fijn bedrijf

Fijn kundig bedrijf met behulpzame medewerkers, Staan altijd voor je klaar. top service

Een betrouwbare garage met medewerkers die je altijd proberen te helpen.

Prima garage, betrouwbaar en behulpzaam.

Fijne garage. Staan altijd voor je klaar.

Professionele service

Prettige en vriendelijke ontvangst, goede service. Altijd bereid om te helpen waar mogelijk.

Snel en netjes geholpen

Kon dezelfde middag terecht met mn lekke band. Zelfs na sluitingstijd!

in 1 woord Prima!

altijd kan men lang komen, en wordt er een oplossing gezocht voor een eventueel probleem. er wordt dan iemand vrij gemaakt om de klacht te bekijken. Vorig jaar kerst(2019) werd mijn auto op eerste Kerstdag omgewisseld voor een leenauto, omdat men het "niet vertrouwde"om nog door te rijden . Dat is nog eens service!

Perfecte vak garage voor elk merk, geen probleem is te groot en wordt altijd vakkundig

geen probleem is te groot en wordt altijd vakkundig opgelost! :-)

Dit bedrijf is betrouwbaar, behulpzaam, vakkundig en je wordt er snel en vriendelijk geholpen.

Heb een goede gespecificeerde nota ontvangen na een grote beurt en APK keuring, keurig!

Goede service, aardige mensen

Deze garage kan ik van harte aanbevelen. Goede service, aardige mensen en betrouwbaar!

Gewoon prima hoor.

Ik kom er al een tijd en het bevalt prima.

Altijd goed.

Bij deze garage heb je een goed gevoel, een vak-garage met eerlijke mensen.

Altijd behulpzaam en vriendelijk

Super service!

Doen echt alleen wat echt nodig is en omdat ik ms heb zetten ze de auto als ie klaar is netjes bij mn moeder voor de deur zodat ik de auto op kan halen wanneer mij het beste uitkomt

Goede garage

Wordt altijd goed en eerlijk geholpen en is er iets bellen ze van te voren

fantastisch bedrijf, eerlijk en betrouwbaar!

in een woord geweldig. Bij bijzonderheden altijd eerst overleg, zodat je nooit tegen een financiële tegenvaller aan loopt.

Een vakbekwame en vriendelijke garage en alle werkers daarin.

grote kennis van allerlei auto's, vriendelijk en nauwgezet. Wat ze zeggen te zullen doen wordt keer op keer weer bewaarheid.

vriendelijk, behulpzaam en klantvriendelijk

Je wordt altijd goed geholpen en zijn kundig en klantvriendelijk. dit bedrijf is zeer aan te bevelen.

zeer goed

Zoals altijd geweldige service, persoonlijk en uiterst vriendelijk.

uitstekend

prima service

Super goede service

Als ik een probleem hebt met mijn auto staan jullie altijd gelijk voor mij klaar Bij jullie is klant echt koning

Fantastische en snelle service

Fantastische snelle service. Ondanks een zieke collega werd er snel geschakeld en was mijn auto de dag erna alsnog klaar. Top geregeld.

Zeer hulpvaardig

Altijd goede hulp gekregen voor mijn auto's Denken goed met je mee.

Uitstekende service

Ik word altijd prima geholpen ben al ruim 40jaar klant ben zeer tevreden.

Heel goede garage. Goede service en klantvriendelijk

Wij komen niet voor niets al ca. 50 jaar bij garage de Man.