• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn reeds enkele jaren een tevreden klant. Zij zijn klantvriendelijk met normale prijzen en zeer goede en gedreven autotechniekers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke info. Vriendelijke en deskundige service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de aankoop van mijn nieuwe wagen kreeg ik zeer veel uitleg. Er werd echt tijd voor mij vrijgemaakt.\r\nIk word altijd met de glimlach geholpen.\r\nIk ben zeer tevreden over de service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend, steeds correct behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede, correcte en professionele service die ook nog eens zeer klantvriendelijk is. Wij zijn een zeer tevreden klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meer dan 38 jaar klant!\r\nAls ze stoppen ga ik naar een andere garage!\r\nPrima service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer aangename en vlotte mensen. \r\nStaan steeds klaar om u verder te helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer aangename mensen met een persoonlijke aanpak.\r\nHier ben je geen nummer.

Over Garage Sinonquel