Fijn bedrijf, goede service

Ik had wat vragen en kwam zelf moeilijk wist ik niet goed hoe en wat. Met fijne hulp en goede informatie ben ik er erg goed geholpen.

Goed geholpen!

Goed geholpen en snelle service! En eerlijke prijzen!

Wat een top service!!!!!!

Martijn heeft echt de tijd genomen om samen mijn auto te bekijken wat er daadwerkelijk mis mee was. Ook na afloop samen de hele auto na gelopen echt een top service . Ook super leuk om te zien hoe de stagaire erbij word betrokken. Ik kom hier zeker terug!!!

Top Service voor mijn auto

Mijn auto zat zonder airco en twijfelde of hij stuk was of niet. Zondag gemaild, maandag werd ik gebeld, kon hem neerzetten en werd er de volgende ochtend aan gewerkt. Volgende ochtend netjes gebeld, uit onderzoek bleek dat het niet stuk was en koudemiddel erin moest en kreeg kostenindicatie. Ik kon hem paar uur later halen en wat heerlijk dat die weer gemaakt is. Betere service kun je niet krijgen en vertrouwen zit hoog en dat is ook belangrijk! De kosten waren zoals hij ook zei, dus geen verrassing. Heb je nou een City Bug en woon je aardig in de buurt? Ga dan hierheen, want hij weet wat hij doet. Ik heb in ieder geval mijn adres voor mijn auto wel gevonden.

Vandaag mijn citybug peugeot 107 opgehaald. Nieuwe koppeling en een uitgebreide grote beurt en periodieke autokeuring. Martijn heeft er weer een nagenoeg nieuwe auto van gemaakt die weer eventjes mee kan. Martijn bedankt.

Heel tevreden!

Vandaag APK en onderhoud laten doen bij CityBug Store en ik ga er de volgende keer zeker weer heen! Hele aardige man die heel open en eerlijk is. Ik kreeg via WhatsApp foto's een video's toegestuurd van een aantal issues met mijn Toyotaatje en daarna werd ik meteen gebeld. Als totale auto-noob vond ik het heel fijn dat hij alles in Jip en Janneke taal uitlegde (en niet kleinerend gelukkig!). Hij is erg open over de kosten en denkt ook met je mee hierin. Toen ik belde om een afspraak te maken vertelde ik dat mijn ruitenwisser stuk was. Ik mocht meteen even langsrijden om 'm te laten vervangen! Hiervoor niet extra hoeven te betalen (alleen de kosten van de ruitenwisser zelf, of course). Volgende keer ga ik zeker weer naar deze garage. Ik waardeer de open en eerlijkheid enorm, omdat het soms toch lastig in te schatten is was écht gedaan moet worden en wat niet. Hij kon alles heel goed uitleggen waardoor ik voor het eerst ook daadwerkelijk begrijp wat ze aan mijn auto hebben gedaan, haha! Aanrader!

Een product was uitverkocht hierdoor kon het niet aan mij geleverd worden, bedrijf opgebeld en gelijk contact gekregen. Gewoon een goed bedrijf, niet moeilijk, contact loopt snel via de telefoon en mail, simpelweg als je iets moet hebben gewoon hier bestellen niet moeilijk doen bij anderen (prijs/kwaliteit is namelijk ook uitstekend).

Geweldige sevice, vriendelijk, en een zeer goeie prijs.

Mijn auto laten keuren bij Martijn....hij rijdt weer top en de prijs was buiten verwachting ! Top !

Hele tevreden klant

Betrouwbaar, communicatief +++ en gewoon eerlijk, probeert je nooit dingen aan te smeren (eerder er vanaf te praten :-D), ik kan de citybugstore aan iedereen aanraden! Leenauto is bonus!

Vaste klanten vanaf de eerste aygo!

Wij komen al jaren bij de Citybug store voor onze onderhoudsbeurten. Nu met beide auto’s (Aygo en Skoda) blijven we iedere keer terug komen. Mijn Aygo, tevens mijn eerste auto, heb ik dankzij Martijn kunnen kopen. Vanaf dit moment doet Martijn de onderhoud van de Aygo. Wij blijven altijd hier komen omdat Martijn eerlijk is én goed werkt levert. Wij worden altijd warm ontvangen en alles wordt goed geregeld zoals vervangend vervoer. Als je de auto brengt, belt Martijn altijd zijn bevindingen door voordat hij begint. Hierdoor kom je nooit voor verassingen te staan. Dit vind ik altijd heel prettig. Afgelopen november de onderhoudsbeurt en APK laten uitvoeren en ben zeer tevreden hierover. De Aygo rijdt weer heeerlijk!

Perfect geholpen en heel persoonlijk

Ik heb afgelopen vrijdag 28 oktober een subwoofer, armsteun en ruitenwissers laten installeren. Zijn fantastisch geholpen heeft ons zelfs nog advies gegeven voor een auto radio. Deze hebben wij door een paar handige tips veel gemakkelijker kunnen installeren waar ik zeer blij mee ben. Al met al een echte aanrader voor een ieder met een citybug in bezit.

