Top.

Ik was op zoek naar een nieuwere Golf,meteen daags erna werd ik gebeld door Wim. Had een zeer mooie auto binnen. Wat kleine puntjes zijn meteen opgelost en had laatst een defecte waterpomp. Dit werd zo snel mogelijk opgelost. Kortom:prima service!!

E. van Boxtel; meer dan een autobedrijf

Wanneer iets (bijna) te mooi lijkt om waar te zijn, is het meestal ook niet waar. Autobedrijf E. van Boxtel bewees het tegendeel. De ontvangst was zeer vriendelijk, de ondersteuning uiterst behulpzaam en mijn vragen werden geduldig onderzocht. met een heel goed gevoel heb ik hier mijn auto aangekocht. Het was de reis van 100+ kilometer meer dan waard!

Heel vriendelijk, super geholpen en een mooie auto met alles er op en er aan!

Voor de 2e keer een auto aangekocht van E. Van Boxtel auto’s, beide keren super vriendelijk geholpen, en de enige reden dat mijn eerste weer weg moest was gezinsuitbreiding, maar opnieuw een hele fijne auto aangekocht!

Netjes en correct.

Auto gekocht bij E. van Boxtel in Schijndel. Onder het genot van een kop koffie goed kunnen onderhandelen. Na een week werkte de afstandbediening niet meer. Heb gebeld en binnen een dag was het opgelost.

Fijne service!

Afgelopen week een Ford Ka gekocht, hier. Erg fijn geholpen door zowel Robert als Wim. Hopelijk kan ik met deze weer een paar jaar vooruit, maar in de toekomst zal ik zeker kijken of ik hier voor z'n opvolger weer terecht kan.

Hele fijne ervaring met super goede service

Op 22 januari 2020 hebben we een Renault Captur gekocht bij E van Boxtel auto's. WIJ zijn super tevreden hoe we door Wim waren ontvangen en geholpen zijn. Wim is echt een super aardige verkoper die erg toegankelijk is voor zijn klnten. We hadden achteraf een paar kleinigheden geconstateerd na de aankoop, ook heeft wim ons hierover gelijk na het maken van een afspraak met hem het probleem naar ons tevredenheid laten oplossen. Een klantvriendelijke bedrijf die wij iedereen zouden aanraden. Wim erg bedankt zoals je ons behandeld heb shardha en kishore willen je hierover middels deze weg bedanken voor alles.

Mooie occasions

Wij zijn fijn en gastvrij geholpen door Wim. Hij was telefonisch ook goed bereikbaar en regelt alles. Ook lag er een bos bloemen klaar in de auto toen wij deze op kwamen halen, heel attent.

Mooie Kwalitatief goede auto tegen scherpe prijzen

Sinds kort een Swift gekocht bij E. van Boxtel auto's. Ik ben super geholpen door het team. En bij het afleveren van de auto was de auto netjes gepoetst. Ik kan iedereen dit autobedrijf aanraden.

Fantastische service

Vandaag mijn auto opgehaald bij E. van Boxtel. Tijdens de proefrit kwam alles al heel goed over, auto zag er keurig auto, verkoper dacht met ons mee en er werd uitstekende service veeleend. Op de dag van de koop verliep ook alles soepel.

Vorig

Ik had daar een auto gekocht ik merkte volgende dag al dat er iets aan de auto was, namelijk de automaat deed slecht met koud motor. Ik bracht naar hun toe om te laten maken maar wat zij deden zij brachten de auto naar een bekende garage van hun! Zodat ze rekening laag konden houden en ja ik kreeg de auto terug maar met de zelfde probleem!! Ben een jaar bezig geweest met dit gedoe en nog steeds niet opgelost! Voor mij zijn zij de OPLICHTERS!! DENK GOED VOORDAT JE DEZE BEDRIJF KIEST!!

Kunnen andere bedrijven van leren!

Maandje terug mijn eerste auto gekocht. Verkoop ging erg fijn en een paar aandachtspuntjes werden kosteloos opgelost. Nu bleek echter dat één schijnbaar verholpen aandachtspuntje toch kapot was. Ondanks dat mijn garantie al voorbij was, stonden ze in voor de kosten. Nadat ik de reparatiekosten had voorgeschoten, kreeg ik binnen 12u het geld al terug. Top geregeld en super dat het zo snel afgehandeld kon worden. Hier kunnen andere bedrijven van leren!

Een geweldig super bedrijf

Vorige maand een mooie jeep gekocht , ik stond met pech en belde de heer van Boxtel , er kwam meteen een verkoper met monteur en namen de auto mee voor onderzoek ! Ze zette me thuis af en nog geen 10 minuten later had ik een leenauto ter beschikking zonder het te vragen ! Ik zeg een topservice en een eerlijk bedrijf ! Onze zoon heeft er inmiddels ook een auto gekocht en is ook zeer tevreden !

