Perfect geholpen

Deze garage doet er alles aan om je tevreden te stellen en alles volgens gemaakte afspraken.

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd klantgericht en vriendelijk.

Onze ford mondeo "Bertus"heeft net de APK keuring gehad en kan er weer tip top tegen. 2 nieuwe banden en de hoog nodige behandelingen gehad en hij kan er weer een jaar tegen. Wij willen jullie bedanken voor de goede zorgen, hij is tenslotte al 17 jaar en wij zijn super blij met hem.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Uitstekende vakgarage met betaalbare kwaliteit !

Al enkele jaren ben ik klant bij Semtexx om hun uitstekende dienstverlening en betaalbare kwaliteit. Ze geven mij het gevoel dat ik als klant serieus wordt genomen en door hun open en transparante communicatie is de factuur achteraf ook geen verassing. Een paar jaar geleden ben ik buiten Zutphen verhuisd maar voor service en kwaliteit rij ik graag een paar kilometer extra. Ik kan iedereen Semtexx aanbevelen.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Het is voor ons de beste en de service van deze garage kan niet beter super met vlag en wimpel 😀👍

Top garage

Uitstekende service van zeer vriendelijke mensen.

Goede kwaliteit LED lampen geplaatst - Peugeot 208

Semtexx heeft In onze Peugeot 208 (bouwjaar 2016) een set LED lampen gemonteerd. Omdat we eerst ‘normale’ lampen hadden, was er eigenlijk niet voldoende ruimte voor de led lampen (die hebben een koelingsblok). Semtexx heeft hier een zeer goede oplossing voor! Lampen perfect geplaatst, met juiste aandacht. Hierdoor duurde t iets langer dan een geschat, maar het resultaat mag er wezen. De lichtopbrengst is fantastisch. Heel strak licht ‘s avonds! Hadden we eigenlijk veel eerder moeten doen, zeker omdat de rest van de lampen in de 208 al led was. Semtexx bedankt!

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk, integer, netjes en echte vakmanschap!

• Faciliteiten wachtruimte

Top garage met uitstekende service voor de juiste prijs.

Wij zijn al jaren klant bij Vakgarage Semtexx. Altijd deskundig en klantgericht advies. Nooit nare verassingen door goede communicatie. Top garage welke wij zowel privé als zakelijk een ieder aanbevelen. Fam Oexman Oexman Installatietechniek

al jaren tevreden klant!

onze ervaringen met semtexx,zijn zeer positief. altijd meedenken, met wensen die we hebben, en proberen uit te voeren. na een aantal keer flink pech te hebben gehad, toevallig in Vorden bij semtexx terecht gekomen. Daarna nooit meer weggeweest! geweldige service, zeer vriendelijk personeel, je kunt altijd zo terecht moet je wachten krijg je koffie en een praatje, en gewoon eerlijk advies wat je kunt verwachten. ga zo door! familie davidse

zeer prettige communicatie en service

Ik wordt altijd op een zeer plezierige manier geholpen en kan goed overleggen om tot een oplossing te komen. Zeer servicegerichte benadering. Top.

een goede garage waar je zeker op kunt bouwen

hele goede service, fijn personeel er wordt altijd overlegt wat de kosten zijn kortom een garage die wij zeker aanbevelen

Wat zijn het toppers

Wij hadden een wens en Semtexx ging voor ons op zoek. Na 3 weken was daar dan onze mooie auto

Ik werd snel en volledig geholpen

Ik had zelf een trekhaak en zij waren bereid om deze onder mijn auto te monteren.

Zeer klantvriendelijk en snel 👍

Vandaag weer een lampje kapot en ja : direct opgelost !

Goed en vakkundig werk.

Goe en prettig advies. Ik heb het volste vertrouwen in dit bedrijf.

Goede service, perfecte afhandeling en goede prijs.

Bij Semtexx plaatsen ze de klant op 1 en helpen je op een snelle en adequate manier. Ze denken met je mee en komen alle afspraken na. De werkzaamheden worden netjes besproken en je komt niet achteraf voor verrassingen te staan. Kort maar krachtig gezegd, een TOP bedrijf.

Goede service!

Mijn auto weer helemaal gefixt binnen een dag!

Super team! Super service!

Fantastische service, professioneel team wat meedenkt en communiceert. Aanrader!

Altijd prima service!

Vriendelijk en attent personeel, dat meedenkt en oplossingen zoekt, goede prijs-kwaliteitverhouding en altijd een prima service.

Vlotte service altijd vriendelijk als er problemen zijn fijne garage.

Ik beveel semtex aan als je eerlijk behandeld wilt worden bij aankoop bij een andere auto.

Behulpzaam, vriendelijk en kwalitatief.

Er wordt altijd met mij meegedacht en op de dag zelf wordt ik altijd keurig gebeld met een prijsindicatie en wat er moet gebeuren. Ze laten vervolgens de keus aan mij wat ik laat repareren. De daadwerkelijke rekening is nog nooit hoger geweest dan de prijsindicatie, echt heel fijn. Op reparatiegebied nog nooit een klacht gehad in de afgelopen 3 jaar en vind de vriendelijkheid zeer prettig, het zou overal normaal moeten zijn!

Topkwaliteit en service! Eerlijk, behulpzaam en vriendelijk.

Na een auto-ongeval ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe auto en bij Semtexx stond voor mij de perfecte occasion. Vanwege de drukte moest ik 2 weken wachten op de aflevering van de auto. Ter overbrugging heb ik een leenauto meegekregen zonder extra kosten. Dat noem ik nou eens service!

Fijne mensen om zaken mee tedoen.. Echte aanrader!

Mijn bus verkocht en een auto terug gekocht.. Wat zijn dit een vriendelijke mensen! Toppers en heel vertrouwelijk om zaken mee tedoen gr luigi

Kundig en correcte mensen, zeer tevreden

Leuke Auto gekocht voor mooie prijs.