Perfecte service

Prima service vriendelijk en he wordt perfect geholpen

Tevreden klant!

Marktconforme verkoopprijzen met prima inruilprijzen. Wij zijn tevreden met de nieuwe auto. Helaas was de koffiezetter kapot, daarom een 9 in plaats van een 10 :-)

Klantgerichte en vriendelijke service !!!

Voor herhaling vatbaar

Vriendelijk personeel en snelle service

Ik ben fijn en snel geholpen!

Deskundig en vriendelijk geholpen

Het probleem wordt vakkundig geanalyseerd en met mij besproken, alvorens tot reparatie over te gaan.

Het is een net bedrijf

De koffie is er goed

Lekkere koffie, goede service, vriendelijke mensen

Fijne mensen, vriendelijk

Eerlijk, goed advies en duidelijke afspraken

Snelle service, maakt goede afspraken en advies is altyd prettig. Wordt als zeer fijn ervaren.

Netjes geholpen

Goed geholpen en eerlijk!

Ieder jaar breng ik mijn auto hier voor onderhoud. Dit keer stond er een grote beurt op de planning. Werd netjes gebeld dat niet alles daarvan nodig was. Super service dus!

Wij hebben daar 3 jaar geleden een auto gekocht ,prima auto Prima service Altijd netjes te woord gestaan en altijd uitleg bij een beurt over wat moet en kan.

verschrikkelijk

ik ben opgelicht door deze garagebedrijf, ik ga het ook via internet en social media bekendmaken dat men daar geen auto,s moet kopen

Laten betalen voor apk, maar die niet goed uitvoeren.

Wij hebben een auto bij dit bedrijf gekocht, waarbij we voor nieuwe Apk hebben betaald, na een week zijn we teruggegaan omdat er iets niet goed bleek met het stuur, er boek dat het stuurhuis gereviseerd moest worden, dit kost ons (uit coulance € 500), terwijl het stuurhuis een Apk punt is, dit is dus gewoon oplichting, er werd gezegd dat we het afleverpakket hadden moeten nemen, dan hadden we 3 maanden garantie gehad.

Top bedrijf super vriendelijk en gastvrij👍

Geholpen door Jan Peter Zeeuw verkoop adviseur vrijblijvende offerte gaan kijken voor 3 jaar jongere Lancia ypsilon ik ga nog eventjes door sparen wat een aardige man heerlijke cappuccino koffie geen verplichtingen top bedrijf 😉👍👍👍

Goed gevoel en goede ervaring

Heb hier een gebruikte Yaris gekocht. Werd heel vriendelijk ontvangen en er werd alle tijd voor ons genomen. Auto werd keurig afgeleverd met een grote beurt en nog wat extra's. Enkele puntjes die door mij werden opgebracht werden zonder morren keurig uitgevoerd. We zijn heel blij met de nieuwe auto.

Vriendelijk en eerlijk

Meneer heeft ons vriendelijk geholpen en overal een eerlijk antwoord op gegeven. Top bedrijf ! Ik ben blij met mijn nieuwe opel zafira !

Prima occasion gekocht.

Ziet er netjes allemaal. Scherpe prijzen en een prima werkplaats.

Duidelijke afspraken kunnen maken.

Auto werd Keurig afgeleverd, zelfs de schijfremene en remblokken warden ongevraag vervangen. Dit zodat er niet gelijk kosten voor mij zouden optreden. Ook de afleverbeurt werd Keurig uitgevoerd, nieuwe filters en olie.

Prettige ervaring

Vandaag een Mitsubishi Outlander PHEV aangeschaft. Via mailcontact al een indicatiebod op mijn auto gehad. Bij binnenkomst ontmoette ik Richard. Een nette rustige man die je meteen welkom laat voelen. Collega Ron was op het moment ziek en hierdoor wist Richard niet dat ik kwam. Eerste gedachte: Damn dat vind ik niet tof. Echter pakte Richard het haarfijn op en heeft me super geholpen. Ik wilde graag mijn Ford inruilen en terwijl ik een proefrit maakte hebben Richard en collega’s mijn Ford onderzocht. Bij terugkomst nam Richard mij apart en liet mij een mankement aan de auto zien die mijn eigen garage niet gemeld/gezien had. Ik zeg u eerlijk het lood zakte in mijn schoenen. Desalniettemin een heel mooi en net bod ontvangen. Niet meteen de bodem opgezocht. Na anderhalf uur twijfelen heb ik de knoop doorgehakt. U moet weten ik ben een enorme twijfelaar. Richard heeft zich geen enkel moment opgedrongen of een agressieve verkooptechniek gebruikt. Voor mij zeer fijn! Om mijn keuze te helpen heeft hij mij zelfs nog een mooi extraatje gegeven! Al met al een zeer prettige ervaring. Het is een mooi klein bedrijfje waar met liefde gewerkt wordt. Heb in mijn paar uur aanwezigheid meerdere klanten zien binnenkomen en voor iedereen werd rustig de tijd genomen. Van een auto ophalen tot een afspraakje inplannen voor onderhoud. Met iedereen werd even een leuk gesprekje gevoerd. En ik maar ijsberen ondertussen! Aanstaande donderdag mag ik hem ophalen en kijk er nu al naar uit! Ik kan van harte aanraden om voor uw volgende auto eens een kijken bij Ron & Richard te nemen.

Goed en vriendelijk behandeld

Was goed

Goed werd netjes geholpen

Ik koop geen auto meer hier

5 maanden geleden auto gekocht. Voor een flink bedrag, bij aankoop werd mij gevraagd aflever pakket te nemen. Maar heb nog 2 jaar garantie bij de dealer dus niet nodig bij zo een jonge auto. Van een auto van boven de 10.000 euro mag je verwachten een auto te kopen die goed is nagekeken en geen gebreken aan zijn. Helaas leek alles minder waar, de banden waren op, de remmen + schijven ga zo maar door. Ook was er ineens meer kapot, kreeg enkel de vervangende vervoer vergoed. De discussie was dat ik het pakket had moeten kopen. Komop jongens je hebt gewoon een auto in gebreken verkocht voor hele hoop geld. En dat pakket dat moet niet hoeven bij een auto van over de 10.000 euro ik voel me zeer opgelicht en tegemoet komen ho maar!

Goeie service en goeie kwaliteit

Nu 3 jaar bij jullie voor me auto's, en de hulp en expertise zijn uitstekend. Ook word je auto naar mogenlijk heden snel gerepareerd en van te voren hoed in gelicht over wat ze moeten doen om je auto weer tot een geolide machine te krijgen! Top!

Top service

Ze denken met je mee

Uitstekend !!

Renault Captur gekocht bij Autohuur Spikenisse en gisteren opgehaald. Zeer vriendelijk te woord gestaan, er wordt alle tijd genomen en moeite gedaan om je als Klaas nr een vertrouwde gevoel te geven, top. Ik ben ook zeer te spreken over de afgeleverde auto, er moesten nog een aantal puntjes opgeknapt worden i.v.m. lakschade door steenslag, dit is ook voortreffelijk opgelost.. Ik ben zeer tevreden.... top