Mijn tweede aankoop bij Van Boxtel Auto's, een welverdiende 10!

Zo'n drie jaar geleden bij Van Boxtel Auto's een fantastische SLK gekocht met zéér veel tevredenheid bereden. Nu in 2021 wederom een mooie C Klasse aangeschaft. Zoals velen al zeggen, Eric, Wim en Robert zijn toppers! Voor een goede after-sales beveel ik dit autobedrijf aan. Daarom 5 sterren, plus een welverdiende 10! Chapeau heren, keep up the spirit!

Transparant en vakkundig

Tot nu toe altijd goed ondanks wat tegenslag

Reeds 5 auto's bij Van Boxtel gekocht en eigenlijk altijd wel tevreden tot nu toe. Hij onderhandelt wel altijd heel scherp als het gaat om inruil maar dit geldt voor alle auto handelaren. Nu toch een wat negatieve ervaring met de laatste auto, een BMW X1 2.0D Xdrive uit 2014. 8 maanden geleden gekocht en nu behoorlijke onkosten van bijna 2000 euro nl. een kapot voordifferentieel. Dit mag eigenlijk bij een dergelijke auto bij een km stand van 150 k niet voorkomen. Ik weet echt wel dat ik geen garantie bij Van Boxtel heb of hoogstens maar 3 maanden alleen toen ik deze reparatie meldde en daar toch mijn ongenoegen over uitsprak heeft Van Boxtel toch een redelijke compensatie aangeboden. Ik weet dat ik nergens recht op heb dus vond het redelijk. Voor de eerste keer eigenlijk wat pech met een auto die ik daar gekocht heb.

Topbedrijf, waar service, kwaliteit en gastvrijheid samen gaan!

Ik was op zoek naar een Peugeot en kwam via internet bij Van Boxtel terecht. Een heel eind uit mijn richting. Dus een goede vriend, die in de buurt van het autobedrijf woont, ging voor mij kijken. Hij werd super geholpen door Wim. Het werd al snel duidelijk dat het helemaal vertrouwd was hier deze auto te kopen. Dus gister met mijn zoon naar Brabant gereden. Wim nam alle tijd voor ons, zelfs tot ver na sluitingstijd! Hij heeft duidelijk hart voor zijn werk en doet z'n werk met veel plezier. Wij zijn, intens tevreden, in onze nieuwe Peugeot terug gereden.

Top bedrijf!!

Gister een hele leuke Toyota Aygo gekocht. Mijn vader en ik zijn heel fijn en goed geholpen door Wim. Een hele vriendelijk en professionele man. Wat een top service bij dit bedrijf!!

Helemaal TOP!

Vriendin van ons uit omgeving Doetinchem via internet een mooie Peugeot gezien. Aan mij gevraagd (omdat ik in de buurt van Schijndel woon) om naar de auto te kijken. Werd zeer gastvrij door Wim ontvangen en door hem gemoedelijk en eerlijk te woord gestaan. Voelde meteen goed! 5 dagen later met vriendin en haar zoon terug gegaan voor proefrit en onderhandeling. Tijdens de koffie een fijn gesprek en van hem een hele nette inruilprijs gekregen! Wim, nogmaals bedankt voor de prima ontvangst. En zoals we dat hier zeggen: Gij bent unne mooie mens!!

In één woord: geweldig!

Allereerste een dikke dank naar Wim! Wij zijn erg prettig ontvangen door hem. De auto waar wij voor kwamen stond al netjes klaar (vooraf gebeld). Op ons gemak mochten wij de auto helemaal bekijken en uiteraard een proefrit maken. Daarna een fijn gesprek gehad en zijn we, voor wat de prijs betreft, er op een fijne manier uitgekomen. Wim, nogmaals bedankt voor de goede service!

Wim is the best !!!

Wat een passie straalt Wim uit.. super goed geholpen. Bedankt Wim !

Zeer fijne ervaring!

Na heel veel zoeken op het internet zijn wij uit eindelijk terecht gekomen bij E. van Boxtel auto’s. Eergisteren een auto gekocht. We zijn zeer goed geholpen door Wim. Hij legt alles geduldig en netjes uit. Hij komt alle gemaakte afspraken na. Top service Wim! Dank voor de bloemen!

Mijn auto verkocht aan dit bedrijf.

Vriendelijk ontvangst door een goedlachse man genaamd Wim. Legt alles netjes uit. Erg vriendelijk en gastvrij. Direct geld overgeboekt en gevrijwaard.

Ruime keuze en b

Ik heb een Mitshubisi Colt occasion hier gekocht. De auto is boven verwachting gebleken Er was ruimte voor onderhandeling, vriendelijk service en je krijgt waar voor je geld. Ik heb E. Van Boxtel auto's inmiddels bij mijn familie aanbevolen.

Top ervaring!

Ik heb mijn eerste auto gekocht bij E van Bixtel auto’s en echt super geholpen! Top auto en top service!

Topp!!

