Ik kom uit Rotterdam en heb de reis gewaagd naar Assen om een Volvo V40 bij Danny te bekijken. Vriendelijke ontvangst en de auto zag er netjes uit! Ik heb de auto inmiddels een maand en ben tot nu toe tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijk en goede service!

Ondanks een haperende start prima aankoop en goede afhandeling.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij vinden AutoHuis24 Super!!!

Fijn contact gehad met Danny. Kennis van zaken en erg behulpzaam.

Wij hebben een goed behandeld en geholpen

Wij waren opzoek naar een auto en zijn uitstekend geholpen en behandeld door eigenaar van AuteHuis24

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waardeloos !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb onlangs mijn eerste auto gekocht. Na lang zoeken kwam ik uit bij Danny. Ik kom zelf uit omgeving Den Haag dus ik had een lange rit voor de boeg. Telefonisch had ik aangegeven dat dit mijn eerste auto zou worden. Danny heeft mij uitstekend geholpen en alles rustig uitgelegd. Prettige manier van communiceren en ik voelde mij op mijn gemak om elke vraag te stellen. Ik ben niet voor niets 2 uur gaan rijden. De auto’s die Danny te koop heeft staan zijn erg scherp geprijsd in vergelijking met alle andere auto aanbieders. Na een proefrit hebben wij het een en ander besproken en een half uurtje later mocht ik mijzelf trotse eigenaar noemen van mijn eerste auto! Al met al een enorm positieve ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige behandeling bij aankoop van onze nieuwe auto. Ook inruil van onze oude auto ging vlekkeloos. Alles ter plekke geregeld. Duidelijke afspraken en alles snel geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via marktplaats het oog laten vallen op een mooie 3.5 jaar jonge ford ka 1e eigenaar met de unieke en zeldzaam voorkomende km stand van 2595. Ik had een soortgelijke auto om in te ruilen en kreeg hier een acceptabele prijs voor retour. Vervolgens hierop gereageerd dat ik serieus interesse had om deze te kopen en wilde een afspraak maken. Echter er waren potentiële kopers die net voor mij waren en zij gingen voor, hier wilde Danny ook geen concessies over doen. Wij gingen ervan uit dat deze deal helaas aan onze neus voorbij zou gaan toen Danny de dag erna belde dat deze kopers hadden afgehaakt , gewoon onbegrijpelijk. Dus de dag erna een afspraak gemaakt , was helaas een beetje ver, retour 640 km. maar toch gedaan aangezien ik hier een heel goed gevoel bij had. Ontvangst en aflevering was prima geregeld, auto stond al klaar, papieren zaken snel geregeld en vervolgens de weg naar het diepe zuiden retour gereden. Aan deze aankoop een goed gevoel overgehouden , goede en vriendelijke verkoper met verstand van zaken, wellicht tot een volgende keer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prachtige mini gekocht bij Danny. Vriendelijk geholpen, goed advies gekregen en fijn zaken doen! De auto rijdt super. Erg blij met de aankoop en hoe dit verlopen is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meedenkend in de wensen van de klant. Neemt de tijd, deskundig en zeer sociaal. Al met al dik tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen door Danny, vriendelijke vent die staat voor wat die aanbied. En passie voor wat hij verkooopt. Wil net even dat extra stapje voor je doen. Echt super.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben bij Danny een prachtige Volvo C70 gekocht. Vanaf het eerste moment waren de contacten zeer plezierig; Danny nam er flink tijd voor en was vanaf de proefrit tot en met de aflevering zeer vriendelijk en behulpzaam. We zijn er in ieder geval van overtuigd dat we met een eerlijk en betrouwbaar persoon zaken hebben gedaan! Van harte aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben ver moeten rijden voor onze occasion en dat bleek de moeite waard. Danny is een zeer professioneel, vriendelijk en eerlijke verkoper en we zijn erg blij met onze aankoop. Ook na de verkoop heeft hij ons nog geholpen met een aantal zaken en nam hij de tijd.\r\nEen absolute aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie jong gebruikte wagen gekocht bij deze firma.\r\nVlotte onderhandeling, auto stond er keurig bij.\r\nEnthousiaste eigenaar die zelf de inkoop en verkoop doet, waardoor alles goed transparant was voor ons.\r\nAls u een klein en persoonlijk bedrijf zoekt voor een leuke eerlijke auto kan ik Danny zeker aanbevelen!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Danny begreep goed wat ik zocht en kon hier goed op inspelen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, proefgereden, dag later de auto gekocht. Ik kan niet oordelen over deskundigheid omdat ik verder geen vragen had.( Ik kocht dezelfde auto die ik eerder had.)\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is prettig zakendoen met Danny. Hij heeft kennis van zaken en de prijsstelling van zijn auto``s is scherp.\r\nWe hebben een mooie en erg nette auto bij hem gekocht (Ford S Max) die keurig onderhouden was. De prijs was tov andere aanbieders scherp gesteld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb vorige week bij Danny een auto gekocht. Het is altijd lastig om een goede prijs overeen te komen. Gelukkig dacht Danny goed mee en zijn we tot elkaar gekomen. Ook bij een enkele vraag achteraf heeft Danny telkens keurig antwoord gegeven op mijn vragen en wilde, ongevraagd, zelf navraag doen bij een fabrikant, om informatie voor mij te achterhalen.\r\nHet is prettig zaken doen met Danny.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was opzoek naar een jong gebruikte Hybride auto. Hierover keurig en netjes geïnformeerd door Danny die weet waar hij over spreekt.\r\n\r\nHierna is Danny opzoek gegaan en binnen korte tijd had hij een mooie CT200h gevonden. Na een testrit de auto naar tevredenheid gekocht. \r\n\r\nIk ben door Danny uitstekend geholpen. Hij weet waar hij over spreekt!!\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Danny is een spontane leuke jonge man😃\r\nAls verkoper een eerlijke handelsman👍\r\nWij bevelen het autohuis24 aan met een dikke 10!!!\r\nGroetjes,Elizabeth en Johan 😉

