Kennis van zaken, de auto is netjes afgeleverd

Klantvriendelijk , heel goed geholpen en ik ben heel tevreden met de auto

Ik ben heel goed geholpen door Wim en hij was heel klantvriendelijk. We zijn heel blij met de nieuwe auto.

Fijne verkoper, voelde vertrouwd en eerlijk

Na eerst op zoek te zijn gegaan via internet naar de auto die wij zochten Toyota Auris Hybrid, kwamen we bij autobedrijf van Boxtel uit. Eerst even naar de reviews gekeken, die zagen er goed en geruststellen uit. Toen naar het bedrijft gereden, we werden hartelijk onthaald door Robert, (wat de reviews betrefd, alles klopte). Geen poespas of andere verhalen, maar gewoon eerlijk zoals het hoort, eerlijke inruilprijs voor onze auto en de deal was daarna snel gesloten. Al met al een goed gevoel en een mooie aflevering van onze nieuwe auto. Aanrader als je besluit een goede, eerlijke occasion te kopen bij dit bedrijft.

Klantvriendelijk

Via internet hadden wij een auto te koop zien staan bij van Boxtel. Gebeld met de vraag of we de volgende dag langs konden komen voor een proefrit en dat was geen enkel probleem. Toen we aankwamen werden we hartelijk ontvangen. Er werd goed met ons mee gedacht, het was open en eerlijk, geen nonsens maar gewoon lekker direct. Fijne ervaring en dus de auto gekocht.

Prachtige Bmw 3 serie black gekocht, top verkoper!

Verkoop van bezichtiging in de vroege avond tot aan de aflevering helemaal top verzorgd! Denken met je mee, zijn aardig en behulpzaam. Kan niks anders zeggen dan helemaal geweldig!

Hele fijne garage

Wij zijn hier heel goed geholpen, zeer goede service en hele vriendelijke mensen.

Top kwaliteit autos

Ik ben heel tevreden met mijn BMW, rijdt erg goed . Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Bij het ophalen van de auto was er een mooie strik op de auto!

We hebben bij E van Boxtel een auto gekocht en zijn zeer tevreden over de service die ze bieden. We zijn zo vriendelijk behandeld, dit is echt een aanrader.

Hele nette, professionele auto garage!

Komen afspraken goed na. Prettig in gesprek. Niet dwingend. Geeft je de tijd. Heel blij met onze aankoop! De auto werd keurig afgeleverd.

Hartelijk ontvangen

We hadden twee auto’s op t oog. Eén in Zeeland en één bij van Boxtel in Schijndel. Nadat we vanuit Vlaardingen Zeeland hadden bezocht belden we met van Boxtel. Auto stond er nog maar de volgende dag zouden er ook mensen komen kijken. Na een ruim een uur rijden kwamen we aan en werden hartelijk ontvangen met een bak heerlijke koffie. Na een proefrit waren we verkocht. Goede deal gemaakt met garantie. Een week later konden we de auto ophalen. Er zat een mooie strik op en alles was geregeld. Zeer vriendelijke mensen met een mooi wagenpark.

Super service !

Eigenaar en zoon erg vriendelijk en behulpzaam. Na wat aan -en opmerkingen over de auto werd dit meteen verholpen, waardoor de koop afgerond kon worden. Wij hopen een fijne betrouwbare auto gekocht te hebben maar hebben er alle vertrouwen in dat wij zeker bij hun terecht kunnen als er iets niet klopt. Met een mooie strik erop konden wij onze nieuwe aanwinst meenemen.

Uitstekend!

In juli '23 een BMW X2 gekocht bij autobedrijf van Boxtel. Ik kan er een lang verhaal van maken maar dat is totaal niet nodig. Gewoon echt een heel goed bedrijf!

Fijne rustige verkoper, goed gevoel bij.

Ben fijn geholpen door Robert, en de auto werd snel geleverd. Ik zei "doe er maar een strik om" toen ik hem op zou halen, en met goed gevoel voor humor zat er een mooie strik op de motorkap. Helaas heb ik een beschadiging op de achter velg niet gezien toen ik de auto ophaalde maar daar heb ik verder niets mee gedaan. Hoop op een goede garantie periode van een jaar, maar daar kan ik nog niets over zeggen. Al met al een goed gevoel en een nette aflevering van mijn nieuwe auto.

Fijne mensen

Ik ben superblij met mijn mooie ‘nieuwe’ auto. Ik vond het fijn dat de auto die ik zocht toevallig bij Erik van Boxtel in de verkoop kwam. Voor mij een vertrouwde naam, gewoon fijne mensen. Geen poespas of gladde praatjes, maar ze doen wel wat ze beloven. En daar hou ik van.

Goudeerlijk bedrijf!

