Goede ervaring en keurig geholpen.

Kon gewoon na het werk komen proefrijden en voelde zo goed en vertrouwd dat we BMW hebben aangeschaft. Herken ons dan ook niet in verhaal voor ons! Mensen komen vertrouwd en behulpzaam over en zijn goed geholpen door Wim en Erik. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat je hier met gerust hart je auto kunt kopen. Bedrijf straalt ook verzorgdheid uit. Wij zijn heel blij met onze nieuwe aanwinst. Bedankt mensen!!

Super service !!!

Ik heb een volkswagen caddy gekocht bij Wim Wij zijn zeer goed geholpen en hadden meteen een goed gevoel bij aankomst. Kortom super goed behandeld een echte aanrader!!!

Van Boxtel auto’s is het eerste autobedrijf waar ik naar ga kijken als ik een nieuwe auto wil kopen.

mooie praatjes die niet waar worden gemaakt

er wordt een mooi verhaal opgehangen over de auto, je vind hem nergens zo uitgebreid voor deze prijs, maar dan blijken er na aankoop toch een paar dingen niet te kloppen, geen cruise control en na 1 uur rijden gaat er een rood driehoekje met uitroep teken branden, dus de ANWB maar gebeld blijkt ook nog eens dat de garantie die je er bij hebt gekocht via van boxtel bij autogarantie.nl is geannuleerd door de garage, bij autogarantie.nl houden ze zich van de domme en zeggen doodleuk dat dit kan. contract met hun stelt dus echt niks voor.

Super!

Super mooie/goede auto gekocht bij E. Van Boxtel! Heel goed geholpen en geïnformeerd over de auto en andere zaken. Gemakkelijke omgang en duidelijk!

Superservice!

Wij hebben bij E. Van Boxtel een Peugeot 308 uit 2014 gekocht. Auto was zeer netjes, schoon en de advertentie klopte helemaal met de werkelijkheid. Zat toen we kwamen kijken een klein deukje in het achterscherm wat wij “voor lief” genomen hadden. Bij het ophalen van de auto is op eigen initiatief dit deukje door E. Van Boxtel eruit gehaald, tot grote vreugde van vooral mijn vrouw. Dus samenvattend zijn wij heel tevreden!

Service is top, alles wordt snel en makkelijk geregeld.

Ik hoefde alleen nog maar de betaling te doen en het was klaar. De mensen zijn altijd goed bereikbaar.

Super bedrijf!

Ik heb vorige week mijn nieuwe auto opgehaald, Volkswagen golf GTE. met inruil, Robert heeft mij super geholpen & netjes nog voor het weekend op kunnen halen. Echt super, ik raad het iedereen zeker aan om een kijkje te nemen bij hun als je een andere auto zoekt. Bedankt ! Gr Sep Jaspars

Prettig gesprek, fijn ontvangst

Na een keurig ontvangst en een kop koffie in de wachtruimte, hebben we hier een heel prettig gesprek gehad met Wim, en uiteindelijk een prachtige Peugeot 308 gekocht. Nu kunnen we natuurlijk na 1 dag nog niets zeggen over hoe de auto het zal gaan doen maar tot dusver is het een heel mooi adres om voor een occasion te kijken. Wim is meedenkend, flexibel en vriendelijk. We hopen veel plezier van de auto te gaan hebben!

Vakbekwame garage

Zijn komen kijken voor een gezinsauto. Hebben ons goed geholpen met de vragen die er bestonden alsook geholpen omtrent onbekende zaken. Eerlijk omtrent inruil van vorige auto. Laten zien hoe de waarde bepaalt wordt en hoe ze hiermee omgaan. Auto die gekocht is rijdt heerlijk en is goed onderhouden. Al met al een positieve en goede ervaring gehad

Super.

Super goed geholpen en tevreden weg gereden.

