Recent Peugeot 107 gebracht voor winterbanden, remschijven voor en diverse lampjes

De persoonlijke ontvangst, de leenauto ter beschikking, het contact over herstel, de prijs, de koffie, het 'tot de volgende keer' : Alles weer 100 %. Bij Martijn en partners voel je je écht klant, buiten dat; de kennis die ze hebben over deze Citybugs is priceless! Wat een topzaak. Nooit meer naar de Dealer voor mij!

Zeer goed, zeer vriendelijk

Inmiddels zeven jaar klant, tot volle tevredenheid. Ook de Golf is hier in onderhoud. Deze maand van beide auto's de banden weer gewisseld. Er zijn garages dichter bij huis, maar voor Martijn en Wesley rijd ik graag een stukje verder!

Snel gefixt!

Telefoontje, uurtje later terecht kunnen en na een lekkere cappuccino Aygo weer klaar en een fijn prijsje! Ik ben blij😀

Goede garage wordt altijd goed geholpen daar en vriendelijk. Uitstekende service!

Top bedrijf vriendelijke service!

Top service goed overleg over de reparatie van een al wat oudere auto

Het is een goed bedrijf.

Werd goed geholpen, en me auto was snel weer klaar. Vriendelijk personeel.

Klantgericht en uitstekende service

Bij reparaties aan de auto (in mijn geval kapotte achterremmen) word je over het hele proces netjes geïnformeerd. Er worden geen beslissingen genomen of kosten gemaakt zonder overleg. De communicatie tussen garage en klant is uitzonderlijk goed; als klant weet je precies waar je aan toe bent, ook als je weinig tot geen verstand van auto's hebt. De open en rustige houding van Martijn en Wesley geeft je als klant een veilig en verzorgd gevoel. Al met al een aanrader voor iedereen die een 107/Aygo/C1 bezit.

Mijn eerste ervaring is heel goed

Ik werd heel open en vriendelijk ontvangen en geholpen. En ben zeer tevreden met het resultaat. Me auto rijdt weer als een zonnetje. En was zeer geholpen met de leenauto. Toppie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede service, vlot, nauwkeurig en to the point. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf al 5 jaar kom ik vanuit Amsterdam naar CityBug Store en kan alleen maar zeggen wat een fantastisch vriendelijk en goed autobedrijf. Ze denken met je mee, vertellen eerlijk wat er moet gebeuren en waar ik de komende tijd op moet letten. Dit alles wordt keurig telefonisch voordat ze beginnen met je besproken. Je krijgt meteen de prijsopgave KLASSE. En ze trekken absoluut niet het vel over je oren zoals vele anderen doen.Een auto mee is totaal geen probleem :) . Ik heb heel wat garages gezien en meegemaakt maar CityBug raad ik in mijn familie en vriendenkring iedere keer aan. Top Martijn en je team. ga zo door.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het meest klantvriendelijke bedrijf dat ik ken en dat is niet overdreven. Waar je bij de grote garages een nummer bent, ben je hier echt een klant. Een gewaardeerde klant. Service is uitmuntend en ook de prijs meer dan fair.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne communicatie, goede service en reële prijzen. Genoeg reden voor mij om 45 ipv 5 minuten naar een garage te rijden.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig en profesioneel geholpen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Martijn heeft altijd tijd om van alles uit te leggen wat betreft zijn bevindingen tijdens onderhoud en/of APK. Hij neemt echt tijd voor je en is duidelijk in zijn communicatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd een goede ervaring bij Martijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, vriendelijke behandeling en fijn dat ze ook een testrit maakten voordat we de auto terug kregen.\r\nKortom zeer tevreden.😀👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed bedrijf met een uitstekende service. Heb dit bedrijf al bij meerdere mensen aanbevolen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Martijn is goed in wat hij doet. Zeer goede service bij dit bedrijf! Echt een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk personeel. Goede uitleg wat de reparatie is geweest.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Flexibel, snel, deskundig en scherp geprijsd. Zo blijft auto rijden voor iedereen leuk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring met Citybugstore,leuk personeel en snel geholpen voor een goede prijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op korte termijn terecht en verder prima service en werkzaamheden verricht!