Super ervaring

In November een Renault Captur gekocht bij van Boxtel. Super prijs voor inruil terug gekregen, en mega blij met mijn nieuwe auto. Pico bello afgeleverd. S. Huijskens

Opgelicht !!

Vorig jaar maart in goed vertrouwen een citroen ds3 gekocht. Een kat in de zak kan ik wel zeggen. Dhr van Boxtel gaf geen gehoor aan mijn (hulp) vragen, over een periode van ongeveer 6 maanden. We.hebben uiteindelijk besloten, mede vanwege de starre houding van dhr van Boxtel, gedagvaard. Waarbij de rechter ons in het gelijk heeft gesteld. Geen schoonheidsprijs!!

Ik kan niet anders dan positief zijn over E. van Boxtel auto's. Ik ben zeer fijn en goed geholpen door Robert van Boxtel ook toen ik toch wat problemen ondervond met de auto werd dit zeer goed opgelost. Ondanks het feit dat ik alleen garantie op de motor en versnellingsbak had zijn toch de problemen die later naar voren kwamen goed opgelost. Al met al is mijn ervaring zeer goed.

TOP

Een hele mooi Range Rover Evoque gekocht... ben heel goed geholpen door Wim en Erik ... erg behulpzaam....ze denken in alles mee...super! Ik raad iedereen aan om hier een kijkje te gaan nemen mocht je opzoek zijn naar een nieuwe auto!

Een prettig, betrouwbaar bedrijf.

Begin september een Opel Astra gekocht met een aanvullende garantie. De aankoop verliep prettig, netjes geholpen , goeie koffie. Alles dik in orde . In de garantie periode ontstond er een plooitje die door de garage is gladgestreken. Als ik het bedrijf in een gezegde moet omschrijven zou dat zijn : een man een man , een woord een woord. Het is fijn om te weten dat er tussen alle garages/handelaren ook deze Evanboxtel actief is. Bedankt voor de bewezen diensten

Vanochtend mijn auto verkocht aan E van Boxtel. De ontvangst was netjes en hartelijk. Verder een zorgvuldige en vriendelijk-zakelijke afhandeling van de aankoop van mijn auto. Niets dan lof! Tijdens de proefrit werd ons een lekker kopje koffie aangeboden in een prachtige wachtruimte. In het kantoor verliep de verdere verkoop vloeiend....eigenlijk zoals het hoort. Kernwoorden: betrouwbaar/ volgens afspraak (afgesproken prijs), zakelijk, vriendelijk, zorgvuldig en transparant....kortom de waardering 'uitstekend' is 'op z'n plaats. Een voorbeeld voor vele andere autohandelaren. Mvg L B

Perfecte service!

Vorige week een Volkswagen gekocht bij van Boxtel waar we erg blij mee zijn. We zijn heel vriendelijk geholpen door Robert! Niets is voor hen teveel en alle afspraken zijn nagekomen. Dit bedrijf bevelen we zeker aan. Thea. Rosmalen.

Top service

Heel goed geholpen door de medewerkers met namen Wim. Ben heel erg blij met m’n nieuwe fiat 500.

Nare nasmaak aan de aankoop

In april een Opel corsa gekocht bij van Boxtel. Super blij mee en heel goed geholpen. Nu een half jaar later een kleine beurt laten doen, moet ik alle 4 de banden laten vervangen terwijl er bij de aankoop duidelijk wordt gezegd dat de banden in goede staat zijn. Geeft een nare nasmaak aan de aankoop.

Een topbedrijf!

Vandaag een Kia Sportage gekocht,we waren het snel eens over de prijs! Gastvriendelijkheid,niks op aan te merken!

Super geholpen, een mooie Jeep gekocht voor een goede prijs

Na het ophalen wat problemen gehad met de katalysator, op kosten van de firma laten vervangen. Prima geregeld!

Zeer tevreden!

Auto die mijn interesse had werd gekijk op gereserveerd gezet. Zeer vriendelijk en behulpzaam ontvangen door Wim. Proefrit gelijk tot aankop overgegaan. Ben erg blij met mijn mooie Nissan Juke :). Top bedankt voor jullie goede service. Ik raad deze auto zaak zeker aan.

Zeer tevreden, goede service en vriendelijk

Deze zomer een Fiat 500 cabrio gekocht bij dit bedrijf. Zeer vriendelijk ontvangen door Wim. Auto stond netjes klaar en mochten meteen een proefrit maken. Alles top geregeld! Zeer tevreden.