Goede garage

Een geweldige garage Super vriendelijke mensen

Vakmanschap , vertrouwen en zeer klantvriendelijk

40 jaar klant bij Autobedrijf van Essen. Al 40 jaar jaar combineert de familie van Essen vakmanschap met klantvriendelijkheid. Een aanrader dus.

Erg goed

Net mijn nieuwe auto opgehaald Alles dik in orde volgens afspraak hij rijdt goed kan zeker weer jaren mee doen Kom al jaren hier ben erg tevreden Wim iedema

Slechte ervaring helaas

In eerste instantie een hele vriendelijke ontvangst. (oktober vorig jaar, winterbeurt). De garage was me aanbevolen door de ANWB dieren paar maand eerder een defect in het auto alarm moest oplossen). Ik had bij van Essen aangegeven dat de remmen in de bocht vaak piepten. Volgens hen was er na inspectie niets mis met de remmen. Ze waren zelfs in heel goede staat werd er beweerd. Nu, een half jaar later bij een andere garage, blijkt dat de remmen zo slecht waren dat er een gevaarlijke situatie was ontstaan (oververhitting wat uit kon monden in brand). Bij van Essen is de distributie riem vervangen en zijn er nog wat andere dingen vervangen en gerepareerd. Dit is prima in orde en zal ik niks van zeggen. Echter, na het ophalen van de auto op de vrijdagmiddag tegen sluitingstijd bleek dat de cruise control het niet meer deed (deze gebruik ik bij élke autorit dus het was duidelijk dat dit tijdens de garagewerkzaamheden moet zijn gebeurd). Dit heb ik meteen de zaterdagochtend gemeld. De week daarop weer de auto gebracht zodat ze dit konden verhelpen. Na veel gepruts, de oorzaak was moeilijk te vinden zeiden ze, deed de cruise control het weer en kon ik de auto eind middag weer ophalen. Hier mocht ik nog eens ruim 100 euro voor aftikken. Het was dus duidelijk dat ik niet werd geloofd. Erg teleurstellend en het vertrouwen was weg. Natuurlijk bij de apk beurt in mei van dit jaar niet weer naar deze garage. Nu bij Stolk in Dieverbrug. Deze hebben essentiële dingen aangepakt die van Essen heeft laten liggen. Misschien heeft van Essen niet zoveel affiniteit met het oudere type auto ? Maar dat kunnen ze dan beter van te voren aan de klant meedelen. Of kwam het door de verhuizing/ verbouwing van dat moment..Helaas heb ik er een zuur gevoel aan overgehouden.

Uitstekend !

Ik heb een Megane GT gekocht van dit bedrijf en ben vandaag tevreden over de auto en de klantvriendelijkheid ! Zeker een bedrijf waar een auto kopen de moeite waard is zonder problemen .

Fijn en betrouwbaar

In mijn zoektocht naar een auto ben ik in steenwijkerwold beland . Een verademing vergeleken bij alle snelle autohandelaren in het zuiden van t land . De auto zag eruit als een plaatje en rijdt goed. Goede service . Super fijn om te ervaren dat er ook nog betrouwbare auto bedrijven zijn.

Uitermate tevreden

27 juni een Megane GT gekocht bij dit bedrijf en auto is keurig netjes afgeleverd en zoals afgesproken . Ze hebben mij ook altijd netjes te woord gestaan en geholpen ! Dit zijn echt vakmensen en zekers een aanrader .

Goede eerlijke service

Goede uitleg eerlijk en betrouwbaar

Prima bedrijf, goede service.

Prima garage, goede service. Worden altijd goed geholpen.

Heel tevreden over dit bedrijf,

We komen al meer dan 25 jaar bij dit familiebedrijf. Al heel wat auto's daar gekocht. Deskundig, goede service, staan altijd klaar en ook nog aardige mensen. Wat wil je nog meer?

Top garage

Een garage zoals een garage hoort te zijn. Goed advies, prima kwaliteit en prijs. En niet te vergeten: komt zijn afspraken na. Niet voor niets komen we hier al meer dan 20 jaren

Goed bedrijf, aardige knullen

Dit is een terechte goede garage, non nonsens en goed advies. Mijn eerste wagen meer dan 30 jaar terug bij van Essen gekocht, en vanaf 1999 al een aantal Renaultjes gehad. Makkelijk in afspraak maken, altijd vriendelijk, snel en vakkundig.

Zeer goed komen alle afspraken na

Komen alle afspraken na hele het bedrijf heel vriendelijk je voelt je direct thuis

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, snel en kwalitatief!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supergezellige garage, prima jongens.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Reden bezoek Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik wordt altijd netjes en correct gehandeld als er iets is komen ze ook eventueel thuis langs\r\nAl meer dan 35 jaar mijn vaste garage