Goede brommer rijschool

Duidelijke uitleg als je iets verkeerd doet blijven rustig, dus een goeie rijschool zeker aan te bevelen

Super rijschool

In 1 keer geslaagd voor het scooter praktijkexamen door de rijlessen van Veli!

Slechte ervaringen.

Rij instructeur geeft onnodig veel rijlessen, onprofessioneel en te duur.

Hele goeie ervaring gehad met deze rijschool.

Zeker een aanrader!

Top rijschool!!

Wat ben ik blij met de rijlessen die ik gehad heb van bram! Super leerzame en gezellige tijd gehad. Heb mn rijbewijs in 2 keer gehaald met een faalangst examen en zonder de hulp en tips van bram had ik t niet gehaald. Dankjewel bram ga de leuke lessen missen !!

Perfect Scooter les

Ik heb eerst een examendatum proberen te krijgen bij een andere rijschool maar daar kreeg ik niet snel een datum en toen werd ik aangewezen bij rijschool de broers en daar kreeg ik binnen no time een examen datum en in 1 keer geslaagd bij Veli!

Leerzaam

Hele fijne rijschool. Dankzij Mo heb ik me rijbewijs gehaald. Ik heb alles geleerd wat ik moest leren en hij neemt de tijd voor je. AANRADER!

Goede en duidelijke les, was best wel zenuwachtig maar daar werd goed mee om gegaan

Het is zeker een aanrader!

Top!!

Hele fijne rijschool, heb hele goede begeleiding gehad en goede hulp waneer ik weer is in paniek raakte tijdens het rijden. En de lessen met mandy ga ik zeker missen!

Perfect!!!

Ik ben vandaag in 1x geslaagd dankzij Roy Hij leerde me alles op een goede en leerzame manier en de rijlessen waren altijd gezellig Zeker een aanrader voor andere mensen! Ik wil Roy bedanken voor alle geduld dat hij had en ik beveel iedereen deze rijschool aan en vooral Roy!

Veli scooter

Zonder de hulp en uitleg van Veli had ik het niet gered. Top uitleg en Top instructeur. Zeer en zeker aanbevolen.

Geweldig!

Geweldige rijsschool! Intensieve dag maar Veli heeft me er doorheen gesleurd, alles goed uitgelegd. Raad het iedereen aan :)

Ik heb erg veel geleerd, ondanks dat ik dingen niet in 1x oppakte werd de tijd genomen om mij dit zo goed mogelijk uit te leggen en te leren. Ik voelde me altijd erg comfortabel en kon over alles vragen! Supergoede rijschool/rijleraar die de tijd voor je neemt en je goed en veilig wilt laten rijden :)

Echt top ! Ik kwam midden in het lessen bij Mandy en zij heeft mij echt veel meegebracht en is heel geduldig geweest. Daardoor ben ik vandaag in 1 keer geslaagd ! Ik beveel deze rijschool zeker aan !

Grensverleggende lessen met duidelijkheid en inzicht

Ik vind dat je erg duidelijk bent. Je laat de leerling in stapjes de auto kennen en besturen en er komt steeds iets meer uitdaging bij. De leerling moet de gedachten uitspreken waardoor je voor mijn gevoel goed kan inschatten wat beter kan of vraagt door om dit te weten te komen. Ik vond wel dat je aan het einde meer met me communiceerde dan aan het begin van de lessen, misschien dat je voor de volgende keer al in het begin wat meer open kan zijn naar de leerling.

Super goed

Top ervaring. Ik ben goed geholpen door Veli en ben dankzij hem geslaagd. Hij neemt veel tijd voor je en heeft veel geduld. Nogmaals erg bedankt!

Helemaaaal top

Super fijne rijschool, toffe instructeur gewoon alles top! Fijne en gezellige ritjes gehad dankje wel voor alles Roy!

Top rijschool

Vandaag geslaagd voor mijn scooter rijbewijs! Bedankt Veli voor de perfecte begeleiding om alles zo goed uitteleggen en dat alles in 1 dag

Goed begeleid en gezellig

Dankzij Mo ben ik in 1 keer geslaagd, ondanks dat ik ver weg woon heeft Mo mij wel gewoon les kunnen geven, super bedankt!

Ik raad deze rijschool iedereen aan!

Vandaag in 1 keer geslaagd bij Mo! Zo fijn hoe jij lesgeeft Mo. Onwijs bedankt voor alles. Oprecht zou ik iedereen aanraden bij deze rijschool te gaan lessen. Ze nemen echt de tijd voor je en kijken echt naar wat jij nodig hebt. Nogmaals onwijs bedankt!

Super leuke leerzame lessen

Super leuke leerzame lessen gehad bij Ismael! Altijd super geholpen bij zenuwen. En goede instructies! Voor een goede rijschool moet je bij rijschool de broers zijn!

super ervaring

ik zat in een lastige situatie want: ik kwam net van een andere rijschool en de deadline van mijn autotheorie was all flink in het zicht maar toch ondanks dat allemaal hebben ze kei en kei hard voor mij gekeken voor een examen datum en mij er voor te zorgen dat ik er klaar voor ben. maar om een lang verhaal kort te houden zal ik deze rijschool aanraden aan andere? ja 100% zeker zonder twijfel, dus ook voor de mensen die deze recensie lezen ik raad rijschool de broers echt aan om gewoon in 1 keer goed te zitten!

Super fijne opleiding gehad!

Ik heb super fijne lessen van Amar gekregen! Hij focuste op mijn zwakkere punten en onzekerheden en zorgde ervoor dat ik deze goed verbeterde! De lessen waren ook altijd gezellig! Ik heb zelfverzekerd mijn rijbewijs kunnen halen en zou rijschool De Broers dan ook zeker aanraden!

In 1x geslaagd!!!

Ben vandaag in 1x geslaagd door de top lessen die ik gehad heb van Brahim. Heb heel veel geleerd in een korte tijd en elke les was keer op keer weer leerzaam. Ik ging het examen met een goed en gerustgesteld gevoel in. Raad deze rijschool zeker aan!!!

In een x geslaagd door mo!

Vandaag in 1x geslaagd door mo! Super fijne lessen gehad. Heb echt met plezier in de auto gezeten. Mo geeft super fijn les en kijkt wat de beste weg is om je naar je rijbewijs te helpen. Super bedankt mo! Ga t lessen missen!