Geachte heer Vd Weerdhof, Wij hebben uw klacht over de Mazda ontvangen. Wij betreuren het ten zeerste dat dit gebeurt is met de auto. Wij hebben u inderdaad bij de eerste melding van u over dit probleem al kenbaar gemaakt zo spoedig mogelijk een afspraak bij ons te maken. U heeft bij ons de auto gekocht voor 2.500e. Ondanks dat de auto niet onder Bovag garantie valt wilde wij toch heel graag de auto controleren. De auto heeft een grondige afleverinspectie gehad en alle puntjes die besproken waren zijn uitgevoerd, zo ook het uitlijnen. Omdat het (door persoonlijke omstandigheden) voor u niet lukte om een afspraak te maken, zijn wij ook niet in de gelegenheid gesteld het probleem voor u mogelijk op te lossen. Dat vinden wij erg jammer. U heeft besloten om de auto wel naar een andere garage te brengen en ons te confronteren met de rekening. De verkoper gaf aan dat wij al meerdere malen u verzocht hebben een afspraak bij ons te maken. Uw verzoek aan de verkoper om compensatie van deze rekening of anders een slechte review, viel ons in het verkeerde keelgat. Daarom zien wij uw review als niet gegrond.
Beste Jorn, bedankt voor de leuke review. Fijn dat alles nu in orde is en dat de auto goed bevalt. Met vriendelijke groet, Autobedrijf P Bot Danny Hollander
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.