Super geholpen, geadviseerd en ontzorgd

Als leek word ik erg netjes geholpen

Een betrouwbare garage die afspraken na komt en luistert naar zijn klanten. Zorgt er voor dat de auto die je koopt netjes geleverd wordt. Ik ga hier zeker vaker een auto kopen!

Goede service bij aankoop auto.

Uitstekende service.

Ze denken goed met je mee en staan altijd voor je klaar.

Betrouwbaar en eerlijk. Voor mij als alleen zijnde vrouw belangrijk. Al vele jaren klant bij van de Heuvel.

Keurig te woord gestaan door Arno.

Heel blij met de aankoop die we hebben gedaan bij vd Heuvel. Vriendelijke mensen met kennis van zaken.

prettige uitleg en afhandeling

na een proefrit gemaakt te hebben en na enig overleg over de auto hebben wij deze gekocht. Auto zag er perfect uit en wij hopen er nog veel km plezier van te hebben.

Duidelijk en komt afspraken na

Fijn bedrijf, zijn duidelijk in communicatie en over de kosten.

Goede service, fijne mensen en geen gedoe.

Bij garagebedrijf J van den Heuvel kun je met een gerust hart je auto laten repareren en APK controleren. De monteurs zijn bekwame vakmensen en men is er aardig. Als er iets mis is met de auto wordt dit netjes uitgelegd, wordt er verteld wat de mogelijkheden zijn en worden vooraf de kosten overlegd. Er is nooit "gedoe". Wanneer ik vrienden vertel dat ik erg tevreden ben over garagebedrijf van den Heuvel, hoor ik meestal dat zij het bedrijf ook gebruiken en ook zeer tevreden zijn.

Een betrouwbare garage die de afspraken nakomt.

De garage heeft een gemoedelijke uitstralingen en de benadering is prima. Er wordt een eerlijk verhaal verteld over de auto waar je interesse naar uitgaat. Ook zijn alle afspraken nagekomen en is de auto erg netjes afgeleverd.

Heel fijn geholpen, auto daar gekocht en vandaag opgehaald. 2 nieuwe banden, nieuwe matjes, APK, beurt gehad en gepoetst. Super blij met mijn Fiat 500

Komt goed en vertrouwd over.

Is duidelijk en behulpzaam, geeft vertrouwen in de auto's die door hem verkocht worden

Prima garage

Netjes en goed behandeld

Snel en betrouwbaar

Als vaste klant zeer tevreden over geleverde service en betrouwbaarheid

Super garage

Staan altijd voor je klaar. Leveren top kwaliteit werk. Zoeken ook de voordeligste oplossing zonder aan kwaliteit in te leveren. Eerlijke mensen.

Vriendelijk, en zeer goed en correct geholpen.

Auto gekocht, zeer netjes geholpen. Mooi bedrijf met service hoog in het vaandel.

Vaklui en altijd goed en eerlijk advies

Hier nog echte monteurs geen computer aflezers, proberen altijd mee te denken met eerlijk advies en goed onderhoud, super tevreden

Worden altijd goed en snel geholpen. Hartstikke vriendelijke mensen.

Prima garage.

Ik word altijd goed op de hoogte gehouden van wat er speelt en wat de kosten worden. Mijn auto wordt netjes onderhouden en een leenauto ter beschikking gesteld als je op tijd je afspraak plant.

Goede service, kundig en vriendelijk personeel en er hangt een fijne sfeer.

De deurklink van mijn Fiat hing los. Er werd door de garagehouder ff gegoogeld naar een merkloos exemplaar ipv de (dure) originele. Hierna checkte hij nog wat verder en bleek dat je een los onderdeel van de klink kon bestellen. Dit betekende dat de rekening tot een tiende van het bedrag was teruggebracht. Helemaal top!

snel en goed geholpen

super

Goede ontvangst en uitleg

Goed duidelijk en netjes.

Fijne garage met vriendelijk personeel.

Wij hebben onze auto hier gekocht, gelijk een goed en vertrouwd gevoel tijdens de bezichtiging van de auto. Eerlijk en enthousiaste eigenaar met aardig personeel. Alles is top geregeld en afspraak is afspraak. De garage zit helaas niet bij ons in de buurt dus voor onderhoud te ver weg. Top garage!

We hebben laatst een auto gekocht bij Arno. Hoewel we zelf in eerste instantie een bepaalde auto in gedachten hadden, hebben we samen onze wensen nog eens op een rijtje gezet waarna we gewezen werden op een andere auto die gevoelsmatig inderdaad beter bij ons paste. Met een goed gevoel hebben we een grote aankoop kunnen doen. We zijn met geduld en respect behandeld.

Hoogveldsestraat 11

5394LH Oijen