Snel, adequaat en vriendelijk !

Al veel jaren heb deze fijne garage waar ik ook diverse auto’s heb ingeruild !

Prima service, heldere afspraken

Gebeld om kosten te overleggen, auto op afgesproken tijdstip klaar en een leenauto beschikbaar.

Deskundig en betrouwbaar.

Reparatie is altijd in overleg en volgens prijsopgave. Geen onverwachte kosten. Extra werk in overleg.

Perfecte garage zeer tevreden

Fijn personeel goede service ze denken met je mee wij zijn zeer tevreden

Behulpzaam, vriendelijk, klantgericht en meedenkend

Ik word vriendelijk ontvangen en snel geholpen. Het betrof een grote operatie en daarin denkt het personeel goed met mij mee. Ook werd ik tussentijds op de hoogte gehouden van de voortgang. Ben blij met ze!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst deskundig en geven een zeer goed en passend advies. Staan klaar voor de klant ondanks de enorme drukte!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super Garagebedijf waar een hoop andere bedrijven nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Klantvriendelijker kan het personeel niet zijn in een woord GWEWLDIG

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend fijn bedrijf met snelle service. Ik heb mijn Volvo keurig in kunnen ruilen voor een nieuw exemplaar en kreeg hem spic en span geleverd. Communicatie uitstekend. Kwaliteit ook uitstekend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met onze zoektocht naar een camper heeft Autobedrijf Semtexx ons fantastisch geholpen. We hebben onze wensen doorgegeven en ze zijn daarmee voor ons op zoek gegaan. Meerdere ‘op het oog’ prachtige campers konden de keuring van onze “rijdende rechter” Danny niet doorkomen. Vooral vocht is een groot probleem in de rijdende huisjes. Maar ons geduld is zeker beloond met een prachtige camper die 100% aan onze wensen voldoet.\r\nAutobedrijf Semtexx, jullie zijn toppers!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf! Niks is te veel. Personeel is kundig, service gericht en bijzonder prettig. Prijzen zijn eerlijk en communicatie loopt altyd perfect. Ondanks de megadrukte maken ze altyd tijd voor je. Een garage zoals een garage zou moeten zijn. Voor onderhoud, evenals aanschaf tweede hands auto(mijn vrouw heeft daar net auto gekocht). Ik beveel ze aan iedereen aan! Toppers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitermate positief. Altijd behulpzaam en zeer vriendelijk, ik werd zelfs thuisgebracht toen mijn auto onverwachts daar moest blijven!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al enkele jaren mijn garage en erg tevreden. Als kleine zelfstandige doen ze er alles aan om mij zo snel mogelijk weer op weg te helpen, ook het meedenken en advies op maat is super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service,ook voor simpele dingen zoals een binnen spiegel Gerard bedankt👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net mijn BMW 316d opgehaald bij semtexx, een totaal andere auto terug gekregen. Van 116pk naar 190pk met 135 extra aan koppel. Top werk verricht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, goed advies en goede prijs/kwaliteit verhouding. \r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede indruk

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Plus punten •professioneel bedrijf met verstand van zaken. Bellen tijdens een apk altijd van te voren. Ook een advies wordt mee gegeven. \r\n\r\nMin punten •helaas is het werkplaats tafrief hoog waardoor de apk aardig in kosten kan stijgen

Beste anoniem, Wij hebben geen idee wie u bent anders hadden wij u graag even gebeld voor wat uitleg. Wij zijn blij om te lezen dat u over het algemeen tevreden bent. Wat betreft ons werkplaats tarief denken wij dat u wellicht een vertekend beeld heeft. Ons werkplaats tarief is €55ex per uur en met een gemiddeld Zutphens werkplaats tarief van €67ex dus veel lager dan veel andere garages. Onder andere door ons zeer gunstige werkplaats tarief zijn wij in staat de rekening voor onze klanten altijd zo gunstig mogelijk te houden. Helaas is het soms zo dat door onvoorziene omstandigheden je soms langer over een reparatie doet dan gepland ondanks dat wij dit altijd zo goed als mogelijk proberen in te schatten. Of dit bij u het geval is geweest kan ik niet vertellen aangezien wij niet weten wie u bent. Mocht u toch nog vragen hebben omtrent de reparatie dan kunt u ons altijd even bellen of mailen. Wij danken u voor uw positieve review

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een grote beurt en keuring (met veel reparaties, want oude auto) bleek de ventilatie stuk. Vemoedelijke kosten €300.\r\nNa onderzoek bleek bij het onderhoud de stekker los was geraakt.\r\nHelemaal gratis opgelost!\r\nIk hou van eerlijke mensen en deze garage zit er vol mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag onze nieuwe auto opgehaald. We zijn er erg blij mee. Super vriendelijk personeel en goud eerlijk. Eerlijke prijzen, ook inruil.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen,goede service.veel tijd genomen voor uitleg hoe alles werkt over de camper.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen,en ze nemen alle tijd.