Netjes en vlot geholpen, vriendelijk en deskundig, aanbevolen

Netjes en vlot geholpen, vriendelijk en deskundig, aanbevolen. Leenfiets zou alleen wat beter mogen zijn

Auto rijd weer als een trein

Auto bedrijf Bot, al jaren ons betrouwbare adres voor onze auto's. Goed en deskundig advies .

Prima service, zoals gebruikelijk bij Bot!

Netjes tijdig en duidelijk

Vandaag heeft mijn auto weer een APK keuring gehad. Zoals altijd netjes geholpen. Ik vertrouw al jaren op deze garage, zowel de keuring als de koop van een auto.

Goede service, vriendelijk geholpen. Bij extra kosten eerst vrijblijvend overleg! Top!

Bij Bot staan ze altijd voor je klaar

Hier kom je altijd weer terug.

Gaat

Erg.duur

Beste mevrouw Ensel, Op 20 september bent u bij ons langs geweest omdat de ruitenwissers het niet meer zo goed deden. Wij hebben de ruitenwisserzemen op de voorruit vervangen omdat er een scheur in het rubber was ontstaan. Gelukkig kon u direct bij ons terecht en heeft u nieuwe ruitenwissers bij ons gekocht die wij gelijk voor u (gratis) gemonteerd hebben. Ook hebben wij uw voorruit even lekker schoongemaakt. U gaf ons nog een compliment dat uw ruiten nog nooit zo schoon waren geweest. Omdat wij zo verrast waren dat u onze service met een “1” beoordeelde hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. U gaf aan dat uw waardering is gebaseerd op een opmerking van uw buurman dat een ruitenwisser niet meer mag kosten dan 10 euro. Uw auto is voorzien van 2 moderne Flatblade ruitenwissers van 60 centimeter lang !! Wij hebben het merk Ashuki voor u gemonteerd welke prijstechnisch het beste aanbod is. De ene wisser kostte 13,91e en de andere kant 19,25e (inclusief montage). Naar ons idee een zeer schappelijke prijs. Het was fijn om u als vaste klant even telefonisch gesproken te hebben hierover en hopen u snel weer te zien voor verder onderhoud aan uw auto. Met vriendelijke groet, Autobedrijf P. Bot

Word goed op de hoogte gehouden van het eventuele kostenplaatje,word gemaild als de auto onderhoud nodig heeft en gebeld als hij klaar staat

Auto rijd weer als een zonnetje, na een 2ehands onderdeel gerepareerd te hebben van m’n 18 jarige bolide

Alles was prima geregeld, vooraf de prijs gevraagd en mijn auto was lekker op tijd klaar.

met geduld en raad bij gestaan voor de aankoop nieuwe auto.

Veel geduld ivm mijn auto te laten maken of in te ruilen. Best veel overleg hier over gehad en raad gekregen. Verschillende optie's besproken en m.i. eerlijk advies gekregen.

Geweldige service

Altijd vriendelijk personeel en denken met je mee!

Top ervaring

Goede service mooie prijs

Vriendelijke mensen. Werken snel

Vriendelijke mensen. Werken snel

super gericht op een prettige klantervaring

Ik heb mijn auto op laten halen voor een servicebeurt, was mijn eerste ervaring met het autobedrijf. Vanaf het eerste contact tot en met het laatste contact waren de afspraken helder, nagekomen en heb ik de bejegening en service zeer persoonlijk gevonden. Zeker voor herhaling vatbaar.

Top service

Sleutel achter gelaten bij Peter, auto word opgehaald en vervolgens netjes gekeurd. Goede service, vakmensen, en vriendelijk.

Goede technische vervanging van het defecte onderdeel.

Dit wel met een onverwachte wachttijd van 20 minuten.

Mijn ervaring met Bot is zoals altijd erg goed

Auto stond er op tijd Niet moeilijk doen Duidelijke prijs Top

gewoon goed.

jammer van het en voor het openbaar vervoer, maar ik blijf gewoon een auto rijden. vorig jaar gekocht, nu de 1e onderhoudsbeurt. service aanwezig bij autobedrijf bot.

Men denkt mee maar laat de keuze aan de klant

Goed en deskundig geholpen

Mijn 30 jaar oude Fiat Ducato camper had wat kuurtjes. Deze zijn allemaal verholpen, er werd goed meegedacht en de kosten vielen mee.

Vriendelijke en snelle service

Snel en vriendelijk te woord gestaan. Goed geholpen, volgende keer weer naar deze zaak voor servicebeurt.

Snelle service

Ik moest de koplampjes laten vervangen. Kon zo langskomen en het was zo gepiept. Altijd fijn zo'n snelle service