Eerlijk advies en neemt de tijd voor je.

De eigenaar nam ruim de tijd om van verschillende occasions de voor en nadelen te vertellen. Reden daar weg met een prima auto.

Wij stellen het bijzonder op prijs dat u zo'n positieve review heeft achtergelaten via Klanten Vertellen. Hartelijk dank daarvoor! We hopen dat u nog veel rijplezier heeft van uw auto.

Geslaagd

Zeer leuk geholpen en de strik was mooi

Onze hartelijke dank voor uw reactie via Klanten Vertellen. We stellen het bijzonder op prijs en zijn er erg blij mee.

uitstekend

er werd gelijk tijd gemaakt en alles netjes gerepareerd en opgelost

We hebben uw positieve review via Klanten Vertellen ontvangen. Hartelijk dank daarvoor, we zijn er bijzonder blij mee!

Fijn en betrouwbaar bedrijf.

Bij autobedrijf de Groot is het prima geregeld en worden de afspraken goed nagekomen. Er heerst een fijne sfeer.

Hartelijk dank voor uw positieve review via "Klanten Vertellen". We stellen het bijzonder op prijs!

Deskundig, betrouwbaar en vriendelijk

Altijd vriendelijk, deskundig en betrouwbaar. Goede service en ze staan altijd voor je klaar

Fijn dat u gereageerd heeft en een positieve review heeft achtergelaten via Klanten Vertellen. We stellen het bijzonder op prijs. Hartelijk dank!

Goed en vakkundig geholpen

Je mag zelf kijken in en rond de auto. Heb je vragen dan worden die netjes beantwoord. Er werd alle tijd genomen voor ons

Hartelijk dank voor uw positieve review via "Klanten vertellen". We stellen het bijzonder op prijs!

Een fijn en eerlijk bedrijf.

We zijn bijzonder blij met uw positieve review via "Klanten Vertellen". Onze hartelijke dank daarvoor!

Heel professioneel

Zeer goede ervaringen

Wat een fijne positieve review mochten we ontvangen via "Klanten Vertellen". Onze hartelijke dank daarvoor!

Super service

Fijne ervaring met uw bedrijf

Wij danken u hartelijk voor uw positieve review via "Klanten Vertellen". We stellen het bijzonder op prijs!

Prima service en professioneel uitgevoerd onderhoud.

Afspraak altijd in onderling overleg, waarbij de klantvoorkeur leidend is. Goede vervangende auto en de onderhoudswerkzaamheden zijn vakkundig uitgevoerd. Vriendelijke ontvangst en begeleiding. Kortom: hier schrijft een (zeer) tevreden klant!

Onze hartelijk dank voor de positieve review via "Klanten Vertellen". We zijn er bijzonder blij mee!

Vriendelijke deskundige mensen waar je zeker een auto kunt aanschaffen of jouw auto kan laten onderhouden !

We stellen uw positieve review via "Klanten Vertellen" bijzonder op prijs. Onze harteijk dank daarvoor!

Top bedrijf

Top bedrijf en aardige eigenaar. Bedankt henri

Hartelijk dank voor uw positieve review via "Klanten Vertellen". We zijn er bijzonder blij mee en stellen het zeer op prijs.

Heel fijn degelijk familiebedrijf zonder enige opsmuk! Zo zie ik het graag!

Wij stellen uw positieve review via "klanten vertellen" bijzonder op prijs. Hartelijk dank voor uw medewerking.

Goede service!!!!

Een goede garage met deskundigheid en een goede service.!!!

Hartelijk dank voor de positieve review via "Klanten Vertellen". Wij stellen het bijzonder op prijs.

Fantastisch, deskundig, klantvriendelijk bedrijf

Vele jaren waren wij klant bij de de Groot Auto’s te Noordeloos, met een aantal bedrijfs- en privé auto’s. Nu nog met 2 privé auto’s, vanwege verkoop van ons bedrijf. Altijd goed geholpen, op tijd, kundig, vriendelijk, nét even ietsje ( een heel ietsje) meer als bij een ander garagebedrijf!

