Betrouwbare en deskundige rijschool

Mijn ervaring met Van Ginkel is heel prettig. Het is een betrouwbare rijschool met deskundige docenten. Ze bereiden je goed voor op je examen.

• Rijopleiding schakelauto

Het was duidelijk en de instructeur wist goed wat je nodig had om jezelf te verbeteren.

Er wordt goed focus gelet op je zwakkere punten en hoe je die kan verbeteren. Ook zijn de instructies duidelijk.

Perfect voorbereid

Erg fijn, ben hartstikke goed voorbereid en heb altijd gezellige lessen gehad

Veilige omgeving

Ik heb de rijlessen als enorm fijn ervaren. Ik was vrij angstig om te gaan rijden, maar Etienne heeft deze angst weggenomen. Dit heeft Etienne gedaan door zijn tijd te nemen, praktische feedback te geven en mij gerust te stellen.

• Rijopleiding schakelauto

Je word altijd goed geholpen als je dingen niet snapt. Met het maken van afspraken valt er veel te regelen. Je kan altijd een goed praatje maken en het voelt heel erg vertrouwd.

Goede begeleiding

De lessen waren altijd heel erg nuttig, en ook vooral gezellig. Na het halen van mijn tussentijdse toets, heb ik in de periode daarna veel kunnen werken aan de feedback die ik toen had ontvangen. Hierdoor wist ik waar ik op moest letten tijdens mijn rijexamen. En mede daardoor ben ik in 1 keer geslaagd!

• Rijopleiding schakelauto

Gezellige, persoonlijke rijschool met verstand van zaken.

De rijlessen waren altijd heel persoonlijk en met een vaste instructeur. De instructeur had veel kennis van zaken en kon alles rustig en duidelijk uitleggen

• Rijopleiding E achter B

Super leuke rijschool die een goede mix heeft tussen gezelligheid en leren.

Het is altijd gezellig in de auto en het rijden wordt jou als leerling in een goed tempo geleerd.

• Rijopleiding schakelauto

Goede ervaring mee gehad: positieve insteek, deskundig en men denkt met je mee.

Erg tevreden over rijschool Van Ginkel Drive Rijopleidingen. Rij-instructeur (Gijs) gaf veel tips, zonder dat het negatief werd. De lessen hadden een positieve insteek. Praktisch: de praktijklessen eindigden nooit eerder dan gepland, en de instructeur nam altijd de tijd om achteraf te bespreken wat goed en minder goed ging. Ook was er de mogelijkheid om af en toe even te schuiven met de lestijden, mits op tijd aangegeven (wat erg prettig was vanwege m'n werk). Al met al een hele goede ervaring met de rijschool (eerste keer bijna geslaagd; tweede keer geslaagd). Aanrader: 5+ sterren.

Leren autorijden met plezier

De lessen bij deze rijschool zijn top! Ze zijn niet alleen leuk en leerzaam, maar ook op maat gemaakt. Dankzij de geweldige instructeur(s) slaagde ik in één keer voor mijn rijexamen. Een absolute aanrader voor wie op een leuke manier wil leren autorijden!

• Rijopleiding schakelauto

Super relaxt en duidelijk.

Spullen zijn goed op orde, alles ziet er netjes uit, de lessen zijn leuk en leerzaam.

• Rijopleiding E achter B

Leuke leerzame lessen. Gezellig lessen met Rob altijd en ook elke les weer leerzaam.

• Rijopleiding schakelauto

Echt een super leuke rijschool!

Rijschool Van Ginkel drive zorgt ervoor dat rijles ook leuk wordt maar natuurlijk ook leerzaam. Bij mij was het altijd gezellig in de auto je kon altijd wel een praatje starten met de instructeur. Ik heb zeer genoten van de rijlessen en daar ben ik ook zeer dankbaar voor. Echt een top rijschool!

• Rijopleiding schakelauto

Goed geregeld , snel en met de benodigde informatie

• Rijopleiding Maatwerk

Mijn ervaring is heel goed omdat het erg leuk was bij Gijs in de auto. Hij gaf goede tips en hij zij ook wat er goed ging.

• Rijopleiding schakelauto

Relaxt en duidelijke uitleg.

Was relaxte en ontspannen sfeer. Duidelijke uitleg zonder langdradig te zijn. En zeker goeie tips.

• Rijopleiding E achter B

Hele goede en leerzame lessen.

Ik vond het hele gezellige en voor leerzame.

• Rijopleiding schakelauto

Fijne en duidelijke rijles ervaring

De lessen waren altijd leerzaam. De sfeer was altijd goed en gezellig en fouten maken was helemaal niet erg. Duidelijke uitleg (het white bordje is heel handig en duidelijk). Je merkt dat je plezier hebt in je werk en dat straal je ook uit naar de leerlingen. Bedankt voor alles en ga zo door!!

• Rijopleiding schakelauto

Leuke en goede lessen, veel geleerd en gelachen!

Altijd leuke lessen gehad, was altijd gezellig. Tegelijkertijd ook veel geleerd en 1x geslaagd! Zeker aan te raden!

Top lessen

Leuke lessen met goede begeleiding.

• Rijopleiding schakelauto

Leerzame en gezellige rijlessen gehad!

Ik begon met Etienne bij de proefles en had uiteindelijk Rob als rij instructeur, beiden super gezellig en super nuttige feedback gekregen!

Door goede hulp in 1 keer geslaagd

Ik ben in een snelle tijd geslaagd voor mijn aanhangrijbewijs. Na 2 lessen op een gezellige en goede manier geslaagd.

• Rijopleiding E achter B

Goeie ervaring met deze rijschool

ik heb hele fijne en gezellige rijlessen gehad!

• Rijopleiding schakelauto

Leuke en zeer bekwame instructeur

Heel nuttige en interessante lessen gehad van Etienne. Met de nodige enthousiasme

• Rijopleiding schakelauto

Altijd erg gezellige en leerzame rijlessen gehad!

Een gezellige sfeer in de auto. Etienne legt duidelijk uit en neemt de tijd voor je. Het waren erg leuke rijlessen en ik heb veel gelachen!

Over Van Ginkel Drive

Goed leren autorijden, daar gaat het om. Bij Van Ginkel Drive ben je van harte welkom om dit te leren.