Een hele goede en leuke rijschool

Ik vind Verkeersschool dordt een hele goede rijschool omdat de rijinstructeur je alles heel goed en duidelijk verteld/laat zien en alles heel duidelijk en eerlijk zegt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Toen ik mijn eerste proefles kwam doen bij Furkan voelde het meteen vertrouwd. Verder in mijn lessen heb ik enorme lol met hem gehad en heb ik erg veel van m geleerd. We konden veel lol maken samen, maar als t serieus moest zijn dan hoorde ik dat ook. Door Furkan heb ik in 1 x mijn rijbewijs gehaald en ben ik hem meer dan dankbaar voor !! Geweldige ervaring met deze rijschool !

Duidelijke en gezellige rijinstucteur

Vandaag zo wat vlekkeloos afgereden en ben geslaagd!! Echt topp deze rijschool... ik had Furkan als rijintructeur. Ik voelde me helemaal me gemak en vond de duidelijke intructies helemaal topp. Ook heb ik tussen door nog een lockdown gehad en heb het daarna goed weer kunnen oppakken dus was echt chill. Hij weet precies wat nodig is dus zeker 5 sterren voor verkeersschool Dordt en ofc Furkan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top rijschool! Gezellige jonge rijinstructeur die je op je gemak stelt en de tijd neemt om je alles uit te leggen. Zeker een aanrader!

Goede en duidelijke rij-instructeur

De instructeur is duidelijk en vriendelijk. Hij paste zich goed aan naar de wensen en behoeften van de leerling(ik). Hij houd het zo laagdrempelig mogelijk waardoor een ieder zich op zijn/haar gemak moet kunnen voelen. Een echte aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leerzame en zeer vriendelijke rijschool

Vanaf het moment dat ik instapte voelde ik me goed op mijn gemak bij Verkeersschool Dordt. Een zeer vriendelijke, gezellige en leerzame instructeur. Legt alles goed uit tot je het echt begrijpt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede rijschool met goede instructeurs

Uitstekende instructeurs die goed hun ervaring kunnen overbrengen aan de cursist. Hierdoor begrijp je als beginnende cursist sneller de auto en het verkeer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne comfortabele sfeer in de lessen!

Furkan is een goede instructeur. Strikt en open waar het nodig is, maar toch weet hij een comfortabele en relaxte sfeer te behouden. Dankzij Verskeersschool Dordt ben ik -ondanks corona- in een keer geslaagd!

TOP!

ze geven veel aanwijzingen ze leggen alles heel goed en duidelijk uit. ik had ook een gezellige en vriendelijke rij instructeur. ik raad het jullie aan om hier te gaan rijden

the best driving school

i recommend with all my heart this driving school. The instructor its very nice and you can understand from the bigin he like what he do and do it with pleasure.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De lessen waren uitstekend.

Ik kreeg alles goed uitgelegd. Had een prettige tijd tijdens het rijden.

Awesome!

It was great learning with Furkan! He's attending and good explaining! Considering that my first language is not Dutch, English worked just fine ! If you choose this school you will learn all the things you need to be safe on the road !

Super leerzaam & gezellig

Mijn rijlessen hebben mij ontzettend geholpen. Ik heb veel geleerd en in een keer mijn rijbewijs gehaald! Super bedankt voor de leuke en gezellige lessen!

Top Rijschool

Ze nemen goed de tijd om je voor te bereiden op je examen en zorgen ervoor dat jij met vertrouwen rijdt! Daarnaast zorgen ze ervoor dat jij je op je gemak voelt in de auto. Al met al een top rijschool!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede instructies op een gezellige manier

Mijn ervaring is echt heel goed geweest. Werd erg op me gemak gesteld duidelijke instructies op een gezellige manier. Als er iets fout gaat niets aan de hand krijtberg feedback en je gaat gewoon weer door.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn ervaring was erg goed!

Ik had rijles van Furkan.het was erg fijn om bij Furkan te lessen omdat hij heel veel geduld had hij goed en rustig kon uitleggen. Ik was best onzeker tijdens het autorijden, Furkan heeft me veel goede en positieve speeches gegeven waardoor mijn onzekerheid tijdens het rijden afnam.

Goede rijschool

De rijlessen waren erg leerzaam en een fijn rijinstructeur. Ook geeft de rijinstructeur duidelijke aanwijzingen.

Heel goed rijschool

Good driving school, we start in Dutch but he knows it is better in English for me. He is patience, kind and strict also in helping me driving better. The third time, I got the rijbewijs !

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede instructeur legt goed uit met geduld!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijk en krietische op goede manier

mijn ervaring is zeer goed. Duidelijke aanwijzingen en vriendelijk. Ben blij dat ik deze rijschool had genomen. Ben vandaag geslaagd!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het was leerzaam, erg gezellig

Ervaring om nooit meer te vergeten !!

Top, leerzame, gezellige leerschool

In 2/3 maanden tijd ben ik door de rijlessen heel gevlogen, niet alleen door de gezelligheid in de auto, maar ook de duidelijke en leerzame rijles.

Leerzaam en gezellige ervaring

De instructeur gaf altijd goed feedback en ging erg vrolijk en spontaan te werk, Alles werd duidelijk en rustig uitgelegd en dat zorgde ervoor dat ik een ontspannen les kreeg. Kort gezegd het was een leerzame rijles met een gezellige instructeur

Super!

Super fijne ervaring gehad en goede rijschool! In 1 keer geslaagd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Echt een super goede rijschool. Lessen worden goed en fijn uitgelegd. Ook word er goed gecommuniceerd. Beste rijschool!!