Expertise in dit vakgebied.

Ik kan zeggen dat ik zeer fijn heb gelest bij Perkash. Perkash heeft al jarenlang ervaring in dit vakgebied, hierdoor weet hij wat veel leerlingen lastig vinden en kan hij jou alles zo uitleggen dat het geen enkel probleem wordt op jouw rijexamen. Ook is hij zeer geduldig, relaxed en oplettend. Bij Perkash gaat alles op jouw eigen tempo, je zult je dus ook nooit onzeker voelen tijdens het rijden. Als je precies doet wat Perkash je leert, dan kan ik je garanderen dat je in een keer slaagt! Heel erg bedankt Perkash!

Deskundigheid en geduld

Ik heb heel prettig gelest bij Perkash, hij is erg geduldig en neemt de tijd om je de handelingen goed uit te leggen en met tijden is hij flexibel. Tijdens de lessen is hij erg relaxed, ik heb met veel plezier bij hem gelest! Bedankt Perkash!

Geslaagd in 1 keer!

Ik had mijn rijlessen bij deze rijschool en heb alles in 1 keer gehaald. Alles wordt rustig en netjes uitgelegd en er wordt voldoende tijd besteed aan jou tot je alles goed onder de knie hebt!

Perfecte service, zeer aan te bevelen

Eerst naar twee rijscholen geweest waar ik bijna niets heb geleerd. Ik besloot naar een andere rijschool te gaan en ben via een vriend bij Parkash terechtgekomen. Vanaf de eerste les al had ik er vertrouwen in dat ik snel zal slagen bij hem. Hij bleef me continu tijdens de lessen begeleiden en geeft ook hele handige tips bij bijzondere verrichtingen. Alle bijzondere verrichtingen gingen tijdens me examen goed. Naast de goede lessen is het ook altijd gezellig in de auto. Parkash, bedankt voor al de lessen en je geduld!

Beste rijschool ooit.

Perkash is de beste rij-instructeur ooit. Hij helpt de leerlingen altijd. Bij mij ging het in het begin wat stroef, maar perkash stond me altijd bij in moeilijke en goede tijden. We hebben veel meegemaakt. Leuke gesprekken, mooie momenten. Ik zal perkash nooit vergeten. Een geweldige man , ook naast zijn werk. Ik wens u al het geluk verder , hoop dat u veel geslaagden krijgt en een mooie toekomst verder.

Echt een aanrader. In één keer geslaagd :)

Ik heb een fijne ervaring opgedaan met de rijlessen bij Perkash. Perkash is geduldig, rustig en vriendelijk rijinstructeur. De sfeer in de auto was altijd ontspannen en gezellig. Kreeg ik altijd goede begeleiding, motivatie en veel ruimte om te leren. Hierdoor ben ik in één keer geslaag.! Echt een aanrader!

Zeer geslaagde rijlessen

Ik heb bij Perkash zeer goede lessen gekregen en heb snel veel geleerd. Ook altijd een goede sfeer in de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed lesgegeven met een goede planning en ik heb heel snel mijn rijbewijs gehaald!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb met heel veel plezier en vertrouwen mijn rijlessen doorstaan en in een keer het examen gehaald door een goede instructeur, genaamd perkash. Hij is heel professioneel en geduldig en geeft goede feedback waardoor alle lessen waardevol zijn! Ik beveel rijschool Future zeker aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan met trots zeggen dat ik mijn rijlessen bij rijschool Future succesvol heb afgerond. Dit kwam vooral door mijn rij-instructeur, Perkash,  een aardige geduldige man die ervoor zorgt dat je zonder zorgen de weg op kan. Het fijne van de instructeur was dat hij niet alleen negatieve maar ook positieve feedback terug gaf, zodat je vol zelfvertouwen in de auto reed. \r\nKortom, bij rijschool Future krijg je op een prettige en rustige wijze rijles. Een zekere aanrader! Dank u wel voor de fijne rijlessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede ervaring aan het rijden met rijschool Future, zeker aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij rijschool Future heb ik een hele goede ervaring gehad. Heel relaxed en met veel respect wordt je behandeld. Afspraken en betalingen worden duidelijk gemaakt, er is geen onduidelijkheid. De lessen bij rijschool Future waren heel goed. Ook hier voelde ik me op me gemak. Ik wil Rijschool Future nogmaals bedanken.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze begeleiden je van begint tot eind, dus totdat je je rijbewijs haalt. \r\nZe zijn flexibel en houden rekenen met jou beschikbaarheid voor het inplannen van de lessen. Tijdens de rijles leer je niet alleen wat nodig is om te kunnen slagen maar ook hoe je echt veilig en goed kan rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan Rijschool Future, maar op een manier beschrijven, dat is professionele begeleiding met daarbij een zeer ontspannen omgeving waarin je deskundig wordt geholpen bij jou persoonlijke ontwikkel punten. Het kon ook niet anders dan dat ik in één keer ben geslaagd Perkash BEDANKT!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne, rustige lessen. Alles wordt goed uitgelegd en je gaat beetje bij beetje steeds meer zelf doen. Op het moment dat hij ziet dat je iets hebt geleerd, laat hij je weer een stapje verder gaan naar zelfstandig rijden. Hij blijft altijd heel rustig, ook als je een fout maakt. Ik heb echt enorm genoten van de rijlessen en heb veel lol gehad. Betere rijlessen had ik me niet kunnen wensen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een andere rijschool ben ik in contact gekomen met Perkash. Ik ben blij dat ik hem als rij-instructeur heb gehad. Perkash geeft heel goed les. Daarnaast is hij geduldig, oprecht en kundig. Bij Perkash ben je op het goede adres als je je rijbewijs in 1 keer wil halen. Althans dit is mijn ervaring. Dank je wel Perkash. Ga zo door met je uitstekende werk👌

