Fijn lokaal bedrijf om mee samen te werken

Al jaren lang een typisch voorbeeld van een kleinschalig lokaal bedrijf waar je met alle vragen terecht kunt over je auto. Ga zo door.

Altijd goed

Een fijne garage. Staan altijd voor je klaar

Geweldige service

Staan altijd voor je klaar!

Goede garage.

De auto gebracht voor olie verversen en filter. Ik kon er op wachten en alles ging prima. Later de auto apk laten keuren en alles verliep goed. Vriendelijk personeel en ik ga hier vaker terugkomen.

Fantastische service

Ik kom hier vaker voor mijn APK, onderhoudsbeurt of andere dingen en ik word altijd ontzettend goed geholpen. Iedereen is heel erg vriendelijk en denken altijd met je mee. Ze houden je goed op de hoogte. Kortom een top bedrijf!

ontzorgt

Nette service en tegen acceptabele prijzen.

Eerste keer Top

Leenauto mee, op tijd geïnformeerd en niet te duur

Vakkundig, vriendelijk en coulant

Goede wijn behoeft geen krans. Het gewoon een steengoed garagebedrijf

Al vele jaren een vertrouwd adres!

Altijd eerlijk over kosten en de service is uitstekend!

Toppie

Goede service! Je kan altijd terecht met vragen en wordt snel geholpen.

leveren goed werk en zijn vriendelijk

Staan altijd klaar voor de klant

Geweldige garage met vriendelijke eigenaar en personeel!

Ik kom al jaren bij deze garage en ben zeer tevreden over de service.

Werkelijk een EERSTE KLAS garagebedrijf.

Sinds kort ben ik klant. Voor die tijd twee keer daar geweest. Anderhalf jaar geleden, spijker in de voorband ( meteen geholpen) Begin dit jaar buiten- spiegel kapot……. euvel direct verholpen (gratis, hoewel geen klant). Gister- middag afstandsbediening functioneerde niet meer. Om 4 uur gebracht en om halfvijf kon ik het portier weer openen. Kosten: batterij. Arbeidsloon: SERVICE !!!

Topbedrijf

Betrouwbaar/vakkundig/leuk personeel.

superservice

Vakkundige vriendelijke mensen.

Fijne duidelijke afspraken!

Hele fijne garage met kundig personeel en met duidelijke afspraken. Je komt nooit voor een verrassing te staan.

Perfecte service!!

Laatst een schroef in de band, even langs gaan en het wordt direct gerepareerd, dat is pas service!

Altijd vriendelijk, deskundig en op tijd.

Personeel altijd vriendelijk Dedlundig in hun oordeel en maken van auto Op tijd , ze bellen als auto klaar is.

Keurig opgeruimde garage

Vriendelijk personeel Wordt keurig geholpen Altijd netjes en opgeruimd Komen altijd de afspraak na

Prima garage en goede service.

Prima garage en goede service.

Balans tussen zakelijk en dorpskarakter en denken in mogelijkheden.

Altijd een prima ervaring. Denken altijd mee en kijken naar wat wel kan en proberen daar aan te voldoen wat maakt dat de klantenservice picobello is.

Al 40 jaar mijn betrouwbare garage.

Al 40 jaar mijn garage omdat ze alleen doen wat nodig is. Altijd goed overleg en advies wat het beste onderhoud of reparatie is. Prijs/kwaliteit is ook in orde.

Top Service!

Altijd vriendelijk/kundig personeel.

Service gerichte vakmensen.

Storing aan mijn auto is snel en vakkundig verholpen.

Bedrijfsgegevens

Burgemeester de zeeuwstraat 88 a

3281AK Numansdorp

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.