Altijd uitstekende service

Zeer professionele monteurs, die altijd met een oplossing komen zelfs in situaties waarbij onderdelen niet meer leverbaar zijn bij wat oudere auto’s.

No nonsens

Op aanbeveling naar Garage Horjus in Makkum gegaan. No nonsens, degelijk, meedenkend

zeer prettig en vriendelijk

Als nieuwe klant voor een auto ben ik zeer prettig te woord gestaan. Door ieder personeelslid van dit bedrijf. We waren het ook snel eens over mijn inruil auto en de auto die ik heb gekeócht.

Een klantvriendelijk en kwalitatieve behandeling

Ik koop en ook de APK controle beurten vinden bij garage Horjus Plaatsen naar tevredenheid

goede service klant vriendelijk

uitstekend bedrijf met kundig en een vriendelijke baas die tijd voor je neemt.

Top garage

Goeie service, niet duur, aardige mensen. Laatst een auto bij deze garage gekocht en die is prima afgeleverd.

meedenken naar een oplossing en ruimte daarvoor maken.

Mijn oude auto had een reparatie nodig die niet meer in verhouding was van het aanschaf bedrag. Wel eerder dan ik gehoopt had. Afweging reparatie of een andere auto aanschaffen was in overleg snel gemaakt, mede doordat ik een week later op vakantie ging. De auto die beschikbaar was en binnen mijn budget is gereed gemaakt voor vakantie vertrek binnen die week.

Fijn contact. Goede service

Vriendelijke en goede service. Zeer tevreden.

Hele vriendelijke service

Heel blij met mijn nieuwe auto! Goede service, vriendelijke mensen.

Prima!

Snelle hulp, vriendelijk. Goed advies mbt evt garantie. Zeer tevreden!

Klantvriendelijke service en maken hun belofte meer dan waar.

Prettige ontvangst en betrokken bij wens klant.

Zeer tevreden!

Uitstekende service, vriendelijke mensen en een auto aangeschaft die voldeed aan de beschrijving.

Tijden verander helaas steeds meer. Maar kwa service steekt Horjus er nog steeds bovenuit!!

Afhankelijk van de persoon! Eigenlijk altijd op en top.

Opnieuw keurig en netjes geholpen!

Superservice, eerlijk en betrouwbaar!

Duidelijke communicatie, goede tarieven, behulpzaam personeel en altijd op zoek naar de beste oossing voor jou. Altijd goede service! Rijdt er graag voor naar Makkum voor mijn beurtjes.

Heb een opdracht gegeven voor het kopen van een kleine auto. Ben erg tevreden over het verloop!

Goed in al opzichten

Goede service, ze komen hun afspraken na en leveren uitstekende kwaliteit in alle opzichten.

geweldig

vriendelijk ,eerlijk, en service en klantgericht

Bij Horjus een Mitsubishi i-MiEV gekocht. Melle was bij bezichtiging erg vriendelijk maar gaf meteen toe niet zoveel over de auto te weten, zoals conditie van de HV-batterij. Wel zei hij de 12V accu vervangen te hebben, en 2 nieuwe achterbanden konden er ook wel bij. Na aflevering thuis bleek de auto in uitstekende conditie te zijn, beter dan ik op basis van de proefrit kon weten. Ow ja, ze hadden hem vlak voor bezorging ook maar APK gekeurd. Ik kocht de auto zonder garantie maar weet zeker dat een defect toch opgelost zou zijn. Al met al een prima ervaring.

Keurige bediening en goede onderhandeling

Eerlijke voorlichting over de auto, goede inruilaanbod en een beleefde service.

Altijd attent

Wordt meteen geholpen ,aardige mensen