Top!!!

Onlangs een hele mooie occasion gekocht via Wim Schellekens bij E. van Boxtel Auto’s te Schijndel. Wat een fijne en warme service! Dank Wim!

Super . Daar is alles mee gezegd

Suzuki swift gekocht. Zeer tevreden met de verkoop. Wim bedankt . Er branden een lampje van de airco. Telefonische afspraak gemaakt. Kosteloos verholpen.. Klantvriendelijk en niets is teveel Nogmaals bedankt Wim. En helmie voor de koffie tijdens het wachten

Top service!

Super ervaring beleefd! Zojuist mercedes a klasse aangeschaft. Service is super! Bedankt Wim.

het bestaat nog --echt klantvriendelijk

Wim, nogmaals bedankt voor de goede zorgen, duidelijke uitleg, en er kunnen nog heel veel jonge honden wat van jou leren. Jij bent een vakman in hart en nieren, waarmee ook normaal valt te onderhandelen. Wat je belooft kom je ook na ,zelfs nog wat meer. Ook namens mijn vrouw nog hartelijke dank . Een 11 kan ik helaas niet geven , maar dat had je wel verdiend.

Netjes afgeleverd

Mooie Golf GTE gekocht. Zeer goed en vriendelijk geholpen door Wim. Echte service. Wel jammer dat ze geen volledige garantie geven. Alleen maar op de motor en draaiende delen. Dat vind ik wel minpunt. Ik vind dat je als bedrijf garant moet staan voor de auto's die je aanbiedt.

Zeer prettige ervaring

Ze komen hun afspraken na. Was de eerste die belde voor een auto. Is netjes opgeschreven en werd gebeld toen de auto beschikbaar was. Mooie Ford Focus wagon gekocht. Heb er nog niet lang in gereden maar ik heb het vertrouwen er in dat het een goede auto is. Netjes geholpen door Wim, die zijn afspraken na kwam met een nieuwe apk en beurt en dergelijke puntjes die we afgesproken hadden.

Aan te raaden

Top bedrijf, ben goed geholpen, ik vertrouwdeze gelijk al,is zeker aan te raden bedrijf.heb een mooie mercedes cklass gekocht bij hun,super blij om

Zeer goed bedrijf. Betrouwbaar.

Een prachtige Chrysler Crossfire gekocht bij Erik van Boxtel. Het geheel komt goed over. Geeft eerlijke info. Zondermeer een autobedrijf wat aan te raden is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist een auto gekocht bij E. van Boxtel. Geholpen door Wim.\r\n\r\nBedrijf heeft een goede uitstraling en Wim is een uiterst vriendelijke man en zeer behulpzaam. Auto was top onderhouden en je merkte aan alles dat er geen zaken werden verborgen.\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ivm lease auto mijn eigen auto aan van Boxtel verkocht. Zeer correct afgehandeld tegen een normale prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring! Kwam onverwachts zonder auto te zitten en binnen 2 dagen had ik een nieuwe auto. Helemaal nagekeken , gepoetst en zelfs bij mij thuis gebracht omdat ik met 3 kinderen zat! Geweldige service en helemaal tevreden.\r\nIk zou zeggen , twijfel niet en koop je auto bij E. Van Boxtel .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een heel mooie Audi A3 gekocht bij Autobedrijf Erik van Boxtel Auto\'s B.V. en ben geholpen door Wim die ook voor mij de verzekering en alles geregeld heeft,de zaak was eigenlijk allang gesloten maar hij bleef speciaal voor mij nog tot bijna 19.00 uur aanwezig zodat ik toch nog mijn auto kon rijden in het weekend!\r\nIk beveel dit autobedrijf zeker bij iedereen aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, zeer aardige en deskundige medewerkers, mooie en verzorgde auto’s. Dit bedrijf is echt een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf E. van Boxtel Auto\'s is een supernet bedrijf, zowel in communicatie als in uitstraling. Voor ons deden ze net dat beetje meer! We zijn 100% tevreden met de aanschaf van onze auto (prijs en kwaliteit).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk, betrouwbaar, meedenkend, wat een top service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week autobedrijf E. van Boxtel bezocht voor een Audi A3 SB. Goed gevoel toen ik binnenkwam: gastvrij en normaal. Voelde goed. Erg goed geholpen door Wim. Inruil ver boven ANWB-prijs! Ook zijn belofte dat wanneer een andere koper interesse had hij mij zou bellen. Een man een man…. Auto vandaag opgehaald. Opnieuw goede ontvangst, auto stond al klaar. Wim bedankt en echt TOP!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig en betrouwbaar autobedrijf. Kundige mensen met kennis van autozaken. Een mooie collectie auto\'s, allen met Nationale autopas, garantie en een nette en complete aflevering van de aangekochte auto. Wim heef mij uitstekend geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe Toyota. Absolute aanrader voor wie een andere auto zoekt in de regio en ver daarbuiten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2e hands audi gekocht. Fijn contact en wederzijds vertrouwen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Samen met mijn zoon voor een Renault Mégane op pad geweest. De eerste indrukken zijn zeer positief. Je merkt dat het bedrijf klantvriendelijkheid en tevredenheid hoog in het vaandel hebben, evenals de prijs kwaliteit. Ik ga dit bedrijf zeker onder de aandacht van mijn vriendengroep brengen. Wij zijn geholpen door Wim die zijn vaak verstaat. Chapeau..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag heeft Wim ons heel fijn geholpen met het kopen van een nieuwe auto. Wij zijn heel vriendelijk ontvangen, mochten gelijk de auto bekijken en een stukje rijden.\r\nTop service, EVB B.V is zeker aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben begin dit jaar een Volvo gekocht bij van E Boxtel auto\'s. Na enkele maanden traden er wat mankementen op mbt tot de turbo. Dit hebben we laten maken op kosten van E van Boxtel auto\'s zonder enige aarzeling! We zullen zeker opnieuw een auto aanschaffen bij dit bedrijf en zijn zeer tevreden over de service, klantvriendelijkheid en onze aankoop!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaring met dit bedrijf! Je word netjes geholpen! De mensen die er werken zijn erg vriendelijk en weten waar ze over praten!! Top service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service had een auto gekocht ,maar was toch met verbruik iets te duur voor mij,kon hem gelijk terug brengen en weer goede prijs terug gekregen,dus vandaag corsa diesel gekocht zonder gezien te hebben ben er heel blij mee,en zal zeer zeker iedereen aan kunnen raden om daar een auto te kopen.ik ben zeer zeker tevreden en mocht ik ooit weer een andere auto willen dan ga ik daar weer terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wim was fantastic in helping us but a new car. The service was great and I would highly recommend them.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eindelijk een Volvo V 70 die ons aanstond bij van Boxtel.\r\nOnze auto werd ingeruild, en na een uitgebreide uitleg en controle in combinatie met een volledige proefrit, en een nachtje slapen de V 70 gekocht. Er waren absoluut op dat moment geen problemen. Na een aantal dagen kwamen er rare geluiden tijdens het intrappen van de koppeling, de HR v Boxtel geïnformeerd, deze stelde voor de auto op te halen uit Heemskerk, als ik de koppeling minimaal gebruik kon ik ook zelf wel naar Schijndel rijden en dat gedaan. Kreeg een keurige leenauto mee terug, en afspraken met de garage werden gemaakt. Na enige dagen werd de auto gereed gemeld,\r\nvernieuwd was massavliegwiel- koppeling-druklager en\r\nplaten, dit alles viel binnen de garantie, en heeft ons geen cent gekost, dat is dus echte garantie. Erik hartelijk dank, en tot de volgende keer.\r\n