Super fijn

Wat een goede service .

• Faciliteiten wachtruimte

Snel eerlijk service gericht en vakkundig

Snel eerlijk service gericht en vakkundig. Dat zijn mijn ervaringen met semtexx. Altyd klaar staan en meedenken. Is het spoed? Geen probleem dan proberen ze alles om je zo snel mogelijk weer veilig de weg op te krijgen. Top team

perfect

altijd tijd en overleg

Goed zaken doen hier

Laagdrempelig, toegankelijk. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Aanrader

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd weer geweldige service!

De auto in twee garage bezoeken gekeurd en gerepareerd en goed op de hoogte gehouden van mogelijke extra kosten.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snelle service, vriendelijk en vakkundig personeel!

Servicegericht, probleemoplossend en vriendelijkheid maakt dat je graag je auto bij Semtexx laat repareren!

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig.

Ik had nog nooit van Semtexx vakgarage gehoord maar het zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik daar een auto vandaan haal. Het zijn vriendelijk me sen die erg behulpzaam zijn en ook heel vakkundig. Een vertrouwd adres !!

Zeer slecht na aankoop

Bij aankoop was het bekend dat de bestuurders stoel niet meer vast zat. Deze is in de garage door een monteur ter plaatste nagekeken en werd ons gezegd dat die weer vast zat. De vloeistoffen zouden ook even nagelopen worden. De volgende dag kwam de dochter thuis met de vriendin achterin dit vond ik al vreemd maar zei moest de stoel vast houden dit is toch echt gevaarlijk. Dus maar even de vriendelijke verkoper gebeld helaas kwam even van de koude kermis terug. Volgens de verkoper had ik de auto meegenomen zoals die er stond beetje jammer. Moest maar naar de sloop gaan ritje naar het bedrijf zou duurder zijn. Kon wel de tweede week van januari terecht maar zouden de kosten wel voor mij zelf zijn. Gisteren dacht ik zal even onder motorkap kijken en dacht zal even de tank van de ruitensproeier bij vullen. Wat er aan de bovenkant inging kwam er aan de onderkant weer uit. En dit voor een Vakgarage dit had ik echt niet verwacht. Groet.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Evert, U maakt er helaas wel een ander verhaal van dan dat wij zijn overeengekomen. Bij het klaarzetten van de auto voor uw proefrit verschoven wij de stoel naar voren die vervolgens niet meer naar achteren wilde. Dit hebben wij vermeld toen u aankwam bij ons. Wij hebben toen op stel en sprong de stoel zo kunnen verzetten dat u er in ieder geval mee kon proefrijden. Ook vertelde ik u dat dit bij aflevering verholpen zou worden. Echter kwamen wij er in eerste instantie ivm de inruilwaarde van uw oude Peugeot 206 niet uit. U kwam toen zelf met het voorstel om de auto zo mee te nemen zoals hij erbij stond en had geen behoefte aan een afleveringsbeurt of enige controle/reparatie waardoor ik de deal uiteindelijk wel met u kon sluiten. Hier vermelde ik nog expliciet bij dat het frame op dit moment vast zat maar dat deze wel stuk was en er dus voorzichtig mee gereden moest worden en zeker vervangen moest worden. U heeft er dus zelf voor gekozen de auto zo mee te nemen aangezien we anders de deal ook niet konden maken. In uw eigen woorden: gelijk aftikken en meenemen. Ik heb toen de monteurs de opdracht gegeven om de kappen rondom de stoel weer te monteren en de auto voor u klaar te zetten volgens afspraak. Tot onze verbazing belde u ons 2 dagen later met de vraag wanneer u langs kon komen voor het monteren van een nieuwe rail aangezien deze stuk was. Ik heb toen gezegd dat dit niet volgens afspraak was en dat wij ook niet gelijk die dag tijd hadden om hem te repareren. Hierop antwoorde u: ooo dus zo doen jullie dat, dat had ik niet verwacht van een Vakgarage. Dit was gezien onze duidelijke afspraken toch opmerkelijk te noemen. Nou hadden wij natuurlijk de rail kunnen vervangen voor een paar tientjes en zo deze review kunnen voorkomen maar soms is recht recht en krom krom. In het verkoop gesprek gaf u al aan: een negatieve review is zo geplaats, dat heeft u bij deze ook gedaan alleen is deze nogal onterecht. Zoals u kunt zien staan wij overal hoog aangeprezen en dit komt mede door onze transparante en eerlijke/duidelijke werkwijze. Vervelend dat u dit anders ervaren heeft maar wij weten zeker dat dit niet aan ons heeft gelegen. Mvg Danny Mulder Vakgarage Semtexx

tevreden klant.

vriendeliijk personeel ,maken tijd voor je,goede prijs kwalitet,houden zich aan afspraak.

Top bedrijf!

Zeer professioneel, vriendelijk, snelle service.

Komt betrouwbaar over

Voorheen apk gebracht, alles netjes uitgelegd, het zijn vakmensen

Goede vriendelijke service.

Sinds een paar jaar laat ik mijn auto daar keuren. Perfecte uitleg en service voor een goede prijs. Wat mij betreft raad ik iedereen deze garage aan.

Fantastische service

Klantvriendelijkheid staat bovenaan goeie en snelle service!

• Faciliteiten wachtruimte

Oprecht, integer en betrouwbaar.

Fijne mensen die een vertrouwd gevoel geven.

• Faciliteiten wachtruimte

Deze garage presteert uitmuntend qua werk en klantvriendelijkheid

Uitstekend: goed advies, meedenkende mensen en zeer klantgericht. Vanaf de aanschaf in juni 2020 alleen maar prima verstandhoudingen en telkens duidelijke uitleg en motivatie bij de te verrichten werkzaamheden. Hier laat ik mijn auto graag onderhouden.

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende garage. Prima service.

Goede informatie, prima werk geleverd, de koffie was lekker en ik ging tevreden met mijn VW T5 weer naar huis.

Snelle service, goed advies

Van gewone verlichting naar speciale verlichting gegaan, ondervindt er echter vaak problemen mee. Mogelijk stap ik over naar LED verlichting en heb nu wat meer geluk.

Altijd goed

Ben een tevreden klant.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijke en klantgerichte mensen, deskundige hulp

• Faciliteiten wachtruimte

super goede snelle service met een fijne leenfiets ;-)

Ik was de APK keuring vergeten, maar ik kon er nog tussendoor! heel fijn en goed geregeld!!!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

prima bedrijf voor onderhoud auto. Fijne service, goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Tijdens bezoeken altijd vriendelijk te woord gestaan en altijd tijd voor je. Bij problemen kun je altijd langs komen en je wordt hoe dan ook voortgeholpen. Hetzij een spoedreparatie of indien nodig een vervangende auto.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Staan altijd voor je klaar !

Heel vervelend als er een lampje gaat branden op het dashboard. Snel gebeld en kon meteen komen. Dat is pas klaar staan voor je klanten ! Top garage !!

• Faciliteiten wachtruimte

Super geholpen met aanschaf auto!!

Hulp gevraagd voor de aanschaf andere auto. Eigenaar had gelijk tijd voor me, en luisterde goed naar mijn wensen en bleef netjes binnen mijn budget. Kon gelijk een proefrit maken met enkele auto's en voor en nadelen besproken van de auto's. Heel blij met mijn nieuwe auto!!! Bedankt allemaal,

Prettige en vakkundig personeel

Fijne en eerlijke behandeling