Erg fijne ervaring met deze rijschool

• Rijopleiding schakelauto

Na 4 uur lessen in 1 x slagen voor E achter B

Goede duidelijke uitleg, keurige auto en aanhanger en gezellige instructeur!

• Rijopleiding E achter B

Ik heb heel veel geleerd en het was altijd gezellig tijdens het rijden!

Ik heb heel veel geleerd en het was altijd gezellig tijdens het rijden!

• Rijopleiding schakelauto

Super rijopleiding en instructeur!

Hele leerzame en gezellige rijlessen gehad! Alleen maar pluspunten voor de opleiding en instructeur. Met veel plezier gelest. Ik beveel de rijopleiding zeker aan!!

Super gezellige rijschool

Erg vakkundige en vooral gezellige rij instructeur.

Duidelijk, veilig en gezellig

Etienne maakte bij mij een goede inschatting vab mijn vaardigheden eb bereidde mij goed voor op het afrijden met de aanhanger. De les, een dagdeel, volstond, dus geen onnodige lessen of andere flauwekul. Gezellige, maar progessionele instructeur. Praktisch en kritisch, maar geen kwade.

Hele fijne en relaxte lessen.

Ik heb mij altijd fijn gevoelt in de auto en ben altijd met veel zin aan de rijlessen begonnen. Tijdens de lessen zijn we op veel verschillende locaties geweest, waardoor ze heel divers en nooit saai waren! Je word gericht opgeleid om het examen te kunnen halen, maar ook om in de toekomst een goede bestuurder te zijn.

Hele goede ervaring!

Hele gezellige, maar ook leerzame tijd gehad. Dat maakte het rijden nog leuker. Altijd goede en duidelijke communicatie. Ook super fijn dat ik een keer bij Rob kon rijden. In een andere auto met iemand anders naast je, heb hier veel van geleerd.

Hele goede klik met de instructeur . Er word goed les gegeven . Top rijschool !

Geweldig!

Onwijs fijne ervaring! Zeker een aanrader! Zeer goede begeleiding en laat je ook pas afrijden als je er echt klaar voor bent. Gezellige man en leuk ook mee te praten!

Fijne lessen en heldere uitleg.

Door corona verliep alles anders. 2x examen verplaatst etc. Door de flexibiliteit hebben we alle lessen netjes in overleg kunnen verplaatsen met als resultaat dat ik in 1 keer geslaagd ben. Etienne, dank je wel!

Top instructeur

Het word allemaal heel rustig uitgelegd. Ik heb alle lessen als heel prettig ervaren. Er word goed en geduldig uitgelegd hoe je moet rijden. De instructeur is echt super! Ben geslaagd.

Zojuist mijn examen gehaald. Ik heb les gehad van Rob. Rob geeft op een fijne manier les. Alles wordt goed en rustig uitgelegd. Je kan veel oefenen en er is ruimte om fouten te maken. Rob zorgt voor een goede sfeer in de auto. Ik heb de lessen al fijn en leerzaam ervaren.

Altijd met plezier bij deze rijschool rijlessen gevolgd.

Een betrouwbare en relaxte manier van lesgeven

Iedere leerling is anders, maar ik pikte dingen snel op bij Van Ginkel Drive. Service was ook heel goed, je kon makkelijk vragen stellen en je kreeg meteen antwoord op je vraag. Beide instructeurs waren relaxt en erg hulpzaam tijdens mijn rijlessen.

Hele professionele en doelgerichte rijlessen!

Hele goede rijlessen, hele aardige man en valt zeker mee te lachen, is er iets wat je niet goed kan of minder goed in ben behandeld die dat en zorgt die ervoor dat ook dat onderdeel makkelijk voor je wordt!

Veel geleerd en veel gelachen

Ik heb veel geleerd en heb ook veel gelachen Ook was het erg goede service

Gezellig en goed ervaring

Gezellig, duidelijk en neemt de tijd voor je!

Gezellige en goede rijinstructeur

Goede uitleg, en tips waar je goed op moet letten bij je examen.

Leuke en leerzame lessen.

Leuke en leerzame lessen die je goed voorbereiden op het praktijkexamen.

Heel prettig

Ik vond de lessen erg prettig. Doordat ik elke les dezelfde rijinstructeur had, konden we goed aan de punten werken waar ik nog moeite mee had en die ik nog moest verbeteren.

Fijne insturcteur die weet wat hij doet

Het is een fijne rijschool waar je goed geholpen wordt met een goed instructeur.

In 1 keer mijn BE rijbewijs gehaald.

Gezellige en fijne les gehad. En vervolgens mijn examen in 1 keer halen.

gezellig en rustgevend

na een periode van 45 jaar rijervaring moest ik mezelf weer opnieuw bewijzen ivm gezichtsveld dat eigenlijk niet voldeed aan de eisen van het CBR , dus volgde er een rij test. Ik zal je vertellen dat valt goed tegen. Ik moet zeggen dat Etienne mij er goed doorheen heeft geholpen nog bedankt,

Super!

Ik heb bij van Ginkel een super leuke tijd gehad altijd gezellig en heb alles snel geleerd. Voor mij gevoel kon het niet beter en ik ben in 1 keer geslaagd. Ik zou het zeker aanraden aan iedereen die gaat lessen.