Geweldige service!

Ik heb een 10 gegeven maar als een 11 zou kunnen dan kreeg Martijn van mij een 12! Helaas ging er bij de bestelling van enkele accessoires voor onze C1-tjes iets mis. Na dit gemeld te hebben bij Citybugstore kreeg ik zeer snel reactie. Martijn liet heel duidelijk merken dat hij dit niet fijn vond en heeft meteen de juiste spullen gestuurd. Het terugsturen van de foutieve spullen zou later wel goedkomen. Heel kort: een goede ondernemer die staat voor z'n bedrijf. Een zeer verdiende 10.

Klantgericht resultaat

Martijn wist snel en doeltreffend vragen te formuleren en op basis van mijn antwoorden een match te maken. Direct een proefrit en een korte intro in de garage. Deal was snel gesloten. Het begrip en de handelingsnelheid straalt vertrouwen uit.

Super service

Vriendelijke en uitstekende service door mensen met kennis van zaken. Aanrader

Prima autootje voor een goede prijs

Ik heb een leuk autootje gekocht. Tevreden over de snelle service met een jaar garantie, grote beurt èn een nieuwe APK. Aanrader voor het aanschaffen van een auto, in iedere prijsklasse.

Zoals altijd, helemaal top!

Ik kom bij Martijn sinds ik mijn aygo heb. Ik kan altijd snel terecht en mijn auto wordt uitstekend nagekeken en gerepareerd en krijg altijd eerlijk advies. Een betrouwbare garage waar ik graag kom voor onderhoud! Ga zo door, en tot de volgende keer!

Goed advies, diagnose en reparatie volgens afspraak.

Zeer goede ervaring. Martijn is een eerlijke garagist. Goede diagnose en komt prijsafspraak na. Geen verborgen verassingen. Leuk gesprek met Martijn. Echt een liefhebber van, en een kenniscentrum voor deze auto. Een echte aanrader. Ben van de dealer overgestapt naar Martijn en rij daar graag wat meer kms voor om.

Super goed geholpen!

Voor onze vakantie naar de bergen wilden we even onze Citroën C1 laten checken. Martijn heeft ons super goed geholpen, vooraf overlegd wat er allemaal gedaan moest worden en ook wat niet per se hoefde. De auto rijdt veel soepeler en gaan met een goed gevoel op vakantie!

Zeer vriendelijke en professionele service

Als altijd vriendelijk geholpen, professioneel advies en overleg vooraf. Onze 107 staat er dankzij Citybug weer geweldig bij. Het is ook net of hij dan weer fijner rijdt!

Aardige mensen zeer goede service.

Fijne garage

Ik heb het gevoel dat Martijn mijn auto door en door kent. Alles wat nodig is wordt gedaan. En wat niet nodig is doet hij ook niet. Perfect.

Goeie service

Zeer klant gericht en vriendelijk.

Een garage waar ik met plezier naartoe ga

- De C1 is geen patser-bak en bij de meeste garages wordt deze auto met weinig enthousiasme ontvangen. In Hoofddorp is dat wat anders. Martijn is echt gek op dit type auto, weet er alles van en begrijpt meteen wat je bedoelt als je iets beschrijft of vraagt. - Wat daar nog bovenop komt: CityBug Store is niet duurder, maar zelfs goedkoper dan bij een reguliere garage! Omdat de CityBug Store zo goed weet hoe deze auto's in elkaar zitten, werken ze snel en efficient en dat uit zich in snelle betaalbare service.

Top ervaring

Dank je wel Martijn voor de onderhoud van mijn dochter haar Aygo. Met Martijn is het duidelijke afspraken maken, super veel kennis over de auto's, en hij vertelt wat daadwerkelijk belangrijk is om te repareren. Ik ben blij dat we hier de komende jaren terecht kunnen met de Aygo. Dank je wel Martijn voor de juiste onderhoud aan mij dochter haar auto. Ik kan deze garage iedereen aanbevelen met een Aygo, C1, of 107/108. Gr Jeffrey uit Alkmaar

Geweldige service!!!

Ik kan dit bedrijf erg aanbevelen. Ik was op zoek naar een dubbele uitlaat voor mijn C1 waar die van mij defect was gegaan, even op Google gekeken en kwam al snel bij citybug store uit. Heb een afspraak gemaakt en kon vrij snel langs komen. Vanuit Hendrik Ido ambacht een klein uurtje rijden naar Hoofddorp. Omdat de gehele uitlaat in niet zo’n goede staat was heb ik besloten om de gehele uitlaat inclusief cbs wide demper te laten vervangen. Ik werd netjes ontvangen met een bakkie koffie en met één uur was alles gefixt. Martijn mag ik jou hartelijk danken voor de geweldige service en wie weet tot de volgende keer!!