Proffesioneel prettig geholpen

De auto de avond ervoor ingeleverd en de in de loop van de dag gebeld dat de auto klaar was. Vakkundig geholpen en vriendelijk te woord gestaan.

een zeer goede service en volledig gericht op klantvriendelijkheid. Dank daarvoor.

De medewerkers van autobedrijf Bot leveren 'geruisloos' een volledig servicepakket gericht op klanttevredenheid op hoog niveau.

Geweldig en snel geholpen

Mijn uitlaat hing spontaan op straat en ik kon mijn auto gelijk langs brengen maar heb dit de volgende dag vroeg gedaan, snel een sitrap en prijsopgave gehad en diezelfde dag nog gerepareerd.

Altijd correct geholpen

Met alle aandacht voor de klant

Goede service voor een acceptabele prijs

Netjes geholpen..auto keurig afgeleverd na een onderhouds beurt

Vooraf positief, achteraf toch een vervelend gevoel

Auto gezien via Autoscout, proefrit gemaakt, bedenktijd gekregen, terug gekomen en koop gesloten. Alles naar tevredenheid. Alleen toen ik de auto op kwam halen bleek er via het NAP ineens 14.000 km (!) extra op de teller te staan, dan waar mee werd geadverteerd. Dat is al niet leuk, want de auto koos ik o.a. voor de lage kilometerstand, maar vervolgens werd er ook niet op gecompenseerd. Later werd een gratis servicebeurt aangeboden. En dan heb ik al de smoor er in en moet ik vervolgens gaan onderhandelen over een korting op de aanschafprijs, want 14K km is toch een jaar rijden voor een normaal persoon. Uiteindelijk zijn we er uit gekomen, maar ik ben geen fan van zulke grappen. Het tevreden gevoel van vooraf is dan verdwenen.

Beste Jorg, Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Ik vond het zelf ook plezierige gesprekken. Echter wat bij de aflevering op miraculeuze wijze naar voren kwam heeft ons ook verbaasd. De kilometerstand die in de advertentie afweek van de daadwerkelijke km stand is ook voor ons een raadsel. Dit is nooit met opzet bedoeld geweest. Helaas was ik zelf niet aanwezig bij de aflevering die dag want dan had ik zeker niet het gevoel willen geven om opnieuw te onderhandelen over de prijs. Dat was zeker niet de bedoeling. Mijn collega was zelf ook zoekende naar een oplossing en ik hoop dat we met de financiële tegemoetkoming iets van het gevoel hebben weg kunnen nemen. Ik ben nog wel verder aan het uitzoeken hoe dit nou is gebeurd zodat zoiets hopelijk niet meer voor kan komen in de toekomst. Met vriendelijk groet, Autobedrijf P Bot BV Danny

goed contact

van te voren de prijs gehoord. Deze bleek hoger uit te vallen en ben ik gebeld voor overleg. De communicatie is veelal prettig. Ik heb het idee dat ik eerlijk advies krijg.

We komen er al 10jaar en je Word er netjes geholpen en ze bellen je op wat er gedaan moet worden

Super geholpen door personeel

Moest nieuwe ruitenwissers, personeel hielp me gelijk , ben er super blij mee

Goede ervaring.

Vriendelijk personeel, werd goed geholpen en prima service. Ik ben zeer tevreden.

Vooraf een prijsopgave en achteraf geen nare verrassingen

Vooraf een inschatting van de kosten en tussentijds telefonisch contact over wat er tijdens de onderhoudsbeurt gevonden is. Daarbij advies over onderhoudspunten die nu niet direct noodzakelijk zijn maar er binnenkort aan zitten te komen zodat je daar een keuze in kunt maken en rekening mee kunt houden. Ik heb hier inmiddels meerdere onderhoudsbeurten voor verschillende auto's uit laten voeren en die zijn tot nu toe allemaal keurig uitgevoerd. Een onderhoudsbeurt kost uiteraard altijd geld maar hier heb je het gevoel dat ze echt alleen het noodzakelijke doen en je niet van alles aansmeren (zoals ik dat bij andere partijen helaas nog wel eens ben tegengekomen).

Geen gedoe, helder verhaal

Duidelijk aangaande reparatie(s), voeren geen onnodige zaken uit, goede service.

Afspraken optijd en nagekomen, voor een passende prijs

Afspraak gemaakt. Advies airco. Onderbouwd met foto en uitleg. Factuur besproken. Prima! Het was even wennen met Dennis achter de balie. Toch heeft hij zich in korte tijd de " bot werkwijze" eigen gemaakt. Nu nog een beetje " bot humor" en iets minder afstand op de klant. Een aanwinst voor het " bot team". Heel veel werkplezier, Dennis.

Prima garage!

Al een heel aantal jaren tevreden klant. Denken mee en goede hulp steeds. Goed betaalbaar.

Mijn ervaring is tot nu toe 100% ben gisteren nog met een probleempje langs geweest werd gelijk geholpen en het is opgelost

Vlotte bandenwissel en snel tot een afspraak.

Jammer dat de ventieldopjes niet teruggeplaatst zijn!

Ervaring in het algemeen is goed.

Vaak wordt er niet telefonisch doorgegeven als de auto na reparatie klaar is als hiernaar is gevraagd. Verder tevreden over service en uitvoeren van reparaties.

Een fijn bedrijf met fijne service

Autobedrijf Bot is een fijn bedrijf met sympathieke medewerkers. Afspraak is afspraak en service staat hier hoog in het vaandel. Ik wil dit bedrijf sterk aanbevelen!

Snel en vakkundig

Dit keer alleen een apk en wielenwissel laten doen. Dit was weer snel klaar. Wel merk ik dat het wel steeds meer kost. Ik schrok dit keer een beetje van de rekening.

Snelle service volgens afspraak

Snelle service volgens afspraak

Prima geholpen weer

Prima geholpen weer

Prima ervaring.

APK keuring en grote beurt vakkundig uitgevoerd. Ik werd netjes van te voren opgebeld wat er allemaal moest gebeuren. Vriendelijk personeel.

Super bedrijf!

Altijd eerlijk , mooie en nette prijzen, tot service!

Zeer tevreden!

Klantvriendelijk en deskundige monteurs.

Vriendelijk en goede service. Aanrader voor iedereen!