Heel betrouwbaar adres

Ik kocht een mooie citybug met maar liefst 12 maanden garantie van Martijn voor mijn vrouw. De auto werd keurig en snel afgeleverd voor een nette prijs. Ik kan Martijn en zijn bedrijf iedereen van harte aanbevelen. Altijd keurig netjes en betrouwbaar.

Enthousiaste ondernemer die zijn klanten eerlijk en oprecht informeerd. Op 12 januari 2022 heb ik een peugeot 107 gekocht voor een prima prijs, ik kreeg een jaar garantie, een nieuwe APK, een grote beurt en een volle tank. De auto was spic e span en keurig gewaxed. Mijn volgende autootje zal ik zeker weer bij Citybug kopen.

Binnen een paar uur geholpen!!!

Ik belde vanmorgen om 10.00 op naar Martijn omdat ik als verrassing onder mijn vriendin haar 107 een sportdemper wilde laten zetten. Hij had een gaatje diezelfde dag om 14.00 Dus ik vanaf Rotterdam naar Hoofddorp gecrossed met het vrouwtje die nog van niks wist. Eenmaal aangekomen snel een bak warme choco onder m'n neus geschoven en Martijn was al klaar toe die net op was. Ook nog even een alarmlichtschalelaar meegenomen aangezien die van ons verbrijzeld was. Topservice, top communicatie en goede service!

In een woord Top!!

Zeer vriendelijk behandeld. Heb veel vertrouwen in zijn deskundigheid!! Scheelt een hoop geld!! Kom er zeker terug en raad het iedereen aan!!!! Groet Betty

Alleen maar lof!!!

Einde van werkdag, helemaal moe en opeens kom je een baksteen tegen op de weg met 80km per uur. AU, flink gedeukte velg en wieldop! Gestresst bellen naar Martijn en mocht meteen langskomen, aant eind van de dag nog wel. Ze hebben alles meteen voor me gefixt voor een HEEL fair bedrag. SUPERRR bedankt!!!

Geweldig.

Had een probleempje met me bug, en kon de volgende ochtend gelijk geholpen worden, vriendelijke mensen, mooie shop

Helemaal goed

Goeie service en klant vriendelijkheid . Niks aan veranderen.

Erg goed

Goed ontvangen, vriendelijk en snel

CityBug Store levert altijd een goede service. Martijn is altijd vriendelijk, behulpzaam en duidelijk, er worden goede afspraken gemaakt zonder (prijs) verrassingen. De gebruikte onderdelen en het kennisniveau van de auto's waarop men zich richt zijn altijd van een hoog niveau. Wij maken inmiddels alweer enkele jaren dankbaar en met veel plezier gebruik van de diensten van CityBug Store.

Heb stootlijsten gekocht voor mijn citroen c1 echt passen perfect goeie beschrijving erbij gekregen echt top

Uitstekende service, goede prijzen

Na de APK bleek de koppeling van mijn Citroën C1 aan vervanging toe te zijn. Ik ben goed geïnformeerd over de prijzen en geadviseerd over de keuze om deze nog wel of niet te laten vervangen. Ik heb ervoor gekozen de koppeling te laten vervangen. Ik kon dezelfde week nog terecht, op vrijdagochtend. Ik kreeg een leenauto mee en diezelfde vrijdagmiddag kreeg ik een telefoontje dat mijn auto alweer klaar stond. Op zaterdag ophalen was ook geen probleem. Topservice, vriendelijke mensen en uitstekende communicatie!

Top mensen

Je word ontzettend goed geholpen en de koffie smaakt goed Eerlijkheid ik raad het iedereen aan

Wederom erg tevreden!

APK en onderhoud laten uitvoeren. Er wordt goed meegedacht en goede adviezen meegegeven voor eventuele toekomstige reparaties. En dan valt de prijs ook nog eens erg mee!

Echt verstand van zaken

Fijne club met aardige mensen. Snel en goed geholpen. Prima prijs. Een echte aanrader. Veel beter dan de dealer.

Top...!!!

Al meerdere jaren komen we bij City Bug Store. Gewoon een open en eerlijk verhaal. Goede prijzen. Betrouwbaar... zeker een aanrader..!!!

Vriendelijk, meedenkend en betaalbaar! Echt top!

De communicatie gaat perfect, er wordt eerst goed overlegd en vooral meegedacht met mij als klant. Daarna wordt alles netjes gemaakt voor een goede, betaalbare prijs! Snelle service. Kan niks bedenken waar ik niet tevreden over ben. Daarnaast komt mijn auto altijd heel blij terug :)!

Geweldige service

Ik kon meteen na mijn belletje de volgende dag al terecht voor APK/onderhoud, alles besproken, leenauto mee, vriendelijke mensen en een top service.....zeer goede prijs ook !!!!! Super

Mijn eeste bezoek aan deze garage is mij zeer goed bevallen.

Ik heb mijn C1 voor een vervanging van remschijven, remblokken en remolie verversing, en meteen een APK laten doen bij dit bedrijf. Wat opvalt is dat er zorgvuldig wordt overlegd en geïnformeerd over de werkzaamheden. Binnen het uur nadat ik mijn C1 had achtergelaten, werd ik opgebeld door Martijn, een achterlager is aan vervanging toe ( APK - controlepunt). De medewerkers zijn goed bereikbaar en vriendelijk. Heel fijn, om vol vertrouwen een leenauto (en mooi om te zien dat dit type auto dus met gemak de 250.000 km aan kan tikken) mee te krijgen, zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding en voor zo ver ik kan beoordelen deskundige medewerkers.

Citybug Store Hoofddorp: een topbedrijf!

Al jaren laten wij de checks, reparaties en apk controles van onze Citroëns Berlingo en C5 verzorgen door Citybug Store Hoofddorp. Deskundige analyse van de staat van de auto's, de reparatienoodzaak en de termijn waarop, het overleg vooraf over de prijs, de inschatting van de tijdsduur en de snelheid van het werk: alles altijd in goed overleg en kloppend. Prima werk en communicatie. Wij gaan nooit meer weg! Bert en Tineke Krikke, Vijfhuizen

een heel fijne meedenkende top garage!!

het was wel even moeilijk om contact te krijgen. beloftes om teruggebeld te worden wat niet gebeurde vond ik erg jammer. ben ik niet gewend. maar voor de rest zoals altijd super geholpen. open en eerlijk. kreeg een auto mee en smiddags kon ik mijn auto weer ophalen. helemaal gemaakt. top CityBug Store. mijn garage!! <3

Afspraak is afspraak. Prijzen zeer redelijk

Fijne tent

Altijd op tijd klaar en schappelijke prijzen

Top bedrijf

Ze geven een super goede service en zijn eerlijk. Reparaties worden top uitgevoerd en mijn auto werd zelfs opgehaald en kreeg een leen auto. Ze zijn niet duur en je word er goed geholpen. Ik blijf hier zeker terug komen. Super tevreden.

Prima service en kwaliteit voor een schappelijke prijs.

Al jaren een tevreden klant : )

Erg goed geholpen

Een fijn bedrijf om mee te werken door prettige samenwerking, vlotte en duidelijke afspraken.