ik heb mijn rijlessen als gezellig en leerzaam beleeft.

Fijne rijschool met goede lessen

Ik heb een goede ervaring gehad bij Zaanse Verkeersopleidingen. Elisio was een goede, rustige en geduldige instructeur die je erg op je gemak stelt. Dat was erg prettig, helemaal voor een iemand die erg onzeker is over haar prestaties en ook last heeft van faalangst. Ik ben alsnog in een keer geslaagd!

Zaanseverkeersopleidingen is de beste aanrader!

Ik raad Zaanseverkeersopleidingen zeker aan! Ik ben zelf doof/slechthorend, maar hij had echt geduld met mij en wilde me graag helpen met afrijden! Elisio is een aardige, rustige en geduldige instructeur. Hij had vertrouwen in mij voordat ik vertrouwen in mezelf had dat ik wel kon rijden. Hij legt alles rustig en heel goed uit, ondanks ik doof/zware slechthorend ben. Hij legde me dingen uit waarom ik fouten maakte, waardoor ik mezelf elke dag kon verbeteren. Door zijn tips en het zelfvertrouwen dat Elisio mij gegeven heeft, heb ik zonder angst afgereden. Het was een goed geprijsd pakket en ik heb hier ook een theoriecursus gevolgd. Dit was ook echt aanrader! Ik heb mijn theorie in 1x gehaald dankzij Djayden (theorie cursus) en ben in 1x geslaagd voor mijn rijexamen!

Zeer nette en goede rij instructeurs ten alle tijden respectvol en hebben een liefde voor het vak

Toppie

Theorie en praktijk bij jullie gedaan Zo blij dat ik nu mijn scooter rijbewijs heb gehaald

Helemaal top!

Mijn begeleider heeft me veel geholpen en veel dingen uitgelegd. De mensen zijn super behulpzaam en nemen dingen meerdere keren met je door! Zeker een aanrader.

Hele vriendelijke en meelevende medewerkers en de lessen en alles wordt netjes en hoed uitgelegd zeker een aanrader

Ik heb hele goeie ervaring gelijk geslaagd

Ik ben heel goed begeleid als ik voor me auto Ga dan ga ik ook hier

Amazing!!! Odair Santos is the driver instructor to have!!!

Odair Santos is culturally sensitive to expats, understands how to frame his feedback, gives excellent driving advice, and is a absolute professional. He understands that expat experienced drivers need to adapt to Dutch driving while being respectful of their driving histories. Lastly, he is funny, and charming to be in the car with.

Geweldige rij instructeur

Ookal was ik snel met leren heeft mijn rij instructeur me echt heel goed geholpen met alle trucjes en dingen die belangrijk zijn om goed te kunnen rijden. Ik heb nu mijn rijbewijs en ik ben mezelf en ook mijn rij instructeur heel dankbaar! Groetjes Hety

Santos legt goed uit duidelijk

Super fijne rijschool. Nu geslaagd voor scooter. En ga er zeker ook mee auto rijbewijs halen.

Fijne begeleiding, duidelijk, prettig om daar rijlessen te volgen.

Goede instructeur fijne uitleg communicatie over inplannen mag iets beter maar een top rijschool

Leuke ervaring ga hier zeker ook me autorijbewijs halen!

Helemaal top goed geregeld en feilloos.

Echt leuk top rijinstructeur

Perfect!

Santos is een geweldige rij-instructeur. Hij is altijd duidelijk met zijn feedback en leert je geleidelijk aan om te leren autorijden. Hierdoor heb ik mijn examen in 1x gehaald. Nogmaals bedankt Santos!!

Een top ervaring met 1 op 1 begeleider die top was.

Erg fijn met een dus 1 op 1 begeleiding wat super was.

Leerzaam

Mijn ervaring met Zaanse Verkeersopleidingen was zeer positief, ik heb zowel met Elisio als met Santos rijlessen gehad, beide zijn goede rijinstructeurs die duidelijke uitleg geven en de tijd nemen om jou zo goed mogelijk te helpen waarbij nodig is, ik heb mijn rijlessen als gezellig en leerzaam beleeft. Ik zou deze rijschool enorm aanbevelen ivm ik zelf een hele fijne ervaring heb gehad.

Hoge kwaliteit lessen

Geweldige lessen waarvan ik veel heb kunnen leren. Er wordt altijd goed uitgelegd op welke punten je kan verbeteren wat er uiteindelijk ervoor heeft gezorgd dat ik op een hoog niveau kon afrijden.

UITSTEKEND!

Super! In 1x geslaagd! Uitstekende lessen!

top

goede uitleg en perfecte begeleiding tijdens rijles

Helemaal top!

Aardige instructeur met handige tips. Alles werd goed uitgelegd en foutjes werden meteen besproken.