Goed en deskundig geholpen

Mijn 30 jaar oude Fiat Ducato camper had wat kuurtjes. Deze zijn allemaal verholpen, er werd goed meegedacht en de kosten vielen mee.

Vriendelijke en snelle service

Snel en vriendelijk te woord gestaan. Goed geholpen, volgende keer weer naar deze zaak voor servicebeurt.

Snelle service

Ik moest de koplampjes laten vervangen. Kon zo langskomen en het was zo gepiept. Altijd fijn zo'n snelle service

Staan altijd voor je klaar en denken met je mee !

Altijd correct geholpen, denken met je mee en zijn oplossingsgericht prima bedrijf !

Goed geinformeerd en netjes afgehandeld

Zie boven

Goede service, vriendelijke ontvangst en goed advies.

Ik had een probleem met me koppeling, deze is nog dezelfde week gemaakt. Ze proberen je zo snel mogelijk te helpen, echt vriendelijke mensen. Ik blijf bij garagebedrijf bot komen.

Heel goed

Goede service.

Alles duidelijk en netjes

Top garage

SERVICE

Bijzonder goede service, goede uitleg van de service en helder verhaal betreffende de kosten

Gewoon geweldig

Altijd eerlijk naar je toe , perfecte reparatie , zeer goed bedrijf en je brengt je auto er graag naar toe .

Top!!

Goed bedrijf met geweldig personeel. betrouwbaar en goede communicatie. Ik ben al een aantal jaren een tevreden klant. Bedankt voor altijd weer die goede zorgen.

Ik mezelf vertrouwen wel jou

Ik ben blij.. Ik vind je vrede

Gewoon goed.

Hier wordt ik altijd goed geholpen met een onderhoudsbeurt of a.p.k. en nooit te duur.

Prima en vlot geholpen

Zie boven

Er word helder en duidelijk gecommuniceerd en je bent vaker goedkoper dan duurder uit dan de prognose. Wat een fijn gevoel geeft. Je weet waar je aan toe bent

Goede ervaring, vriendelijke service.

Dit was de eerste keer dat wij onze auto hier brachten voor de APK. We hebben de service als prettig en vriendelijk ervaren. Dus we zullen hier zeker terug komen.

Super goede service erg vriendelijk

Goed geholpen ook erna nog erg tevreden!

Top geweldig.

We reden op rijks weg auto gaf motor storing aan,dus gelijk naar autobedrijf Bot. Werden gelijk geholpen. Echt toppers. Top service.

Toppers!!

Weer snel goed en netjes! Goede communicatie en alles gewoon top! Hopen op een goede vakantie!

Eerlijk en klantvriendelijk

Zoals altijd klantvriendelijk eerlijk

Ik ben al 10 jaar klant tot aller tevredenheid

Altijd klantvriendelijk, en goede service wat betreft de beurten elk jaar,dus toppie.

Heb garage Bot altijd als betrouwbaar en degelijk ervaren

Aanbeveling zou zijn om de mogelijkheid te bieden voor een leenauto, eventueel tegen redelijke vergoeding.

Bedankt voor uw review en het mooie cijfer. Speciaal voor onze eigen klanten bieden wij de mogelijkeheid voor een auto of een leenfiets. Mocht u de eerst volgende keer vervoer nodig hebben, bespreek met onze receptionisten wat de mogelijkheden zijn. We zijn u hiermee graag van dienst. Met vriendelijke groet, Autobedrijf P. Bot bv Danny

Mijn ervaring de afgelopen tien jaar kortweg heel fijn en betrokken.

N.V.P.

Beste Berend, Bedankt voor de review en het mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Autobedrijf P. Bot bv Danny

Altijd vriendelijk het personeel En ook een super service als je auto breng Sta er altijd een leenfiets klaar Een Top bedrijf die p.bot