Goeie service

Wederom geslaagd voor een nieuwe auto bij de gebroeders van 't Slot,dit keer geen BMW maar een prachtige mooie AUDI A3. Bij het ophalen van de auto stond ie klaar met een prachtige strik erop. Zeer vriendelijk geholpen met duidelijke informatie. Ze staan gelijk voor je klaar als je vragen hebt. Ik geef dit bedrijf zeker een duim omhoog.

Zag de auto van mijn dromen staan op Bernard zijn bedrijfsvoorraad/site. Ruim 200km gereden en fijn ontvangen door Bernard. In een ongedwongen sfeer de auto rustig kunnen bekijken. Bernard was zelf ook enthausiast over de auto en had veel info over de wagen middels pakket aan onderhoudshistorie. Proefrit gemaakt en ik was 'om'! Kreeg een goede inruilprijs voor mijn auto en na korte bedenkperiode(wilde nog een soortgelijke auto bekijken,elders)tot een koop overeengekomen. Aflevering ook top waarbij de auto een volle brandstoftank kreeg en voor thuis een fles wijn en bos bloemen. De auto bevalt super! Bernard en team bedankt!!!

Ramen laten tinten perfect resultaat!

Onlangs heb ik mijn Audi A4 laten ontchromen. Het resultaat mag er zijn! Vakkundige mensen, fijn in de omgang en zeker een aanrader.

Nette zaak, goede communicatie en fantastisch werk! Aanrader

Remklauwen rood laten maken. Resultaat is helemaal zoals het op de website beloofd wordt. Topzaak

Professioneel en vakkundig

Ik heb bij Slot Exclusive een aantal behandelingen laten doen aan mijn Audi A4 Avant. Zo hebben ze alle ramen getint, de remklauwen naar een andere kleur gespoten, en alle badges ontchroomd. Vanaf het eerste mail contact tot aan de aflevering ben ik tevreden, een zeer professioneel en vakkundig bedrijf. Top!

Prachtig mooi

Mijn ford c max was al mooi, maar nu nog veel mooier. Staat prachtig de getinte ramen. Vakwerk dank voor de service en de vriendelijkheid.

Een echte aanrader. Inmiddels voor de derde keer terug geweest. Eerst de ruiten laten tinten, daarna een chrome delete en tot slot een detailbeurt voor het exterieur. Elke keer een top resultaat gehad. Ze hebben er echt wat moois van gemaakt!

top autobedrijf..

Rij nu bijna drie maanden,in n prachtige Audi A6 die ik daar kocht.Krijg elke dag n glimlach op mn gezicht ,als ik in die auto stap.Wat rijd die auto super lekker.

In het bezit van een geweldige auto dankzij deze vakmensen!

Makkelijk en snel een afspraak kunnen inplannen. Goede service en afhandeling. Ontzettend blij met mijn Audi!!

Top resultaat en top service!

Bernard en zijn crew hebben mijn Qashqai in twee dagen veranderd van een “mooie auto” in een “brute wagen”. Bijna volledige Chrome delete laten uitvoeren en de remklauwen laten spuiten. Top service en een prachtig professioneel resultaat! Auto stond volledig gepoetst en geupgrade voor me klaar. Zeer tevreden en absoluut een aanrader! Nogmaals dank heren

Zeer tevreden en perfect resultaat

Geweldig Alles zoals afgesproken Remklauwen bmw blauw SUPER ruiten getint SUPER koplampen+achterlichten getint SUPER auto ophalen helemaal gepoetst als nieuw Zeer blij mee bedankt jongens SUPER

Goede eerlijke deal, super nette afhandeling

Goede deal gesloten voor een BMW F31 met M pakket met Bernard. Communicatie zeer goed en netjes, vriendelijk en goede afhandeling. Hier kan je met een gerust hart een auto kopen. Absoluut aan te bevelen.

perfect

vakmensen, je krijgt je auto nieuw terug; gewoon geweldig

enthousiaste vakmensen top resultaat

Autoruiten laten tinten eerst advies gekregen en blij met het resultaat. Enthousiaste vakmensen die weten wat ze doen en perfect resultaat leveren.

