Als het om veiligheid gaat,mag je meteen komen

Eerlijk en betrouwbaar,je krijgt een belletje als er wat met de auto is,zeggen op voorhand wat het ongeveer kan gaan kosten. Meestal goedkoper uit op voorhand van het geschatte bedrag. Een heel fijn eerlijk autobedrijf.

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

Goede voorlichting en service

Vakbekwame garage en uitstekende service!!

Wederom een goede ervaring

Onderhoud laten doen aan onze auto. Wederom snel en goed geholpen. Achteraf duidelijke uitleg over het uitgevoerde werk. Geen verrassingen bij de rekening.

Top bedrijf

Oog voor de klant, uitstekende service en geen verassingen achteraf! Werkzaamheden worden altijd zeer zorgvuldig uitgevoerd.

Snelle en goede service

Een plots opgekomen probleem is erg snel gefixt.

Uitstekende service met een goed resultaat

Service op maat.

Snel, adequaat en vriendelijk !

Al veel jaren heb deze fijne garage waar ik ook diverse auto’s heb ingeruild !

Prima service, heldere afspraken

Gebeld om kosten te overleggen, auto op afgesproken tijdstip klaar en een leenauto beschikbaar.

Deskundig en betrouwbaar.

Reparatie is altijd in overleg en volgens prijsopgave. Geen onverwachte kosten. Extra werk in overleg.

Perfecte garage zeer tevreden

Fijn personeel goede service ze denken met je mee wij zijn zeer tevreden

Behulpzaam, vriendelijk, klantgericht en meedenkend

Ik word vriendelijk ontvangen en snel geholpen. Het betrof een grote operatie en daarin denkt het personeel goed met mij mee. Ook werd ik tussentijds op de hoogte gehouden van de voortgang. Ben blij met ze!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst deskundig en geven een zeer goed en passend advies. Staan klaar voor de klant ondanks de enorme drukte!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super Garagebedijf waar een hoop andere bedrijven nog een voorbeeld aan kunnen nemen. Klantvriendelijker kan het personeel niet zijn in een woord GWEWLDIG

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend fijn bedrijf met snelle service. Ik heb mijn Volvo keurig in kunnen ruilen voor een nieuw exemplaar en kreeg hem spic en span geleverd. Communicatie uitstekend. Kwaliteit ook uitstekend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met onze zoektocht naar een camper heeft Autobedrijf Semtexx ons fantastisch geholpen. We hebben onze wensen doorgegeven en ze zijn daarmee voor ons op zoek gegaan. Meerdere ‘op het oog’ prachtige campers konden de keuring van onze “rijdende rechter” Danny niet doorkomen. Vooral vocht is een groot probleem in de rijdende huisjes. Maar ons geduld is zeker beloond met een prachtige camper die 100% aan onze wensen voldoet.\r\nAutobedrijf Semtexx, jullie zijn toppers!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf! Niks is te veel. Personeel is kundig, service gericht en bijzonder prettig. Prijzen zijn eerlijk en communicatie loopt altyd perfect. Ondanks de megadrukte maken ze altyd tijd voor je. Een garage zoals een garage zou moeten zijn. Voor onderhoud, evenals aanschaf tweede hands auto(mijn vrouw heeft daar net auto gekocht). Ik beveel ze aan iedereen aan! Toppers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitermate positief. Altijd behulpzaam en zeer vriendelijk, ik werd zelfs thuisgebracht toen mijn auto onverwachts daar moest blijven!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al enkele jaren mijn garage en erg tevreden. Als kleine zelfstandige doen ze er alles aan om mij zo snel mogelijk weer op weg te helpen, ook het meedenken en advies op maat is super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service,ook voor simpele dingen zoals een binnen spiegel Gerard bedankt👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net mijn BMW 316d opgehaald bij semtexx, een totaal andere auto terug gekregen. Van 116pk naar 190pk met 135 extra aan koppel. Top werk verricht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, goed advies en goede prijs/kwaliteit verhouding. \r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede indruk