Geweldige auto gekocht bij een super vriendelijk bedrijf

Vrijdag een Mini Cooper S gekocht en ik geef de verkoper Wim en het bedrijf 5 sterren. * Vriendelijk. * Mooie deal voor beide gesloten. * Keurige auto’s bieden ze aan. * Bij het ophalen was de auto keurig gepoetst en voorzien van een mooie Strik * Ook na 18 uur kunnen komen terwijl ze gesloten waren. Wim heel erg bedankt voor je hulp en leuke verkoop.

Snel, vriendelijk en betrouwbaar

Zo'n 4 weken geleden moest ik in een zeer kort tijdsbestek een andere auto kopen, aangezien mijn auto door een aanrijding Total Loss werd verklaart (gelukkig zelf niets, geheel buiten mijn schuld). Na veel zoeken op internet en een aantal proefritten met verschillende auto's gemaakt te hebben vond ik een mooie Mercedes C180 Estate bij van Boxtel Auto's. Gebeld voor een proefrit en een half uur later was ik al aan het rijden. Wim had 'm klaargezet, alle papieren erbij, en na de proefrit was het voor mij duidelijk: Dit zou 'm worden. Op dat moment was het nog niet helemaal zeker of m'n vorige auto inderdaad Total Loss was, maar Wim reserveerde de Mercedes tot die tijd. Vier dagen later ging ik 'm ophalen. Geen garantiepakket afgesloten, wel 2 jaar APK inbegrepen. Tot nu toe zeer tevreden over de Mercedes: Top auto voor een scherpe prijs!

Super goede en vriendelijke service

Wij hebben vorige week zaterdag een proefrit gemaakt en konden de auto na na een nieuwe APK en klein schadeherstel dinsdag al ophalen. Wij hebben hem vanochtend opgehaald en alles is volgens de duidelijke, gemaakte afspraken verlopen. Wim is vriendelijk en transparant, dat vinden wij heel fijn. Wij zijn heel blij met de aankoop van onze Nissan Qashqai via van Boxtel!

Ervaren verkopers, verstand van zaken.

Goede afspraken met betrekking tot proefrit. Auto stond klaar, netjes voorbereid, auto papieren waren inderdaad aanwezig. Na akkoord met betrekking tot de inruilprijs ook goede afspraken over afhalen. Grappig detail: bij aankomst bij ophalen grote strik op auto. Al met al tevreden, ook omdat ze toch voorkeur hadden op de 6 maanden garantie ipv hoger inruilaanbod. Dat zegt iets over hun instelling.

Een top-auto gekocht met top-service

Ik wilde de auto die ik gezien had komen bekijken, en hoewel ik 's avonds pas een berichtje stuurde kon ik de volgende dag gelijk langs komen. Ik werd vriendelijk en goed geholpen door Wim. We konden het snel over de deal rondom de auto eens worden. De hele ervaring gaf een prettig en vertrouwd gevoel.

Goede ervaring, prima service!!

Heb een Volvo V40 bij autobedrijf E. van Boxtel gekocht. We zijn prima ontvangen en geholpen door verkoper Wim. Hij heeft ons goed geïnformeerd en nam ook alle tijd voor ons. Het voelde meteen vertrouwd en goed. Auto is goed afgeleverd zoals afgesproken. Zeker een aanrader! Wim bedankt.

Vertrouwd adres.

Vandaag mijn auto opgehaald. Hebben voor de derde keer hier een auto gekocht. Zijn zeer tevreden met dit bedrijf. Erg vertrouwd en vriendelijk. Antoon en Hannie van Erp.

Goede ervaring en keurig geholpen.

Kon gewoon na het werk komen proefrijden en voelde zo goed en vertrouwd dat we BMW hebben aangeschaft. Herken ons dan ook niet in verhaal voor ons! Mensen komen vertrouwd en behulpzaam over en zijn goed geholpen door Wim en Erik. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat je hier met gerust hart je auto kunt kopen. Bedrijf straalt ook verzorgdheid uit. Wij zijn heel blij met onze nieuwe aanwinst. Bedankt mensen!!

Super service !!!

Ik heb een volkswagen caddy gekocht bij Wim Wij zijn zeer goed geholpen en hadden meteen een goed gevoel bij aankomst. Kortom super goed behandeld een echte aanrader!!!

Van Boxtel auto’s is het eerste autobedrijf waar ik naar ga kijken als ik een nieuwe auto wil kopen.

mooie praatjes die niet waar worden gemaakt

er wordt een mooi verhaal opgehangen over de auto, je vind hem nergens zo uitgebreid voor deze prijs, maar dan blijken er na aankoop toch een paar dingen niet te kloppen, geen cruise control en na 1 uur rijden gaat er een rood driehoekje met uitroep teken branden, dus de ANWB maar gebeld blijkt ook nog eens dat de garantie die je er bij hebt gekocht via van boxtel bij autogarantie.nl is geannuleerd door de garage, bij autogarantie.nl houden ze zich van de domme en zeggen doodleuk dat dit kan. contract met hun stelt dus echt niks voor.

