Wij worden bij garage de man altijd goed geholpen. en ze zijn altijd vriendelijk en nemen de tijd voor je ga zo door goed bezig

Goede garage met vriendelijk persoonlijk contact met de klant

Kom er nu al 20 jaar met mijn MX 5. Word altijd perfect geholpen.

Goede en snelle dienstverlening

Bij een vraag werd meteen over een oplossing meegedacht en het probleem verholpen.

Altijd goed.

Goede service. Eerlijk.

snelle goede service

snel en netjes geholpen

Altijd welkom en vakkundig

Goede mensen

altijd goede service.

Fijn en eerlijk bedrijf

Kom er al jaren zeer goede ervaring met het bedrijf efficiënt en eerlijk zeer goede service Margriet Nouwen

Zoals altijd, zeer goed.

Je wordt altijd goed geholpen en ze houden je op de hoogte van de eventuele kosten. Zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Wij zijn al jarenlang trouwe klanten, willen dat graag eeuwig blijven.

Er wordt meegedacht (bijvoorbeeld bij keuze banden) hoe in redelijkheid de betreffende auto het beste kan worden onderhouden. Al jarenlang hebben we twee auto’s met verschillende behoeften voor die auto’s, meestal reisauto versus boodschappenauto. Afgelopen week bleek de accu niet goed meer. Er wordt een nieuwe besteld en deze werd er maandagavond bij ons voor de deur ingezet. Het bedrijf heeft een zeer hoog betrouwbaarheidsgehalte. Klanten, ken er meerdere (waaronder vrienden), hebben niet het gevoel dat er reparaties worden uitgevoerd om vooral de omzet van het bedrijf te laten toenemen (‘spekken’). Dat geldt ook voor ons, mijn vrouw en ik zijn ronduit tevreden klanten.

Goede service en altijd hulpvaardig.

Goede service en altijd hulpvaardig.

Prima service!

Klantvriendelijk personeel.

Zoals altijd correct en goed!

Altijd vriendelijk en terzakekundige meedenkende garage

Zie boven

Snel en betrouwbaar

Goede garage met ervaren personeel. Service en kwaliteit staan duidelijk voorop . Werken snel en zijn erg betrouwbaar. Erg tevreden.

Kwaliteit voor snelheid

Betrouwbaar. Soms is de factuur iets later dan gewoonlijk.

ONZE garage !!!

Al jaren komen wij met alle vertrouwen onze voertuigen afleveren bij De Man garagebedrijf. No nonsens garage die op effectieve en efficiënte wijze bezig zijn met hun vak waarbij de klant centraal staat.

Een goede garage.

De service is goed. Verhouding prijs kwaliteit is correct. Overleg over uit te voeren reparatie is correct. Bij vorige garage werden reparaties uitgevoerd zonder overleg. Voldoende vakkennis aanwezig. Wachttijden voor apk soms lang. Rekening binnen beperkte tijd aanwezig. Bij vorige garage duurde het soms maanden voor rekening kwam.

Toppie

Niets aan doen zo houden

Super goede service

Staan altijd voor mij klaar,

Zoals altijd, prima!

Klantgericht. Punctueel.

Klantgericht. Punctueel.

Super service!

Na een pechgeval kon ik direct terecht. De auto was binnen een dag weer klaar.

Eén zin ? één woord is al voldoende: perfect

Wij komen al ruim 30 jaar bij garage de Man Het personeel is zeer kundig, elk probleem wordt opgelost Bovendien zijn het , net als ondergetekende, liefhebbers van auto's En dat alles tegen een keurig tarief

Betrouwbaar, Service en kwaliteit

Ik ben al jaren klant om de eenvoudige reden dat ze heel erg betrouwbaar zijn. Alles wordt overlegd, ze denken goed mee en proberen niet het onderste uit de kan te halen. Monteurs zijn zeer vakbekwaam. Service van een hoog niveau. Je kan met een probleem altijd langskomen en er wordt direct gekeken naar een oplossing. Met andere woorden ik ben super tevreden