Kundig, vriendelijk, plezierig

Danny neemt de tijd voor je vragen. Dat is prettig. Je rijdt een heel eind om die ene auto te komen bekijken en dan wil je ook graag alle tijd om te wikken en te wegen. Dat is bij Danny verzekerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Toont oprechte interesse in de klant

Prettige eerste ontmoeting. Zakelijk en empatisch. Neemt de tijd. Bekijkt samen naar de mogelijkheden en beperkingen van de te kiezen auto en eventuele alternatieven. Behulpzaam bij invullen van diverse gegevens. Geeft vertrouwd gevoel. Auto wordt volgens afspraak geleverd en tijd uitgetrokken voor instruktie. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende hulp, Danny denkt mee met je wensen.

Danny maakt, ook in de avond, tijd om een bezichtiging te plannen. Vervolgens denkt hij mee met je wensen en weet deze ook te vervullen. Zeer goede nazorg ook.

Goede service en betrouwbaar

Ik heb hier een hele mooie Audi A5 cabrio gekocht waarvan de 2 heikele punten bij de Audi's uit dit jaar (distributieketting en het olieprobleem) al keurig verholpen waren. Het was de rit (ruim 4 uur) meer dan waard. Hij neemt rustig de tijd, legt alles goed uit, vriendelijk en een top service door de auto uiteindelijk binnen een week bij mijn huisadres af te leveren! Net voor het mooie weer aanbrak ;)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrokken ondernemer met kennis van zaken

Als potentiële koper van een goede tweedehands auto heb je de keus uit een enorm aanbod. Danny is een jonge ondernemer die begrijpt dat je daar als ondernemer zelf het verschil in kunt maken. En ook laat zien hoe je daarin het verschil maakt. Rustig, kennis van zaken en afspraak is afspraak. Ik heb aan alles gemerkt dat hij mij zo goed mogelijk wilde helpen, hij heeft daadwerkelijk dat belangrijke 'stapje extra' gezet.

Bedankt voor de mooie review:) Veel fijne kilometers met de Volvo. Gr Danny

Hele prettige ervaring door betrouwbaar en eerlijk advies

De aanschaf van een Saab Carbio 93 is heel prettig verlopen. Vriendelijk ontvangst, eerlijk en betrouwbaar advies. Danny is iemand die écht voor zijn product staat. Het was dan ook totaal geen enkel probleem om een onafhankelijke deskundige aankoopkeuring op de auto uit te laten voeren. Uitkomst van deze keuring was dat het een eerlijke, goede auto is met een goede prijs. Een bevestiging van alles wat Danny had aangegeven. Aflevering verliep soepel en de auto is zelfs op mijn thuisadres afgeleverd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je mooie review! Leuk dat ik je heb mogen helpen aan een unieke Saab.:) Gr Danny

Goede service en bijzonder vriendelijk.

(H) eerlijke auto bij Danny gekocht. Ontvangst was zeer vriendelijk. Kleine rondleiding gehad langs de mooie autos, mijn pa en ik hebben als auto liefhebbers wat mooie verhalen mogen aanhoren. Danny (en vader) bedankt. Mvg Gert-jan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt Gert-Jan, leuk dat je mij gevonden hebt. Je hebt een prachtige auto gekocht! Gr Danny

Aanrader !

Zeker de moeite waard geweest om twee uur te rijden voor nieuwe Volvo van Danny ! Gastvrije ontvangst en snelle deskundige afwikkeling. Aanrader !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je review! Fijne kilometers met jullie Volvo!

goede ervaring met Autohuis24

Op internet een hele mooie Saab 9-3 gezien bij Autohuis24. Maar ja is 150 km rijden is wel heel ver om een auto te bekijken. Na reviews bekeken te hebben en telefoontje naar Danny de Hoop, toch een afspraak gemaakt. Wat een openbaring was het. Een heel vriendelijke en toch zakelijke Danny wist het vertrouwen snel te winnen. Na mijn telefoontje is er zelfs een hele nieuwe apk opgekomen. Na een proefrit, en een mooi aanbod voor onze Alfa was de beslissing snel genomen. Na 6 jaar alfa te hebben gereden nu met de Saab naar huis. Het was zeker 150 km naar huis terug genieten. Dank Danny, voor je vriendelijke zakelijke benadering ( kunnen nog veel verkopers wat van leren) en de heerlijke Saab 9-3. Hermie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hoi Hermie, bedankt voor je mooie woorden! Fijne kilometers met je mooie nieuwe Saab!:) Gr Danny

Professional

Super service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt Marco, fijne kilometers met de Volvo!

Prettig en snel zaken doen

Goede aanbieding en neemt de tijd voor het een en ander zeker in aanmerking om terug te komen bij jou Danny. Juiste prijs voor de wagen zowel inruil als verkoop.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je mooie reactie! Fijne kilometers in je Volvo:)

Ook aftersales top in orde!

Na 5 maanden met mijn Saab cabrio door en door verliefd geworden op de auto. Helaas moesten twee kleine dingetjes (stabilisatorstangen, bekend euvel, en een onderdeel van de dynamo) vervangen worden. Dit is volledig gedekt door de garantie die Danny mij op mijn Saab heeft gegeven, zeker een aanrader. Danny, je bent een topper!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt Joep! Fijne kilometers in de Saab!

Veel kennis en kunde!

