Heel aardig en goede service.

uitstekend

uitstekend

Goede service, staan meteen voor je klaar ,.

Een remlicht vervangen werd meteen gedaan was geen afspraak voor nodig ook het meedenken bij een grote beurt i.v.m. het aantal k.m. per jaar gereden is positief.

Je wordt goed geholpen

Je word altijd geholpen goede service

Vriendelijk, behulpzaam, klantgericht.

Kan altijd terecht met vragen als ik zelf aant sleutelen ben.

Gewoon goed!!!!!

Gewoon goed je belt en alles kan en is mogelijk!!!!

Altijd een zeer goede service voor een betaalbare prijs!

Bij Garage De Man word je altijd heel fijn geholpen. Ze zijn kundig, eerlijk, realistisch en betrouwbaar. En dat alles voor een betaalbare prijs. Gewoon een hele fijne garage met aardige, nuchtere en vakkundige mensen. Aanrader!

Snelst mogelijke manier geholpen.

Receptie luistert goed en komt direct met een oplossing en ook nog op een vriendelijke manier. Bij de Man ben je een klant en wordt je geholpen met als einddoel, kwaliteit tegen een acceptabele prijs. Fijn bedrijf en betrouwbaar.

Zeer positief

Kundig en betrouwbaar. Twee eigenschappen waarmee wij heel blij zijn.

gewoon een goede garage

Een eerlijke en betrouwbare garage. Staan altijd voor je klaar als je komt en als er wat extra is aan de auto bellen ze je altijd netjes op.

De service is altijd goed

Staan altijd voor je klaar

Keurig en vlot geholpen met de bandenwissel.

Met de bandenwissel kon ik in een nette ruimte met een kopje koffie wachten. En met alle richtlijnen reken gehouden. Prima geregeld.

Altijd goed geholpen

Service beurten worden in overleg prima gedaan

Altijd goed!

Er wordt altijd gedacht aan de klant. Wat is er goed en betaalbaar. Ook oplossingen bedacht. Echt perfect.

Vriendelijk en met kennis van zaken geholpen!

Vriendelijk en met kennis van zaken geholpen

De zomerbanden zijn goed verwisselt voor winterbanden

De services is bij de Man is uitstekend.

Uitstekende en vriendelijke service

Wordt zeer snel telefonisch geholpen voor een afspraak. Ontvangst in de garage zeer vriendelijk en uitstekend geholpen.

Altijd professioneel en met liefde voor het vak en (oude) auto's.

Altijd professioneel en met liefde voor het vak en (oude) auto's.

Super geholpen

Zeer correct en punctueel

vriendelijk en kundig.

prettige samenwerking. samen kom je tot een goed eindresultaat.

Word altijd vriendelijk geholpen

Ik ben al ruim 40 jaar klant prima garage kom je bv dat je lamp stuk is word gelijk gemaakt goede service ik ben dik te vreden

Top garage!

Al jaren zeer tevreden over Garage De Man! Zeer goede service.

Prima bedrijf!

Goede communicatie over eventuele kosten, en reparatie tegen een eerlijk tarief.

Goed voor gelicht in de keuze van nieuwe banden. Op korte termijn geleverd en gemonteerd