Ook aftersales top in orde!

Na 5 maanden met mijn Saab cabrio door en door verliefd geworden op de auto. Helaas moesten twee kleine dingetjes (stabilisatorstangen, bekend euvel, en een onderdeel van de dynamo) vervangen worden. Dit is volledig gedekt door de garantie die Danny mij op mijn Saab heeft gegeven, zeker een aanrader. Danny, je bent een topper!

Veel kennis en kunde!

Danny heeft ons heel goed geadviseerd rondom de aanschaf van de Saab. Bij kernwoorden denk ik aan zijn vakkundigheid, visie op tevreden klanten, enthousiasme en vriendelijkheid. Hij heeft vooraf alles tot in detail uitgezocht en heeft duidelijk kennis van zaken. Bij de aflevering gaat Danny tot het uiterste om de auto in perfecte staat af te leveren. AutoHuis24 is een aanrader.

gemoedelijk en open

een goed ontvangst na reis van +200 km liefhebber en deskundig

Goed geholpen

Ik ben goed en snel geholpen. Heb geappt om de auto te komen bekijken. Dit kon uiteraard en ook een proefrit was mogelijk. Gelijk verliefd geworden op Kaatje. Alles goed geregeld met Danny. Super klantvriendelijk. Weet waar hij over praat en houdt zich aan de afspraken. Auto stond op de gesproken netjes klaar. Voor een volgende auto zou ik zekers Autohuis24 aanbevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je mooie review! Veel fijne kilometers met Kaatje:)

Fantastisch

Wij hebben hier onze prachtige Volvo c70 cabriolet gekocht. Ik was al lang op zoek naar deze kleur! En Van tevoren nog wel mail contact gehad met Danny of het geen afgeragde bak was. Want als autoliefhebber was ik daar echt niet naar opzoek. Maar dat was het absoluut niet. We moesten er een flinke reis voor afleggen meer dan 2 uur er heen rijden maar maar het was het meer dan waard. We hebben de deal uiteindelijk gesloten en een week later konden we hem ophalen. We zijn er erg blij mee en alles is goed voorlopen bij de verkoop. Ik zou dit autobedrijf zeker aanraden. Deze mensen hebben echt een passie voor mooie auto’s! Vooral Saab & Volvo liefhebbers. Nogmaals hartelijk dank.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een erg plezierig en persoonlijk contact tijdens de bezichtiging van een V70 en dus mijn vorige Volvo ingeruild. Super nette en keurige oplevering van De nieuwe V70. Met een vertrouwd gevoel aankoop gedaan.

Terleurgesteld

Helaas 2 auto's ingeruild voor een leuke ford. Half jaar garantie bijgekocht. Precies na 6.5 maand begon de lampje van de motor te branden. Bleek de katalysator te zijn die aan het vergaan was ook bleken de remschijven voor al af te zijn. 1500 euro er in moeten pompen om de auto weer veilig te krijgen. Mijn mening dat het gezien had moeten worden voordat de auto verkocht zal worden. Ben verder wel goed geholpen en redelijke waarde voor bijde auto's gekregen. Helaas geen veilige auto gekocht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goedemorgen, Bedankt voor je review! Jammer te horen dat de techniek net na de garantie periode wat haperingen heeft gegeven. Dat kan helaas altijd onverwacht gebeuren bij een auto. Ik heb helaas niets van je vernomen toen er wat aan de auto mankeerde. Anders had ik je wellicht kunnen helpen voor bijvoorbeeld een voordeliger alternatief. Gr Danny

Vriendelijk, snel en professioneel geholpen

Snelle reactie op de mail en nette afhandeling van de levering

Vriendelijk, professioneel!

Inruil van onze Chevrolet voor de Volvo c70 als zeer positief ervaren

Klant is koning bij autohuis24, tenminste dat is onze ervaring. Wij hadden en goed gevoel en vertrouwen bij de koop van onze eerste cabriolet Volvo C70. Na en eerste afspraak en proefrit werd de deal direct gesloten. Na een cervice beurt konden wij de auto eind juli ophalen. Tot nu toe erg genoten van de cabrio en het mooie weer. TIP Mijn vrouw miste bij thuis komst wel het bosje bloemen of het flesje wijn. Een kleine attentie bij een nieuwe, niet allerdaagse aankoop zouden wij leuk vinden.

Autohuis24: een vertrouwde plek voor Saab & Volvo

Ik vond het erg belangrijk in de zoektocht naar een Saab 9-3 Convertible dat ik deze kocht bij een liefhebber of specialist. Danny is precies waar ik naar zocht: iemand met het Zweedse autohart op de juiste plek. Danny is een eerlijke man die met passie vertelt over zijn auto's. Ik ben heel blij met mijn 9-3 Convertiblw!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een superfijne auto met een superfijne service

Het was zeker de moeite waard om vanaf Rotterdam de trein te nemen naar Assen, want terug reed ik mijn Toyota Corolla. Tiptop in orde en heel goed geholpen, hier ga ik nog jaren plezier van hebben.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en eerlijk een auto kopen.

