Service van de hoogste kwaliteit!

Altijd de service die je wilt verwachten.

Ervaren monteurs, goede communicatie

Altijd vriendelijk en meedenken in oplossingen. Goede service en verstandige vakmannen aan t werk.

Top bedrijf met vriendelijke mensen.

Ze zijn altijd vriendelijk en denken met je mee. En ze komen altijd met een oplossing. Top bedrijf!

snelle service

snelle service en goed advies

Reparatie sneller gereed dan afgesproken.

Prima adres

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Ook erg soepel; ik had mijn afspraak op een andere datum in mijn agenda gezet, maar werd keurig gebeld en kon alsnog snel geholpen worden. Fijne service

Servicegericht en denken mee

telefonisch aanbevelingen van uit te voeren en verwachte reparaties.

De Hefbrug daar kom ik zeker terug

Ik kom daar al jaren en nog steeds zeer tevreden! Ik word naar huis gebracht en weer opgehaald. Dus zeer klantvriendelijk! Ik word altijd gebeld wat er aan de auto mankeert en krijg advies wat wel moet gebeuren en wat nog wel kan wachten.

Duidelijke uitleg en goed overleg.

Goed overleg. Wat moet, wat kan en zijn er nog andere mogelijkheden om een duur onderdeel ergens anders te halen. Er wordt goed met de klant rekening gehouden.

Duidelijke uitgebreide uitleg over werkzaammheden

Je weet wat ze gaan doen Bij dure rep.een tel Uitleg over de te komen reparaties

Uitstekend en vakkundig

Dakkoffer laten monteren

Goede ervaringen

Service with a smile

Top garage! Betrouwbaar met uitstekende klantbediening. Daar kunnen andere garagebedrijven nog iets van leren !

Nooit problemen mee gehad, geweldige service

Vandaag heen gegaan voor apk. Het geweldige aan De Hefbrug is dat ze kunnen inschatten wat voor kosten er de volgende keer aan kunnen komen en geven goed advies, verder als er achteraf iets niet nodig is krijg je goeie korting op het totaal bedrag

Professioneel, vriendelijk en komen hun afspraken na.

Duidelijke afspraken en goed uitgevoerd!

Super service

Titel zegt genoeg!

Erg goed

Goede service en communicatie over de dingen die uitgevoerd moeten worden!!

Top monteurs, iets te strak in de planning

Fijne monteurs die met je mee denken en duidelijk veel verstand hebben van hun vak. Moest om de apk af te laten maken op een andere dag weer terugkomen, dat was wel jammer. Verder altijd in een keer af kunnen maken. Ik kom hier al zo lang als ik een auto heb en zou niet naar een ander gaan.

Ik ben (alweer !!!) uitstekend geholpen.

Wat gebeuren moest is gedaan. Wat er aan zit te komen is gespecificeerd, compleet met kosten indicatie.

Geweldig goed geholpen

Geweldig goed geholpen

Nieuwe klant

Eerste keer hier voor apk. Nette service ! Bellen netjes voor overleg reparatie kosten Tot de volgende keer

Prima garage

Prima werk volgens afspraak !

onze ervaring is goed.

Onze auto voor de APK gehad. Mankeerde behoorlijk wat aan. Diagnose gesteld en ze waren heel transparant wat wel en niet moest voor de APK. Het hele traject is goed verlopen en wij hebben weer een auto die weer lekker rijd en gerust nog jaren mee kan.

Garage met vakmensen die met je meedenken en er voor jou zijn.

Afgelopen week een beurt aan mijn auto laten uitvoeren. In veel gevallen bij een bocht maken had ik getik aan de achterkant van de auto. Dit hebben ze ook bekeken en er bleek een stabilisatorstang kapot te zijn. Ze hebben snel het onderdeel besteld en de auto is gewoon dezelfde dag nog weer gereed. Dat is pas meedenken en de auto niet op een ander moment terug laten komen voor de extra reparatie.

De Lavalstraat 6

7903BC Hoogeveen