Fijne flexibele lessen. Legt goed uit en een ervaren instructeur

Fijne flexibele lessen. Legt goed uit en een ervaren instructeur.

Goeie uitleg

Leuke leerzame lessen.

Het zijn leuke leerzame lessen niet duur en je kan altijd terecht voor zonder een wachtrij. Zeker een aanrader!

Uitstekende rijschool

Leuke en leerzame lessen, legt alles goed uit. Geeft eerlijke feedback. Al met al een super rijschool. Is echt aan te bevelen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het is een goede rijinstructeur hij leg alles goed en rustig uit en heb veel geduld

geweldig

hij leert het op je eigensnelheid je wordt met eerlijkheid gehandeld en hij is eerlijk tegen je

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top rij instructeur en fijne lessen

Hele leuke lessen. Hij legt alles duidelijk uit. Hij is niet de moeilijkste vaak met hem kunnen lachen maar ook serieus geweest.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele fijne en prettige ervaring

De ervaring was zeer prettig ik voelde me op mijn gemak tijdens de lessen, er worden goede instructies gegeven Ook was de theorie cursus duidelijk en handig voor het examen

Top!!!

Furkan is een top rij instructeur. Voelde erg op mn gemak en met veel zelfvertrouwen in 1x geslaagd. Alles word rustig aan je uitgelegd en je krijgt een goede feedback! Deze rijschool is zeker aan te raden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top rijschool! Ik zou je zeker aanrijden hier te gaan rijden. Alles word duidelijk uitgelegd en er word goed verteld wat je goed en fout doet.

Gewoon geweldig!

Super leuke en leerzame tijd gehad. Een rij instructeur die gewoon de tijd neemt voor je om het nog een keer uit te leggen. Ga je beginnen met je rijlessen dan is dit zeker een aanrader.

Leuke en gezellige ervaring

Er was altijd een gezellige sfeer en de rijinstructeur past zich goed aan aan de leerlingen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele fijne ervaring, ik had het nergens anders willen leren!

Ik heb hier hele fijne rijlessen gehad, ik voelde me hier 100% op mijn gemak en heb hier ook veel meer zelfvertrouwen gekregen. In 1 keer mijn praktijk examen behaald. Ja, fantastisch! Ik zou deze rijschool aan iedereen aanraden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne instructeur, fijne communicatie, prettige lessen gehad snel door alles heen gelopen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele goede en leuke rijschool

Ik vind Verkeersschool dordt een hele goede rijschool omdat de rijinstructeur je alles heel goed en duidelijk verteld/laat zien en alles heel duidelijk en eerlijk zegt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Toen ik mijn eerste proefles kwam doen bij Furkan voelde het meteen vertrouwd. Verder in mijn lessen heb ik enorme lol met hem gehad en heb ik erg veel van m geleerd. We konden veel lol maken samen, maar als t serieus moest zijn dan hoorde ik dat ook. Door Furkan heb ik in 1 x mijn rijbewijs gehaald en ben ik hem meer dan dankbaar voor !! Geweldige ervaring met deze rijschool !

Duidelijke en gezellige rijinstucteur

Vandaag zo wat vlekkeloos afgereden en ben geslaagd!! Echt topp deze rijschool... ik had Furkan als rijintructeur. Ik voelde me helemaal me gemak en vond de duidelijke intructies helemaal topp. Ook heb ik tussen door nog een lockdown gehad en heb het daarna goed weer kunnen oppakken dus was echt chill. Hij weet precies wat nodig is dus zeker 5 sterren voor verkeersschool Dordt en ofc Furkan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top rijschool! Gezellige jonge rijinstructeur die je op je gemak stelt en de tijd neemt om je alles uit te leggen. Zeker een aanrader!

Goede en duidelijke rij-instructeur

De instructeur is duidelijk en vriendelijk. Hij paste zich goed aan naar de wensen en behoeften van de leerling(ik). Hij houd het zo laagdrempelig mogelijk waardoor een ieder zich op zijn/haar gemak moet kunnen voelen. Een echte aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leerzame en zeer vriendelijke rijschool

Vanaf het moment dat ik instapte voelde ik me goed op mijn gemak bij Verkeersschool Dordt. Een zeer vriendelijke, gezellige en leerzame instructeur. Legt alles goed uit tot je het echt begrijpt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede rijschool met goede instructeurs

Uitstekende instructeurs die goed hun ervaring kunnen overbrengen aan de cursist. Hierdoor begrijp je als beginnende cursist sneller de auto en het verkeer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne comfortabele sfeer in de lessen!

Furkan is een goede instructeur. Strikt en open waar het nodig is, maar toch weet hij een comfortabele en relaxte sfeer te behouden. Dankzij Verskeersschool Dordt ben ik -ondanks corona- in een keer geslaagd!

TOP!

ze geven veel aanwijzingen ze leggen alles heel goed en duidelijk uit. ik had ook een gezellige en vriendelijke rij instructeur. ik raad het jullie aan om hier te gaan rijden

the best driving school

i recommend with all my heart this driving school. The instructor its very nice and you can understand from the bigin he like what he do and do it with pleasure.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De lessen waren uitstekend.

Ik kreeg alles goed uitgelegd. Had een prettige tijd tijdens het rijden.