Informatie onjuist

Bij de koop van mijn auto, een jaar geleden, hing een welbekend A4 aan de voorruit met opties. 7 van de opties op dit A4 had deze auto niet, kwamen we na de koop achter. Volgens de verkoper had dit niets te maken met de prijsbepaling en kon ik hier verder niet mee geholpen worden. Na een jaar stond ik stil met de auto langs de snelweg. Een groot deel van de motor is kapot. Volgens de verkoop en werkplaats is dit pure pech en zijn zij niet degene die hier (deels) voor verantwoordelijk zijn. Dat kan natuurlijk zo zijn, maar gezien de onjuiste informatie bij de koop van de auto, voelde dit niet prettig. Ik heb daarom mijn auto daar weg laten halen en ergens anders laten repareren.

Niet slecht

Een dingetje: Via mijn display kreeg ik de melding dat ik voor 14 april apk moest uitvoeren. 10 april is idd de auto apk gekeurd bij jullie, nu is het vreemd dat ik nog steeds de apk melding op mn display dat ik alsnog de apk moet laten doen. Zijn jullie vergeten de melding uit te schakelen? A van Halderen Wenenweg 25 Vlaardingen 06 43794109 Kia Cees, NR 320 V

Ik heb goed ervarin

Wordt altijd heel correct geholpen!

Of je nou in de showroom ben of de werkplaats. Iedereen helpt net zo netjes.

Top garage

de service van dit bedrijf ( P.Bot ) is fantastisch. is er een probleem, dan is er altijd een gaatje te vinden om langs te komen. vakkundig personeel die vaak snel en accuraat het probleem kunnen lokaliseren. Ik rij graag een stukje verder om hier te komen, voor mijn APK en mijn reparaties . Gewoonweg zeer tevreden en het cijfer 9.

Service goed

Altijd top service bij Bot. Mijn auto daar gekocht en in onderhoud. Ben zeer tevreden. Word altijd vriendelijk geholpen.

Goede service en vriendelijk

Ik ben goed en vriendelijk geholpen En goede service bij P.bot een super team zijn ze

Transparant en een goede service!

Al jaren een tevreden klant van Bot! Inmiddels alweer door de 4e keer een auto gekocht, dus hoeveel meer tevreden kun je zijn :).

Lijkt goed gedaan , maar niet helemaal goedkoop

Zie opschrift

Excellent car service experience

I recently had the pleasure of utilizing Bosch car service Autobedrijf P. Bot and I must say it was a fantastic experience from start to finish. From the moment I booked my service appointment to the completion of the car service, everything was seamless and professional. they checked all the components of my car and provide a good suggestion about the car tires replacement, their advice on this was so professional. On top of it they also provide a bike to go back nearby it seems a small gesture but for the person who delivered the car and took it back to go home. Overall, I couldn't be happier with my experience at Autobedrijf P. Bot. Their professionalism, expertise, and attention to the customer satisfaction truly set them apart.

Zeer korrekt geen rare fratsen

Prima auto bedrijf met juiste instelling

Beste Ben. Bedankt voor de review en het mooie cijfer Met vriendelijke groet, Team Bot

al 20 jaar klant en nog steeds dik tevreden.

grote en kleine beurt en indien nodig ook een tussendoortje werden snel en accuraat uitgevoerd.

Bakwagen gehuurd, was toppie

Snel en adequaat

Er kon snel het probleem opgespoord en verholpen worden

Prima service!

De auto was snel weer klaar en de communicatie helder! Complimenten daarvoor

Altijd goed uitleg gekregen over wat er gebeuren moet

Even bij de dealer geweest i.v.m Eventuele garantie daarna weer gauw naar Bot wat een verschil! Korte wachttijd voor een beurt!

Altijd vriendelijk en vakkundig.

Fijne autogarage, vakkundig en vriendelijk!

Beste Mariska. Bedankt voor de review en het mooie cijfer Met vriendelijke groet, Team Bot

Service zoals ik jaren als uitstekend ervaar

Service die ik al jaren als uitstekend ervaar

Prima garage, goede service

Hele goede prijs en kwaliteit

Goed en degelijk

Prettige en vakkundige garage

Vriendelijk en voor ons belangrijk dat de auto gehaald en gebracht wordt

Je wordt gebeld als er iets vernieuwd moet worden en als de auto klaar wordt je gebeld wat de kosten zijn.

goeie service

Waar het om gaat: ik word hier steeds goed geholpen met goed advies en een groot aanbod.

Fijn te woord gestaan, eerlijk advies