Danny is een eerlijke en kwalitatief autoverkoper. Een fijne Volvo V40 gekocht bij Danny na een proefrit zonder eisen. Ik was gelijk verkocht en geniet nu dagelijks van m'n Volvo. Danny deed ook niet moeilijk toen er iets vervangen moest worden aan de auto na aankoop en heeft dit keurig opgelost. Een adres om aan te raden voor een fijne en goede aankoop van je auto. Gerben Legebeke

Persoonlijk en direct

Danny is een prima verkoper die staat voor zijn product. Je weet wat je krijgt en dat wordt professioneel afgehandeld.

Super goed geregeld!

Wij waren opzoek naar een andere auto. (Volvo V40) We zijn met Danny in gesprek gegaan over onze wensen. Al snel had hij een passende auto voor ons gevonden. Auto is naar wens en alles was snel geregeld. De 'oude' auto ingeruild. Super tevreden!

Top service.

Vandaag bij Danny een auto gekocht voor een mooie prijs. Fijne en snelle service.

Zeer persoonlijk

Unieke manier om auto te kopen. Danny is erg deskundig. Het is hem gelukt om ons als Ford rijders over te laten stappen naar een Volvo. We zijn na een maand nog steeds zeer aangenaam verrast en tevreden.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Een heel prettig contact.

Mij ontvangen ondanks dat het bedrijf gesloten was. Tevens auto thuis afgeleverd. Afstand 250 km! Super service!

Transparant en deskundig

Na enig speurwerk kwam ik AutoHuis24 tegen met de auto die ik zocht. Na een afspraak te hebben gemaakt en een vrijblijvende proefrit te hebben gemaakt heb ik onlangs mijn eerste Mini cabrio aangekocht bij Danny. De laagdrempeligheid, toegankelijkheid, deskundigheid en fair in informatie en prijs heeft zeker bijgedragen om over te gaan tot aankoop. Danny bedankt voor de prettige samenwerking en wat rijd de Mini super, laat de zon maar komen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hoi Annet, Bedankt voor je mooie review. Fijn dat je blij bent met de mooie Mini!

Je hoeft niet onderhandelen met Danny voor warde van je auto. Hij heeft je beste prijs voor je auto.

Prettige en faire communicatie

We hebben onze Z4 ingeruild bij Danny voor een jongere Mini Cabrio. Danny is reëel , fair en prettig in de omgang. We zijn erg blij met onze Mini en hopen dat de In top staat verkerende Z4 weer een enthousiaste eigenaar krijgt.

Super geregeld bij Danny Autohuis24

Uiteraard begin je met een zoektocht naar je gewenste auto, hmm daar is ie dan, eigenlijk alles wat ik aan een "nieuwe" auto zou willen qua opties. Maar even kijken was een probleem, 300km verder, een en ander via mail en telefonisch geregeld, dan neem je een dag om de auto te zien en misschien te kopen, eenmaal aangekomen eerst ontvangen met een kop koffie met een relaxt gesprek, auto bekijken en een proefrit, ik vroeg al ga je mee, eeh nee rij maar gerust dan zie ik je wel terug komen. Zo gezegd zo gedaan en yep overstag.... alles geregeld en tijd genoeg met 300km om de auto echt te voelen. Papieren geregeld en de inruil van mijn trouwe Passat. Danny, super bedankt voor alles. Indien er iets is meld ik me wel ;-)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige ervaring auto,s en wijn !!

Fijn geholpen door Danny, voor een nette prijs mooie volvo xc70 gekocht en oude ingeruild.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt! Fijn te horen dat jullie tevreden zijn. Fijne kilometers in de Volvo :)

Prettig en transparant.

Mijn mooie witte eend is net afgeleverd. Vanaf het eerste telefonische contact tot en met de aflevering is het contact plezierig en transparant geweest. Geen verborgen agenda’s, maar zowel een faire prijs voor de Eend als een faire prijs voor mijn auto. Absoluut een aanrader

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn te horen dat je tevreden bent met het Eendje! Geniet van de auto en dank voor het vertrouwen!

Prima informatie en een goede auto gekocht.

Wij hebben een fijne auto, Saab 9.3 , gekocht bij Danny. De auto ziet er piekfijn uit en rijdt ook prima. Bij het ophalen van de auto zijn wij vriendelijk ontvangen en hebben een duidelijke uitleg gekregen. Wij hebben veel vertrouwen in Danny en hebben hem als kundig en eerlijk ervaren.

Over AutoHuis24

Welk advies heb jij voor Danny van AutoHuis24 zodat hij zijn klanten nog beter gaat helpen. Je waardering stellen wij zeer op prijs. Veel rijplezier met je nieuwe auto!