HEEL SLECHT !!!

Heb een auto gekocht bij deze garage, stond te koop met een prijs erbij. Toen ik een test rondje had gereden, en wel tevreden was, en de auto kocht , wilde ze de auto rijklaar maken voor een dikke prijs van € 1250.00 erbij. Ik dacht dat ga ik niet doen. je koopt een auto bij een vakgarage Blijkbaar was de auto nog niet rijklaar, daar ben ik uiteindelijk achter gekomen, toen ik hem naar een andere garage bracht, en hem na had gekeken, ben tot nu toe al meer dan 2000 euro kwijt aan de auto. Ketting moest vervangen worden - Waterpomp carterpan remblokken en remschijven multi V riem raammoter kapot , de auto had schijnbaar geen grote beurt gehad, want dat bleek aan de olie en de zeef moest gereinigd worden. Hier had ik dus NIET op gerekend. Ik baal er echt flink van !!! Heb de garage hier ook van op de hoogte gebracht. Maar dit is schijnbaar hun werkwijze, een auto te koop zetten, zonder dat er nog nagekeken is.

Beste Bergmans, Graag wil ik reageren op uw reviews op internet over ons. Wij betreuren het zeer dat u zoveel pech met uw auto heeft gekregen. U geeft aan een dikke prijs te moeten betalen voor het rijklaar maken van de auto. Hier moet ik u corrigeren omdat wij namelijk GEEN kosten voor rijklaar maken rekenen. U heeft ervoor gekozen om de Peugeot te kopen en zonder garantie, afleverbeurt en nieuwe APK af te nemen. Samen met de verkoper bent u overeengekomen dat u de auto zo meeneemt. U heeft hiervoor ook een korting bedongen waardoor u totaal 1.245e minder voor de auto hoefde te betalen als wanneer u de auto wel had gekocht met afleverbeurt en garantie. Onze auto’s zijn geschikt gemaakt voor een uitgebreide proefrit. U bepaalt samen met ons hoe u de auto wenst te kopen. Onze prijzen voor de auto’s zijn rijklaar en ze worden geleverd met een nieuwe APK (GRATIS). U kunt er ook voor kiezen om de auto te kopen met een uitgebreide afleverbeurt, nieuwe APK en garantie. Hiervoor betaalt u rijklaar maak kosten. Dit heeft onze voorkeur omdat wij dan zeker weten dat de auto op alles gecontroleerd wordt en u zorgeloos van uw auto kunt genieten. Omdat ook wij het erg vervelend vonden dat u zo’n pech had met de auto heeft de verkoper voorgesteld om de oorspronkelijke prijs met afleverkosten alsnog te betalen zodat wij (weliswaar achteraf) toch nog de afleverbeurt en garantie konden uitvoeren en de door u geconstateerde gebreken ook gelijk na konden kijken. Helaas wilde u dat niet. We vinden het erg jammer dat het zo gelopen is, en zeker voor u. Met vriendelijke groet, Autobedrijf P. Bot

correct geholpen

vriendelijk en behulpzaam

Goede ervaring

Prima bedrijf en klantvriendelijk en snel. Klein minpuntje is overvolle parkeerplaats. voor klanten geen bezoekersparkeerplaatsen.

Goede en duidelijke service

Het was een prima ervaring.

Apart mijn afspraak is donderdag as

Dus beetje vreemd afspraak is pas donderdag

Een net en professioneel bedrijf

Heel netjes en goede ervaring met p. bot. Vriendelijke mensen. Snelle en goede afhandeling.

Positief, vriendelijk, duidelijk

Altijd spannend, occassion aanschaffen voor klein budget, maar na een behoorlijke zoektocht kon ik de aanblik van een (zowel binnen als buiten) zeer nette occassion uit 2006 bij Autohuis P. Bot niet weerstaan. Na een praatje en een proefrit was voor het doorhakken van de knoop ineens niet veel inspanning meer voor nodig! Nieuwe APK erop en paar dagen later kon ik m ophalen. Tim heeft en passant mijn nieuwe autoradio nog even aangesloten en in heb vervolgens, onder het genot van de klanken van "het foute uur", mijn Clio naar zijn nieuwe woonplaats gereden. Inmiddels een aantal weken en de nodige kilometers verder gaan we (op een paar onvermijdelijke kleinigheden na, gezien de leeftijd) vooralsnog lachend door het leven, mede dankzij een goed werkende airco! Ik hoop dat we nog vele kilometers mogen gaan bijtellen. :) Groet, C. Molenaar

Duidelijkheid en normale kosten

Wordt niet moeilijk gedaan als je vraagt even naar je lagers te kijken.

Kost wat maar dan heb je ook wat

Fikse klus die meer inhield dan ik verwachtte. resultaat is naar tevredenheid

Staan voor je klaar

Mijn auto is er altijd in goede handen. Ook staan ze snel voor je klaar als er onverwacht iets vervangen moet worden.

Heel goed

Autobedrijf Bot is klantvriendelijk en je weet waar je aan toe bent bij b.v APK. Er wordt gebeld over de extra kosten

Goede ervaring

Top service

Kwam even snel langs voordat ik op vakantie ging en werd gelijk geholpen

We kregen een snelle service

Mijn ervaring met de firma is gewoon goed. Snel en gedegen.

Goed geïnformeerd vooraf, kosten duidelijk inzichtelijk, snelle afhandeling.

Fantastisch en geweldig geholpen.

Auto bedrijf bot is zeer professioneel en bellen altijd wat er aan de hand is met het voertuig. Het bedrijf voelt als een warmbad.

Fantastisch

snelle,vakkundig geholpen, en zeer klantvriendelijk. Goede prijs kwaliteitsverhouding

Uitstekend, uitmuntende service en klantvriendelijkheid.

Ben zelf beperkt, auto wordt opgehaald en weer thuis gebracht. Uitermate vakkundig. Geen moeite teveel. Voor mij de beste garage in de omgeving.

Suppet

De klantvriendelijkheid is zeer goed plus ik krijg altijd eerlijk antwoord op een probleem en je wordt als klant niet zomaar op kosten gejaagd

Voorlamp stuk, gebeld, kom maar gelijk langs, doen we even tussendoor. In een woord perfect!!!!

Kundig en klantvriendelijk

Garage met autovakkundigheid en vriendelijkheid. Vlotte reparaties op afspraak of voor kleinere zaken even tussendoor. Ook een showroom vol 2ehands auto's.

top service

al jaren trouwe klant

Snel, vriendelijk, kundig en betaalbaar

Snel, vriendelijk, kundig en betaalbaar

Prima service en heldere afspraken

Mijn 20 jarige Polo voor een APK gebracht. Er werd netjes overleg gepleegd welke zaken er geregeld moesten worden om door de APK te komen.

IK kom al jaren,in 1 woord geweldig.

Fijn als je gebeld wordt voor apk gebreken,dat zal elders ook wel zo zijn,maar of dat net zo efficiënt en vriendelijk verteld wordt betwijfel ik,ben altijd tevreden.