Vriendelijke en kundige medewerkers

Ratelend geluid in de motor is eenvoudig opgelost met een brandstofreiniger.

Professioneel

Het bedrijf straalt professie en vertrouwen uit. Van veel kanten hoor je ditzelfde geluid.

Altijd uitstekende service!

Mijn ervaring is alleen maar positief!

Zeer vriendelijk en kundig.

Ben zeer tevreden. Monteurs zijn zeer kundig en correct.

Betrouwbaar en altijd behulpzaam.

Fijne garage, goed overleg en advies over reparaties die moeten worden gedaan en wat nu of later kan worden gedaan. Ze doen wat ze beloven.

Gedegen en klantvriendelijk

Wordt al jaren goed geholpen. Prettige garage.

goede service waarvoor ik al meer dan veertig jaar terug kom

wordt altijd door mij bekende monteurs goed geholpen.

Goede en nette service

Weer netjes uitgevoerd.

uitstekend

erg tevreden over deze garage, deskundig en betrouwbaar

Zoals gewend, prima garage!

Onze ervaring is dat garage de Man perfect aansluit bij de wensen van de klant, het werk wat gedaan moet worden is altijd goed en boven verwachting uitgevoerd. Desgevraagd goed advies!!

Al ruim 40 jaar als te vrede klant!

Vriendelijk, behulpzaam en altijd een goed advies

Top-toko

Vriendelijk personeel / eigenaar en goede service.

utstekend

uitstekend

Ga zo door

Prettig en vriendelijk

Top banden wissel mét reiniging velgen

Fijne service. Top bedrijf

goede klantenservice

al jaren lang een goed garagebedrijf om je auto te laten onderhouden open en eerlijke behandeling

Uitzonderlijke service

Niet voor niets al 35 jaar klant en ervaar nog altijd dezelfde ongekende prima service. Altijd vriendelijk , er wordt meegedacht met de klant en de werkzaamheden worden prima uitgevoerd.

Snelle en goede service

Geen lange baanwerk, je wordt snel en vakkundig geholpen

Snel en een goede service

Snel en een goede service

zeer tevreden

Blij met vroegtijdige waarschuwing om een afspraak te maken voor de keuring van de auto. Prima behandeling en vriendelijke ontvangst.

Het was weer een prima afwikkeling voor de keuring van de Touran

Prima geregeld. Keuren jullie ook Amerikaanse Chevrolet Oldtimers. Heb een Chevrolet Suburban van 1973. Big block 454, 7,4 liter, wegenbelasting vrij en op gas. Imported from California.

goede en snelle service

goede en professionele service

Prima persoonlijke service.

Altijd klaar voor vragen. Heldere en duidelijke antwoorden. Kosten zijn vooraf bekend. Bij afwijking van het opgegeven bedrag wordt er eerst gebeld voordat er verder wordt gewerkt aan de auto..

heel erg goed

heel erg goed!!

Een goede aanrader !

Wij zijn al jarenlang klant met een kleine onderbreking en hopen nog lang gebruik te maken van de service en flexibiliteit.