Prima garage

Netjes en goed behandeld

Snel en betrouwbaar

Als vaste klant zeer tevreden over geleverde service en betrouwbaarheid

Super garage

Staan altijd voor je klaar. Leveren top kwaliteit werk. Zoeken ook de voordeligste oplossing zonder aan kwaliteit in te leveren. Eerlijke mensen.

Vriendelijk, en zeer goed en correct geholpen.

Auto gekocht, zeer netjes geholpen. Mooi bedrijf met service hoog in het vaandel.

Vaklui en altijd goed en eerlijk advies

Hier nog echte monteurs geen computer aflezers, proberen altijd mee te denken met eerlijk advies en goed onderhoud, super tevreden

Worden altijd goed en snel geholpen. Hartstikke vriendelijke mensen.

Prima garage.

Ik word altijd goed op de hoogte gehouden van wat er speelt en wat de kosten worden. Mijn auto wordt netjes onderhouden en een leenauto ter beschikking gesteld als je op tijd je afspraak plant.

Goede service, kundig en vriendelijk personeel en er hangt een fijne sfeer.

De deurklink van mijn Fiat hing los. Er werd door de garagehouder ff gegoogeld naar een merkloos exemplaar ipv de (dure) originele. Hierna checkte hij nog wat verder en bleek dat je een los onderdeel van de klink kon bestellen. Dit betekende dat de rekening tot een tiende van het bedrag was teruggebracht. Helemaal top!

snel en goed geholpen

super

Goede ontvangst en uitleg

Goed duidelijk en netjes.

Fijne garage met vriendelijk personeel.

Wij hebben onze auto hier gekocht, gelijk een goed en vertrouwd gevoel tijdens de bezichtiging van de auto. Eerlijk en enthousiaste eigenaar met aardig personeel. Alles is top geregeld en afspraak is afspraak. De garage zit helaas niet bij ons in de buurt dus voor onderhoud te ver weg. Top garage!

We hebben laatst een auto gekocht bij Arno. Hoewel we zelf in eerste instantie een bepaalde auto in gedachten hadden, hebben we samen onze wensen nog eens op een rijtje gezet waarna we gewezen werden op een andere auto die gevoelsmatig inderdaad beter bij ons paste. Met een goed gevoel hebben we een grote aankoop kunnen doen. We zijn met geduld en respect behandeld.

Helder, duidelijk, eerlijk

Arno heeft vanaf de eerste initiele gesprekken, helder en duidelijk gecommuniceerd, gaf direct vertrouwen. Raad dit garagebedrijf iedereen aan, de vijf sterren zijn dik verdiend, als we er zes konden geven, hadden we dit zeker gedaan

Behulpzaam meedenkend vakmensen

Denken met je mee Fijne communicatie Echte vakmensen

Ze staan altijd voor je klaar!!

We zijn al jaren klant bij vd heuvel supergoed bedrijf altijd zeer goed!

Super fijn bedrijf

Vriendelijk en proberen indien mogelijk snelle service te verlenen.

Super geholpen met zoeken andere auto en de service

Klantvriendelijk

Als je belt kun je vaak snel terecht word serieus geholpen en er word meegedacht.

Uitstekende garage

Je wordt vooraf netjes gebeld als er onverwachte kosten zijn, komen afspraken na en leveren vakwerk af.

Deskundig, betrouwbaar en klantgericht

Arno en zijn team zijn deskundig en servicegericht. Al mijn auto’s (Volvo, BMW, Hyundai, Renault) had en heb ik de afgelopen 10 jaar in onderhoud naar volle tevredenheid. Altijd meedenken met de klant en transparant in de kosten.

Duidelijke communicatie en vakmanschap tegen betaalbare prijzen

Betrouwbaar en degelijk

Fijne service, oplossingsgericht.

super

Kan altijd terecht zelfs s,avonds,toen ik en keer met pech kwam te staan

Goed service en eerlijk advies

Snelle service en ze maken meestal wel een gaatje vrij voor reparaties

Goede service en snelle reparatie. Goede communicatie.