Goeie service!

Goed geholpen en goeie communicatie!

In alle rust een auto kopen!

Bij Rini een BMW 320i gekocht. Word je niks opgedrongen. Hij denkt met je mee. Staat open voor puntjes op de i zetten bij een verkoop. Kortom, aanrader! Eenvoudige locatie in Nieuwleusen, maar precies doeltreffend voor een liefhebber als Rini!

Snelle reactie en betrouwbaar

Voor de tweede keer bij Rini een nieuwe auto gekocht. Altijd snelle reactie via WhatsApp of telefonisch. Rini verteld eerlijk wat voor auto hij verkoopt. Hij vertelt daarbij ook de voor- en nadelen. Daardoor heb ik de juiste keuzes kunnen maken.

Goed geholpen, goede service

Ik heb mijn auto ingeruild tegen een nieuwe. Alles is correct verlopen.

Zeer fijn en eerlijk autobedrijf!!

Wij hebben een heel goede en prettige ervaring bij de aankoop van onze Audi Q3. Betrouwbaar en professioneel! Wij willen Rini zeker aanbevelen om hier een auto te kopen of een zoekopdracht te geven.

prima auto gekocht en heel netjes geholpen

Door Rini heel vriendelijke en goed geholpen. Keurige auto en geen verrassingen. Ik zou hier terugkomen.

Dankjewel rini voor de snelle aflevering van mij gla mercedes! Ik zou iedereen aanraden om hier een auto te kopen, erg professioneel en berrouwbaar. Behandeld zijn autos of het zijn eigen is. 1 woord vakman!

Veel kennis met veel aandacht voor details

Na eerst een mooie BMW te hebben gespot bleek deze helaas al verkocht te zijn. Met Rini in gesprek gekomen en afgesproken dat zodra er een andere BMW Touring binnen zou komen dat hij me zou inseinen. Na een tijdje een paar mooie foto's en tevens een goed inruilvoorstel gekregen via whatsapp. We zijn tot een overeenstemming gekomen, en de auto is keurig gepoetst en netjes afgeleverd. Ook mooi dat er een jaar Bovag garantie kan worden geregeld. Alle lof voor de vriendelijke en klantgerichte benadering. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Uitstekende service en uitermate vlotte afwikkeling !

Vriendelijke betrouwbare eigenaar met passie voor mooie aparte auto’s . Superblij met mijn M4 cabrio.

Goeie aflevering zoals het hoort !

Heb bij Rini automotive een mooie BMW gekocht en hij is super goed afgeleverd. Netjes gepoetst en alle afspraken tot in de puntjes nagekomen. Bij de volgende zal ik zeker eerst kijken bij Rini automotive.

Professioneel personeel, vriendelijk, vlot en keurig bedrijf!!

Een verademing om in een klein bedrijf te komen waar je nog wordt behandeld als klant, waar je zonder vooraankondiging of bespreking even een proefritje kan maken. Een goede actuele prijs voor je inruiler krijgt. Een 1e indruk is meestal de juiste. Mooi bedrijf en personeel wat klantgericht meedenkt.

Professioneel autobedrijf

Zeer klantgericht, zijn zelfs naar Duitsland gereden om een auto voor mij te bekijken. Uiteindelijk toch de BMW X5 uit de voorraad gekocht, maar wel helemaal customized. Alle chroom zwart gemaakt, verlaagd, 22 inch Breyton velgen en gechipt tot 365pk en740nm koppel! Nu perfecte look and feel, super wegligging en bloedsnel. Al 40 jaar vast klant bij de BMW dealer, maar nu toch de overstap gemaakt naar Koekoek Automotive vanwege klantgerichtheid, snelheid, professionaliteit en plezierig persoonlijk contact. Als je geen 'gewone auto' wil, ga dan naar Koekoek. Deze jongens snappen precies wat je bedoelt!

Top bedrijf met aandacht en tijd voor de klant

De heren Koekoek nemen uitgebreid de tijd voor jou als klant. Leuke gasten en hebben zeker verstand van zaken

Super vriendelijk, gastvrij, vlotte service

Wij komen al jaren bij Koekoek automotive en zijn in al die jaren nog nooit teleurgesteld geweest in dit prachtige bedrijf. Ga zo door!

Fijn klantgericht bedrijf!

Rini heeft een auto voor mij geïmporteerd, geeft goed en duidelijk advies, heeft kennis van zaken! Ik ben zeer tevreden over de handelingen.

Helemaal top.

Zeker een aanrader, dit autobedrijf. Ik heb verschillende bedrijven bezocht. Maar hier voelde het meteen goed.de juiste auto. De juiste prijs. En oprechte interesse. Helemaal top. Ik kom hier zeker terug.

Eerlijk en betrouwbaar

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf met een goed oog voor de klant! Wij zijn erg tevreden over onze inruil/aankoop en zullen hier in de toekomst zeker weer komen.

Super fijne service en een welkom gevoel!

Bij binnenkomst gelijk een goed gevoel! Dit merk je direct bij het in gesprek gaan met degene die er werken! Alles goed afgehandeld, en blij met de wagen! Bedankt heren! Kom zeker terug ;)

Klantvriendelijk en behulpzaam!

Vriendelijke mensen die goed naar je luisteren en bereid zijn om samen oplossingen te zoeken bij problemen!

Eerlijk en behulpzaam bedrijf

Telefonisch bij hen een auto gekocht, juist en correct omschreven. Fijn zaken mee te doen.

Prima en snel geregeld

Prijs van te voren af gesproken en bij afhalen geen gezeur over de prijs.

Heel professioneel mijn auto gekocht

Heel nette manier van afhandelen van de verkoop van mijn auto. Zeker aan te raden.

Prettig, professioneel en realistisch

Ik heb mijn auto aan Rini verkocht. Zijn bod was realistisch en scherp. Tijdens de bezichtiging merkte ik dat hij veel verstand van zaken heeft.

Prettige sfeer, nuchter, eerlijk en klantgericht

Ik kende het bedrijf niet maar daar stond nu eenmaal de auto die mij aansprak. De eerste indruk was direct raak: Dit is voor mij een no-nonsense bedrijf waarbij er goed geluisterd wordt en op een duidelijke en eerlijke manier zaken wordt gedaan. Mijn vele vragen werden steeds snel en correct beantwoord. Direct een goede prijs / inruilprijs is ook prettig. Er wordt gelet op details om de nieuwe auto zo mooi mogelijk af te leveren aan mij. Kortom een zeer prettige ervaring bij een kundig en prettig bedrijf.

Paar maanden geleden heb ik een prachtige auto gekocht bij Koekoek, na een periode van gebruik bleken er onverwachte storingen in de auto te zitten, deze storingen zijn vakkundig verholpen, tijdens dat de auto in garantie bij koekoek stond kreeg ik een gelijkwaardige leen auto mee, deze heeft er voor gezorgd dat mijn bedrijf kon blijven door draaien. Kortom: Top service, beloofde kwaliteit, komt afspraken na, altijd een vriendelijke medewerker of eigenaar aan de lijn.