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na meerdere rij-instructeurs gehad te hebben, ben ik gaan lessen bij Perkash. Hij kan goed uitleggen,heeft veel geduld en geeft je tijdens het lessen bruikbare tips en trics. Hierdoor kreeg ik meer zelf vertouwen en ben ik natuurlijk geslaagd. Ook langs deze weg bedankt Perkash, je bent een Topper!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb altijd zonder problemen met rijschool Future gereden. De instructeur geeft op een hele prettige manier les en zorgt ervoor dat je ook echt weet wat je doet. Je ziet meteen dat de instructeur veel ervaring heeft en weet waar hij over praat. Door te lessen bij rijschool Future ben ik in 1x geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had al veel ervaring met andere rij-instructeurs voordat ik met Perkash van Rijschool Future begon te lessen en hij is verreweg de beste die er is. Hij is rustig, geeft goede opbouwende kritiek en maakt het rijden van een auto leuk en ontspannend. Ik ben erg blij dat ik bij hem ben gaan lessen en ben in een keer geslaagd. Zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een zeer slechte ervaring bij een andere rijschool ben ik overgestapt bij Perkash.Zeer professionele en vriendelijke rijinstructeur. Beste rijinstructeur met veel geduld en aandacht. Alles op eigen tempo. Een rijinstructeur die heel erg gefocust is op persoonlijke begeleiding en je heel erg goed helpt. Mijn rijbewijs in 1 keer gehaald. Ben Perkash zeer dankbaar!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima snelle service wat betreft rijlessen. Na het aanvragen kon ik dezelfde maand beginnen met lessen. Zeer kundige instructeur naar mijn beleving en je weet eerlijk waar je aan toe bent met betaling, afspraken op papier enzovoort. Daar ik veel berichten lees en in mijn omgeving negatieve verhalen hoor van rijscholen die de afspraken niet nakomen en waarbij je ontzettend lang moet wachten, adviseer ik oriënterende mensen die willen starten met een rijopleiding dit bij rijschool Future te doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn rijlessen bij Rijschool Future heb ik met heel veel plezier gevolgd.De rij-instructeur is zo geduldig, geeft veel aandacht en is begripvol.\r\nKomt altijd op tijd, is niet bezig met zijn telefoon(wat bij andere rij-instucteurs wel het geval is).Krijg heel veel tips en goede uitleg.Kortom een top rijschool, raad ik een ieder aan die van plan is om rijlessen te volgen.\r\nP.S heb mijn rijbewijs ook in 1 keer gehaald.🤗

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Rijschool Future heb ik top kwaliteit rijlessen gehad.Geduld,respect en vertrouwen .Je voelt je gewoon op je gemak.Heel relax, geen gespannen sfeer in de auto.Ik als leerling heb heb een ontzettend fijne rijlessen achter de rug.\r\nEcht klasse. Ik heb mijn rijbewijs ook in 1 keer gehaald\r\nRijschool Future nogmaals bedankt🤗

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met veel plezier rijles gevolgd bij Perkash.Ik vind hem een heel goede lerlaar: rustig en geduldig en heel scherp(niets ontgaat hem) zodat ik erg op mijn gemak was,en met steeds meer vertrouwen achter het stuur zat. Hij wist heel goed in te schatten hoeveel feedback ik tijdens het rijden kan verwerken.Ik had een leuke klik met hem, Perkash is heel aardig.