Super tevreden

De ontvangst is gastvrij. Er wordt mee gedacht, en na een dag is de auto alweer klaar super!

Goed en service gericht

Met een goed gevoel auto gekocht en ingeruild

Goed en betrouwbaar

Flexibel, goede afspraken en nette prijzen

Vlotte en deskundige afhandeling

Leuke ontvangst, Deskundige monteur. Goed advies. Betaalbare rekening.

Uitstekend service

Mijn ervaring is zeer goed zowel de service als het contact is goed.

Fijn dat u gereageerd heeft en een mooie beoordeling heeft achtergelaten via "Klanten Vertellen". We stellen het bijzonder op prijs, onze hartelijke dank daarvoor. Graag tot de volgende keer!

een mooi , net en fatsoenlijk bedrijf en klantvriendelijk

Auto gekocht en een dag van tevoren papierwerk geregeld Dag van ophalen stond auto netjes klaar en werd vriendelijk ontvangen (wel volgens COVID -19 regels) goed geregeld en tot de volgende keer

Onze hartelijke dank voor uw positieve beoordeling via "Klanten Vertellen". We stellen het bijzonder op prijs. Inderdaad was het even wennen met de "Covid regels", maar als we er met elkaar voor gaan, is het prima te doen.

Snel en effectief

De Groot komt over als een eerlijk en betrouwbaar bedrijf. Reparaties worden zorgvuldig en degelijk uitgevoerd.

Fijn dat u een mooie beoordeling heeft achtergelaten via "Klanten Vertellen". We stellen het bijzonder op prijs, onze hartelijke dank!

Uitstekende ervaring !

APK en klein onderhoud laten doen. Alles weer 100% goed voor elkaar en vriendelijke contacten.

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling via "Klanten Vertellen". Wij stellen het bijzonder op prijs. Ook fijn om even bij te praten aan de tafel met elkaar, we zijn blij dat u Noordeloos steeds weer weet te vinden!

Zeer goede service!

Zeer goede service. Door omstandigheden kon de auto niet naar garage gebracht worden. Boden meteen aan om de auto op te halen en weer terug te brengen.

Wij stellen het bijzonder op prijs dat u zo'n mooie beoordeling heeft achtergelaten via "Klanten Vertellen". Wij danken u hartelijk voor de genomen moeite. Graag tot de volgende keer.

Helemaal goed, snelle service!

Vriendelijk en goed geholpen

We zijn blij dat u heeft gereageerd via "Klanten Vertellen" en zo'n mooie beoordeling heeft achtergelaten. Hartelijk dank daarvoor!

Goede Service !!

Goed gevoel Duidelijke afspraken Service

Hartelijk dank voor uw positieve reactie via "Klanten Vertellen". We stellen het bijzonder op prijs.

Goed, ik werd gelijk geholpen.

Ik werd gelijk geholpen, en daar was ik blij mee. Er werd een onderdeel besteld en zodra dat binnen was, kon er gerepareerd worden. Prima!

Hartelijk dank voor uw positieve review via Klanten Vertellen, we stellen het bijzonder op prijs!

Vakkundig en netjes geholpen.

Auto laten keuren bij autobedrijf De Groot. Goede service en kleine vervangingen zijn vakkundig opgelost.

Wat fijn dat u een positieve review via "Klanten Vertellen" heeft achtergelaten. We stellen het bijzonder prijs en zijn er erg blij mee.

Goede service!!!

Onze ervaring is dat ze altijd voor ons klaar staan! Met kundig personeel.

We stellen jullie positieve reactie via "Klanten Vertellen" bijzonder op prijs. Hartelijk dank daarvoor!

Vriendelijke en professioneel

Mijn eerste auto aangekocht bij Autobedrijf de Groot. Helder verhaal met documentatie, fijne afhandeling en geen extra kosten. Thuis vooraf de verzekering geregeld en op locatie de tenaamstelling geregeld. Vervolgens direct kunnen wegrijden. Vriendelijke omgang en een goed kopje koffie. Als ik in de buurt had gewoond, was ik ook voor het onderhoud hier naartoe gegaan.

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve review via "Klanten Vertellen". We stellen het bijzonder prijs en zijn er uiteraard erg blij mee.

Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.

Er wordt heel veel gedaan om het de klant ,ons, naar de zin te maken. Niets is te veel. Het is niet voor niets dat het onze vierde auto is die we bij de fam. De Groot kopen.

uitstekende garage

klantvriendelijk , goede service , vakbekwaam

We zijn heel blij met uw reactie via "Klanten Vertellen", we stellen het bijzonder op prijs. Hartelijk dank daarvoor!

Zeer goede service

Ben al jaren klant en de service en koffie is prima

Hartelijk dank voor uw positieve reactie via "Klanten Vertellen". We zijn er bijzonder blij mee!

Prima bedrijf. Goede service.

Goed en persoonlijk

Goede hulp gehad en persoonlijk. Daarnaast wordt ruim de tijd genomen voor de klant. Dat is in ieder geval mijn ervaring

Keurig

Keurig bedrijf , goed en netjes geholpen

Prima bedrijf

Een fijn en deskundig bedrijf met alle aandacht voor alle vragen inzake autos

Wij danken u hartelijk voor u positieve beoordeling via "Klanten Vertellen". Altijd fijn om te horen als klanten tevreden zijn.

Prima uitstraling van vakmanschap en service.

Zeer positief.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling via "Klanten Vertellen" We zijn er erg blij mee en stellen het bijzonder op prijs.

Beoordeling deskundige en zeer correct

Merkbaar is de jaren van ervaring bij beoordeling auto. Naast vriendelijke en correct wijze van afhandeling.

Wij danken u hartelijk voor uw positieve review via "Klanten Vertellen" We stellen het bijzonder op prijs en zijn er heel blij mee.

Betrouwbaar familiebedrijf

Ik zou Autobedrijf de Groot beschrijven als een autobedrijf met een hart. Erg fijne mensen, sociaal gedreven en eerlijk 'zaken' doen. Erg fijn!

Wat fijn dat jullie zo'n mooie positieve review hebben gegeven via Klanten Vertellen. We zijn er heel blij mee en stellen het bijzonder op prijs. Hartelijk dank en nog veel rijplezier!

Over Autobedrijf de Groot

Ons bedrijf is een voorbeeld van de opvolging van vader op zoon en is een echt familiebedrijf. In het jaar 1929, de ‘barre winter’ bouwde Bastiaan de Groot een pand aan de Botersloot. Jan de Groot, zijn zoon, is hier begonnen als rijwielhersteller. Enige tijd later begint Jan een taxibedrijf dat later overgegaan is naar zijn zoon Bas. Bas de Groot begon al met de handel in auto’s toen hij nog op school zat en geen rijbewijs had, dat was in de jaren vijftig. In 1956 zijn we BOVAG lid geworden en is De Groot occasions gaan verkopen met BOVAG garantie. Het bedrijf groeide en werd een aantal keren verbouwd en uitgebreid. Zo beschikken we nu over een eigen plaatwerkerij en spuiterij, uitgerust me