goede service

Betrouwbaar en meedenkend

Klasse

Betrouwbaar vakkundig en correct

Staan altijd klaar.

Kleine storingen, onderhoud en auto aanschaffen geen probleem en altijd goede service.

Fijne garage met vriendelijke mensen

Had starthulp nodig ivm lege accu. Waren binnen 10 min. bij me om te helpen

Een goede auto gekocht voor een scherpe prijs

Klantvriendelijk, meedenkend en betrouwbaar. Daarom kochten we onze auto bij garage Horjus.

Altijd eerlijk, snel en reëel.

Prima contact en eerlijke gesprekken.

Goed geholpen

Goed naar onze wensen geluisterd. Vriendelijk geholpen.

Kleine en grote problemen worden vakkundig opgelost.

Top bedrijf

Vertouwd, kundig en eerlijk bedrijf . Met kundig ,vriendelijk personeel.

Hartstikke goed

Goed geholpen en behandeld

Prima garage

Prima alles volgens afspraak

Netjes en correct en. Vriendelijk

Zie boven.

Fijne contacten, uitstekende service

Door aankoop nieuwe auto zitten we voorlopig vast aan andere garage. Maar als het onze vrije keus was bleven we bij Horjus. Niets dan lof.

Goede en snelle service!

Ik word altijd goed en snel geholpen, ik kan er altijd terecht! Ze staan voor je klaar.

Kundig en correct.

Flexibel, goede service. Vriendelijk.

perfecte service en vriendelijke benadering door personeel en eigenaar.

Het is een goede garage in Makkum dus mooi dichtbij. Reparaties worden naar mijn mening vakkundig uitgevoerd.bij kosten hoger dan 500,- wordt ik gebeld of krijg een mail. Rekeningen mag ik in termijnen betalen en ook de benzine kan ik op rekening betalen dat vind ik een groot voordeel, zo zit ik nooit zonder benzine als ik eens wat te weinig geld heb halverwege de maand. Ik ben dus dik tevreden, anders ging ik wel naar een ander bedrijf.

Zeer hartelijke mensen.

Een heel goede ervaring,met één klein minpuntje wat mij betreft, Ik dacht alles volgens afspraak,maar toch op het laatst bleek dat de navigatie beter niet gebruikt kon worden,omdat deze de accu door een storing de accu leeghaalde.Dit kon niet worden verholpen,blijkbaar.

GOEDE EN VLOTTE, CORRECT UITGEVOERDE REPARATIE

Goeie service met een lach!

Snelle service om een auto te gaan kopen. Zeker een aanrader! Iedereen staat voor je klaar er herkent ook de klanten die langs komen!

Vriendelijke, professionele service

Ik ben al een paar jaar klant bij Garage Horjus. In de tussentijd ben ik heel even met mijn Ford Fiesta bij Ford-garage van der Werff in Bolsward geweest maar ben daar zeer teleurstellend behandeld. Hulde voor Garage Horjus. Ik kan deze garage alleen maar aanbevelen.

Goede service en betrokkenheid!

Alles keurig afgestemd en mankementen verholpen.

top geregeld

De garage heeft meegeholpen en meegezocht naar een andere auto voor ons. De communicatie hierover en de overdracht hiervan verliep vlot en netjes en we gingen met een top gevoel de deur uit.

Een dikke 10

Fantastisch geholpen met de autom En fantastische service.

Levering van goede auto's en goede service

Onlangs hier mijn 7de auto gekocht!

Snel en zorgvuldig

Vriendelijke mensen en een goede behandeling en service. Top.