Zo zou elke garage moeten zijn

Met wat voor reden je deze garage ook bezoekt, de hele familie van Engen staat voor je klaar om je te helpen. Ik ben er met diverse auto's geweest, variërend van Saab, Mercedes, Ford tot Honda. Of het nu gaat om advies, een aankoopkeuring of gewoon onderhoud; de service is perfect! Betrouwbaarheid, stiptheid, vriendelijkheid en vakkundigheid typeren dit bedrijf. Voor mij geen andere garage meer voor mijn auto('s)!

Top service - en vriendelijk bovendien.

Fijne garage , vriendelijk,klantgericht en meedenkende vakmensen.

Prima ervaring Vriendelijk, klantgericht, Meedenkende vakmensen. Nette prijstelling.

Zeer tevreden!!

Een garage waar ik al jaren kom voor onderhoud. En meerdere familieleden komen hier, zo zie wat mond op mond reclame doet!! Complimenten voor de familie van Engen!!

aankoop auto

Vandaag auto gekocht. Wat een mensen, Wat een team. Fantastisch hoe ze werken. Echt super. Vandaag auto opgehaald. Goede prijs, en en de service echt zeer goed over te spreken..

Altijd goede service, eerlijke en aardige mensen.

Fijne garage

Niet zo afstandelijk zoals veel garages. Kan goed je autoproblemen bespreken.

Zeer te vreden

Zeer te vreden .....

Vriendelijk, meedenkend, profesioneel

Altijd op tijd klaar niet te duur en goede service

prima garage en betrokken

xxxxx

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Utstekend geholpen altijd goede service en kwaliteit En de prijzen zijn ook prima

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Ik ben zeer tevreden over de werkwijze

Ik kom al sinds 2001 bij ze en ik ben zeer tevreden over de werkwijze en de kwaliteit van de reparatie en het onderhoud

Gewoon een goede garage top

Snel geholpen ondanks dat het druk was, altijd vrolijk personeel en vakkundig en mooie prijs voor gedane arbeid gewoon top

Toppers

Bij jullie een chevrolet Kalos gekocht, en wat jullie doen om iemand veilig de weg op te laten gaan is werkelijk geweldig. Top service, zelf voor dit relatief (voor jullie) lage bedrag! Heel erg bedankt!!!

uitstekende service, heldere uitleg, geen gedoe

Een vertrouwd adres, persoonlijk contact, duidelijke afspraken, denken mee en prima service. Kortom, aanbevolen

Betrokken>vakkundig> en betrouwbaar.

Afgelopen vrijdag heb ik mijn vw caddy laten repareren. In een slangetje van de koelvloeistof zat een klein gaatje, dat is weer vervangen en gloei injectoren waren aan vervanging toe. De auto rijd nu weer als een zonnetje en geen storingslampje dat onnodig brand. Ik vind garage v. Engen een top garage en dat mag wat mij betreft iedereen weten dmv deze positieve reactie.

Zorgt voor klanten binding

Ik was hier voor de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer. Zeer behulpzaam en kundig personeel

...

................sjshwusuwv7s

Altijd goede service voor een eerlijke prijs

Al jaren komen wij hier met onze Auto's. Vriendelijke mensen en altijd goede service. Geen onzin, gewoon GOED.

Bijzonder goed

Had een probleem aan mijn auto die mijn eigen garage niet kon oplossen. Probleem bij Autovakmeester van Engen voorgelegd. Afspraak gemaakt. Diagnose was dat de stuurpomp defect was. Kostbaar onderdeel en het voorstel was om naar een gebruikte pomp te kijken. Twee uur later bericht dat zij een pomp gevonden hadden. Zij stelden niet alleen de diagnose maar zagen ook dat er aan de onderzijde een hitte schild los was. Vast gezet. Ook dat er olie via de klepdekselpakking lekte. Ook deze vervangen. Ben zeer tevreden en blij verrast dat niet alleen de diagnose gesteld werd maar ook de hele auto de nodige aandacht kreeg en dat alles tegen een redelijke prijs. Ik blijf klant bij Autovakmeester van Engen.

geweldige vakgarage

Vriendelijke en een eerlijke behandeling. Wordt niet op extra kosten gejaagd.

Deze keer kon ik weer snel terecht om een reparatie te laten uitvoeren. Deze werd ook goed uitgevoerd op de afgesproken tijd. Er wordt dan altijd netjes gebeld over de prijs zodad je niet voor een verrassing komt te staan. De prijs is ook redelijk en na een telefoontje kon ik de auto weer ophalen. De communicatie is altijd heel prettig en geeft vertrouwen in het bedrijf. Heel prettig om bij deze garage te zijn. Ik adviseer al jaren vrienden en kennissen om naar v Engen te gaan als ze een garage nodig hebben.

Top garage

Altijd tevreden met Het werk en service

Snel vakwerk geleverd incl de APK.

Ik heb goede ervaringen met deze garage. Krijg ook goede adviezen.

Over Autovakmeester