Zeer tevreden, goede service en vriendelijk

Deze zomer een Fiat 500 cabrio gekocht bij dit bedrijf. Zeer vriendelijk ontvangen door Wim. Auto stond netjes klaar en mochten meteen een proefrit maken. Alles top geregeld! Zeer tevreden.

Waardeloos bedrijf!!

Wij hadden serieus interesse in een mercedes en zouden teruggebeld worden over de inruilprijs van onze Mercedes.Dit is inmiddels al ruim 1week geleden maar niks meer van Wim gehoord.Zag vanmorgen dat de auto waar wij in geïnteresseerd waren op gereserveerd staat, dus hij is verkocht!Wat een onbetrouwbaar bedrijf en wat een minachting voor zijn klanten. Hier wil je toch nooit meer een auto kopen?

Erg vriendelijk en behulpzaam

Had meteen bij 1e kennismaking een goed gevoel over het bedrijf. Mooie zaak, mooie ontvangst lekkere koffie. Auto exact zoals beschreven op site. Ook hun site erg overzichtelijk. Kon niet meteen komen voor de auto waar ik interesse in had, auto werd meteen gereserveerd. Eigenaar erg klantvriendelijk, eerlijk en behulpzaam. Raad deze auto zaak zeker aan.

Gewoon goed.

Auto die mijn interesse had werd gelijk op 'gereserveerd' gezet ook al kon ik pas dagen later komen. Voertuig precies zoals op de website wordt vermeld dus na proefrit gelijk tot aankoop overgegaan. Vriendelijk personeel en voldoende koffie. Nette en schone zaak. Zeker het aanraden waard als je een goede occasion zoekt ook als je er iets verder voor moet reizen.

Top service!

Ik was opzoek naar een leuke auto. Hier was ik bij het juiste adres. Wim nam goed de tijd voor je en informeerde je met enthousiasme. Dit heeft uiteindelijk ook de doorslag gegeven om hier mijn auto te kopen. Uiteindelijk een mooie deal weten te maken; een mooie set nieuwe winterbanden kreeg ik erbij! Alles snel en prettig afgehandeld. Bedankt voor alles!

Het bedrijf voelt als thuiskomen!

Warm ontvangst Open en eerlijk Vertrouwen Gezellig Respect Weten wat ze verkopen Mooi pand Leuke verkoper (Wim) Ook nog na betaling een volle tank en bos bloemen ontvangen als bedankje voor het kopen van onze mooie Audi A1

Top bedrijf!!

Dit is de tweede auto die ik hier koop en zou iedereen aanraden een auto hier te kopen!! Heel klantvriendelijk en alle afspraken die ze maken komen ze na!! Heel betrouwbaar en topservice!!

Uitstekend!

Mini cooper s gekocht bij Erik van Boxtel. Top service en een zeer nette zaak en personeel. Zeer tevreden en zou zonder twijfel hier nog een auto kopen. Een aanrader voor iedereen.

Goede service!

In juni ben ik via Autotrack bij van Boxtel auto’s op de website terecht gekomen. Uiteindelijk heb ik een Micra gekocht en ben erg tevreden over de service. Gezien de wat verdere reisafstand tussen mijn woonplaats en het bedrijf, was het mogelijk om ’s avonds een proefrit te maken. Na de proefrit heb ik duidelijke afspraken kunnen maken met Erik over het kopen van de auto. Op de motorkap zaten enkele beschadigingen in de lak, waardoor ik er voor heb gekozen de motorkap over te laten spuiten. Dit kon Erik voor mij regelen bij een plaatselijke autogarage. Ik ruilde mijn vorige auto in en samen konden wij gemakkelijk tot een goede prijsafspraak komen. Het personeel is klantvriendelijk en goed (telefonisch) te bereiken bij vragen.

Topservice en betrouwbaar

Zeer goede ervaring bij de aankoop van mijn nieuwe auto. Aardig, beleefd, vakkundig en betrouwbaar!

Top ervaring !

Zeer recent een Opel Astra GTC gekocht bij van Boxtel. Na telefonische afspraak stond deze netjes gereserveerd voor ons. Na een proefrit waren we er snel uit met verkoper Wim. Komen netjes hun afspraken na, extra service geen enkel probleem. (Reserve wiel en reparatie set in de auto ) Mooi aanbod aan heel scherp geprijsde en nette auto's. Nette inruilprijs voor onze auto gehad. Kortom, zeer tevreden en we komen zeker terug voor onze 2e auto!! Tot slot bij de aflevering nog een bosje bloemen voor mijn vrouw. Waar zie je dat nog tegenwoordig...... Service en klant vriendelijkheid worden hier nog met hoofdletters geschreven. TOP garage !!!!!

Goed bedrijf, komen na wat ze beloven. Super.

Heb bij van Boxtel een Peugeot208 gekocht. Radio was niet goed, andere er in gezet, was nog niet in orde. Hebben er toen een nieuw radio in gezet. Ook de auto is helemaal nagekeken, is nu tiptop in orde. Bedankt, Jan Meulenbroek

Wim maakt het verschil!

Voor de tweede keer in 1 jaar heb ik een auto gekocht bij van Boxtel in Schijndel. Hier werkt een gouden kerel genaamd Wim! Wim is super vrolijk, vriendelijk, behulpzaam, geduldig en klantgericht! Buiten dit zijn hun auto's altijd fatsoenlijk en scherp geprijsd. Geen malafide toestanden met geïmporteerde autos waarmee is gesjoemeld en altijd waar voor je geld! Aanrader!