Danny heeft ons heel goed geadviseerd rondom de aanschaf van de Saab. Bij kernwoorden denk ik aan zijn vakkundigheid, visie op tevreden klanten, enthousiasme en vriendelijkheid. Hij heeft vooraf alles tot in detail uitgezocht en heeft duidelijk kennis van zaken. Bij de aflevering gaat Danny tot het uiterste om de auto in perfecte staat af te leveren. AutoHuis24 is een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt Rinus, leuk dat ik jullie de schitterende Saab mocht leveren! Veel plezier met de auto

gemoedelijk en open

een goed ontvangst na reis van +200 km liefhebber en deskundig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne kilometers in de Saab Joop!

Goed geholpen

Ik ben goed en snel geholpen. Heb geappt om de auto te komen bekijken. Dit kon uiteraard en ook een proefrit was mogelijk. Gelijk verliefd geworden op Kaatje. Alles goed geregeld met Danny. Super klantvriendelijk. Weet waar hij over praat en houdt zich aan de afspraken. Auto stond op de gesproken netjes klaar. Voor een volgende auto zou ik zekers Autohuis24 aanbevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je mooie review! Veel fijne kilometers met Kaatje:)

Fantastisch

Wij hebben hier onze prachtige Volvo c70 cabriolet gekocht. Ik was al lang op zoek naar deze kleur! En Van tevoren nog wel mail contact gehad met Danny of het geen afgeragde bak was. Want als autoliefhebber was ik daar echt niet naar opzoek. Maar dat was het absoluut niet. We moesten er een flinke reis voor afleggen meer dan 2 uur er heen rijden maar maar het was het meer dan waard. We hebben de deal uiteindelijk gesloten en een week later konden we hem ophalen. We zijn er erg blij mee en alles is goed voorlopen bij de verkoop. Ik zou dit autobedrijf zeker aanraden. Deze mensen hebben echt een passie voor mooie auto’s! Vooral Saab & Volvo liefhebbers. Nogmaals hartelijk dank.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een erg plezierig en persoonlijk contact tijdens de bezichtiging van een V70 en dus mijn vorige Volvo ingeruild. Super nette en keurige oplevering van De nieuwe V70. Met een vertrouwd gevoel aankoop gedaan.

Terleurgesteld

Helaas 2 auto's ingeruild voor een leuke ford. Half jaar garantie bijgekocht. Precies na 6.5 maand begon de lampje van de motor te branden. Bleek de katalysator te zijn die aan het vergaan was ook bleken de remschijven voor al af te zijn. 1500 euro er in moeten pompen om de auto weer veilig te krijgen. Mijn mening dat het gezien had moeten worden voordat de auto verkocht zal worden. Ben verder wel goed geholpen en redelijke waarde voor bijde auto's gekregen. Helaas geen veilige auto gekocht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goedemorgen, Bedankt voor je review! Jammer te horen dat de techniek net na de garantie periode wat haperingen heeft gegeven. Dat kan helaas altijd onverwacht gebeuren bij een auto. Ik heb helaas niets van je vernomen toen er wat aan de auto mankeerde. Anders had ik je wellicht kunnen helpen voor bijvoorbeeld een voordeliger alternatief. Gr Danny

Vriendelijk, snel en professioneel geholpen

Snelle reactie op de mail en nette afhandeling van de levering

Vriendelijk, professioneel!

Inruil van onze Chevrolet voor de Volvo c70 als zeer positief ervaren

Klant is koning bij autohuis24, tenminste dat is onze ervaring. Wij hadden en goed gevoel en vertrouwen bij de koop van onze eerste cabriolet Volvo C70. Na en eerste afspraak en proefrit werd de deal direct gesloten. Na een cervice beurt konden wij de auto eind juli ophalen. Tot nu toe erg genoten van de cabrio en het mooie weer. TIP Mijn vrouw miste bij thuis komst wel het bosje bloemen of het flesje wijn. Een kleine attentie bij een nieuwe, niet allerdaagse aankoop zouden wij leuk vinden.

Autohuis24: een vertrouwde plek voor Saab & Volvo

Ik vond het erg belangrijk in de zoektocht naar een Saab 9-3 Convertible dat ik deze kocht bij een liefhebber of specialist. Danny is precies waar ik naar zocht: iemand met het Zweedse autohart op de juiste plek. Danny is een eerlijke man die met passie vertelt over zijn auto's. Ik ben heel blij met mijn 9-3 Convertiblw!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een superfijne auto met een superfijne service

Het was zeker de moeite waard om vanaf Rotterdam de trein te nemen naar Assen, want terug reed ik mijn Toyota Corolla. Tiptop in orde en heel goed geholpen, hier ga ik nog jaren plezier van hebben.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en eerlijk een auto kopen.

Danny is een eerlijke en kwalitatief autoverkoper. Een fijne Volvo V40 gekocht bij Danny na een proefrit zonder eisen. Ik was gelijk verkocht en geniet nu dagelijks van m'n Volvo. Danny deed ook niet moeilijk toen er iets vervangen moest worden aan de auto na aankoop en heeft dit keurig opgelost. Een adres om aan te raden voor een fijne en goede aankoop van je auto. Gerben Legebeke

Persoonlijk en direct

Danny is een prima verkoper die staat voor zijn product. Je weet wat je krijgt en dat wordt professioneel afgehandeld.

Over AutoHuis24

Welk advies heb jij voor Danny van AutoHuis24 zodat hij zijn klanten nog beter gaat helpen. Je waardering stellen wij zeer op prijs. Veel rijplezier met je nieuwe auto!