Uitstekende service en snel geholpen

Afspraak gemaakt voor monteren winterbanden + defect achterlicht. Na telefonisch contact te hebben gehad kon ik direct de volgende ochtend terecht voor defect achterlicht. Probleem/defect was snel verholpen en voor een keurige prijs. Tevens vriendelijk/behulpzaam personeel. Montage winterbanden ook naar behoren uitgevoerd.

Ze doen wat ze zeggen

Zie boven

Fijne service

Fijne service

Prima service, veel deskundigheid

Uitstekende grote beurt, inclusief nieuwe banden en vervanging van een ruit. Alles prima opgelost

een prima service en een prettige ceo en vriendelijke monteurs

Er word goed naar je geluisterd en snel geholpen ook net voor de vacantie , waar de ceo zijn caravan stond te wasen voor een welverdiende vakantie van 3 weken . Wij wesenjullie veel succes toe

Klantvriendelijkheid is groot

Ik word altijd netjes ontvangen. Auto is snel gerepareerd en nog tegen een betaalbare prijs.

Altijd hulpvaardig

Eric maak altijd tijd om een oplossing te zoeken om de auto snel te repareren. Altijd op de afgesproken tijd klaar !

goede service klantrvriendelijk

als je vragen hebt staan altijd klaar om deze te beantwoorden. helpen je zo snel mogelijk met reperatie e.d.

Geweldige service!

Kwaliteit prijs en snelheid gewoon goed

Fijn bedrijf met een goede service

Je wordt goed geholpen en houden je op de hoogte als er wat extra gedaan moet worden

Heel goed.

Uitstekende service, vriendelijk personeel en de garage op loopafstand. Wat voor mij een reden is om de volgende servicebeurt weer bij Bosch Car Service in Nuenen te laten doen.

Al jaren klant met twee viertuigen - vlotte en persoonlijke dienstverlening

Ik ben zeer tevreden omdat het een erg fijne garage is , duidelijke communicatie , betrokken mee denkend , en ze goede prijs en kwaliteit bieden .

uitstekend vakwerk

Behulpzaam en snel

Goede deskundige service en advies

Top garage

Bosch Car Service Nuenen is bijzonder goed

Ik kan iedereen aanraden voor onderhoud en reparatie van de auto naar Bosch Car Service Nuenen te gaan.

Uitstekend.

Altijd prima geholpen.

Alles naar tevredenheid

Correct behandeld

Persoonlijke,goede,betaalbare service

Je kunt snel terecht.Krijgt goed en eerlijk advies. Reparaties worden snel en vakkundig uitgevoerd

Zeer goede service.

Snelle service. Je kunt er ook altijd terecht voor een kleine spoedreparatie is. Ze denken met je mee

ok

Mijn auto was snel gemaakt met een kleine beurt erbij meteen.dat in de vakantie periode vorig jaar. Autokeuring afgelopen winter was ook prima.

Prima geregeld.

Fijn contact en verder alles prima geregeld volgens afspraak.

Altijd bereid om een oplossing voor klanten te regelen

Prima service, snelle reacties.

Duivendijk 7 B

5672AD Nuenen

Over Bosch Car Service Nuenen

Bosch Car Service Nuenen is een autobedrijf dat in 1988 werd gevestigd aan de Duivendijk 7b te Nuenen als eenmanszaak. In de loop der jaren zijn we flink gegroeid en een begrip in de regio geworden voor wat betreft de kwaliteit en service die we leveren bij reparaties en verkoop. Bovendien blinken wij uit met een no-nonsense benadering die gericht is op een snelle en goede service. Tegen vaste en voordelige tarieven voeren wij kleine, tussenliggende en grote controlebeurten uit, inclusief die voor bedrijfswagens tot 3500 kg. Bij Bosch Car Service Nuenen werken technisch hoog opgeleide medewerkers die met de modernste apparatuur storingen razendsnel kunnen traceren en verhelpen. Er wordt uitsluitend van originele onderdelen gebruik gemaakt bij reparaties en het spreekt vanzelf dat we garantie geven op de reparatie en de normale fabrieksgarantie op onderdelen. Wat betreft de reparatie maken wij met U vooraf een afspraak over de kosten, en als zich daarin wijzigingen voordoen worden die eerst met U besproken.In overleg is een uitleenauto of uitleen fietsen beschikbaar. Als service aan onze klanten brengen wij U weg, en halen U op als dat beter uitkomt. Bij kleine reparaties kunt U wachten met een lekker kopje koffie.