Uitmuntend!

Wij brengen onze autos al jaren bij Hans en zijn heel erg tevreden over de service! Als je een betrouwbare autogarage zoek ben je bij Autogarage Broeders aan het juiste adres. Fam van den Broeke

Altijd vertrouwd

Hans.fijne kerel en betrouwbaar. Werkt hard .en doet altijd zijn best Mijn vaste garage

Betrouwbare garage

Deskundig en betrouwbaar.

Snelle Reparatie.

Ik had een lekkage van koelvloeistof. Ik had de auto de volgende dag weer nodig en daarom heeft Hans er alles aan gedaan om de auto klaar te krijgen. Dus nogmaals dank voor snelle service.

Uitstekend bedrijf

Vriendelijk goede service duidelijk in wat ze doen.zeker een.aanrader

Snel en goed

Kon snel terecht vriendelijke mensen

Goede service!

Goede service!

Vakman

Superservice

Allround vakkundig autobedrijf. Professioneel, netjes, goede service, snel, schappelijke prijs.

Wij zijn heel erg goed en snel geholpen.Zonder deze hulp had ons tripje naar Parijs niet door kunnen gaan. Het benodigde onderdeel werd vliegensvlug besteld, geleverd en geplaatst. Geweldige service. Fantastisch geholpen.

Heel graag gedaan ik wilde jullie reisje niet verpesten,was eigenlijk al heel druk maar we hebben het toch gered. Bedankt nog

Jaar in jaar uit ons betrouwbare adres

Ook in 2022 weer niets dan lof voor het advies, het onderhoud en de reparaties bij Garage Broeders. Heel veel dank, we zijn superblij met jullie!!

Netjes en aquraat.

Bedankt

Zoals altijd top geregeld!

Snel gerepareerd. Vriendelijke service!

Mijn auto was snel gerepareerd. Zeer vriendelijk en meedenkend. Auto weer zo goed als nieuw.

Vakkundig

Mijn auto voor een APK keuring en kleine beurt gebracht. Via de website een afspraak gemaakt. Duidelijke afspraken gemaakt en de auto gekeurd en gerepareerd opgehaald.

uitstekende dienstverlening!!!

snel en keurig op tijd werkzaamheden uitgevoerd!

Zeer goede garage

Zeer goede en no-nonsense garage, gemakkelijk afspraak maken op hun site via de online planner, geeft prijsopgave indien mogelijk vooraf bij reparatie of neemt contact op, eigenaar (Hans) geeft goed advies, Kortom heel tevreden Topper!

Vriendelijke kan snel terecht en gaan snel te werk

Klantgericht

Zeer klantgerichte service met praktische adviezen.

Top service

Altijd goede service en betrouwbaar

Uitstekende service! Er wordt met je meegedacht en rekening gehouden met je budget. Ook worden er extra dingen gedaan die hij tegenkomt zonder extra kosten.

Thanks

Prettig contact

Een garage waar ik vol vertrouwen in heb.

Altijd kundig ,eerlijk en open . Je weet waar je aan toe bent.

Altijd fijn geholpen

Ik kom al jaren bij Broeders. Als er extra week is, is er altijd eerst overleg zodat je weet waar je aan toe bent.

Goede service zoals gewend

Goede service zoals altijd. Goed uitgelegd en meegedacht wat er waarom moest gebeuren bij de reparatie.

Geen fratsen. Snelle service!

Snel afspraak ingepland. Online bevestigd. En er wordt gewoon gedaan wat je vraagt. Kortom fijne behandeling.