Bij alles waarvoor wij komen worden we netjes en indien mogelijk gelijk geholpen.

Voor mij is het een uitstekend bedrijf

Staan altijd voor je klaar.

Wij hebben een prima auto voor een prima prijs...!

Goed ontvangen door dhr. De Groot. Nam de tijd voor ons. Voor het overige zie boven...

Persoonlijke service

Nemen alle tijd voor je, geen opdringerige verkopers.

Altijd goede service.

Goede service, bent altijd welkom.

Prima!

Ik kom hier al jaren. Goede, snelle service en de koffie staat altijd klaar!

Wordt altijd direct geholpen . Klantvriendelijkheid is goed.

Fijne bedrijf en vriendelijk personeel .

Ik heb meerdere auto’s bij deze prachtige bedrijf gekocht en altijd goed geholpen en eerlijk zaken gedaan, Ik moet ze bedanken

Geweldige service en bijzonder klantvriendelijk!

Autobedrijf De Groot is betrouwbaar, deskundig en klantvriendelijk. APK, banden wisselen inclusief opslag van de zomerbanden en 30.000 beurt weer uitstekend uitgevoerd! Een aan te bevelen adres!

Geweldig bedrijf!

Klantvriendelijk, snelle service, doen er alles voor om goedkoop/ goed ingewikkelde reparatie uit te voeren, altijd de koffie klaar, meedenkend en creatief in oplossingen, denkt over grenzen. Kortom: GEWELDIG BEDRIJF!

Vertrouwd en vriendelijk autobedrijf!

Gewoon heel goed geholpen. Komen hun afspraken na!!!

We werden super snel geholpen toen onze auto een apk en onderhoud nodig had. Aan gezien we al wat later waren en onze eigen garage dicht was.

Hartelijk dank voor uw positieve review, we stellen het bijzonder op prijs!

Friendly and trustworthy

A very professional company’ 10 oot of 10 always a good job well done

Thank you very much for your positive review. We really appreciate it!

Blij dat ik mijn auto daar hebt gekocht en onder controle is.

Heb het er graag voor over om 43 km. te rijden voor de APK en kleine beurt. Bovendien wordt er gekeken of er nog meer onderdelen goed zijn en e.v.t. vervangen moeten worden. Tijdens het wachten is er koffie/thee en als er tijd is een praatje. Als vrouw meestal alleen voel ik mij er vertrouwt en gerust. TOP

Snel en goed geholpen

Bij de grote beurt en APK waren een paar punten gevonden, hier werd netjes over gebeld, en aan het einde van de middag was de auto alweer gekeurd en wel.

Eerlijk en vlot

Een ontspannen beleving als klant. Eerlijkheid over de auto/keuring en goede service. Dus geen gerommel met vervangen o.i.d. van wat niet hoeft.

Houden zo

Zeer prettig.

Afspraak maken ging prima. Bevestiging terug ontvangen. Na overleg reparaties uitgevoerd en bij ophalen auto goed uitleg gekregen van hetgeen er aan de hand was.

Goed contact. Alles prima verlopen.

Goed contact. Alles prima verlopen.

Altijd duidelijke communicatie en klantvriendelijk

Als ik bel met een vraag, krijg ik eerlijk en zeer behulpzaam antwoord. Als klant voel ik me gezien en gehoord. De garage, werkplaats, kantoor, wc zijn schoon en de koffie staat altijd klaar. Ik kan overigens niet inschatten of prijs kwaliteit goed is omdat ik niet goed kan inschatten/vergelijken wat bepaalde onderdelen/handelingen ergens anders zouden kosten. Mijn gevoel zegt van wel.

Fijn en behulpzaam

Goede service, en aardige mensen

dik voormekaar!

goede service met zelfs leenauto- prima service resultaat en redelijke prijs.

Betrouwbaar en code communicatie

Heb zelf geen verstand van auto's, maar bij eze garage weet ik dat ze repareren wat nodig is zonder mij op kosten te jagen.

Direct luisterend oor en aktie Ik was geen klant maar had pech met achterklep auto ,ging niet meer open ,maar waren op die woensdag middag bereid om mij tussendoor te helpen Dus top !!

Heel veel doorzettingsvermogen en creativiteit om onze auto weer rijklaar te maken.

De motor van onze auto is al op leeftijd en maakt niet zoveel uren als zou moeten. Daardoor raakte de motor inwendig vervuild. Hoe maak je die op een goede manier en tegen een redelijke prijs weer schoon? Dat was de uitdaging en daar is Autobedrijf de Groot volledig in geslaagd. Chapeau!

Fijn dat u zo'n positieve review heeft achtergelaten via "Klanten Vertellen". We zijn daar bijzonder blij mee en stellen het zeer op prijs.

Over Autobedrijf de Groot

Ons bedrijf is een voorbeeld van de opvolging van vader op zoon en is een echt familiebedrijf. In het jaar 1929, de ‘barre winter’ bouwde Bastiaan de Groot een pand aan de Botersloot. Jan de Groot, zijn zoon, is hier begonnen als rijwielhersteller. Enige tijd later begint Jan een taxibedrijf dat later overgegaan is naar zijn zoon Bas. Bas de Groot begon al met de handel in auto’s toen hij nog op school zat en geen rijbewijs had, dat was in de jaren vijftig. In 1956 zijn we BOVAG lid geworden en is De Groot occasions gaan verkopen met BOVAG garantie. Het bedrijf groeide en werd een aantal keren verbouwd en uitgebreid. Zo beschikken we nu over een eigen plaatwerkerij en spuiterij, uitgerust me