Super mooie/goede auto gekocht bij E. Van Boxtel! Heel goed geholpen en geïnformeerd over de auto en andere zaken. Gemakkelijke omgang en duidelijk!

Superservice!

Wij hebben bij E. Van Boxtel een Peugeot 308 uit 2014 gekocht. Auto was zeer netjes, schoon en de advertentie klopte helemaal met de werkelijkheid. Zat toen we kwamen kijken een klein deukje in het achterscherm wat wij “voor lief” genomen hadden. Bij het ophalen van de auto is op eigen initiatief dit deukje door E. Van Boxtel eruit gehaald, tot grote vreugde van vooral mijn vrouw. Dus samenvattend zijn wij heel tevreden!

Service is top, alles wordt snel en makkelijk geregeld.

Ik hoefde alleen nog maar de betaling te doen en het was klaar. De mensen zijn altijd goed bereikbaar.

Super bedrijf!

Ik heb vorige week mijn nieuwe auto opgehaald, Volkswagen golf GTE. met inruil, Robert heeft mij super geholpen & netjes nog voor het weekend op kunnen halen. Echt super, ik raad het iedereen zeker aan om een kijkje te nemen bij hun als je een andere auto zoekt. Bedankt ! Gr Sep Jaspars

Prettig gesprek, fijn ontvangst

Na een keurig ontvangst en een kop koffie in de wachtruimte, hebben we hier een heel prettig gesprek gehad met Wim, en uiteindelijk een prachtige Peugeot 308 gekocht. Nu kunnen we natuurlijk na 1 dag nog niets zeggen over hoe de auto het zal gaan doen maar tot dusver is het een heel mooi adres om voor een occasion te kijken. Wim is meedenkend, flexibel en vriendelijk. We hopen veel plezier van de auto te gaan hebben!

Vakbekwame garage

Zijn komen kijken voor een gezinsauto. Hebben ons goed geholpen met de vragen die er bestonden alsook geholpen omtrent onbekende zaken. Eerlijk omtrent inruil van vorige auto. Laten zien hoe de waarde bepaalt wordt en hoe ze hiermee omgaan. Auto die gekocht is rijdt heerlijk en is goed onderhouden. Al met al een positieve en goede ervaring gehad

Super.

Super goed geholpen en tevreden weg gereden.

Wim is een topper !

meerdere malen geweest ,eerst voor collega deze kocht er een Audi Q3 bij het op halen van zijn Audi zag ik er een ford fiesta st line vroeg Wim om er een proefrit mee te maken dat werd direct geregeld , heb er naar een dagje overleg thuis , toch de knoop doorgehakt om deze ford te kopen mede doordat Wim naar telefonisch contact met mij zo vriendelijk en meedenken overkwam , bij ophalen van de ford was alles prima geregeld onder het genot van een cappucino hebben we het afgewikkeld , dat waren er dus 2 in een week die we daar kochten , als de tijd er is voor een andere wagen gaan ik zeker op hun site kijken eerst , Wim en de rest van EVB dank voor de goede zorg !!

Erg vriendelijk en fijn geholpen

Op zoek naar een auto die ik bij van Boxtel vond. Na een telefoontje een afspraak gemaakt voor een proefrit. Fijn en hartelijk ontvangen door Wim, hij gaf tips en dacht mee over de additionele aanschaf van cruise control en ging driftig op zoek naar een set winterbanden. Een week later de auto opgehaald, alles was tot in de puntjes geregeld. Fijne service, bijzonder vriendelijke en professionele medewerkers.

Zeer vriendelijk en professioneel bedrijf

Deze week onze auto opgehaald vanuit Limburg, na onze bezichtiging wat kleine aandachtspunten aangegeven deze zijn zonder probleem opgelost. We zijn zeer vriendelijk geholpen en hopen lang plezier te hebben van onze Ford focus.

Eerste auto bij deze dealer, prima bevallen

2 weken geleden bij deze dealer wezen kijken voor een auto. Prima ontvangst en zeer corect geholpen.

Netjes en vriendelijk geholpen

Op naar Schijndel, kijken naar een Mini Clubman. De auto stond keurig gepoetst klaar, supernetjes geholpen door Robert, de zoon, een bakkie koffie en proefrit. We zijn na wat onderhandeling in het supernette bedrijf goed geslaagd. Een bedrijf waar je graag nog eens komt. Groet Paul Renate

Goed en snel geholpen.

Ik ontving snel een reactie op de vraag die ik stelde op de website. Wim was zeer enthousiast en verleende goede service.

zeer goed

Vriendelijk en fijn geholpen, goede service !