In mei kochten wij onze Peugot 308 stationwagon uit 2016. Bij de aankoop werden wij zeer vriendelijk begeleidt door Robert. Na enkele weken bleek er een probleem te zijn met de auto. Hierop werd fanatastich ingespeeld en Robert zorgde er voor dat het probleem werd opgelost. We ontvingen vervangend vervoer en sneller dan verwacht kregen wij onze auto weer terug. Wij zijn zeer tevreden over E. van Boxtel auto's!

Perfecte service.

Mijn ervaring met van Boxtel auto’s is 1 woord fantastisch. Een bedrijf dat auto’s verkoopt met veel passie en de service die ze bieden is goed. Hier kunnen veel autobedrijven een voorbeeld aan nemen! Nogmaals bedankt Erik, Wim, Robert en Elle voor de prettige omgang! Frans uit Geldermalsen

Snel en vakkundig geholpen

Na het zien van de advertentie, wilde ik de auto in het echt zien. Een mooie witte Volkswagen Tiguan. Na een proefrit en uitleg over de auto, ging de koop heel vakkundig en namen ze mijn oude auto in en ging ik de volgende dag in mijn nieuwe Tiguan naar huis. Kortom, mijn volgende auto komt zeker weer bij E. Van Boxtel auto's vandaan.

v Boxtel is een topper

na mijn review heeft v Boxtel contact op genomen bleek dat de mails mekaar gekruist heb, kleine miscommunicatie Van Boxtel heeft alles meteen netjes opgelost. uiteraard ben ik daar blij mee van Boxtel krijgt van mij dikke 10

Top bedrijf !

Vandaag Mercedes A-Klasse gekocht en zeer tevreden!, Auto stond al op naam toen ik aankwam terwijl ik nog niet had betaald.. Zelfs een strik erom! Zeer vriendelijke mensen ( Wim en Erik ) Professioneel bedrijf! Echte aanrader!

Fantastische service, vriendelijk én betrouwbaar!

Recentelijk een prachtige Mercedes CLA gekocht bij van Boxtel. De eerste ritjes zijn inmiddels naar volle tevredenheid gemaakt. Opvallend was de vriendelijke ontvangst voor onze testrit. Koffie en klantvriendelijkheid ontbreekt hier absoluut niet. Ik kan niet anders dan lovend zijn over zowel het sympathieke verloop van de verkoop, als over de auto zelf. Ze nemen ook echt de tijd voor je en alles is bespreekbaar. Ik kwam namelijk vanuit Groningen en wou graag nog wat extra opties toepassen op de auto. Dit werd op afstand qua service fantastisch geregeld. Wij hebben Wim, maar ook de zoon van de eigenaar (Robert) ervaren als een respectvol, betrouwbaar en oprecht persoon. Prachtig familie bedrijf die speuren naar de pareltjes uit de occasion markt. Wij zouden deze garage zeker aanraden. Nogmaals zeer tevreden en ga er zeker weer heen als ik op zoek ga naar een andere auto voor een upgrade! Hartelijke groet vanuit het hoge Noorden met namens, Eelko.

Great dealer! Good service!

We bought a BMW 430i from here last week. the service was pretty good, they responded well to your requests. Wim, is kind and helpful person. He changed the tires, had his APK done, and got the car ready in one day. Elle, likewise always answered our questions quickly. Thanks Bartu

• Would you recommend us? Yes

Super goede service en klantvriendelijk

Hebben laatst een mooie a3 gekocht bij E van Boxtel en zijn erg tevreden. Mochten bij aankomst meteen een testrid doen zonder probleem. Het voelde allemaal heel gemoedelijk, en het zijn erg vriendelijke mensen. Onze oude auto ingerolen waar we een goede prijs voor terug kregen. We zijn zeer tevreden over de auto, en de gang van zaken bij E van Boxtel.

Professionele aanpak met uitstekende service en klantvriendelijk

We zijn in het verkoopproces enorm goed begeleid. Alles was van te voren duidelijk en goed geregeld. We hebben het snel kunnen afhandelen met een super service. Zeer professioneel en klantvriendelijk. Dank u wel, top!

Eerlijk en betrouwbaar

Het contact verliep erg soepel waardoor mijn eerste indruk al meteen goed was. Het bedrijfspand ziet er zeer verzorgd en netjes uit. Ik werd vriendelijk ontvangen door Robert. Hij was to the point, kundig en meedenkend. Alles was perfect geregeld, zo werd ik zelfs opgehaald bij de dichtstbijzijnde bushalte. E. van Boxtel Auto's is absoluut betrouwbaar en het aanbevelen waard. Nogmaals bedankt voor de service en klantvriendelijkheid.

Top service!

Onlangs een mooie Opel Astra aangeschaft bij E. van Boxtel Auto's B.V. Na een proefrit te hebben gemaakt en een goede onderhandeling met verkoper Wim Schellekens zijn wij over gegaan tot koop. De service die verleend wordt en het meedenken met de klant is top. Bedankt team van E. van Boxtel Auto's B.V.