Afgelopen vrijdag hebben wij onze auto ingeruild bij Erik. Super goede service, & neemt de tijd om alles uit te leggen. Wij zijn super tevreden, en heel blij met onze nieuwe Mercedes. Erik & Robert dankjewel, en tot snel! Wij komen zeker terug. Familie Daans

Perfecte service

Vorige week een nieuwe auto gekocht bij van Boxtel. Werd uitstekend geholpen door Wim. Deed niet moeilijk over een aantal extra’s en wilde de auto perfect afleveren. Voorbanden konden nog net maar Wim vond dat niet voldoende dus heeft hij er nieuwe onder laten zetten. Nadat ik de auto had opgehaald kwam ik erachter dat er een lampje kapot was. Zonder probleem kon deze vervangen worden en Wim verontschuldigde voor het feit dat hij dit zelf niet had opgemerkt. Al met al dus een uitstekende service en een aanrader voor iedereen die een goede auto wil kopen. De klant is hier echt Koning!

Prachtige sportieve Ford Fiesta gekocht !!

Goed en professioneel geholpen door Wim. De koop afgewikkeld met Robert. Al met al keurige behandeling !

Net en mooi bedrijf met passie voor auto's

Ik heb een mooie SLK 200 op de website gezien van EVB. Ik heb meteen een email gestuurd met vragen (is de auto netjes, cosmetisch OK, lakschade..zowel interieur als exterieur). Binnen het uur een volledig antwoord. En nog een paar emailtjes over en weer -> super communicatie en snel. Vanmorgen was ik aanwezig bij EVB en ik werd hartelijk en zeer gastvrij ontvangen door o.a. Wim. En Wim is een man, die passie heeft voor auto's en praat er zo ook over! De SLK was spik en span ! Geen vuiltje...niets..nada! Hij zag er mooier uit als dat deze nieuw is geweest. Proefrit maken was geen probleem. En de afhandeling was super. Er is een goede inruil geboden voor mijn auto. Kortom, EVB is écht een bedrijf waar de mensen passie hebben voor auto's. Ze zijn duidelijk in communicatie. En ze begrijpen de klant. Ze bieden service en ze zijn flexibel! Dus EVB, ik ben nu klant geworden :-) Tot SLK. (Ik ben positief overdonderd dat er nog auto bedrijven bestaan zoals EVB)!

Top bedrijf en een geweldige service.

Auto netjes afgeleverd. Alles naar wens! Heel erg blij met mijn nieuwe auto. Bedankt Erik, Robert en Wim!

Fijn bedrijf voor goede auto

Na 1,5 jaar zoeken uiteindelijk mijn bmw 320ix gevonden en gekocht. Vriendelijk en gastvrij personeel. Alle afspraken nagekomen en zelfs een onderdeel laten maken bij een garage bij mij in de buurt. Echt heel blij mee. Hartelijk dank Erik en wim.

Geweldige super klantvriendelijke service!

Menig garage afgelopen maar E. van Boxtel overtrof eigenlijk alles. Geholpen door Wim die alles heeft geregeld met betrekking tot de nieuwe auto (zelfs met gebak). Auto uitstekend afgeleverd en zeer hulpverlenend bij de uitleg van de auto. Echt een aanrader!

Het adres voor een gebruikte auto te kopen.

Ik ben geholpen door Robert v Boxtel zeer correct en vriendelijk alle gemaakte afspraken zeer goed uitgevoerd aflevering van de nieuwe auto neemt Robert ook de tijd voor garantie is ook echt garantie als er iets is wordt het op gelost.

Gemoedelijk en gewoon

We hebben een Renault captur gekocht. We zijn erg goed geholpen door wim met koffie en een gezellig praatje. Bedankt voor de goede service.

Na wat aanvankelijke misverstanden over en weer uiteindelijk tot een prima deal gekomen. Wim heeft het perfect geregeld. Zegt wat hij doet Doet wat hij gezegd heeft Fijn zo’n open en rechtstreekse communicatie!

Goed geholpen met een goede auto

Mijn ervaring van Robert van Boxtel was goed! Het gevoel bij een auto aanschaffen moet goed zijn en dat lukte Robert erg goed. Ik kreeg een vertrouwd, Robert denkt met je mee en komt met snelle en een goede service. Ik raad aan om hier een kijkje te nemen voor je volgende of eerste auto.

Fijn bedrijf

Vaak langs gereden om te kijken naar zijn auto's. Ook op zijn site meerdere keren gesnuffeld. Alle auto's zien er ook altijd top uit. De sprong gewaagd,en wilde graag n proefrit maken,met de door ons gekozen auto. Prettige mensen,waar wij onszelf al erg snel welkom voelde. Auto is gekocht door ons,en ook dit verliep soepel. Op t moment van typen,zijn wij heerlijk aant toeren met ons karretje. Als hij blijft lopen zoals hij nu loopt,geweldig!!!!

super fijn

Vanaf het eerste contact moment ben ik heel vriendelijken begripvol geholpen. Ben het hele proces zeer goed geadviseerd. Ik raad hun dan ook 100% aan.