• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals altijd gewoon goed, prijs is goed, koffie is lekker,\r\nen als je Martijn gesproken heb weet je ook dat het wel goed zit.\r\nMensen gewoon naar Hoofddorp gaan krijg je geen spijt van.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geef goed advies, afspraak is afspraak, sympathiek bedrijf, geef aan wat nodig is en wat niet

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zoals altijd, geweldige en deskundige service. Jaagt je nooit onnodig op kosten. 10 punten voor Martijn & Wesley !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige en informele sfeer. Deskundige garagist met veel praktische ervaring die luistert naar je wensen en een goed antwoord heeft op je vragen.Bij het onderhoud, APK en wielenwissel van m\'n Aygo kreeg ik een leenauto mee, wel zo makkelijk. Zeker toen achteraf bleek dat een herkeuring door de RDW werd uitgevoerd. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaringen bij Citybugs Hoofddorp, telkens goed advies en altijd een passende oplossing voor een goede prijs. Bij dringende zaken wordt er altijd wel een gaatje gevonden om je te helpen. Al met al een prima service, vriendelijke mensen en ook voor de kleinere ingrepen klaar terwijl u wacht met een kop koffie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede en vriendelijke service. Al twee jaar zeer goede ervaring mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede ervaring.\r\nMartijn, prima vent en erg betrokken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze keer bandenwissel en nieuwe uitlaat snel en goed uitgevoerd.\r\nAl zes jaar vaste klant, met twee auto\'s, tot volle tevredenheid. Deskundig, betrouwbaar, snel, netjes, en vooral heel aardig. Ik rijd er graag iets verder voor. Zeer, zeer warm aanbevolen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goed en betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super service en erg klantvriendelijk. top Martijn!\r\nprettig idee dat je snel en altijd geholpen wordt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ken dit bedrijf al sinds het werd opgericht en daarvoor kende ik de eigenaar via De Jong\'s Citroën. De service is altijd persoonlijk geweest en is ook niet veranderd. Wij zijn heel blij dat onze 2 auto\'s in goede handen zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind het een heel prettig bedrijf. Kan altijd snel mijn auto langs brengen en de reparatie duurt niet lang. Ook krijg ik altijd een leen auto mee, dat is ook erg prettig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super snelle goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel, goed en supervrienelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via aanbeveling van een vriend bij CityBug Store terechtgekomen. Reparatie was vervangen v/d koppeling. De kennis, kunde en klantgerichtheid is geweldig! Na 10 jaar onderhoud bij de Peugeot Dealer in Heemstede ben ik om. Nooit meer de Dealer! City Bug Store gaat verder daar waar de Dealer het flink heeft laten afweten. Voorts is Martijn een aimabele vent!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijne garage, waar de eigenaar zelf in de zaak staat. En voor je klaarstaat. Ik word altijd snel (en heel vriendelijk) geholpen.\r\nVeel fijner dan de merkdealer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd super! Jaren tevreden klant geweest met de Aygo en inmiddels terug in onderhoud met een VW Polo. 0,0% spijt en echt een tevreden klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf No nonsens bedrijf met sympathieke medewerkers en waar alleen noodzakelijke werkzaamheden tegen een redelijk bedrag worden uitgevoerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg tevreden over Citybug store, met de aankoop van een Citroën C1. Een goeie auto voor een mooie prijs, met geweldige service. Martijn heeft hart voor zijn zaak en weet waar hij over praat. Erg prettig en een betrouwbaar adresje.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Citybug Store is een garage met altijd een vriendelijke, behulpzame en deskundige service. Daarnaast krijg je goede onderdelen voor een prima prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen, snelle verzending.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen!