Awesome!

It was great learning with Furkan! He's attending and good explaining! Considering that my first language is not Dutch, English worked just fine ! If you choose this school you will learn all the things you need to be safe on the road !

Super leerzaam & gezellig

Mijn rijlessen hebben mij ontzettend geholpen. Ik heb veel geleerd en in een keer mijn rijbewijs gehaald! Super bedankt voor de leuke en gezellige lessen!

Top Rijschool

Ze nemen goed de tijd om je voor te bereiden op je examen en zorgen ervoor dat jij met vertrouwen rijdt! Daarnaast zorgen ze ervoor dat jij je op je gemak voelt in de auto. Al met al een top rijschool!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede instructies op een gezellige manier

Mijn ervaring is echt heel goed geweest. Werd erg op me gemak gesteld duidelijke instructies op een gezellige manier. Als er iets fout gaat niets aan de hand krijtberg feedback en je gaat gewoon weer door.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn ervaring was erg goed!

Ik had rijles van Furkan.het was erg fijn om bij Furkan te lessen omdat hij heel veel geduld had hij goed en rustig kon uitleggen. Ik was best onzeker tijdens het autorijden, Furkan heeft me veel goede en positieve speeches gegeven waardoor mijn onzekerheid tijdens het rijden afnam.

Goede rijschool

De rijlessen waren erg leerzaam en een fijn rijinstructeur. Ook geeft de rijinstructeur duidelijke aanwijzingen.

Heel goed rijschool

Good driving school, we start in Dutch but he knows it is better in English for me. He is patience, kind and strict also in helping me driving better. The third time, I got the rijbewijs !

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede instructeur legt goed uit met geduld!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijk en krietische op goede manier

mijn ervaring is zeer goed. Duidelijke aanwijzingen en vriendelijk. Ben blij dat ik deze rijschool had genomen. Ben vandaag geslaagd!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het was leerzaam, erg gezellig

Ervaring om nooit meer te vergeten !!

Top, leerzame, gezellige leerschool

In 2/3 maanden tijd ben ik door de rijlessen heel gevlogen, niet alleen door de gezelligheid in de auto, maar ook de duidelijke en leerzame rijles.

Leerzaam en gezellige ervaring

De instructeur gaf altijd goed feedback en ging erg vrolijk en spontaan te werk, Alles werd duidelijk en rustig uitgelegd en dat zorgde ervoor dat ik een ontspannen les kreeg. Kort gezegd het was een leerzame rijles met een gezellige instructeur

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super fijne ervaring gehad en goede rijschool! In 1 keer geslaagd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Echt een super goede rijschool. Lessen worden goed en fijn uitgelegd. Ook word er goed gecommuniceerd. Beste rijschool!!

Geweldige ervaring zonder minpunten

Ik heb een super leuke tijd achter de rug. Deze rijschool gaf me zelfvertrouwen, hij was fijn om mee in gesprek te gaan, leg alles heel goed uit, wijst je goed op de fouten als ze gemaakt worden, Vriendelijk, eigenlijk niks op aan te merken. Ik raad iedereen aan om hier te gaan lessen, dan heb je een hele leuke tijd en haal je makkelijk je rijbewijs.

Super goede rijlessen.

De rijlessen waren erg relaxed, fijne sfeer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super tof en heel leerzaam

Ik heb gereden bij rijschool dordt, hij is heel duidelijk en geeft je handige tips om het auto rijden makkelijker te maken.

Leerzaam

Ik heb een leuk tijd gehad in de auto. Het was erg leerzaam want hij legde alles uit met een tablet en dat was erg fijn en duidelijk.

Gezellige en leerzame lessen

Tijdens mijn lessen was het altijd gezellig en vanaf les 1 voelde ik mij al op mijn gemak. De instructeur weet waar hij het over heeft en geeft duidelijke aanwijzingen. Hij vindt het leuk om rijles te geven en dat merk je ook aan de manier waarop hij dat doet! Verder legt hij alles duidelijk uit en kan je het gewoon vragen als je iets niet snapt.

Leerzaam

Je voelt je super op je gemak in de auto en geeft goede tips en adviezen om je rijexamen te halen

Super goed!

Een super leuke rijschool! Je leert heel veel en ook nog eens heel goed! Aanrader!!!

Goede en vriendelijke instructeur

Echt een top rijschool. Hele vriendelijke rij instructeurs die heel veel verstand hebben van wat ze aan het doen zijn

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke en goede instructeur!

Furkan is leuke instructeur die weet waar hij over praat. Hij is duidelijk, rustig en geduldig! Echt een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Word erg fijn les gegeven!

De instructeur geeft fijn les, is erg duidelijk. Ook is het een fijne auto om in te rijden. Ook niet heel duur.

Top ervaring!

Ik heb met heel veel plezier mijn lessen gevolgd bij Furkan. Hij stelde me elke les op mijn gemak en dat maakt het een stuk makkelijker om wat bij te leren. Ik raad het zeker aan om hier te lessen, nja als je in 1 keer wilt slagen dan! Haha