Zeer behulpzaam

Altijd vriendelijk geholpen en zeer behulpzaam, ook als je onverwacht komt

Meedenkend, goede service,

Je wordt goed geholpen en ze zijn eerlijk meedenkend. Goede prijs. Heel vriendelijk als vrouw hou ik er niet van om naar de garage te gaan want geen goede sfeer. Maar naar hun ga ik wel echt top bedrijf.

altijd goede service!

goede service en prijzen

Altijd goed en prima geholpen

Alles naar wens

Zoals we gewend zijn bij de Man, alles correct afgehandeld!

Deskundig en betrouwbaar.

Al jaren ben ik klant van deze garage en ik mag wel zeggen tot volle tevredenheid.

Zeer goede evaring.

Kwalitatief en vakkundig de problemen verholpen.

Vakkundig, vriendelijk en correct.

Altijd zeer vriendelijk, goed gespecialiseerd in het vak.

Geweldige service

Kan niet beter

Altijd prima service

Wordt altijd goed geholpen. Geen bla bla verhalen maar eerlijk.

Klantvriendelijkheid!

Prettig,fijn geholpen zeer goede ervaring!

Goed geholpen, snelle service!

Airconditioning moest vervangen worden volgens andere garage. De Man had een anderen conclusie: moest alleen bijgevuld, dus scheelde heel veel geld!

Mijn ervaring is heel en super goed

Ik kom er al een jaar of +-15 nooit een problemen goed geholpen Echt blij mee. Ga lekker zo door gr Jaap Vos

Heel goed

Perfecte service

Een vertrouwd adres met een heel goede service.

Onze auto stond kort achter elkaar met een lege accu omdat er nauwelijks mee werd gereden. U kwam zelfs op zaterdagmiddag om de accu weer op te laden.

Bekwaam, professioneel en zeer klantvriendelijk

Bij Garage De Man wordt er altijd op deskundige wijze met je meegedacht. Maakt niet uit hoe druk of hoe laat het is.

Ik kom al zeer lang bij Garage de Man, en dit is een van de beste bedrijven die ik ken. Let wel: niet alleen een van de beste garages, maar een van de beste bedrijven, in welke sector dan ook. De vakkennis is geweldig, de service, de snelheid, de informatieverstrekking, alles. Je merkt dat dit een familiebedrijf is waarvan de eigenaren er alles aan doen om een goede werksfeer te maken voor de werknemers. Een en al lof.

Zeer betrouwbaar en je kan altijd op hen rekenen.

Top garage! Je kan er altijd terecht. Wordt super geholpen. Betrouwbaar en eerlijk! Zeer fijne garage!

Super fijne service

Ondanks drukte goed geholpen.

Zeer betrouwbaar bedrijf

We worden altijd prettig geholpen en gebeld bij kosten.

Altijd goede service plus prima werk én vriendelijk!

Kortom niets op aan te merken!

Vriendelijk en doen wat ze moeten doen

Uitstekend.

Prima service.

Klantvriendelijk. Goede kwaliteit.

Heel fijn en klant vriendelijk bedrijf

Hebben altijd oog voor de klant en prijs kwaliteit verhouding is prima.

Topservice!

Heel servicegericht bedrijf met prettige werknemers. In al die jaren (sinds 2000) nog nooit een slechte ervaring gehad!