• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een gebruikte auto kwamen wij bij Van Lierop uit. Mooie Opel Corsa gevonden en Teun heeft ons uitstekende uitleg gegeven. Na de proefrit even over de cijfertjes praten maar ook daar kwamen we al snel uit met elkaar. Alles ziet er keurig netjes uit. Een goed gevoel hebben wij bij dit mooie bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en netjes en eerlijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een mooie aankoop heb ik gedaan bij Automotive van Lierop! Vorige week heb ik een erg netjes onderhouden zilveren Volkswagen polo uit 2012 bij dit bedrijf gekocht. Toen ik ging kijken naar de auto werd alle informatie duidelijk en gedetailleerd uitgelegd. Teun nam echt de tijd! Zo wist ik ook meteen waar ik aan toe was!! Geen poespas! Erg fijn. Ik ben altijd een beetje voorbarig als het gaat om autodealers. Tijdens ons eerste gesprek bij dit bedrijf werd me gelijk duidelijk dat ik te maken had met een eerlijke verkoper die echt hart voor de zaak heeft. Teun die heeft voor een mooie prijs ontzettend goed werk geleverd, een grote beurt (de auto was zelfs bijna vol getankt) en APK bij aflevering. De auto rijdt heerlijk! Ook fijn dat je na de aankoop met eventuele vragen nog bij het bedrijf terecht kan en ze direct klaarstaan om je van dienst te zijn! \r\nMijn auto rijdt heerlijk en is in een TOP staat!! \r\nTOP AUTO, TOP SERVICE (de prijs was overigens ook heeel netjes)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jong en dynamisch bedrijf. Je wordt goed geholpen en er je krijgt een duidelijke uitleg als er iets aan de hand is. Goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na zoektocht naar een nieuwe, gebruikte, auto via marktplaats in contact gekomen met Van Lierop. Kreeg direct antwoord en we konden meteen een afspraak maken om langs te komen, zelfs \'s avonds en in het weekend. Keurig bedrijf, auto stond binnen al klaar voor een proefrit. Teun (eigenaar) heeft goede kennis van zaken en verteld keurig de details van de auto. Er waren nog een paar zaken die geregeld moesten worden en dat werd direct door Teun geregeld. De auto werd keurig als afgesproken afgeleverd. We zijn nog 1 keer teruggegaan voor een onderdeel dat vervangen zou worden. Ook dat is keurig volgens afspraak gemaakt door de monteur (vader) van Teun. \r\nKeurig bedrijf met kennis van zaken en een absolute wil om het goed te doen. Zou Automotive van Lierop zeker aanraden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ongeveer een week geleden was ik.op zoek gegaan naar een auto op de marktplaats.Na aantal dagen zoeken kwam ik mijn droom auto tegen bij Automotive van Lierop.Ik heb meteen contact opgenomen en ik werd op een hele vriendelijke manier ontvangen door Teun.Ik had meteen een goed gevoel,afspraak gemaakt ,proef gereden en knop door gehakt.Teun waa op alle fronten geweldig,service,advies noem maar op.Accu werd vervangen,Apk gekeurd.Op de dag van de levering werd ik zelfs op het station.opgehaald door Teun,en dat is extra service.Lange verhaal kort te maken top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Teun is een zeer vriendelijke, deskundige en passievolle verkoper. Ik ben zeer tevreden met mij Volvo V50 die ik bij hem gekocht heb. De volgende mag hij ook voor me zoeken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben hier een alfa gekocht. We zijn hier heel netjes en zeer correct behandeld. Alles is tot de puntjes toe geregeld en ook hebben wij hier een uitgebreide en zeer goede uitleg gehad betreffende de auto. \r\nWij zullen dit bedrijf ook in onze familie en kennissenkring zeker aanraden.\r\nTeun bedankt voor alles.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer betrouwbaar en vakkundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel prettig en betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdag onze nieuwe (gerbuikte) auto opgehaald na alle tevredenheid.\r\n\r\nDe auto had nog wat kleine puntjes waar wat aandacht aan besteed moest worden en zijn keurig verholpen.\r\n\r\nVerkoper laat duidelijk en eerlijk weten wat er nog aan de auto moet gebeuren voor hij de garage uit kan (mocht dat nodig zijn). \r\n\r\nEr is tevens makkelijk contact te leggen bij vragen via mail of whatsapp waar ook binnen een dag weer een antwoord op is.\r\n\r\nkortom een fijne garage waar ook een leuk speelhoekje is voor de kinderen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service! Door de drukte konden wij alleen in de avond maar dat was geen probleem. Teun geeft je een vertrouwd gevoel en weet waar hij mee bezig is. Toen we de auto kwamen ophalen zijn er zelfs nog nieuwe remmen voor opgekomen omdat dit volgens Teun nodig was. Ik raad dit bedrijf aan aan iedereen die persoonlijke service en een super auto zoekt!

Over Automotive van Lierop