Wat een mooie positieve beoordeling via "Klanten Vertellen". We stellen het bijzonder op prijs, hartelijk dank!

Goede service.

We zijn heel blij met de positieve beoordeling via "Klanten Vertellen". Onze hartelijke dank daarvoor!

Snelle en persoonlijke service!

Super snel en fijn geholpen. 'S avonds nog de auto kunnen brengen en de volgende dag stond die netjes gerepareerd met een nieuwe APK weer klaar! :-)

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling via "Klanten Vertellen". We zijn er bijzonder blij mee.

Klant vriendelijk behulpsaam

Gooie monteur en vriendelijk

Hartelijk dank voor uw positieve review via "Klanten Vertellen". We zijn er bijzonder blij mee!

Geweldig!!!

Goede surves lekkere koffie.

We stellen het bijzonder op prijs dat u een positieve review heeft gegeven via "Klanten vertellen". Hartelijk dank daarvoor!

Super !!!

Je wordt er echt als klant behandeld; supervriendelijk, deskundig en altijd bereid die extra stap te doen. Kortom; een aanrader voor iedereen om zijn auto daar te kopen of in onderhoud te geven ! Top bedrijf !

Onze hartelijke dank voor je positieve review via "Klanten vertellen". We zijn er bijzonder blij mee!

Goede reparatie en redelijke prijs en service

We zijn bijzonder blij met uw positieve beoordeling via "Klanten Vertellen". Onze hartelijk dank daarvoor!

super service!!en kwaliteit!!

doe al enkele jaren zaken met de eigenaar en zeer prettig en betrouwbaar !!

Tevreden

Ik ben zeer tevreden, ik heb mijn auto 8 jaar gelden gekocht en altijd in onderhoud bij Autobedrijf de Groot, hij wordt netjes opgehaald en thuis gebracht en voor een betaalbare prijs gerepareerd, nu moest hij een nieuwe distrubutieriem, en met verbazing stapte ik gisteren in de auto, hij was netjes gewassen en van binnen ook helemaal schoon, ik was helemaal happy, soms heb je als invalide toch dat kleine beetje geluk wat je soms nodig hebt. Bedankt Timon voor je lieve gebaar. Ik vertrouw mijn autootje altijd.

Wat een mooie beoordeling heeft u geschreven, onze hartelijke dank daarvoor. We zijn er bijzonder blij mee!

Prima geholpen.

Acuut probleem (kapotte buitenspiegel) door Autobedrijf de Groot met een goede noodoplossing mij direct weer mobiel gemaakt. Vervolgens in goed onderling overleg een afspraak gepland, waarop de nieuwe buitenspiegel is gemonteerd. Meedenken en klantvriendelijk opereren is, naast vakmanschap, een uitstekende eigenschap van Autobedrijf de Groot.

Hartelijk dank voor de positieve review via "Klanten Vertellen". We stellen het bijzonder op prijs!

Netjes en correct geholpen

We danken u hartelijk voor de positieve review via "Klanten Vertellen". We stellen het bijzonder op prijs!

Over Autobedrijf de Groot

Ons bedrijf is een voorbeeld van de opvolging van vader op zoon en is een echt familiebedrijf. In het jaar 1929, de ‘barre winter’ bouwde Bastiaan de Groot een pand aan de Botersloot. Jan de Groot, zijn zoon, is hier begonnen als rijwielhersteller. Enige tijd later begint Jan een taxibedrijf dat later overgegaan is naar zijn zoon Bas. Bas de Groot begon al met de handel in auto’s toen hij nog op school zat en geen rijbewijs had, dat was in de jaren vijftig. In 1956 zijn we BOVAG lid geworden en is De Groot occasions gaan verkopen met BOVAG garantie. Het bedrijf groeide en werd een aantal keren verbouwd en uitgebreid. Zo beschikken we nu over een eigen plaatwerkerij en spuiterij, uitgerust me