goeie service

Waar het om gaat: ik word hier steeds goed geholpen met goed advies en een groot aanbod.

Fijn te woord gestaan, eerlijk advies

Prima geholpen.

Prima bedrijf, vakmensen die er werken.

Gewoon prima

Al vanaf begin klant bij Bot. Zeer tevreden over de service en vakkundigheid. Zowel de verkoop als het werkplaatsteam een groot compliment voor jaren een constante kwaliteit leveren. Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.

Na 15 jaar nog altijd klant gericht

Nog nooit in al die jaren problemen ondervonden met de verleende service

Beste Jos Vos. Bedankt voor de review en het mooie cijfer tot volgend jaar weer. Met vriendelijke groet, Team Bot

Zeer kundig en behulpzaam

Ik heb de garage ervaren als zeer kundig, met een open en goede ontvangst. De schade wordt in goed overleg verholpen voor een marktconforme prijs. Ze proberen op alle fronten met je mee te denken. Aanrader!

Prima, heldere service!

Ik ben uitstekend geholpen, vooraf heldere uitleg. Hij rijd weer als een zonnetje!

Correct berdrijf, fijn contact en duidelijke uitleg over de werkzaamheden.

Voor ons een eerste garagebezoek aan dit autobedrijf en de verwachting is volledig waargemaakt. Plezierig contact met Dennis en duidelijk uitleg over de werkzaamheden en factuur.

Na een accustoring hebben ze het prima opgelost.

Beste Joop. Bedankt voor de review en het mooie cijfer Met vriendelijke groet, Team Bot

Fij ne garage

We kwamen hier voor de eerste keer vriendelijke mensen een leen fiets . Waren altijd vaste klant bij Elro maar door omstandigheden heeft hij ons verzocht om een andere garage te zoeken.

Beste Sylvia, Bedankt voor de review en het mooie cijfer we hopen u ook de volgende keer weer naar tevredenheid te helpen. Met vriendelijke groet, Team Bot

en prima zaak met goed personeel.

Staan altijd voor je klaar met deskundig advies, en heb alle vertrouwen dat de reparatie,s vakkundig uitgevoerd worden. een aanrader voor iedereen.

Zeer klantvriendelijk, wachttijd voor een garageafspraak helaas vaak wel drie weken.

Aangenaam verrast …

Voor de eerste keer mijn auto een kleine onderhoudsbeurt daar laten uitvoeren. Ruimschoots van tevoren afspraak in laten plannen en ik werd telefonisch erg vriendelijk en begripvol tewoord gestaan. Bij gereed werd mijn auto keurig en veilig met gebruik een “bergingswagen” thuis afgezet. Factuur erbij om later banktechnisch te gaan betalen. Auto was aan de binnenzijde gestofzuigd afgeleverd. Allemaal positieve bevindingen. Zijn ook tevens BOVAG en BOSCH onderdelen gecertificeerd. Deze garage doet echt absoluut niet onder van een originele Opel dealer die voor mij veel verder van mijn woonadres gelegen ligt met alle verkeerstechnische ongemakken. Ik ga sowieso terug voor de aanstaande grote onderhoudsbeurt en mag hopen dat ik net zo weer super tevreden zal zijn …?

Beste Jean, Bedankt voor de mooie review en de volle sterren. Wordt zeer gewaardeerd! Team Autobedrijf Bot

Klant vriendelijk en eerlijk

Zoals altijd service perfect en altijd eerlijk met wat en of er moet gebeuren

APK laten uitvoeren

APK laten uitvoeren , leenfiets gekregen en ik had mijn wagen ,s morgens al weer terug

APK uitgevoerd volgens verwachting

APK uitgevoerd volgens verwachting en reparatie snel verricht. Auto goedgekeurd.

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Waar je ook mee komt, proberen altijd een juiste oplossing te vinden

Ik kom al jaren bij Bot, en dat blijf ik doen totdat ik geen auto meer heb. Top bedrijf rn top service!

Beste Jan Bedankt voor de review en het mooie cijfer Met vriendelijke groet, Team Bot

Erg fijn geholpen en prima bedrijf

Op basis van eedere ervaringen mijn auto voor een kleine beurt weer bij P. Bot gebracht. Zoals afgesproken netjes gebeld over het vervangen van de remschijven en remblokken voor. De prijs was duidelijk en schappelijk. Erg tevreden!

Vriendelijk en correct

Zeer klantvriendelijk geholpen.

Beste van Thull Bedankt voor de review en het mooie cijfer Met vriendelijke groet, Team Bot

Altijd service

Vriendelijk personeel dat uitstekende service verleent

Duidelijke afspraken, vriendelijk personeel.

Goede garage, net personeel.

Dit garagebedrijf heeft mijn vertrouwen.

Al 9 jaar kom ik bij garagebedrijf Bot en krijg altijd een eerlijk advies, vooraf een kostenopgave en nooit problemen achteraf gehad. Dit heb ik wel jammer genoeg wel anders meegemaakt.

Beste Yvonne, Bedankt voor de review en het mooie cijfer Met vriendelijke groet, Team Bot

Heel goed geholpen!

Prettige bediening,technisch kaan ik nognietbeantwoorden

De garage kwam op mij prettig over in afspraak en afhandeling. Ook het vervoer naar huis is een goede service. Omdat dit mijn eerste keer is , kan ik de technische afhandeling niet beoordelen,maar het is een garage waar ik vol vertrouwen weer naar toe zal gaab