Voor het eerst mijn auto hier gebracht voor een grote beurt. Tijdens de beurt zijn er extra zaken ontdekt die niet tot de grote beurt behoorden. Onderbouwd voorstel gehad van wat er aan de hand was en wat de reparatie en dus de extra werkzaamheden inhielden. Extra werkzaamheden en de grote beurt zijn prima uitgevoerd.

Ervaren mensen. Bellen altijd met een kostenplaatje. Eerlijk en betrouwbaar.

Vriendelijke en behulpzame medewerkers in dit bedrijf.

Vriendelijk, niet ingewikkeld, prettig.

Auto is perfect afgeleverd. Prettige afhandeling. Gewoon goed en degelijk.

Goed geregeld, en lekker informeel

Het team van Autohuis Spijkenisse is zeer deskundig, vriendelijk en meedenkend. Inruil van mijn auto verliep zeer goed!

Naar alle tevredenheid

Prettig en met kennis van zaken geholpen

Prima onderhoud uitgevoerd!

Prima onderhoud uitgevoerd!

Kapotte voorlamp werd binnen 20 minuten gemaakt zonder afspraak. En dat terwijl dit niet mijn vaste garage is.

betrouwbaar

Al een paar keer hier geweest en je wordt altijd goed behandeld

Fijne behandeling en ook lekker snel.

Kon snel terecht voor een apk.

Duidelijke communicatie over de reparatie en geen kosten achteraf. Vriendelijke mensen die service gericht zijn.

Goed contact, heldere uitleg,goede service

Er werk een goede vriend van mij en altijd goed contact, goede service ,heldere uitleg over mogelijkheden aangaande aankoop en financiering

Altijd goede service

Goede avond .Ik ben heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Hartelijk dank hier voor. Andre.

Aardige mensen

Alles goed geregeld

Goede prijs/kwaliteit en goede service

Vandaag auto opgehaald. Zeer lange rit naar huis ivm files en slecht weer. Wel prima gelegenheid om de auto te leren kennen. Zeer tevreden over mijn aankoop. Het aan- en verkoopgesprek verliep vlot en afspraken zijn goed nagekomen. Vriendelijke no nonsense verkoper. Aanrader

Snel, makkelijk en meegedacht

Hartelijk dank voor het snelle oplossen!

Top garage

Ik ga er altijd tevreden weg.

Vriendelijk en goede sevice!

Aankoop auto prima verlopen. Kom hier graag terug

Prettig en snel geholpen

Goed geholpen. Eerlijk en netjes

Goed geholpen. Eerlijk en netjes

zeer vriendelijk personeel

nog weinig ervaring met deze garage mijn eerste auto hier aan geschaft personeel deskundig en vriendelijk

Al jaren lang naar tevredenheid

Mijn auto hier jaren geleden (2011) aangeschaft en nog steeds in onderhoud. Altijd naar volle tevredenheid en nooit extreem hoge kosten onverwachts! Wij zijn al jaren blij met onze gezinsauto.