Heel klantvriendelijk, snel geholpen!!

Service met de klant centraal

Bij Bot werkplaats worden we altijd zeer goed geholpen en adviseert men wat te doen zonder opdringerig te zijn. Ook in de Covid tijd een aanrader, want veilig.

Zeer professioneel en klantgericht

Prima geholpen

Goede garage snelle afspraak

Ik werd goed geholpen alle vragen beantwoord of gerepareerd

Klantvriendelijk

Goede communicatie en snelle terugkoppeling. Autosleutel inleveren goed geregeld en prima service

Prima, uitstekende service.

Ik had een raar geluid gehoord bij mijn auto, garage gebeld een paar dagen later werd de auto op gehaald. Vervolgens vakkundig de reparatie gedaan en s'middags werd de auto weer snel thuis gebracht. Kan niet anders zeggen, complimenten.

Ongekend correct en vooral aardig!

ZIe titel. Eigenlijk gaat het zoals het hoort te gaan. Maar dit is tegenwoordig op een of andere manier heel moeilijk maar bij dit bedrijf niet. Wij kunnen het weten want met +-65 auto's in het bedrijf hebben we zeker wel gebruikers-ervaring bij Autobedrijf Bot

Ronduit tevreden!

Vriendelijke medewerkers, kennis van zaken en denken actief mee met het onderhoud. Prijsstelling is prima en ze informeren je netjes vooraf over kosten. Bovendien is een huurauto echt voordelig. Daar let ik altijd erg op!

Klantgericht

Keurig geholpen, ze weten wie je bent.

Prima zaak

Word goed geholpen en voor normaal geld

APK en servicebeurt

Ook tijdens deze lockdown staat autobedrijf Bot op een prima manier voor me klaar. De auto eerder ingelezen om het contact zo minimaal te houden en telefonisch alles besproken. Geen verassingen, nette prijzen.

Prima service, vakbekwaam personeel.

Fijne garage en met duidelijke afspraken!

Niet anders gewend

Prima geholpen

Prima geholpen en nette prijs

Mijn ervaring is nog steeds geweldig aardige vaklui en goed

Super!

Sinds ik een auto bezit altijd hier geweest en altijd super geholpen!

Ik ben niet voor niets een van de eerste klanten van de firma Bot!

Vakkundig en de koffie staat altijd klaar!

wij zijn tevreden

zie boven

In een woord prima!!

Als uitmuntend

prima werk, prima service en vriendelijke mensen.

onderhoud aan mijn Ford focus is in goede handen is mijn overtuiging.

Vriendelijk, behulpzaam en accuraat.

Er was wat verwarring, maar uiteindelijk is alles goed opgelost en mijn auto goed gemaakt. Erg tevreden!

Topservice, vriendelijk en keurig geprijsd

Al een aantal keer geweest voor onderhoud. Altijd keurig te woord gestaan, afspraken worden nagekomen. Prijsstelling is altijd netjes. Een absolute aanrader!

Snelle en goede service.

Ik werd vriendelijk geholpen en ben zeer tevreden geleverde diensten.

zeer betrouwbaar en vriendelijk bedrijf

Auto (Volvo V60) gekocht incl. motor garantie van 3 maanden. Zeer vriendelijk geholpen bij aanschaf. Goede prijs / kwaliteit verhouding (ben zelf auto inkoper gewees en zij kwamen als beste uit de bus met hun aanbod). Eerlijk! Iets wat niet altijd terug te vinden is bij een auto bedrijf. Hier dus wel! Dus op dit punt, aanrader! Helaas bleek de motor vlak voor het einde van mijn garantie periode gebreken te vertonen. Contact opgenomen via de mail en direct antwoord gekregen dat ik hem langs kon brengen. Zonder enige issues gratis kunnen laten reparen. Zeer professioneel en vriendelijk aangepakt. Ze hebben me goed op de hoogte gehouden en meegenomen in het proces. Komplete motor is ook nog doorgenomen om zeker te weten dat hij nu goed is. Top bedrijf! Dus ook op dit punt, aanrader! Dus ook als er een issue komt wat vooraf niet te voorzien was, wordt daar professioneel en op de juiste manier mee omgegaan. Een bedrijf waar ik graag bij terug kom. Enige jammer is dat ze zover weg zitten (woon 100km bij ze vandaan)