Weer prima en netjes geholpen.

Eerlijk bedrijf waar je goed wordt geholpen.

Auto kleine beurt

Top garage!

Betrouwbare garage. Mijn auto is goed gemaakt. Prijs in overleg zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Zeker een dikke aanrader!

Top garage!

Autoservice Veendam is een goede garage met vakkundige monteurs. Ze denken met je mee, zijn goed in de communicatie en betaalbaar! Kortom; een top garage waar ik al jaren kom!

Goede service en snel geholpen. Zeker een aanrader om heen te gaan met de auto.

Vriendelijke personeel, duidelijke afspraken.

Komen afspraken na

Toppie

Goed en vlot geholpen; alles volgens afspraak.

Klein bedrijf met vriendelijke en kundige medewerkers. Afspraken online maken werkt prima. Ik heb mijn (wat oudere) auto nu bijna 2 jaar en hij is alleen maar beter en betrouwbaarder geworden. Na mindere ervaringen met andere garages is dit erg geruststellend.

Erg tevreden!!!

Vakkundig personeel bij Autoservice Veendam. De oplossing van het probleem was snel gevonden en eveneens snel opgelost!!!

Goeie service snel en kwaliteit

Apk laten doen en uiteraard was er iets mis waar ik het al van wist maar netjes gebeld en akoord gegeven en alles wer snel afgehandeld qua een reselijke prijs

Ik ben al jaren klant en zeer tevreden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Indien nodig, wordt er overlegd over de kosten van evt. reparatie.

Altijd zorgvuldig, open en eerlijk; vakkundig werk!

Al een jaar of 4 bij deze gerage, na enige minder prettige ervaringen bij andere garages in Veendam. Deze zou ik iedereen aanbevelen!

hulpvaardig, vakmanschap en vriendelijkheid

ben erg blij met deze garage, na teleurstellingen in het verleden.

Keurig netjes en goed geholpen.

Zijn altijd eerlijk met onderhoud en de apk aan de auto. Nooit gekke dingen meegemaakt

Goede snelle bediening

Tijdens een servicebeurt wordt je altijd gebeld als er onvoorziene dingen naar voren komen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Houden zich aan opgegeven prijs. Vriendelijke medewerkers.

Prima garage met eerlijke prijzen en veel kennis van zaken.

Ik heb mijn huidige auto al een tijd bij deze garage in onderhoud en ze doen wat nodig is tegen een redelijke prijs dus ik ben dik tevreden.

tevreden

tevreden

Alles verloopt volgens afspraak en de reparaties zijn adequaat.

Bij andere garages kreeg ik na de beurt of reparatie de auto geregeld slechter mee dan toen ik hem bracht. Bij Autoservice Veendam doet men wat nodig is en is de auto weer in orde. Redelijke prijzen, prima service en vriendelijke ontvangst.

Meedenken

Altijd goed voorbereid en een goede voorlichting. Open, klantvriendelijke benadering.

Snel geregeld.

Snel geregeld de accu. Top

Fijne garage met fijne mensen

Mijn vaste adres voor de auto. Fijne garage en goede uitleg over de stand van zaken over de auto.

Klantgericht

Snel geholpen en adequaat

Vriendelijk en serieus geholpen.