Prima garage bedrijf

Vriendelijke mensen met een mooi garage bedrijf

We stellen het bijzonder op prijs dat u een positieve beoordeling heeft gegeven via "Klanten Vertellen". Hartelijk dank daarvoor!

Klantvriendelijk met goede informatie

Duidelijk omschrijving voor reparaties en onderhoud

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling via "Klanten Vertellen". Wij stellen het bijzonder op prijs!

Fijn en goed geholpen

Fijn en goed geholpen

We zijn blij met je positieve beoordeling via "Klanten vertellen". Hartelijk dank daarvoor!

zeer behulpzaam,meedenkend en goede service

De keren dat ik naast mijn standaard apk bij autobedrijf de groot kom is het altijd een prettige ervaring. Er wordt mee gedacht, gekeken en daarna een oplossing gezocht of gerustgesteld dat het niets geks is en je gewoon door kan rijden. Wij zijn erg tevreden

Hartelijk dank voor je positieve reactie, we zijn er bijzonder blij mee!

Uitstekende, klantgerichte service door echte vakmensen!

Al meer dan 10 jaar rijd ik in auto's geleverd en onderhouden door Autobedrijf de Groot. Met deze auto's rijd ik dagelijks naar mijn werk en terug (ongeveer 50.000 km per jaar). Als er iets met de auto is, hetgeen zelden voorkomt, dan word ik heel goed geholpen: snel, professioneel en meedenkend. De kosten/baten verhouding is ook zeer klantvriendelijk. Kortom: hier schrijft een zeer tevreden klant.

Wat een prachtige beoordeling, hartelijk dank! We stellen het bijzonder op prijs.

Prima!

Melding op het dashboard, gebeld en kon zo terecht om het probleem te laten verhelpen.

Fijn dat je zo'n mooie beoordeling hebt geplaatst. We zijn er heel blij mee!

Prettige ervaring

Vanwege deze prettige ervaring komt mijn auto, die ik bij De Groot heb gekocht, bij hen in onderhoud. Ik heb er vertrouwen in.

Hartelijk dank voor uw positieve reactie, we stellen het bijzonder op prijs!

Goed geholpen

Goed geholpen. Geen onverwachte meer kosten.

Fijn dat u gereageerd heeft en zo'n positieve review heeft achtergelaten. Hartelijk dank!

Al 40 jaar prima ervaring bij autobedrijf de Groot

Meerdere auto's gekocht bij de Groot en altijd goede service.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, we stellen het bijzonder op prijs!

Vriendelijk en eerlijk en behulpsaam

Behulpsaam

Fijn dat u zo'n positieve beoordeling heeft gegeven over ons bedrijf. We stellen het bijzonder op prijs. Hartelijk dank daarvoor!

Prettige garage

Komt zijn afspraken na. Correct bedrijf.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We stellen dit bijzonder op prijs.

Fijn bedrijf, persoonlijke benadering, alles 100% in orde

Onze auto is al jaren in onderhoud bij de Groot, naar volle tevredenheid. Ook de aangeschafte auto's zijn altijd picobello in orde.

Fijn dat u zo tevreden bent met ons bedrijf, we zijn heel blij met uw waardering!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijn bedrijf

Dank voor uw positieve beoordeling via "klanten vertellen", wij stellen het bijzonder op prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben kortgeleden een auto gekocht bij Autobedrijf de Groot en zijn erg tevreden met de klantvriendelijkheid en service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kort en krachtig prima zaak fijne mensen

We stellen uw positieve beoordeling bijzonder op prijs, hartelijk dank daarvoor!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zelfs bij onverwacht bezoek aan autobedrijf de Groot snel en goed geholpen zodat we ondanks schade naar ons vakantie adres door konden.

We hopen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Dankjewel voor jullie mooie beoordeling, wij zijn er bijzonder blij mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch bedrihf.waar ik altijd keurig en vriendelijk geholpen wordt. Kwaliteit en vriendlijkheid staan hier nog hoog in het vaandel

We hebben uw positieve beoordeling mogen ontvangen en zijn er geweldig blij mee. Veel dank daarvoor!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Idd..betrouwbaar..deskundig..zeer hulpvaardig en vriendelijk

Fijn dat u positief heeft gereageerd en ons zulke mooie cijfers heeft gegeven. Onze hartelijke dank daarvoor!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en kwaliteit; no nonsense en denken goed mee!

We zijn heel blij met je positieve beoordeling. Hartelijk dank!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service. Een naam en geen nummertje. Altijd goed overleg.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling, we zijn er bijzonder blij mee!

We zijn blij met jullie positieve beoordeling over ons bedrijf. Daarvoor hartelijk dank!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

Fijn dat u gereageerd heeft en een positieve beoordeling over ons bedrijf heeft achtergelaten. Daarvoor onze hartelijke dank!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en snel geholpen.

We zijn blij met uw positieve beoordeling. Onze hartelijk dank!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijke mensen die een stapje meer doen voor een goede service.

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. We zijn er bijzonder blij mee!

Over Autobedrijf de Groot

Ons bedrijf is een voorbeeld van de opvolging van vader op zoon en is een echt familiebedrijf. In het jaar 1929, de ‘barre winter’ bouwde Bastiaan de Groot een pand aan de Botersloot. Jan de Groot, zijn zoon, is hier begonnen als rijwielhersteller. Enige tijd later begint Jan een taxibedrijf dat later overgegaan is naar zijn zoon Bas. Bas de Groot begon al met de handel in auto’s toen hij nog op school zat en geen rijbewijs had, dat was in de jaren vijftig. In 1956 zijn we BOVAG lid geworden en is De Groot occasions gaan verkopen met BOVAG garantie. Het bedrijf groeide en werd een aantal keren verbouwd en uitgebreid. Zo beschikken we nu over een eigen plaatwerkerij en spuiterij, uitgerust me