Goed en snel geholpen!

Prima service, vriendelijk personeel.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

snel tussen door geholpen.

Vanwege het winterweer banden spanning laten controleren. koelvloeistof en ruitenwisser vloeistof aan laten vullen. Omdat mijn accu oud was deze gelijk mee vervangen. Snelle en goede service.

Prettig en goed geholpen

In een mum van tijd was de reparatie verricht.

Meer dan prima

Goede hulp, goed op de Corona regels ingesteld, ondanks de opgelegde beperkingen uitstekende service met de juiste vakmanschap.

• Faciliteiten wachtruimte

Denken goed mee en het bedrijf komt betrouwbaar over

Ze denken goed mee bij Semtexx, ook qua budget en wat je nog over hebt voor je auto. Het enige jammere is dat ik mijn auto had laten uitlezen en resetten en toen ik wegreed was de accu leeg. Na de accu boost, kwam de storing weer terug. Ik had hier wel de verwachting dat ze die opnieuw zouden resetten. Verder top werk geleverd en uiterst deskundig en vriendelijk personeel. Ik kan deze garage echt aanraden.

Zoals altijd super service

Transparant. Heldere uitleg over reparaties.

Kundig en vriendelijk

Ik word er altijd vriendelijk en netjes geholpen. Een van de weinige autobedrijven die netjes communiceren. Prijsopgaves zijn nooit onderschat maar altijd overschat!

Gewoon perfect

Gewoon goed geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

APK en kleine beurt gehad Klein probleem op laten lossen,maar zij hebben ook een probleem opgelost.deze klopte totaal met het beeld van onze auto. Geen onzinnigheid maar precies zoals t is Dat is wat men wil en ook tegen anderen verteld// aanprijst

Super fijn

Wat een goede service .

• Faciliteiten wachtruimte

Snel eerlijk service gericht en vakkundig

Snel eerlijk service gericht en vakkundig. Dat zijn mijn ervaringen met semtexx. Altyd klaar staan en meedenken. Is het spoed? Geen probleem dan proberen ze alles om je zo snel mogelijk weer veilig de weg op te krijgen. Top team

perfect

altijd tijd en overleg

Goed zaken doen hier

Laagdrempelig, toegankelijk. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Aanrader

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd weer geweldige service!

De auto in twee garage bezoeken gekeurd en gerepareerd en goed op de hoogte gehouden van mogelijke extra kosten.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snelle service, vriendelijk en vakkundig personeel!

Servicegericht, probleemoplossend en vriendelijkheid maakt dat je graag je auto bij Semtexx laat repareren!

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig.

Ik had nog nooit van Semtexx vakgarage gehoord maar het zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik daar een auto vandaan haal. Het zijn vriendelijk me sen die erg behulpzaam zijn en ook heel vakkundig. Een vertrouwd adres !!

Zeer slecht na aankoop

Bij aankoop was het bekend dat de bestuurders stoel niet meer vast zat. Deze is in de garage door een monteur ter plaatste nagekeken en werd ons gezegd dat die weer vast zat. De vloeistoffen zouden ook even nagelopen worden. De volgende dag kwam de dochter thuis met de vriendin achterin dit vond ik al vreemd maar zei moest de stoel vast houden dit is toch echt gevaarlijk. Dus maar even de vriendelijke verkoper gebeld helaas kwam even van de koude kermis terug. Volgens de verkoper had ik de auto meegenomen zoals die er stond beetje jammer. Moest maar naar de sloop gaan ritje naar het bedrijf zou duurder zijn. Kon wel de tweede week van januari terecht maar zouden de kosten wel voor mij zelf zijn. Gisteren dacht ik zal even onder motorkap kijken en dacht zal even de tank van de ruitensproeier bij vullen. Wat er aan de bovenkant inging kwam er aan de onderkant weer uit. En dit voor een Vakgarage dit had ik echt niet verwacht. Groet.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Evert, U maakt er helaas wel een ander verhaal van dan dat wij zijn overeengekomen. Bij het klaarzetten van de auto voor uw proefrit verschoven wij de stoel naar voren die vervolgens niet meer naar achteren wilde. Dit hebben wij vermeld toen u aankwam bij ons. Wij hebben toen op stel en sprong de stoel zo kunnen verzetten dat u er in ieder geval mee kon proefrijden. Ook vertelde ik u dat dit bij aflevering verholpen zou worden. Echter kwamen wij er in eerste instantie ivm de inruilwaarde van uw oude Peugeot 206 niet uit. U kwam toen zelf met het voorstel om de auto zo mee te nemen zoals hij erbij stond en had geen behoefte aan een afleveringsbeurt of enige controle/reparatie waardoor ik de deal uiteindelijk wel met u kon sluiten. Hier vermelde ik nog expliciet bij dat het frame op dit moment vast zat maar dat deze wel stuk was en er dus voorzichtig mee gereden moest worden en zeker vervangen moest worden. U heeft er dus zelf voor gekozen de auto zo mee te nemen aangezien we anders de deal ook niet konden maken. In uw eigen woorden: gelijk aftikken en meenemen. Ik heb toen de monteurs de opdracht gegeven om de kappen rondom de stoel weer te monteren en de auto voor u klaar te zetten volgens afspraak. Tot onze verbazing belde u ons 2 dagen later met de vraag wanneer u langs kon komen voor het monteren van een nieuwe rail aangezien deze stuk was. Ik heb toen gezegd dat dit niet volgens afspraak was en dat wij ook niet gelijk die dag tijd hadden om hem te repareren. Hierop antwoorde u: ooo dus zo doen jullie dat, dat had ik niet verwacht van een Vakgarage. Dit was gezien onze duidelijke afspraken toch opmerkelijk te noemen. Nou hadden wij natuurlijk de rail kunnen vervangen voor een paar tientjes en zo deze review kunnen voorkomen maar soms is recht recht en krom krom. In het verkoop gesprek gaf u al aan: een negatieve review is zo geplaats, dat heeft u bij deze ook gedaan alleen is deze nogal onterecht. Zoals u kunt zien staan wij overal hoog aangeprezen en dit komt mede door onze transparante en eerlijke/duidelijke werkwijze. Vervelend dat u dit anders ervaren heeft maar wij weten zeker dat dit niet aan ons heeft gelegen. Mvg Danny Mulder Vakgarage Semtexx

tevreden klant.

vriendeliijk personeel ,maken tijd voor je,goede prijs kwalitet,houden zich aan afspraak.

Top bedrijf!

Zeer professioneel, vriendelijk, snelle service.

Komt betrouwbaar over

Voorheen apk gebracht, alles netjes uitgelegd, het zijn vakmensen

Goede vriendelijke service.

Sinds een paar jaar laat ik mijn auto daar keuren. Perfecte uitleg en service voor een goede prijs. Wat mij betreft raad ik iedereen deze garage aan.

Fantastische service

Klantvriendelijkheid staat bovenaan goeie en snelle service!

• Faciliteiten wachtruimte

Oprecht, integer en betrouwbaar.

Fijne mensen die een vertrouwd gevoel geven.

• Faciliteiten wachtruimte

Deze garage presteert uitmuntend qua werk en klantvriendelijkheid

Uitstekend: goed advies, meedenkende mensen en zeer klantgericht. Vanaf de aanschaf in juni 2020 alleen maar prima verstandhoudingen en telkens duidelijke uitleg en motivatie bij de te verrichten werkzaamheden. Hier laat ik mijn auto graag onderhouden.