Wim is een topper !

meerdere malen geweest ,eerst voor collega deze kocht er een Audi Q3 bij het op halen van zijn Audi zag ik er een ford fiesta st line vroeg Wim om er een proefrit mee te maken dat werd direct geregeld , heb er naar een dagje overleg thuis , toch de knoop doorgehakt om deze ford te kopen mede doordat Wim naar telefonisch contact met mij zo vriendelijk en meedenken overkwam , bij ophalen van de ford was alles prima geregeld onder het genot van een cappucino hebben we het afgewikkeld , dat waren er dus 2 in een week die we daar kochten , als de tijd er is voor een andere wagen gaan ik zeker op hun site kijken eerst , Wim en de rest van EVB dank voor de goede zorg !!

Erg vriendelijk en fijn geholpen

Op zoek naar een auto die ik bij van Boxtel vond. Na een telefoontje een afspraak gemaakt voor een proefrit. Fijn en hartelijk ontvangen door Wim, hij gaf tips en dacht mee over de additionele aanschaf van cruise control en ging driftig op zoek naar een set winterbanden. Een week later de auto opgehaald, alles was tot in de puntjes geregeld. Fijne service, bijzonder vriendelijke en professionele medewerkers.

Zeer vriendelijk en professioneel bedrijf

Deze week onze auto opgehaald vanuit Limburg, na onze bezichtiging wat kleine aandachtspunten aangegeven deze zijn zonder probleem opgelost. We zijn zeer vriendelijk geholpen en hopen lang plezier te hebben van onze Ford focus.

Eerste auto bij deze dealer, prima bevallen

2 weken geleden bij deze dealer wezen kijken voor een auto. Prima ontvangst en zeer corect geholpen.

Netjes en vriendelijk geholpen

Op naar Schijndel, kijken naar een Mini Clubman. De auto stond keurig gepoetst klaar, supernetjes geholpen door Robert, de zoon, een bakkie koffie en proefrit. We zijn na wat onderhandeling in het supernette bedrijf goed geslaagd. Een bedrijf waar je graag nog eens komt. Groet Paul Renate

Goed en snel geholpen.

Ik ontving snel een reactie op de vraag die ik stelde op de website. Wim was zeer enthousiast en verleende goede service.

zeer goed

Vriendelijk en fijn geholpen, goede service !

Goed bedrijf en heel vriendelijk !

En een heerlijk kopje cappuccino aangeboden De auto zag er prachtig uit ! Goede service!

Eerlijk bedrijf, goede service !

Erg fijn bedrijf goede service, prachtige zaak met nette auto s, eerlijke prijs vóór inruil, niet opdringerig hebben alle tijd voor je….. kortom niet verder zoeken en je nieuwe auto kopen bij van Boxtel. Gr Fam van Tol

Vriendelijk mensen en een net bedrijf

Fijn gelopen door de mensen en goede service

Perfect!

Robert heeft uitstekende service aan ons verleend en al onze vragen netjes beantwoord. Maandag gebeld voor een proefrit en bij aankomst stond die al netjes klaar. Na het rijden paar problemen overlegd maar die zijn bij het afleveren netjes verholpen. We hadden een probleem met betalen maar Robert was geduldig en dacht mee aan een oplossing. Als je hier een auto wilt kopen zit je zeker goed!

super geholpen

Ik heb mijn auto gehaald bij E. van Boxtel en ben super geholpen. Alles ging heel flot en spontaan en voelde mij dan ook zeer welkom. Mocht ik weer voor een andere willen hebben zal ik zeker kijken wat E. van Boxtel te koop heeft staan

Snelle service, kortom topbedrijf! Aanrader!!

Heb onlangs een zeer mooie golf 7 gekocht bij E. van Boxtel auto’s. Woensdagavond gekocht en vrijdags rijden! De auto kreeg nog een onderhoudsbeurt en nieuwe all seizoen banden, dus snelle service! Ondanks dat ze het razend druk hadden, alleen maar lof over dit bedrijf en verkoper Wim, nogmaals dank!!

Vriendelijke ontvangst, blij met onze auto!

We zijn erg tevreden met onze aankoop, we hebben onze auto nu een maand en zijn er erg tevreden over!