Uitstekend geholpen met de aankoop van mijn nieuwe MX-5!

Het aankoop proces is heel fijn gegaan. Prima inruil en de verkoper heeft me alle tijd gegeven om goed over mijn besluit na te denken. Top!

Top bedrijf dat mee denkt

Mijn garage in Almere was er mee gestopt en ik kwam met mijn mitshubishi Outlander PGEV bij Kreijne Hilversum voor apk en een beurt. Jan van de receptie vroeg hoe oud mijn auto was, bijna 8 jaar zei ik. Jan: u heeft 8 jaar garantie op het accupakket en bij een te lage waarde heeft u recht op een nieuw accu pakket. Dit was het geval en ik hebben nu een nieuw accu pakket dank zij de alertheid van Jan , Kreijne Hilversum Hessel Schutte Lelystad

Super service

Vriendelijke verkoper, rest van personeel ook. Nette showroom. Mooi aanbod 2e hands mx5, vaak zie je bij dealers er maar 1 staan.

Gewoon uitstekend geholpen

Alles is netjes geregeld, de mensen zijn vriendelijk, het is netjes en je voelt je er welkom. Er hangt niet zo'n typische dealer sfeer waar ze je direct een auto proberen aan te smeren.

Geweldige verkoper, meedenken en alfevering.

CX-5 gekocht en Volvo ingeruild. Alles aan de aflevering en deal klopte. Leon nog bedankt..

Prettig bedrijf/Verkoop medewerkers

Heb voor de tweede keer een Mazda gekocht bij dit bedrijf. De eerste keer beviel heel goed en deze keer verliep de inruil/koop ook weer fantastisch. Ik werd geholpen door Thomas op een zeer prettige, klantvriendelijke/gerichte manier. Hij nam alle tijd en was zeer overtuigend in zijn advies. Prijs/kwaliteit verhouding was ook prima. Kortom, wederom een zeer goede ervaring opgedaan en zeker een aanrader zeker voor mensen uit der omgeving Amersfoort die een auto willen aanschaffen/onderhouden!!

Ze nemen alle tijd voor je. Zeer vriendelijk

Fijne Mazda MX-5 Specialist

Ik was opzoek naar een speciaal model Mazda MX-5 en verkoopmedewerker Leon Peek heeft contact met mij gezocht toen er eentje beschikbaar was. Leon heeft de auto netjes klaar laten maken en alle papieren in orde gemaakt. Een fijne Mazda dealer.

Kreijne verleent echte service!

Mijn ervaring met Kreijne Amersfoort is heel goed. Bij de proefrit stond de auto al keurig buiten op me te wachten, klaar om weg te rijden. Op diezelfde dag besloot ik de auto ook te kopen. Het was geen enkel probleem om vervolgens na sluitingstijd de koopovereenkomst te tekenen waarbij ik ook nog een aantal leuke kleine extra's kreeg. Op de dag van ophalen zat er een mooie strik op de auto en werden de laatste zaken geregeld en kreeg ik nog een goede uitleg van alle knopjes, alles puik in orde. Bij vragen kan ik altijd een appje sturen en ik krijg dezelfde dag reactie. Dat is nou service! De auto is geweldig en rijdt als een zonnetje. Erg blij mee.

Snel met de gerichte informatie, betrokken en kennis van zaken.

Fijne communicatie, zeer klantgericht! Leon heeft ons elke keer goed geholpen, staat altijd klaar voor zijn klanten!

Correctheid en vriendelijkheid staan hoog in het vaandel.

Inmiddels rij ik ruim 1,5 jaar jaar in de Suzuki Swace. Ben er nog steeds heel blij mee en daarbij nog eens een hele fijne dealer waar je correct en vriendelijk geholpen wordt. Is gewoon een schot in de roos geweest deze aankoop.

Wij zijn zeer goed te woord gestaan .

Zeer goed en zeer duidelijk uitgelegd hoe de werking van de auto is en een vertrouwd en prettig gesprek gehad !

Niets op of aan te merken

Nieuwe auto precies zo afgeleverd als besproken. Zwarte logo's Michelin banden.

Een eerlijk bedrijf met oog voor de klant.

Ik heb bij Stefan mijn 1e auto gekocht. Erg spannend in het begin, maar ik ben hierbij goed geïnformeerd door hem. We zijn samen gaan zitten van wat wil je nou eigenlijk en wat hebben wij te bieden. En perfect ik ben nu al 1 jaar trotse eigenaar van mijn Rode Suzuki Swift.

Positieve 1e ervaring

Kreeg bij Krijene, maar liefst € 3.325,-, meer geboden, voor mijn inruil auto. Vriendelijke service.

Een perfect bedrijf

Weer zeer fijn geholpen door Stefan bij de zoveelste auto bij dit bedrijf aangeschaft. Ook de werkplaatsreceptie weer bedankt voor de goede zorgen.Weer een dikke 10 mensen ga zo door.

Al jaren tevreden

Inmiddels 3x een CX5 gekocht, en nu voor de fun een MX5 erbij. Buiten de kwaliteit een hoog fun gehalte, met een geweldige wegligging.

Geweldig!! Je voelt je snel thuis.

Prima ervaring! Uitstekend bod voor de “oude” auto, eerlijk en duidelijk, de biedingen mochten we inzien. De aflevering was een feest, er wordt tijd voor je genomen. In alle rust wordt de auto bekeken en alles uitgelegd. Kortom wij zijn tevreden. We hopen op vele veilige kilometers met onze 1e Mazda!

Klantvriendelijk

Uitstekend en betrokken geholpen door Stefan. Oké, ik betaal ietsje meer, maar krijg daar dan ook meedenken en soepele service voor terug.

Vertrouwd, een goed gevoel.

We zijn vriendelijk geholpen, fijn dat we meteen proefritten konden maken zodat er snel een keuze gemaakt kon worden. Duidelijke tekst en uitleg wat ons een goed gevoel gaf.

TOP

Top geholpen door Leon. echte aanrader!!!

Uitstekende service en vriendelijke medewerkers

Uistekende service

Geheel een positieve ervaring, een aanrader voor toekomstige kopers

Zeer vriendelijke verkoper deze neemt de tijd voor de klant, hij bespreekt alle mogelijkheden die er zijn, heeft een luisterend oor voor de gewenste info, klantvriendelijk,is duidelijk over de mogelijk- onmogelijkheden. Goede telefonische bereikbaarheid, dit bedrijf zal ik zeker aanraden binnen mijn kennissenkring. Familie van de Kraats.

Prettig contact met verkoper, goede en snelle afhandeling van zaken.

Uitstekende service en prettig contact met personeel.