Zeer goede ervaring

Kundig en professioneel personeel plus een goede prijs kwaliteit verhouding

Betrouwbare en fijne garage!! En een goede service!!

Zie boven

Goeie service en betrouwbaar

Hebben wat problemen met onze auto gehad, maar er wordt altijd naar een oplossing gezocht en in ons geval ook gevonden. Vriendelijke en betrouwbare eigenaar en personeel. Wonen in Spijkenisse, maar hebben het er voor over om naar Numansdorp te komen voor het onderhoud van onze auto. Dat wil toch wel wat zeggen.

Alles klopt

Alles klopt, de afspraak, de service -klantvriendelijkheid, de entourage en vakbekwaamheid.

Staan altijd voor je klaar!

Als er iets aan de hand is met mijn auto, en ik vertrouw het niet, kan ik altijd gelijk langskomen. Ze kijken of het dan die dag of gelijk nog verholpen kan worden! Dat is pas service! Heel blij met deze garage!

zeer goed

heel prettig en klant vriendelijk

Uitmuntend

Altijd vriendelijk ontvangen. Ze weten waarvoor je komt. Zeer vriendelijke en bekwame monteurs.

Wij zjjn al jaren een super tevreden klant bij Garage de Man!

Wij zjjn al jaren een super tevreden klant bij Garage de Man! Vriendelijk personeel, bereidwillig om te helpen en goede service zoals wij het ervaren.

Gewoon tevreden

Ik kan er altijd terecht en word altijd goed geholpen

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Snel, accuraat en deskundig.

Zeer goed, prompte service

Goede garage, kundig en ze denken mee

Ik kom al jaren bij deze garage en heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen. Ze denken goed mee naar passende oplossingen en beloven geen dingen die ze niet waar kunnen maken. Topbedrijf!

Goede service en klantvriendelijkheid staat bij jullie boven aan

Een eerlijke betrouwbare garage.

Wij komen er al jaren,als je ze belt staan ze gelijk voor je klaar.Het zijn Toppers,en verstaan hun vak heel goed.

Altijd perfect

Klantgericht, snel en meedenkend!

Goede service!

Zeer tevreden over de service in het oplossen van een lastig te traceren olielekkage. Goed overleg vooraf over de kosten.

Prima garagebedrijf, eerlijke prijzen.

Goede service. Goede adviezen. Fijn personeel, prima garagebedrijf.

Klantvriendelijkheid en behulpzaam.

Zo mogelijk wordt er direct geholpen.

Heel blij met hoe de problemen zijn opgelost!

Altijd tevreden over de service

gewoon prima !!

altijd tijd om meteen naar een klacht ,mankement aan een auto te kijken .En daarna een gedegen opgave van prijs indien er gerepareerd moet worden. Wij komen al 36 jaar bij deze garage ! gewoon betrouwbaar en goed !

Ben weer goed geholpen

Altijd vriendelijk en professioneel

Ik ben goed geholpen

Ik heb goed vaarring bij jullie

Goede service en vriendelijk personeel!

Ik kon op korte termijn terecht en werd vriendelijk en goed geholpen. Professioneel personeel dat met je meedenkt over je auto!

FANTASTISCH

Kennis / vertrouwen / houden aan afspraken , gemoedelijk en altijd gezellig ....

Zeer betrouwbaar, hulpvaardig en flexibel

Afspraken worden nagekomen. Indien extra werkzaamheden verricht moeten worden, wordt dit eerst afgestemd en worden alternatieven aangedragen. Bij onverwachte problemen, zeer hulpvaardig. Al met al een zeer betrouwbare garage.