Zeer goede ervaring bij Van Boxtel Auto's

Op 23 mei hebben wij een proefrit gemaakt in de TT Roadster uit 2015. Na deze rit waren wij ervan overtuigd dat dit hem moest worden. Direct gereserveerd en afgesproken om de auto zo snel mogelijk op te halen. Helaas ging dit voor ons niet op maar voor Van Boxtel was dit geen enkel probleem. Ze hebben de auto in de loods laten staan gepoetst en wel en gisteren was het ons moment om hem dan eindelijk op te halen. Wim bedankt voor je tijd, geduld en fijne service je hebt ons laten zien dat het anders kan in de autoverkoop. Jij maakt het verschil!

Service met een dikke S

Auto gezien via autotrack.nl. Kreeg binnen een half uur (in de avond) een reactie op een bezichtiging / proefrit aanvraag. Bij bezoek keurig ontvangen. Vriendelijke verkoper Wim. Proefrit gemaakt en daarna uitleg gekregen over de auto. Koop was gesloten > met een leuke actie daarbij. Week daarna auto opgehaald. Zag er pico bello uit. Ben nu een tevreden rijdster in een geweldige Twingo met open dak. Dank jullie wel voor de goede service!

Perfectly

Perfect contact, conversation and nice atmosphere. Special thanks to Robert for help in choosing the car and for help with documents. I wish you good luck and further successes. Regards Nowak.

• Would you recommend us? Yes

Uitstekend!

Vorige week gebeld met Erik voor een proeftit met een Ford Fiesta, de auto werd meteen netjes gereserveerd voor de volgende ochtend. Erg fijn want we moesten een aardig stuk rijden. Maar het was de rit meer dan waard! Wat een net en mooi autobedrijf! Wij werden vriendelijk ontvangen en Wim heeft met vol enthousiasme na de proefrit alles over de auto verteld. Bij vertrek bleek er een klein roostertje te ontbreken in het dashboard helaas was dit niet op voorraad maar Erik gaf aan dat als ik het onderdeel niet kon krijgen, hij dit alsnog zou regelen. Een top bedrijf met top service!

Goede ervaring bij het kopen van de auto. Vervolgens een klein probleempje en dat werd direct opgelost, sterker nog alle vlekjes werden er meteen af gehaald. Top service!

Aardige eerlijke betrouwbare mensen met goeie auto’s

Op zoek naar een Toyota Prius wagon kwam Ik terecht bij E van Boxtel auto’s. Toen ik een dag van tevoren belde voor een proefrit, zette ze de auto meteen op gereserveerd, zodat ik niet voor niks 5 kwartier in auto hoefde te zitten. Eenmaal binnen bij E van Boxtel een hartelijk ontvangst door Wim. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar eerst een kopje koffie en een praatje. Uiteindelijk een goeie prijs kunnen onderhandelen en hier een tevreden klant Ik zal E van Boxtel auto’s zeker aanbevelen aan iedereen die een goede betrouwbare occasion wil.

Goede service!

Een Peugeot gekocht bij E. van Boxtel en over meerdere zaken ontzettend tevreden: - Top service en vriendelijkheid van Wim (meerdere proefritjes gemaakt, heerlijke cappuccino, flexibele tijden) - Ruime keuze uit prachtige auto's - Zeer blij met mijn Peugeot! Bedankt Wim en Erik voor de service en vriendelijkheid :)

Top bedrijf! Erg fijn om zaken mee te doen.

Via internet een super mooie auto gevonden bij deze garage. Een mooie grijze Opel Mokka. Prettige verzorgde omgeving om een goede auto te kopen. Wij zijn geholpen door Wim, die erg meedenkend en vriendelijk is. Voordat we een proefrit gingen maken ontdekten we een klein deukje op de motorkap, deze werd er gelijk uitgehaald. Bij thuiskomst bleken de sleutels voor de afneembare trekhaak er niet bij te zijn. Deden ze niet moeilijk over. We hebben nieuwe besteld bij een Opel dealer en de kosten werden meteen door hun vergoed.

Fenomenaal

Wat wij met onze nieuwe aanschaf hebben meegemaakt. Onze nissan JUKE had een paar kleine mankementjes. Die werden na een telefoontje direct opgelost. Die Eric van Boxtel weet wel op een zeer correcte manier dingen op te lossen. DIKKE DUIM uit Veghel.

Slechte inkoper

Eens met de heer Flip Bantema ( zie zijn recensie van 17-11-2019). Via een tussenpersoon een gegarandeerd bod ( zelfs op papier vastgelegd) ontvangen op mijn auto waarmee hij niet akkoord ging. Net een onderhoudsbeurt gehad voor de auto waarbij er niets aan de hand was ( geen opmerkingen). Hij vond de banden teveel slijtage hebben (maand ervoor bij het onderhoud geen opmerkingen over) en ontdekte een krasje ( niet zichtbaar, maar bij elke gebruikte auto vind je wel wat als je wilt). Auto toch maar voor een minder bedrag verkocht (viel ook niet met hem te onderhandelen om tot een prijs tussenin te komen) omdat ik er ruim 2 uur voor heb moeten rijden en extra vrij voor had genomen ( ook de persoon die met mij meereed had extra vrij genomen). Dus auto wel verkocht maar toch met een onderbuikgevoel, helaas.

Auto's kopen zoals het hoort.

Prettige verzorgde omgeving om een goede auto te kopen. Vriendelijk personeel, en een goede afhandeling van minieme puntjes van onze "nieuwe" auto. Helemaal top!

Fijne en snelle service!

Robert van Boxtel heeft mij goed opweg geholpen! Ik kwam voor een Renault Twingo en zag daarna een mooie Volkswagen Polo staan. Om hier meteen een rit in te maken was geen probleem en de volgende dag konden we hem al ophalen met een nieuwe APK voor een jaar. Mooi schoon en hij rijd goed, bedankt voor de snelle en goede service Robert! GR, Tim