Prima garage

Vriendelijke vakbekwame mensen.

Wordt er prima geholpen en weet meter waar je aan toe bent

Top garage altijd vriendelijk personeel

Uitstekend geholpen en super snelle service met mijn velgen en banden wissel

• Reden bezoek Andere reden

Goede, eerlijke en snelle hulp voor een normale prijs

Heel erg tevreden!

Als je zoekt naar een betrouwbare, transparante en goede garage ben je hier aan het goede adres. Er wordt goed meegedacht, ze gaan snel te werk en ik kon een leenauto huren voor een klein prijsje. Erg blij dat ik een eerlijke garage heb gevonden waar geen rare dingen uit een onderhoud en APK komen die er niet zijn. Goed werk en mij zien jullie zeker terug!

gewoon goed

ik heb bij dit bedrijf een auto gekocht zonder garantie en ben er blij mee . wat me het meest opviel was dat alles zo rustig en relax ging . bij het onderhandelen had ik een beetje het gevoel dat er met mij meegedacht werd en dat vond ik heel fijn de auto zelf ken ik weinig over zeggen ,het is een auto met hoge km stand en daarbij ook de nodige slijtage en defecten aangezien ik zelf ken repareren is dit leuk voor mij, voor een leuke prijs .

Altijd behulpzaam.

Altijd behulpzaam met top personeel.

Betrouwbare en goede garage

Toen de VW garage uit mijn woonplaats verdween, moest ik op zoek naar een vervangende garage voor mijn VW Golf. Een kennis adviseerde mij contact op te nemen met Van Engen en dat heb ik gedaan. Intussen wordt mijn Golf al 3 jaar onderhouden door Van Engen. Afspraken verlopen telefonisch, als er een extra mankement tijdens een reparatie wordt ontdekt, wordt de prijs eerst telefonisch doorgegeven en daarna wordt de reparatie aansluitend uitgevoerd. Soms is men zo vriendelijk mijn auto op te halen en 's avonds terug te brengen. De toegang tot de garage is wat lastig en het parkeren beperkt.

Absoluut positief!

Vandaag mijn Matiz bij Wim en Yvonne opgehaald. APK, grotebeurt en wat reparaties en mijn Matiz is weer helemaal top! Wim, Yvonne en team: bedankt voor de goede service en jullie altijd eerlijke verhaal.

Goede duidelijke service

Na aantal jaren niet bij garage van Engen te zijn geweest zijn ze nog steeds op de hoogte van wie je bent. De service staat nog steeds op hoog nivo. Duidelijke uitleg over eventuele service reparaties en ondanks het vele werk deze keer aan mijn auto eerder klaar dan verwacht. Service met grote S...

Altijd bereid om te helpen

Denken in oplossingen

Prima geholpen.

Fijne garage. Altijd tevreden.

perfecte service

altijd een correcte afhandeling van de reparaties vriendelijk en vakkundig personeel

Al jaren staat Garage Van Engen altijd voor ons klaar

Voor een grote beurt of een klein mankement kunnen wij altijd snel bij garage Van Engen terecht.

Een bedrijf wat mijn vertrouwen heeft

Heel vriendelijke mensen, snel en vakkundig geholpen. En heel goede service. Hier blijft mijn autootje van inmiddels 22 jaar oud in onderhoud.

goeie garage echte aanrader ken ze goed kom er al jaren

nog altijd zeer tevreden kom er al een aantal jaren prima garage vriendelijk personeel

Je kunt vlot terecht en wordt prima geholpen!

Een echte vakgarage, prettige service, duidelijke uitleg zonder mooipraterij, en staan steeds klaar als je een vraag of probleem hebt. Kortom, een prima bedrijf!

Vlot ingepland en vakkundig opgelost.

Vlot ingepland en vakkundig opgelost.

Fijne betrouwbare garage!

Ik breng mijn auto geregeld en wordt altijd vriendelijk en serieus geholpen. Wanneer er tijd is, wordt de auto zelfs meteen gerepareerd! Vooraf krijg je te horen wat het gaat kosten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Er is bijna altijd tijd voor even een praatje. Waar zie je dat nog! En de service is prima!

Vriendelijke en deskundig

Vriendelijke mensen die onderhoud en reparatie doen tegen een redelijke prijs.

Persoonlijk en inhoudelijk

Prettig is al er technisch een afstemming is. Dan ben je gesprekspartner van elkaar. Wanneer het inzicht of bevinding wordt gedeeld. En dat doet men.

Zo zou elke garage moeten zijn

Met wat voor reden je deze garage ook bezoekt, de hele familie van Engen staat voor je klaar om je te helpen. Ik ben er met diverse auto's geweest, variërend van Saab, Mercedes, Ford tot Honda. Of het nu gaat om advies, een aankoopkeuring of gewoon onderhoud; de service is perfect! Betrouwbaarheid, stiptheid, vriendelijkheid en vakkundigheid typeren dit bedrijf. Voor mij geen andere garage meer voor mijn auto('s)!

Top service - en vriendelijk bovendien.

Fijne garage , vriendelijk,klantgericht en meedenkende vakmensen.

Prima ervaring Vriendelijk, klantgericht, Meedenkende vakmensen. Nette prijstelling.

Zeer tevreden!!

Een garage waar ik al jaren kom voor onderhoud. En meerdere familieleden komen hier, zo zie wat mond op mond reclame doet!! Complimenten voor de familie van Engen!!

Over Autovakmeester