Persoonlijke dienstverlening en kwaliteit.

Als altijd: afspraken worden nagekomen.

Ik ben goed tevreden

Ik wordt vriendelijk behandeld, de werkzaamheden worden goed uitgevoerd. Dus een tevreden klant.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Arno heeft alle tijd voor je. Gunt je tijd om verschillende proefritten te maken.Denkt met je mee. Belt je op voor andere mogelijkheden en advies. Levert je nieuwe auto keurig verzorgd af.

Een betrouwbaar bedrijf

Vanaf mijn eerste auto (meer dan 10jr geleden) kom ik al bij dit bedrijf en ben hierover nog nooit ontevreden geweest. Wanneer ik vind dat het tijd word voor een nieuwe auto, koop ik deze dan ook het liefst via hen. Je wordt altijd vriendelijk en goed geholpen.

Fijne en duidelijke behandeling

Fijn dat hij mij op zaterdag wilde helpen.

Goed normaal volk en toch professioneel.

Aankoop van een andere auto

Goede vriendelijke snelle service

Service is top Altijd in overleg Goede communicatie Fijn dat je s avonds je auto ook kan halen en brengen

Net bedrijf,

Via website terecht gekomen bij garage van den Heuvel, Netjes geholpen . Wij zijn een tevreden klant .

ontzettend goed

Ik heb totaal geen verstand van auto's, ik kreeg goede adviezen bij het kopen van een auto. Alles werd ontzettend goed en met veel geduld uitgelegd. En wat ik ook heel fijn vond was dat er geen "druk" op mij werd uitgeoefend om een auto te kopen, er werd naar mijn wensen geluisterd. Ik ben ontzettend blij met deze door mij gekochte auto :-).

meteen geholpen

na 1 belletje alles meteen geregeld

Ik ben gewoon goed geholpen

Ga zo door, ik heb geen opmerkingen. Heb netjes een leenauto meegekregen dat ik mijn auto 3 dagen in reparatie was bij hun, toppie

Prima service met duidelijke communicatie.

Alle jaren lang een trouwe klant, dat zegt genoeg over de service en kwaliteit van dit garagebedrijf.

Goeie service.

Gedetailleerde diagnose. En goede reparatie

Geweldige en persoonlijke service.

Ervaring: goed!

Mooi kleinschalig bedrijf.

Vertrouwd en betrouwbaar ik voel me er thuis. Al jarenlang zit er onmiskenbaar op deze lijn geen ruis.

Goede communicatie, wordt goed ingespeeld op behoefte van de klant

Ik was op zoek naar een auto en ben helemaal naar tevredenheid geholpen. De kwaliteit en vakmanschap zijn uitstekend. Communicatie is erg prettig. Heel net bedrijf. Je wordt vriendelijk geholpen.

prima!

Open en transparant mbt de kosten en te verhelpen klachten. Er wordt aan de voorkant contact gezocht over geconstateerde feiten en of deze én met welke te verwachte kosten deze worden opgenomen bij de beurt.

Topbedrijf met super service

Ik kom al lang bij dit bedrijf,toen ik eens een reparatie had aan mijn toenmalige Audi 80 werd ik door mijn zwager op Jan geattendeerd Was nog bij hem thuis in de garage en moeder de vrouw deed de administratieArno zat toen nog in de box de kraaltjes te tellen....Sindsdien ruim 30 jaar klant en zeer tevreden over de wijze waarop ze meedenken en de reparaties en servicebeurten uitvoeren.Arno en zijn monteurs zijn gewoon erg vakbekwaam,nooit iets aan kunnen merken in al die jaren.Klasse!!

Uitstekende service

Goed geholpen, goede uitleg.

Fijne, betrouwbare garage

Ik kom er echt al vanaf mijn eerste auto, dat is nu ruim 17 jaar geleden. Ze denken met je mee en geven eerlijk advies. Ook mijn huidige auto heb ik dankzij Arno gevonden. Ook zijn medewerkers zijn super. Dik tevreden, ik rijd er graag een eindje voor.

Goed geholpen, duidelijke uitleg, prima service.

Al jarenlang goede ervaringen met deze garage. Zijn altijd duidelijk, stemmen reparaties en kosten goed met je af en werken snel en met goed resultaat!

People that get involved in this profession

I had a problem with spark plugs, coils and one injector. The job was done on time before my hollidays and my car runs smooth like new. (250k km) Thank you for everything!

• Would you recommend us? Yes

perfekte kundige vlotte behandeling!

perfekte kundige vlotte behandeling!

tot nu toe heel goed

alles is tot nu toe goed, geen gebreken enzovoort. goede service en alles netjes afgehandeld hier.