Al vele jaren een vertrouwd adres!

Altijd eerlijk over kosten en de service is uitstekend!

Toppie

Goede service! Je kan altijd terecht met vragen en wordt snel geholpen.

leveren goed werk en zijn vriendelijk

Staan altijd klaar voor de klant

Geweldige garage met vriendelijke eigenaar en personeel!

Ik kom al jaren bij deze garage en ben zeer tevreden over de service.

Werkelijk een EERSTE KLAS garagebedrijf.

Sinds kort ben ik klant. Voor die tijd twee keer daar geweest. Anderhalf jaar geleden, spijker in de voorband ( meteen geholpen) Begin dit jaar buiten- spiegel kapot……. euvel direct verholpen (gratis, hoewel geen klant). Gister- middag afstandsbediening functioneerde niet meer. Om 4 uur gebracht en om halfvijf kon ik het portier weer openen. Kosten: batterij. Arbeidsloon: SERVICE !!!

Topbedrijf

Betrouwbaar/vakkundig/leuk personeel.

superservice

Vakkundige vriendelijke mensen.

Fijne duidelijke afspraken!

Hele fijne garage met kundig personeel en met duidelijke afspraken. Je komt nooit voor een verrassing te staan.

Perfecte service!!

Laatst een schroef in de band, even langs gaan en het wordt direct gerepareerd, dat is pas service!

Altijd vriendelijk, deskundig en op tijd.

Personeel altijd vriendelijk Dedlundig in hun oordeel en maken van auto Op tijd , ze bellen als auto klaar is.

Keurig opgeruimde garage

Vriendelijk personeel Wordt keurig geholpen Altijd netjes en opgeruimd Komen altijd de afspraak na

Prima garage en goede service.

Prima garage en goede service.

Balans tussen zakelijk en dorpskarakter en denken in mogelijkheden.

Altijd een prima ervaring. Denken altijd mee en kijken naar wat wel kan en proberen daar aan te voldoen wat maakt dat de klantenservice picobello is.

Al 40 jaar mijn betrouwbare garage.

Al 40 jaar mijn garage omdat ze alleen doen wat nodig is. Altijd goed overleg en advies wat het beste onderhoud of reparatie is. Prijs/kwaliteit is ook in orde.

Top Service!

Altijd vriendelijk/kundig personeel.

Service gerichte vakmensen.

Storing aan mijn auto is snel en vakkundig verholpen.

Prima.

Prima service en gereedmelding van mijn auto.

Altijd goed

Altijd wordt er vakwerk afgeleverd

Uitstekend bedrijf.

We komen hier al jaren met meerdere auto's. Goede service, er wordt meegedacht en als je tussendoor met iets komt, maken ze altijd ruimte. Ik kan ze zeker aanraden.

geweldig, great

Ik kom al 47 a 48 jaar bij het bedrijf Bandenservice & Garagebedrijf A. de Man & Zn. en de service is nog steeds zoals 47 a 48 jaar geleden. Meer dan uitstekend en vriendelijke, vakkundige mensen. Goede voorlichting m.b.t. hetgeen gedaan moet worden. Men neemt hier nog de tijd voor de klant en afgesproken items worden ook nagekomen. Indien mogelijk verricht men ook nog extra werk op de datum van de afspraak.

Prima garage

Je word er altijd goed geholpen en hebben altijd tijd voor je als je tussendoor voor bijvoorbeeld een nieuw lampje komt

Altijd correct geholpen met het juiste advies.

Vakkundig met oog voor de klant en zijn portemonnee.

Altijd goede service

Vriendelijke mensen, betrouwbaar bedrijf

Perfect bedrijf in alle opzichten

Personeel is zeer deskundig, vriendelijk, behulpzaam. Eigenaar en zijn echtgenoot creëren een perfecte werksfeer, waardoor ook het andere personeel altijd vriendelijk en behulpzaam is. Iedereen heeft plezier in zijn werk en in de omgang met klanten. Altijd maakt de eigenaar even tijd vrij om iets uit te leggen, hoe druk het ook is.