Fantastische en snelle service

Fantastische snelle service. Ondanks een zieke collega werd er snel geschakeld en was mijn auto de dag erna alsnog klaar. Top geregeld.

Zeer hulpvaardig

Altijd goede hulp gekregen voor mijn auto's Denken goed met je mee.

Uitstekende service

Ik word altijd prima geholpen ben al ruim 40jaar klant ben zeer tevreden.

Heel goede garage. Goede service en klantvriendelijk

Wij komen niet voor niets al ca. 50 jaar bij garage de Man.

Zoals altijd prima.

Service is nogmaals 100%.

Geweldige Service. , descundige invo reparatie voertuig .

Prettige medewerkers. Prijs kwalitijd verhouding ,Top

Uitstekend garagebedrijf!

Wij komen al enkele jaren bij garage de Man met onze beide auto's. Deze garage is zonder twijfel een aanrader als u een betrouwbare en vakkundige garage zoek. Altijd vriendelijk en behulpzaam en niks is teveel gevraagd. Garage de Man ga zo door! Arno en Sandra de Vries Numansdorp.

super

niks aan toe te voegen

Snel en vakkundig geholpen

uitstekend!!

prijs kwaliteit prima in orde! en zeer klantvriendelijk

Goede service op een prettige manier

Zie boven

Ik ben tevreden.

Service zoals het hoort

Afspraak maken, auto brengen en auto ophalen. Zoals het hoort.

uitstekend

Goede menselijke kontakten en goede technische kennis.

goede service

Vriendelijke en goede service. Ook altijd goed advies.

Vriendelijk. Goed.

Altijd vriendelijke ontvangst en bij vragen over zelf sleutelen erg behulpzaam. Onderhoud doen ze goed en degelijk. Reparaties heb ik nog geen ervaring mee maar heb vertrouwen dat ze dat goed doen.

Prima persoonlijke service!

Geen verborgen kosten, moet er iets vervangen worden dan krijg je eerst een telefoontje met de kosten, dan pas de reparatie. Inmiddels al jaren klant en al mijn kinderen hebben ook deze garage.

Altijd goede service!!

Wordt altijd goed en snel geholpen. Vriendelijk personeel. Top garage!!

Snel en vakkundig geholpen

Vriendelijk ontvangen en gaven goed advies. Ondanks de drukte werd er tijd voor je gemaakt en was niets te veel. Een familiebedrijf in een gemeente als Numansdorp die zo lang bestaat heeft in mijn ogen zijn sporen verdient.

Zelfs op feestdagen paraat!

Wij komen al heel lang bij garage De Man . Je wordt er altijd goed en oplossend geholpen. Goed advies bij dreigende of ontstane mankementen. Met 1 woord Prima!!

Altijd meedenken, snelheid, flexibiliteit en vriendelijkheid

Zie boven

Hele goede contacten.

Wij komen al jaren bij jullie en zijn zeer positief over jullie.

snel, vriendelijk en deskundig vakmanschap

al het onderhoud wordt na een gericht advies op maat uitgevoerd

Een goed bedrijf met vakkundige monteurs

Garage de man is Echt een aanrader!! Goede service, altijd bellen als er onverwachte reparaties zijn of er aan beginnen te komen. Ik word altijd goed geholpen! in 1 woord, uitstekend!!

We worden altijd heel snel geholpen

Wij bezorgen medicijnen en kunnen daardoor de auto niet missen. In veel gevallen worden we zo snel mogelijk geholpen.