Bedankt voor jullie review! Het was prettig zaken doen :) Heel veel plezier met die mooie Peugeot!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf XC70 bij Autohuis24 gekocht a 16.000 euro met GGG garantie.\r\n\r\nNa aflevering:\r\nSchokbrekers achter moeten worden vervangen\r\nAirco geeft rare geluiden en hoor je overmatig\r\nElektr Achterklep werkt niet goed\r\nKoelvloeistof zakt meerdere keren\r\nBreuk in kabel naar achterruit sproeier\r\n\r\nggg garantie dekt alleen delen die niet aan slijtage onderhevig zijn. Bij een auto is ongeveer alles aan slijtage onderhevig. Kortom; vergoeden NIETS.\r\nZonde van het geld en zou ik nooit meer afsluiten\r\n\r\nEigenaar Autohuis24 heeft zelf een poosje in deze auto gereden voor de verkoop maar niets gemerkt aan gebreken (...)\r\nEigenaar was geweldig meewerkend bij aanschaf maar na melding vd gebreken (binnen 2 weken) is die houding verdwenen.

Vervelend dat u niet tevreden bent met de auto. Zoals er besproken is, hebben we reeds een oplossing aangeboden. Wanneer u echter zelf deze afspraak afzegt om de auto te bekijken en niet wilt dat de auto bij ons nagezien wordt, kan ik helaas niks uit coulance voor u betekenen. Daarnaast vinden we het erg jammer dat u eerst negatieve verhalen begint te schrijven en dreigt met juristen nog voordat we de auto gezien hebben en reactie hebben kunnen geven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was prettig zaken doen met Danny voor de aanschaf van een gebruikte auto.\r\nDanny is een betrouwbaar persoon gebleken met deskundigheid en passie voor auto\'s.\r\nIk zou de volgende auto weer bij Danny aan schaffen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Gaspedaal mijn nieuwe auto gevonden bij dit bedrijf. Heb de contacten met Danny als prettig en persoonlijk ervaren. Reageert snel op e-mails, denkt mee en biedt een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan iedereen aan raden om bij hem op zoek te gaan naar een nieuwe auto.

Over AutoHuis24

AutoHuis24, geboren uit passie voor mobiliteit. No nonsens, Drentse gastvrijheid en mooie, eerlijke en goede auto's voor eerlijke prijzen. Bij ons ben je welkom. We helpen graag bij het zoeken van een mooie nieuwe auto!