Goede en betrouwbare service

Helemaal blij met mijn nieuwe auto. Geholpen door een Wim die erg meedenkend en vriendelijk is. Een goede kwaliteit/ prijsverhouding, erg tevreden!

Prima verkopers, fijne service, erg meedenkend

Wim, Ellen en Erik, dank jullie wel voor de service. Ik ben erg tevreden met mijn auto en hoop er veel veilige kilometertjes mee te kunnen maken.

Waardeloos als inkoper

Via een website mijn auto verkocht aan hem. Een eerlijk en duidelijk beeld geschetst van de staat in de vorm van gebruikers sporen van mijn auto inclusief foto's. Na een bod van de eigenaar van het bedrijf en een verkoopovereenkomst 2 uur moeten rijden om de auto af te leveren. Bij aankomst slechte ontvangst en lang moeten wachten. Nadien kwam de eigenaar en vroeg alleen maar om de sleutel van de auto. Wilde niet samen naar de auto kijken of een proefrit maken en ging er met een medewerker vandoor in mijn auto om hem ook nog even af te zetten bij een andere garage dus mijn auto werd tijdens proefrit gebruikt als taxi wat ik persoonlijk niet netjes vind. Toen de eigenaar pas na 25 minuten terug kwam van zijn "proefrit" deelde hij me mee dat hij de auto niet over wilde nemen vanwege allerlei "schades". Deze schades waren wat krassen in de lak en een pitje in het raam die ik had omschreven als gebruikers sporen bij een auto van 9 jaar oud maar volgens hem waren het "schades". Ik heb eens rondgekeken tussen zijn occasions en schijnbaar staan er dan volgens hem alleen maar schadeauto's . Na een discussie vond hij in ene dat mijn versnellingsbak ook niet in orde was. Terwijl mijn auto gewoon dealer onderhouden is en ik de dealer nooit over dit probleem gehoord heb en ik zijn ervaring met de versnellingsbak ook niet deel terwijl ik elke dag in de auto rijd en de auto maar 116.000 km gereden heeft. Ik heb hem verteld dat ik mij flink benadeeld voelde door zijn reactie maar dat was niet zijn probleem vond hij. Voor een koper die geld in het laadje brengt waarschijnlijk een prima man maar als je een auto aan hem wilt verkopen volgens afspraak dan is deze eigenaar zeker niet te vertrouwen.

Beste heer Bantema, Wij betreuren het dat u met dit gevoel terug kijkt. Voor ons is het ook veel fijner als een auto klopt met de omschrijving, maar helaas was dat bij uw auto niet het geval. We wensen je veel succes met de verkoop van de Golf. Autobedrijf E van Boxtel BV

Net bedrijf !

Nette mensen , net bedrijf , prima geholpen en hoop dat ik veel plezier mag hebben van mijn auto!

good car seller

I had a good experience. I bought my car and i didn't have any issue after a month. The people at the garage are nice and friendly. Only two little points: -they don't speak very well english -Double check if the option showed in their website are real. in my case they added some fake options. When i pointed out they replied: sorry but we will not change our price.

Vriendelijk en behulpzaam bedrijf

Zonet onze fiat 500 opgehaald voor onze dochter. Erg goed en vriendelijk geholpen door Wim Erik. En erg leuk dat je een bosje bloemen krijgt bij het ophalen van de auto. Wij raden dit autobedrijf zeker aan.

Goed erg goed geholpen door Wim

Net de auto opgehaald een bosje bloemen erbij gekregen de service was erg goed duidelijke uitleg gehad over de auto Wim heeft ons super goed geholpen

zeer goed autobedrijf.

uitstekend ontvangen door eigenaar en zoon maar zijn geholpen door Wim zeer correct behandelt we raden iedereen aan om eens te kijken bij E.van Boxtel auto s in Schijndel. Wim bedankt voor de goede service .

Eerlijk en betrouwbaar.

Een paar weken geleden hebben we een mooie Subaru Legacy gekocht. Hierbij zijn we erg goed en tot volle tevredenheid geholpen. We hebben volop de gelegenheid gehad om testritten te maken en al onze vragen te stellen. Erik en Wim hebben alle tijd genomen om onze vragen te beantwoorden. Dit alles in een mooi bedrijf met een lekker bakje koffie. We kunnen Van Boxtel Occasions van harte aanbevelen. Top!

Betrouwbaar

Met dank aan Wim rijden we nu in een zeer mooie occasion. Goede service en alles snel geregeld.

