Heel service gericht bedrijf

Top bedrijf staan altijd klaar voor de klanten

Top service, eerlijk advies

Snelle top service en eerlijk advies.

Nooit ergens een probleem van maken. Een prima service.

Geweldige service!!

Sympathieke medewerkers met hart voor hun klanten. Vlot kunnen afspreken en prima geholpen. Een dikke tien!

Altijd netjes en goed geholpen

Korte wachtlijst en altijd naar behoren geholpen!

Altijd vriendelijk goede service Ik kom er graag

Goed en gedegen bedrijf

Hans en zijn monteurs staan altijd voor je klaar en geven een goed en eerlijk advies.

Bij apk heel eerlijk, is er niets aan de auto geven ze gelijk een goede apk , dat is bij andere autobedrijven wel anders!! Zij vinden dan wel ergens (zogenaamd) dat er iets mis is met 1 of ander onderdeel ,zo willen zij verdienen !

Weer uitstekend geholpen door autobedrijf Broeders.

Zoals altijd weer netjes geholpen door Hans. Auto gebracht voor een grote beurt. Netjes op tijd klaar en voor een schappelijke prijs. Vriendelijke kerel, in voor een praatje en een lach. Top garage bedrijf!

Goede & Snelle Service

Afgelopen vrijdag sloeg de waterpomp van mijn Toyota vast. De lagers waren al een tijdje goed hoorbaar en dus wist ik dat het vervangen van de waterpomp op korte termijn nodig was. Nu dus. Einde van de dag de auto gebracht en ter plekker kon een indicatie van de kosten gegeven worden. Het onderdeel werd direct besteld en de auto zou maandag gerepareerd worden. De afspraak werd per email én sms bevestigd. Maandagmiddag kreeg ik bericht dat de auto gerepareerd was. De kosten voor de reparatie waren zoals afgesproken en de reparatie is perfect uitgevoerd. Prima en snelle service!

Altijd geweldige service

Altijd behulpzaam, perfect uitgevoerd , altijd fiets beschikbaar en onderhoud/reparatie snel en uitstekend uitgevoerd

Altijd vriendelijk en behulpzaam..maar ook word er gewoon gezegd wat er gedaan moet worden..geen omheen gedraai

Gewoon goed,alles volgens afspraak

Zelf de datum en zelf de tijd uitkiezen, kan niet beter

Top ervaring

Fijne ontvangst. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Komt afspraak na. Kortom, wederom een hele goede ervaring. Wij komen al 20 jaar bij autobedrijf Broeders, en hopen nog minstens 20 jaar erbij.

Apk onderhoudsbeurt

Prima service Auto kan er weer een jaar tegen

Zoals altijd perfect geholpen. Service is top

Altijd tevreden

Al jaren mijn auto hier in onderhoud, rijdt als een zonnetje. Goede service en als er iets is wordt alles netjes vt voren besproken.

Goede service!

Eerste keer geweest voor reparatie, zeer tevreden, voortaan mijn apk keuring ook door Hans laten doen!

Snelle afspraak

Alles goed uitgevoerd volgens afspraak !

Goede, snelle en betrouwbare service

Goede ervaring! Vriendelijke behandeling, duidelijk, snel, betrouwbaar. Kortom, alleen maar positief.

Goed uitstekend en tevreden

Zeer tevreden. Altijd alles netjes op tijd en altijd alles op orde. Toppp en klantvriendelijk dat zeker. Verdiend een dikke 10

Heeft de juiste oplossing voor elk probleem!

Hans heeft mij uitstekend geholpen met de APK van mijn auto, helaas kwam mijn auto daar niet door en samen hebben we een passende oplossing gevonden. Ik ben weer blij met mijn mooie occasion geleverd door Autobedrijf Broeders, bedankt Hans voor de goede service!

Super garage vriendelijk en eerlijk.

Heel goed echt en aanrader

• Would you recommend us? Yes

TOP!!!!!

Heel betrouwbaar, vakkundig en goed advies. Autobedrijf Broeders is voor mij de beste garage voor mijn auto. Eerlijke prijsopgave zodat je ook weet waar je aan toe bent.

Een heel professionele bedrijf

Ik ben zeer goed en behulpzaam geholpen en merkte gelijk de vakkennis. Een zeer prettig autobedrijf om je auto met een gerust hart naar toe te brengen.