Wat een geweldig bedrijf met mensen die echt passie hebben voor auto’s

Vandaag mijn Tesla model 3 weer opgehaald. De remklauwen weer in originele kleur gespoten, Chrome delete gedaan en de achterruit (na vervanging) weer getint. Een compleet andere auto die showroom nieuw voor me klaarstond. Alles, boven de al hoge verwachting, met liefde voor het vak uitgevoerd!

Transparant, eerlijk en afspraak is afspraak

Deze jongens weten wat service is, komen hun afspraken na en spreken geen woord Chinees. Een aanrader!

Beter dan nieuw

Onze Z4 laten verwennen met een Ceramic Guard behandeling bij Slot Exclusive. Het resultaat is een mooier dan mooi glimmende en beter dan nieuw uitziende Z4. SUPER blij het resultaat dat Bernard en zijn mensen hebben neergezet. Tot de volgende keer mannen.

Klantvriendelijk

Auto ingeruild en prachtige occasion teruggekocht. Snelle afhandeling, aandacht voor klant, geduldig met uitleg. Echt familiebedrijf dat weet waar ze mee bezig is! Top!

Aanrader

Een mooie auto gekocht en mijn auto ingeruild. Van A tot Z tevreden over de aankoop. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel, een echte aanrader! Wellicht tot ziens!

Top.

Uitstekend service! Heel erg blij mee.

super,super,super.

Dit is het woord dat door Bernard vaak gebruikt werd in de communicatie met mij. Geldt niet alleen voor hem maar ook voor mij. Super,super,super is niet te veel gezegd voor alles wat ik heb ervaren met dit bedrijf. Zei zelfs, als er een cijfer 11 als beoordeling bestond, zou ik hem gebruiken. Broers, echtgenote en personeel: ga zo door. Overigens heerlijke auto.

Top bedrijf

Al meerdere malen bij Slot geweest. Ze werken met passie aan auto's. Ze helpen met keuzes maken als je twijfelt en ze leveren super mooie resultaten. Slot Exclusive is zeker aan te raden.

Top service!

Dit weekend een auto gekocht, wat een flexibele en service gerichte partij. Auto was in goede staat en alles was conform afspraak. Zou ze zeker aanraden.

Relaxed, open, en eerlijk

onze auto ingeruild op een kleiner model. Goed en relaxed ontvangen en behandeld.

Geweldige gasten met passie voor auto’s

Had wat krassen en vogelpoep op de auto. Vakkundig en snel op professionele wijze verwijderd!!

Snelle en uitstekende service!

Clio van mijn vrouw gebracht bij deze jongens voor een poetsbeurt en reiniging van binnen! Vrijdag bellen, de vrijdag erna plek om te brengen. Super strak gemaakt, zelfs mooier dan een auto uit de showroom! Super aardig, super netjes en zeer goed geprijsd! Ik kom hier zeker terug!!

Betrouwbaar en eerlijk

Mooie Fiat 500 gekocht, scherpe prijs overeengekomen. Auto is in goede conditie, na sluitingstijd is er ruimte om een afspraak te maken, Bernhard, mede namens mijn vrouw bedankt voor alles

Twee Topgasten

Wij hebben bij deze 2 kanjers een auto gekocht een Kia we zijn erg goed behandeld en geholpen,meerdere autobedrijven kunnen hier nog wat van leren,dit zijn twee enthousiaste mannen die erg goed voor de klant zijn ,echt een aanrader om zaken met deze mannen te doen. Ga zo door jongens ,wij zijn blij met onze zwarte Kia Rio.

In 1 woord Perfect

Mooie auto voor mijn vrouw gekocht en een reële prijs teruggekregen voor mijn niet alledaagse inruiler. Bernard is super vriendelijk en eerlijk en het hele bedrijf ziet er piekfijn uit. 100% aan te bevelen en een bezoek meer dan waard. Bernard en collega’s nogmaals bedankt.

Dit is echt vakwerk!!!

Zeer mooi mijn ramen geblindeerd! Deze jongens leveren vakwerk.

Mooie auto gekocht. Heel eerlijk bedrijf met zeer betrokken mensen

Heb bij Slot een prachtige auto gekocht en mijn oude ingeruild tegen een goede prijs. Zeer vriendelijk benaderd zonder enige opdringerigheid die je bij veel verkopers weleens tegenkomt. Ik wilde de auto gelijk meenemen en de oude achterlaten. Dit was geen probleem. Na de koop had ik nog een paar vragen over de bediening van o,a, de navigatie. Alle tijd werd genomen om het e.e.a. uit te leggen.

Jong bedrijf maar zeer ervaren.Fijne omgang en duidelijke afspraken met scherpe prijzen.

Vanaf het begin het gevoel gehad dat mijn auto in vakkundige handen was.

Merkbaar dat je met gepassioneerde vakmensen van doen hebt. Alle afspraken worden keurig in een offerte bevestigd. Gratis vervangend vervoer. Auto keurig op de afgesproken tijd tip top klaar. Verbluffend resultaat, ik herkende mijn eigen auto niet terug. Ik weet niet wie de grotere grijns op zijn gezicht had, ik of Bernard 😉. Fantastisch werk geleverd mannen, zowel het detailen als de raamfolie 👍🏻‼️

Geweldige service met koffie!!

Hele mooie auto gekocht voor een mooi prijsje. Ik werd hartelijk ontvangen zelfs na sluitingstijd. Ze waren eerlijk over alles en hebben mij zo veel mogelijk informatie gegeven over de auto. Al met al top service!

Topservice, leveren perfectie!

Eindelijk de stap maar eens genomen om in plaats van zelf de auto te wassen en beetje te poetsen, nu eens professioneel te laten aanpakken. Ik herkende m'n auto niet meer terug, alsof ie opnieuw gespoten was. De diepe glans was briljant, spiegelgladde lak, lakverzegeling erbij voor jarenlang plezier. Absolute aanrader dit. Professionele lui, scherpe prijzen en heel hartelijke service.

Uitstekend!

Na meerdere offerte aanvragen bij bedrijven te hebben gedaan, ben ik uiteindelijk uitgekomen bij Slot Exclusive. Er werd uitgebreid toelichting gegeven op de uitgebrachte offerte en het afgeleverde werk (blinderen van alle ruiten achter de B-style) ziet er uitstekend uit. Als extra prijs optie had ik ook het blinderen van de ruiten voor de B-style aangevraagd, maar twijfelde zelf of dit wel het gewenste effect zou hebben. Slot Exclusive raadde mij toen aan om deze optie bij twijfel (ook al hadden ze dit wel aangeboden), niet te doen. Een eerlijk antwoord waaruit blijkt dat kwaliteit en klant ervaring voor dit bedrijf belangrijker zijn dan zoveel "mogelijk omzet draaien".

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komt afspraken na en levert vakkundig werk af.\r\nBen zeer tevreden hoe de ramen van mijn auto getint zijn. Prachtig resultaat.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag onze trouwe Alfa 147 ingeruild voor een mooie Alfa 159. Super goede ontvangst gehad en de auto stond reeds klaar. Een reëele prijs voor onze auto gehad. En perfect geholpen door Bernard is zijn mooi bedrijf. Een aanrader!