Goede snelle service

Prima!

Alles echt heel goed geregeld. Ondanks dat het druk was,,was er toch ruimte voor mij als nieuwe klant! Goede en snelle reparatie. Alleen jammer dat mijn naam verkeerd geschreven is in deze aankondiging.

Zoals altijd , weer zeer tevreden!

Goed en snel geholpen. Vriendelijk personeel.

Goede service.

Komen afspraken na.

Vriendelijke service

Hulp bij bandenspanning en resetten voor een vriendelijke prijs!

snel en vakkundig geholpen

Ik had problemen met de verlichting van mijn auto en fietsendrager, dit is snel en naar tevredenheid opgelost

Goede ervaring nooit geen problemen. Auto wordt goed onderhouden

Keurig

Apk en uitleg over airco netjes. Netjes gebeld van te voren toen er nog wat extra moest gebeuren, geen verborgen kosten achteraf. Vriendelijkheid ook dik in orde.

Toppers

Goede monteurs weten wat ze doen.

Flexibel, klantgericht,

Viendelojk. Accuraat en behulpzaam

Na APK keuring direct afkeur punt verholpen

Zeer behulpzaam

De medewerkers zijn vriendelijk en houden zich aan de gemaakte afspraken.

Goede en vriendelijke service

Duidelijke afspraken zijn snel gemaakt en het personeel houd goed contact over de voortgang. Duidelijke en snelle service, ik raad ze zeker aan. Mijn auto is keurig gemaakt.

Niets op aan te merken.

Gewoon zo door gaan.

zoals reeds vele jaren,een vertrouwd deskundig adres

vlotte deskundige service

altijd goed.

Vlotte en goede service. Klantgericht. Vriendelijke ontvangst.

Fijne garage die goed zijn werk doet, Waarbij andere garage hoge kosten berekenden met verkeerde diagnose doen ze bij Autoservice Veendam goed onderzoek en komen tot de juiste oplossing.

Een snelle en goede service

komen afspraak goed na

Vriendelijk en goed advies

Aardige mensen, snel en correct.

Grote beurt+APK+remvloeistof voor een redelijke prijs en binnen een halve dag.

Het zal wel heel erg tegen

2x een verkeerde trekhaak geleverd, 1 x te korte kabelboom geplaatst, schade aan de auto, auto niet netjes afgeleverd (kunstofschot nog los, ty-ribs niet afgeknipt), auto in totaal bijna een week kwijt geweest om een trekhaak te plaatsen. 3 x heen en weer gereden naar veendam, van de leen auto deed de toeter het niet (apk afkeur), na het halen van de auto bij het schadebedrijf deed de de 3e remlicht het niet meer, zelf maar vervangen, want hun deden er niks mee. Oh bij het laatste belletje wel vragen of ik de auto even afgetankt wil achterlaten....

Goede communicatie vakmensen

Ik was bij een andere garage geweest die kon mij niet verder helpen met m’n Bmw na tel overleg met Bmw Groningen werd deze garage aanbevolen en de klachten met de auto zijn weg

Goede service. Correcte behandeling balie.

Prettig, ongedwongen en professioneel

Weer prima en netjes geholpen.

Eerlijk bedrijf waar je goed wordt geholpen.