Zeer goed en betrouwbaar

Goede vakmensen in de garage en er zijn goede afspraken mee te maken

Altijd zeer vriendelijk geholpen

Na ongeveer 2 maanden zoeken naar een bus van een bepaald type van l2 h2 niet teveel km. en van ongeveer 2015. Is het door Arno toch gelukt er een te vinden die uitstekend aan onze eisen voldoet om omgebouwd te worden naar camper Dus nog bedankt,

Goede indruk

Er wordt goed naar de klant geluisterd en er word eerst. een duidelijke afspraak gemaakt over wat er moet gebeuren en de kosten , prima

Je word netjes behandeld. Tel.op de hoogte gehouden. Dit alles naar wens. Een min puntje, we hadden een deal dat ik €500 zou betalen. En dat was €528. Mijn zoon heeft de auto opgehaald en betaald. Ik mag deze dag geen auto rijden anders had ik dat gezegd bij het ophalen.

Altijd goed service

Al jarenlang een goede service.

Het is een hele lieve meneer die goed helpt

Zeer meedenkend en behulpzaam. Een vakman!

Goede service goed overlegb

Goed overleg, betrouwbare reparaties

Klantvriendelijk, meedenkend.

Prima ervaring met deze garage.

Uitstekende service vwb onderhoud van mijn auto.

Als ik voor een klein mankementje langs kom word ik direct geholpen om het op te lossen.

Goede communicatie en vakkundig

Duidelijke communicatie voordat een reparatie cq onderhoud wordt uitgevoerd.

Professioneel en klantgericht

Gewoon weer netjes alles geregeld volgens afspraak

Top geholpen

Transparant, duidelijke communicatie.

Goede service!

Een top garagebedrijf waarbij de klant centraal staat. Problemen worden altijd opgelost en de werkzaamheden worden uitgevoerd met faire prijzen. Kortom omrijden waard!

Zeer vriendelijk en professioneel

Prettig geholpen en vooralsnog zeer tevreden

Betrouwbaar, hulpvaardig en vriendelijk

Uitstekende garage. Auto al jaren in onderhoud. Zeer tevreden.

Betrouwbaar en goed geholpen

Onderhoud aan mijn auto is zeer vakkundig en netjes gedaan.

Vriendelijk, betrouwbaar en zeer kundig bedrijf

Vandaag de auto gebracht voor een APK en kleine beurt. Belt van tevoren netjes op om door te geven wat de kosten ongeveer zijn. Diezelfde dag was de auto al klaar! Top service!!

heel tevreden over service en kwaliteit

zeer tevreden

Goede en snelle service!!

Er wordt eerlijk advies gegeven en wordt overlegd bij noodzakelijke reparaties, welke snel en zorgvuldig uitgevoerd worden

Deskundig en vriendelijk.

Er wordt met je mee gedacht. De medewerkers zijn vriendelijk en kundig.

Fantastische Service!!!

Altijd geweldige service en kwaliteit. De auto wordt altijd goed nagekeken zelfs op punten waarvoor de auto niet komt. Hierdoor ben je altijd op de hoogte van de staat van de auto. Kom er nu een paar jaar en ga er niet meer weg. Als alle garages zo zouden zijn had iedereen weer vertrouwen in deze branche. Garagebedrijf J. van den Heuvel ga zo door!!!

Top service!

Arno reageert altijd snel en secuur, goed werk en vriendelijk.

Meedenkend en luisterend oor

Als je aangeeft wat voor soort auto je aan 't zoeken bent, zoeken ze mee en geven tips qua prijsklasse en kan er in goed overleg een uitkomst komen, en voor aanschaf andere auto en inruil andere auto

Wordt netjes geholpen en komen afspraken na

Zeer goede service en klantvriendelijk

Prima. Zeer goede service en zeer klantvriendelijk. Afspraken worden netjes nagekomen