Perfect al jaren klant

Goed geholpen verstand van zaken

Correct snel klantvriendelijk

Online afspraak gemaakt voor APK. Correct snel klantvriendelijk geholpen.

Toppieeee

Altijd gezellig!

APK

Gewoon perfect zoals altijd afspraken worden nagekomen.

snel en volgens prijsafspraak

gewoon goed

🔝

Via een vriend gehoord nog nooit geweest en gelijk top geholpen

Netjes geholpen alleen had ik de auto schoon verwacht.

Altijd prima in orde bij Hans

Doen even iets meer dan andere garages.

Super vriendelijk en snel geholpen!

Deze garage doet wat ze moeten doen :)

Als altijd vriendelijk, snel en professioneel geholpen. Zelf online inplannen in de agenda werkt handig!

prima service

Prima service,

Super service!

super service

Heb een nieuwe set banden voor mijn auto besteld. Door de snelle levering en vakkundige montage ben ik weer snel op weg geholpen. Na controle oliepeil bleek dat het peil aan de lage kant was, waardoor deze netjes weer op gewenste hoeveelheid werd gebracht. Super (extra) service!

zoals gewoonlijk goed .......

altijd oke,.....

Fantastische service

Vlot een afspraak kunnen maken via de site. Keurig ontvangen. Auto snel klaar en niet vuil gemaakt. Kwaliteit dik in orde en goede uitleg over de werkzaamheden. Aardige en kundige mensen.

Super service en altijd vriendelijk.

Al een aantal jaren komen we met de auto voor de apk, kleine beurt en grote beurt. Je word altijd netjes ontvangen, duidelijk uitleg. Ik pak dan altijd een leen fiets, die al netjes klaar staat. Als er iets mis is met de auto wordt je netjes gebeld en besproken. Auto is altijd snel klaar. Top service, zeker een aanrader!

Goede service fijn personeel

Zeer tevreden over ontvangst kreeg ook leenfiets mee Apk en kleine beurt Alles prima👍

Dik voor mekaar zoals iedere keer!

Alles netjes volgens afspraak en voor een plezierig bedrag!

toffe mensen die luisteren naar de klant en daarop professioneel en vakkundig uitleg geven

zeer tevreden

Service met een glimlach!

APK van de auto, altijd weer spannend! Hans neemt die spanning weg...door te relativeren, geeft vertrouwen en is kundig! Vakman

Vriendelijk respectvol behandeld

Snelle vriendelijke goede servive

Service zoals het hoort! ;)

Snel en vakkundig geholpen voor een scherpe prijs. Mij betreft een fijne en betrouwbare garage.

gewoon goed en duidelijk

gewoon goed en vertrouwd

Goed adress

Goed geholpen voor een nette prijs

Altijd goede snelle service! Top!

Altijd goede snelle service!