Service waar je op kan rekenen

Komen al vele jaren bij Garage Broeders en Hans en zijn mannen staan altijd voor ons klaar!

Goeie service

Goeie garage, ik was erg snel geholpen met mijn apk, ik kon de volgende dag al terecht en ze hebben mijn rekmen netjes afgesteld en zelfs uitgelegd hoe ik dat in het vervolg zelf kon doen. Ook de prijs viel reuze mee en ik kreeg zelfs een gratis leenfiets mee. Al met al een puik goeie garage!

Vriendelijk, correct, snel en goed advies!

Fijne, nette garage. Snelle afhandeling van bijv. APK waarbij je goed advies krijgt. Heel vriendelijk en correct geholpen!

behulpzaam, snel, eerlijk, recht voor zijn raap

Hans windt er geen doekjes om, geeft aan wat de oplossing is en geeft vooraf een prijsindicatie. Binnen het afgesproken tijdsbestek is de klus geklaard en heb ik weer vertrouwen probleemloos op de weg te rijden met mijn auto's. Ik ben blij dat ik al bijna 8 jaar mijn auto's bij Hans in onderhoud heb. een aanrader voor iedereen

Eerlijk bedrijf, doet alleen wat echt nodig is!

Eerlijke,vriendelijke garage

Werd meteen geholpen,zonder onzin verhalen over kosten en op een vriendelijke manier.

Zeer ervaren

Vakman

Hans is een vakman, goede service, al jaren dik tevreden!

Top service! vriendelijk en klantgericht

Airco deed het niet. Met een vakantie naar Italie in het vooruitzicht kon ik direct terecht en terplekke gerepareerd. Aanrader!

Snelle en goede service

Kon meteen terecht en het probleem kon ook dezelfde ochtend nog worden opgelost. Heel fijn!

Goede en vriendelijke service

Grote beurt en apk laten doen, vriendelijke en goede service!

Vakmanschap en duidelijkheid!

Van te voren erg duidelijk en goede prijs kwaliteit verhouding. Je wordt gelijk geholpen en de auto was al snel klaar. Werd goed geluisterd en meegedacht.

Vriendelijk snel en kundig

Goede advies, snelle afspraak mogelijk. Vakkundig uitgevoerd .

Grote beurt en gratis apk. Alles is goed gegaan!

Alweer een top ervaring

Wij komen al ruim 25 jaar bij Hans met onze auto's. Worden altijd top geholpen, en er wordt met je meegedacht in oplossingen. Voor ons komt er geen ander bedrijf aan onze auto's voor onderhoud.

Top bedrijf

Deslundig bedrijf, goede service.

Fijne garage!

100% precies zoals het hoort.

Afspraak online gemaakt, bevestigt via mail. Gebracht voor Apk naar drie uur een e-mail dat hij klaar stond, bij ophalen nog een goed advies meegekregen.

Altijd goede service en betaalbaar

Gemoedelijke, informele sfeer gecombineerd met verstand van zaken. Ik word hier altijd goed geholpen. Koffie staat klaar en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Kom hier al jaren. Keep up the good work Hans.

Goede service, vriendelijk, deskundig

Kundig, altijd vriendelijke, snelle service, professioneel, goed bedrijf.

Correcte afhandeling

Met een gerust hart word je ondergaat je auto de juiste behandeling.

Top garage

Ik kom al jaren bij deze garage. In een paar woorden: betrouwbaar, vakkundig, goed advies en gezellig.

Top bedrijf

Goede duidelijke communicatie over de reparaties en apk. Fijne service! Aardige mensen leuke hond!

Werkt zeer goed en snel.

Prima service.

Kalshoven 46