• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede indruk

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Plus punten •professioneel bedrijf met verstand van zaken. Bellen tijdens een apk altijd van te voren. Ook een advies wordt mee gegeven. \r\n\r\nMin punten •helaas is het werkplaats tafrief hoog waardoor de apk aardig in kosten kan stijgen

Beste anoniem, Wij hebben geen idee wie u bent anders hadden wij u graag even gebeld voor wat uitleg. Wij zijn blij om te lezen dat u over het algemeen tevreden bent. Wat betreft ons werkplaats tarief denken wij dat u wellicht een vertekend beeld heeft. Ons werkplaats tarief is €55ex per uur en met een gemiddeld Zutphens werkplaats tarief van €67ex dus veel lager dan veel andere garages. Onder andere door ons zeer gunstige werkplaats tarief zijn wij in staat de rekening voor onze klanten altijd zo gunstig mogelijk te houden. Helaas is het soms zo dat door onvoorziene omstandigheden je soms langer over een reparatie doet dan gepland ondanks dat wij dit altijd zo goed als mogelijk proberen in te schatten. Of dit bij u het geval is geweest kan ik niet vertellen aangezien wij niet weten wie u bent. Mocht u toch nog vragen hebben omtrent de reparatie dan kunt u ons altijd even bellen of mailen. Wij danken u voor uw positieve review

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een grote beurt en keuring (met veel reparaties, want oude auto) bleek de ventilatie stuk. Vemoedelijke kosten €300.\r\nNa onderzoek bleek bij het onderhoud de stekker los was geraakt.\r\nHelemaal gratis opgelost!\r\nIk hou van eerlijke mensen en deze garage zit er vol mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag onze nieuwe auto opgehaald. We zijn er erg blij mee. Super vriendelijk personeel en goud eerlijk. Eerlijke prijzen, ook inruil.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen,goede service.veel tijd genomen voor uitleg hoe alles werkt over de camper.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen,en ze nemen alle tijd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettig en snel geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitsluitend goede ervaringen. Klantvriendelijk en behulpzaam. Komen afspraken goed na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf. Zeer klantvriendelijk en super snel weer op weg geholpen vandaag. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrouwbaar, betaalbaar en snel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf, denken met je mee.\r\nZijn aardig en communiceren uitstekend!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf! Ervaren monteurs en adviseurs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en duidelijke afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf. Bellen altijd als ze iets vinden wat gerepareerd moet worden., geven dan door wat de prijs is. Laten de keus bij de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had een probleem met de auto waarvoor ik al meerdere dealers had bezocht maar helaas kregen zij het niet voor elkaar om de storing te verhelpen.\r\nInmiddels al bijna €1500 verder zonder dat het probleem opgelost was.\r\nOp advies van mijn buurman contact gezocht met Autobedrijf Semtexx met de vraag of hun er een blik op zouden willen werpen.\r\nNa bijna 2 uur zoeken kwamen hun wel achter de oorzaak, een kabel breuk in de kabelboom.\r\nVoor nog geen €140 was alles opgelost.\r\nDeze garage verdiend een hele dikke vette 10 en hebben er een vaste en tevreden klant bij.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, vakkundig, behulpzaam, snel. Kortom top bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer behulpzaam en klantvriendelijk autobedrijf. Zijn altijd bereid mee te denken in oplossingen en onderhoudskosten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed snel vakkundig en niet duur\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Semtexx is een bedrijf wat met je meedenkt.\r\nEr wordt goed gecommuniceerd over de kosten zodat je later niet voor verassingen komt te staan. Vriendelijk personeel en ze nemen de tijd voor een goed advies.\r\nKortom, TOP garage!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Probleem gevonden en verholpen.