Keurig bedrijf met aardig personeel.

Gisteren een auto via internet aangeboden bij E van Boxtel, aldaar gekocht. Vanzelfsprekend nog geen ervaring met onze "nieuwe auto' maar het gevoel wat de garage ons geeft is erg positief. Vriendelijk ontvangen en prettig te woord gestaan. Mooie occasion, goeie prijs en een goed gevoel. Bedankt garage v Boxtel.

topbedrijf

aardige mensen en bijzonder flexibel. dit is onze tweede auto welke wij hier gekocht hebben en zijn meer dan tevreden. Kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Top!!!

Onlangs een hele mooie occasion gekocht via Wim Schellekens bij E. van Boxtel Auto’s te Schijndel. Wat een fijne en warme service! Dank Wim!

Super . Daar is alles mee gezegd

Suzuki swift gekocht. Zeer tevreden met de verkoop. Wim bedankt . Er branden een lampje van de airco. Telefonische afspraak gemaakt. Kosteloos verholpen.. Klantvriendelijk en niets is teveel Nogmaals bedankt Wim. En helmie voor de koffie tijdens het wachten

Top service!

Super ervaring beleefd! Zojuist mercedes a klasse aangeschaft. Service is super! Bedankt Wim.

het bestaat nog --echt klantvriendelijk

Wim, nogmaals bedankt voor de goede zorgen, duidelijke uitleg, en er kunnen nog heel veel jonge honden wat van jou leren. Jij bent een vakman in hart en nieren, waarmee ook normaal valt te onderhandelen. Wat je belooft kom je ook na ,zelfs nog wat meer. Ook namens mijn vrouw nog hartelijke dank . Een 11 kan ik helaas niet geven , maar dat had je wel verdiend.

Netjes afgeleverd

Mooie Golf GTE gekocht. Zeer goed en vriendelijk geholpen door Wim. Echte service. Wel jammer dat ze geen volledige garantie geven. Alleen maar op de motor en draaiende delen. Dat vind ik wel minpunt. Ik vind dat je als bedrijf garant moet staan voor de auto's die je aanbiedt.

Zeer prettige ervaring

Ze komen hun afspraken na. Was de eerste die belde voor een auto. Is netjes opgeschreven en werd gebeld toen de auto beschikbaar was. Mooie Ford Focus wagon gekocht. Heb er nog niet lang in gereden maar ik heb het vertrouwen er in dat het een goede auto is. Netjes geholpen door Wim, die zijn afspraken na kwam met een nieuwe apk en beurt en dergelijke puntjes die we afgesproken hadden.

Aan te raaden

Top bedrijf, ben goed geholpen, ik vertrouwdeze gelijk al,is zeker aan te raden bedrijf.heb een mooie mercedes cklass gekocht bij hun,super blij om

Zeer goed bedrijf. Betrouwbaar.

Een prachtige Chrysler Crossfire gekocht bij Erik van Boxtel. Het geheel komt goed over. Geeft eerlijke info. Zondermeer een autobedrijf wat aan te raden is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist een auto gekocht bij E. van Boxtel. Geholpen door Wim.\r\n\r\nBedrijf heeft een goede uitstraling en Wim is een uiterst vriendelijke man en zeer behulpzaam. Auto was top onderhouden en je merkte aan alles dat er geen zaken werden verborgen.\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ivm lease auto mijn eigen auto aan van Boxtel verkocht. Zeer correct afgehandeld tegen een normale prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring! Kwam onverwachts zonder auto te zitten en binnen 2 dagen had ik een nieuwe auto. Helemaal nagekeken , gepoetst en zelfs bij mij thuis gebracht omdat ik met 3 kinderen zat! Geweldige service en helemaal tevreden.\r\nIk zou zeggen , twijfel niet en koop je auto bij E. Van Boxtel .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een heel mooie Audi A3 gekocht bij Autobedrijf Erik van Boxtel Auto\'s B.V. en ben geholpen door Wim die ook voor mij de verzekering en alles geregeld heeft,de zaak was eigenlijk allang gesloten maar hij bleef speciaal voor mij nog tot bijna 19.00 uur aanwezig zodat ik toch nog mijn auto kon rijden in het weekend!\r\nIk beveel dit autobedrijf zeker bij iedereen aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, zeer aardige en deskundige medewerkers, mooie en verzorgde auto’s. Dit bedrijf is echt een aanrader!