Super team! Super service!

Fantastische service, professioneel team wat meedenkt en communiceert. Aanrader!

Altijd prima service!

Vriendelijk en attent personeel, dat meedenkt en oplossingen zoekt, goede prijs-kwaliteitverhouding en altijd een prima service.

Vlotte service altijd vriendelijk als er problemen zijn fijne garage.

Ik beveel semtex aan als je eerlijk behandeld wilt worden bij aankoop bij een andere auto.

Behulpzaam, vriendelijk en kwalitatief.

Er wordt altijd met mij meegedacht en op de dag zelf wordt ik altijd keurig gebeld met een prijsindicatie en wat er moet gebeuren. Ze laten vervolgens de keus aan mij wat ik laat repareren. De daadwerkelijke rekening is nog nooit hoger geweest dan de prijsindicatie, echt heel fijn. Op reparatiegebied nog nooit een klacht gehad in de afgelopen 3 jaar en vind de vriendelijkheid zeer prettig, het zou overal normaal moeten zijn!

Topkwaliteit en service! Eerlijk, behulpzaam en vriendelijk.

Na een auto-ongeval ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe auto en bij Semtexx stond voor mij de perfecte occasion. Vanwege de drukte moest ik 2 weken wachten op de aflevering van de auto. Ter overbrugging heb ik een leenauto meegekregen zonder extra kosten. Dat noem ik nou eens service!

Fijne mensen om zaken mee tedoen.. Echte aanrader!

Mijn bus verkocht en een auto terug gekocht.. Wat zijn dit een vriendelijke mensen! Toppers en heel vertrouwelijk om zaken mee tedoen gr luigi

Kundig en correcte mensen, zeer tevreden

Leuke Auto gekocht voor mooie prijs.

Zeer goede en snelle service

Klantvriendelijk, goede en snelle service. Doen Hun best om de klachten snel op te lossen. En als het mogelijk is een leenauto te regelen.

Prima geholpen

Gebeld direkt kunnen komen en geholpen

Super!

Ben super geholpen!

Fijn bedrijf om auto naar toe te brengen

Kundige medewerkers. Prima service, betrouwbaar.

Als het om veiligheid gaat,mag je meteen komen

Eerlijk en betrouwbaar,je krijgt een belletje als er wat met de auto is,zeggen op voorhand wat het ongeveer kan gaan kosten. Meestal goedkoper uit op voorhand van het geschatte bedrag. Een heel fijn eerlijk autobedrijf.

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

Goede voorlichting en service

Vakbekwame garage en uitstekende service!!

Wederom een goede ervaring

Onderhoud laten doen aan onze auto. Wederom snel en goed geholpen. Achteraf duidelijke uitleg over het uitgevoerde werk. Geen verrassingen bij de rekening.

Top bedrijf

Oog voor de klant, uitstekende service en geen verassingen achteraf! Werkzaamheden worden altijd zeer zorgvuldig uitgevoerd.

Snelle en goede service

Een plots opgekomen probleem is erg snel gefixt.

Uitstekende service met een goed resultaat

Service op maat.

Snel, adequaat en vriendelijk !

Al veel jaren heb deze fijne garage waar ik ook diverse auto’s heb ingeruild !

Prima service, heldere afspraken

Gebeld om kosten te overleggen, auto op afgesproken tijdstip klaar en een leenauto beschikbaar.

Deskundig en betrouwbaar.

Reparatie is altijd in overleg en volgens prijsopgave. Geen onverwachte kosten. Extra werk in overleg.

Perfecte garage zeer tevreden

Fijn personeel goede service ze denken met je mee wij zijn zeer tevreden

Behulpzaam, vriendelijk, klantgericht en meedenkend

Ik word vriendelijk ontvangen en snel geholpen. Het betrof een grote operatie en daarin denkt het personeel goed met mij mee. Ook werd ik tussentijds op de hoogte gehouden van de voortgang. Ben blij met ze!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst deskundig en geven een zeer goed en passend advies. Staan klaar voor de klant ondanks de enorme drukte!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super Garagebedijf waar een hoop andere bedrijven nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Klantvriendelijker kan het personeel niet zijn in een woord GWEWLDIG