Goeie service, staan altijd klaar

Vriendelijk, behulpzaam en prima service

Alles correct afgehandeld

Geen op of aanmerkingen, alles is gegaan zoals dat in mijn beleving bij een garage hoort te gaan dus TOP , helemaal tevrede

Vertrouwd adres

Deskundig, eerlijk en vriendelijk

Altijd vlot en kundig geholpen

Bij garage Horjus staan ze altijd voor je klaar!

Als ik binnen kom rijden komen ze direct naar je toe om te helpen.

Top bedrijf. Staan altijd klaar om me te helpen

Vakkundig personeel met kennis van zaken. Ik kom er altijd terug.

Eerlijk oprecht en meedenkend. Zeker niet duur

Goed geholpen, eerlijk advies en zeker niet duur

Snelle en goede service!

Altijd uitstekende service

Zeer professionele monteurs, die altijd met een oplossing komen zelfs in situaties waarbij onderdelen niet meer leverbaar zijn bij wat oudere auto’s.

No nonsens

Op aanbeveling naar Garage Horjus in Makkum gegaan. No nonsens, degelijk, meedenkend

zeer prettig en vriendelijk

Als nieuwe klant voor een auto ben ik zeer prettig te woord gestaan. Door ieder personeelslid van dit bedrijf. We waren het ook snel eens over mijn inruil auto en de auto die ik heb gekeócht.

Een klantvriendelijk en kwalitatieve behandeling

Ik koop en ook de APK controle beurten vinden bij garage Horjus Plaatsen naar tevredenheid

goede service klant vriendelijk

uitstekend bedrijf met kundig en een vriendelijke baas die tijd voor je neemt.

Top garage

Goeie service, niet duur, aardige mensen. Laatst een auto bij deze garage gekocht en die is prima afgeleverd.

meedenken naar een oplossing en ruimte daarvoor maken.

Mijn oude auto had een reparatie nodig die niet meer in verhouding was van het aanschaf bedrag. Wel eerder dan ik gehoopt had. Afweging reparatie of een andere auto aanschaffen was in overleg snel gemaakt, mede doordat ik een week later op vakantie ging. De auto die beschikbaar was en binnen mijn budget is gereed gemaakt voor vakantie vertrek binnen die week.

Fijn contact. Goede service

Vriendelijke en goede service. Zeer tevreden.

Hele vriendelijke service

Heel blij met mijn nieuwe auto! Goede service, vriendelijke mensen.

Prima!

Snelle hulp, vriendelijk. Goed advies mbt evt garantie. Zeer tevreden!

Klantvriendelijke service en maken hun belofte meer dan waar.

Prettige ontvangst en betrokken bij wens klant.

Zeer tevreden!

Uitstekende service, vriendelijke mensen en een auto aangeschaft die voldeed aan de beschrijving.

Tijden verander helaas steeds meer. Maar kwa service steekt Horjus er nog steeds bovenuit!!

Afhankelijk van de persoon! Eigenlijk altijd op en top.

Opnieuw keurig en netjes geholpen!

Superservice, eerlijk en betrouwbaar!

Duidelijke communicatie, goede tarieven, behulpzaam personeel en altijd op zoek naar de beste oossing voor jou. Altijd goede service! Rijdt er graag voor naar Makkum voor mijn beurtjes.