Super service!

Een mooie Audi A6 avant gekocht. Mooie deal kunnen maken. Wordt super netjes afgeleverd zelfs met een heerlijk taart! Goede service. Echt een aanrader.

Super contact en strak werk.

Bernard en zijn team hebben van mijn doorsnee witte Tesla model 3 weer een bijzonder mooie auto gemaakt, ontchromen en ramen super strak gedaan. Mooie nette werkplaats, kop koffie en leen auto allemaal dik voor elkaar.

Top bedrijf!

Na lang zoeken mijn droomauto gevonden bij Slot Automotive, een witte Mercedes CLA shooting brake met panoramadak en veel opties! De deal was dan ook snel rond! Na dag 1 waren de mooie zwarte velgen al beschadigd. Iets met vrouwen en inparkeren! Geen probleem, want de mannen van Slot Automotive hadden dit zo verholpen! Wat een service! Vervolgens een technisch probleem, maar dankzij het meedenken van Bernard was ook dit vuiltje weer zo uit de lucht. Dit wil je als klant graag zien! Service, betrouwbaar en passie! Want dat stralen de mannen van Automotive zeker uit. Kortom: een aanrader!

Eerlijk, oprecht en service een 10

Met pijn in het hart heeft mijn vrouw afscheid genomen van haar zeldzame en zeer mooie unieke Opel Adam. Dit omdat we voor het gezin meer ruimte nodig hadden. Dan ligt de lat hoog om weer iets bijzonders terug te vinden wat er niet alleen mooi uitziet, maar technisch ook helemaal in orde is, want betrouwbaarheid is wat je wil en verwacht van een auto. En dat is precies waar Bernard en zijn medewerkers voor staan. Wij zijn inmiddels trotste eigenaar van een prachtige BMW gezinsauto. Aflevering was een fijne beleving, klein puntje achteraf wat ook heel netjes opgelost is. De inruil en onderhandeling was prettig en eerlijk. Uit eindelijk heeft Bernard al snel iemand blij heeft kunnen maken met onze vorige trouwe Opel Adam. Iedereen blij en het belangrijkste een goed gevoel. Wij raden iedereen aan die op zoek is naar een eerlijke, betrouwbare occasion met een echte historie aan onderhoud en kilometer aan om hier te kijken. Neem een bak koffie en staat uw stoomauto hier, dan kan je deze met een gerust hart aanschaffen. Bedankt team Slot! Jeroen en Linda

Prachtig

M’n Audi TT is prachtig geworden Leuk team bedankt boys

Gaan 100% voor een perfect resultaat

Mijn auto heeft een poets/polijst behandeling gehad. Audi A3 is weer als nieuw. Waren best heel wat gebruikssporen en krassen zichtbaar maar na de behandeling is de auto weer in nieuwstaat. Werkelijk elk detail wordt aan gedacht. En super klantvriendelijk en behulpzaam. 10x beter dan een doorsnee 'autopoetsbedrijf'. Absolute aanrader!

Mijn auto is herboren en weer als nieuw!

Mijn auto is door de enthousiaste en vakbekwame specialisten van Slot Exclusive helemaal behandeld. Detailing, interieur reinigen en remklauwen op kleur gebracht. Met een echt prachtig resultaat. Ook de service was prima, alles op tijd en helemaal conform afspraak. En daarnaast alles in een prima sfeer, ze zijn er echt mee bezig. Complimenten voor alles.

Fantastisch resultaat

Vandaag mijn Z4 laten detailen. Wat een mooi mooi resultaat !! En alles volgens afspraak. Top !

TOP bedrijf met jongens die super enthousiast vakwerk afleveren.

TOP bedrijf dat is het juiste woord voor Slot Exclusieve. Vanaf moment één voelde het al goed om hier mijn auto te brengen. Alles word goed uitgelegd en er worden als dat moet de goede adviezen gegeven. De jongens die dit bedrijf runnen zijn enthousiast en vinden het leuk om een passie voor auto's te delen. Ze hebben echt vakwerk afgeleverd tegen een eerlijke prijs.